Je bent verrekte goed bezig!
Maakt niet uit! Ik word met de dag meer woedend en mijn woede richt zich op onze, maar niet de mijne, machiavelliaanse "burgervader".
Als je urgentie nodig hebt in deze stad nodig hebt wordt je verteld dat het: "
niet hebben van een woning geen reden is voor urgentie" maar dat je het kan
proberen bij het vierdehuis.nl. Dat is me letterlijk gezegd in 2014. Kijk je daar op de website dat zie al meteen dat het vierde huis niets doet voor mijn gemeente.
Ze werken niet voor mijn gemeente. En, ik zie een heleboel statushouders (daar gaan we weer) die ook geen huis hebben maar dan opeens gaat die regel niet op. Over gemeentelijke herstructurering of simpelweg omvolking gesproken....
Zes jaar (!) ben ik nu bezig met het krijgen van een woning. Woedend ben ik. En dat zal echt niet afnemen, sterker, mijn woede zal alleen maar toenemen.
Je wordt uit je eigen gemeente/stad weggejaagd door zo'n psychopaat van een burgemeester. Kots en kotsmisselijk wordt je er van. Ik probeer er alles aan te doen om mijn leven te verbeteren. En als je dan kijkt op woonservice.nl en je ziet dat je nauwelijks vooruitgekomen gekomen bent in zes jaar tijd, fucking zes jaar! Het is gewoon een zoethoudertje anders niets.
Nee, zolang je maar wel je ouders verzorgd als mantelzorger en ze dood ziet gaan voor je ogen omdat de zorg te duur geworden is. Maar o wee als je beroep doet op een urgentieverklaring voor een sociale huurwoning. Onze burgemeester die nog nooit een dag van zijn leven gewerkt heeft, leeft van het belastinggeld wat wij met z'n allen moeten opbrengen en meneertje leeft er goed van hoor (!) beschikt wel even dat niet in je eigen stad kan blijven wonen. En je hebt het maar te slikken als burger zijnde.
1001 redenen hebben ze om urgentie te weigeren waarvan de in bold geschreven hierboven de meest belachelijke is. Ziek ziek ziek ben ik er van.
Sorry voor mijn uitbarsting maar ik laat me niet wegjagen uit mijn eigen stad zonder mezelf te verzetten, ik behoor niet tot de sheeple die slaafs en volgzaam doen wat anderen hun vertellen. Ik verdom het!!