#1
Wat doe je overdag? Wat is je dagbesteding?Kan iemand, die na lange tijd gestopt is met blowen, mij vertellen of vermoeidheid deel uitmaakt van het afkicken? Kan alleen nog maar slapen, overdag dan. 's nachts doe ik geen oog dicht. Raar hoor.
Wat doe je overdag? Wat is je dagbesteding?Kan iemand, die na lange tijd gestopt is met blowen, mij vertellen of vermoeidheid deel uitmaakt van het afkicken? Kan alleen nog maar slapen, overdag dan. 's nachts doe ik geen oog dicht. Raar hoor.
Je moet uitdaging creëren. En het maakt niet uit wat het is. Begin gewoon klein. Al is het een 2 uur lange boswandeling maken. Thuiskomen en een gerecht maken waar veel tijd in gaat zitten. Maar als je al zonder doel wakker word ga je je vervelen en zie je het nut er niet van in om er een energieke dag van te maken.Niets, ik heb er de energie niet voor. Heb geslapen van 9:00 uur tot 11:00 uur en zit nu alweer te gapen.
Waarom niet? Als het niet bij jou in de buurt te vinden is dan pak je toch gewoon de trein? Je hebt de tijd aangezien je geen dagbesteding hebt. Even een compleet andere omgeving zou je goed doen.Een wandeling in het bos ziet er niet in
Waarom niet? Alles is haalbaar in het leven. En een woning vinden die je kan betalen dus ook. Zet alles op alles om dit voor elkaar te krijgen!Ik zal zelf op zoek moeten naar een sociale huurwoning, wat niet zal lukken
Waarom niet? Alles is haalbaar in het leven. En een woning vinden die je kan betalen dus ook. Zet alles op alles om dit voor elkaar te krijgen!
dan pak je toch gewoon de trein?
Dus waar kies je voor?
pak elke baan die je pakken kan
Sollicitatie? Sollicitatie? Wat nou sollicitatie? Aan het werk! Dus stond ik vanmorgen al te boenen en schrobben. Het was druk. Had ik toch een tikkeltje verkeerd begrepen. Leuk familie bedrijf. Veel desktoppublishing (DTP). Ik begin rustig aan, kon zelf kiezen hoeveel ik wou werken. Omdat ik weinig energie heb en eigenlijk een kantoortijger ben, heb ik gekozen voor 6 uurtjes in de week, Maandag, Woensdag en Vrijdag van 10 tot 12. 2 uurtjes per dag wat ik langzaam kan opbouwen richting 9 uur per week. Oplopend naar 8 uur per dag maar dat kan toch een tijdje duren. Voorlopig contract voor drie maanden. Daarna contract voor een jaar. Ben beetje moe en heb verschrikkelijk trek in een joint nu. Ik sla toch maar even over. Uiterst sociale man die me heeft aangenomen.
Ik begrijp dat je het op dit moment heel erg zwaar hebt. En daarvoor is op dit forum volgens mij ook heel veel begrip. Maar dat is nog steeds geen reden om je herhaaldelijk op een dergelijke manier te uiten naar onze nieuwe Nederlanders oftewel statushouders. Deze mensen hebben vaak ook heel veel ellende meegemaakt en hebben mogelijk meer gedaan om hier te komen en dus in aanmerking te komen dan hele dagen op de bank te blowen.De reden hiervoor is dat statushouders (buitenlanders) voor gaan, die krijgen een urgentieverklaring gewoon in hun handen gedrukt terwijl ik hemel en aarde bewogen heb om aan zo'n ding te komen en eindig met niets. Het maakt me woedend!
Deze mensen hebben vaak ook heel veel ellende meegemaakt en hebben mogelijk meer gedaan om hier te komen en dus in aanmerking te komen dan hele dagen op de bank te blowen.
Wiet dempt de prikkels in de hersens, wanneer je mindert met wiet gebruik zullen die prikkels weer toenemen.Ik heb begrepen dat die vermoeidheid te maken heeft met het afkicken van wiet.
Dat is ook niet vanzelfsprekend, en als jij 30 jaar hebt gewerkt en bijgedragen aan gemeenschappelijk goed is het terecht dat je ondersteuning verwacht. Op dit vlak zijn blijkbaar wel vaker verbeteringen mogelijk: https://www.npo3.nl/brandpuntplus/stropdasdakloze-interviewDe rechten die ze KRIJGEN heb ik dertig jaar voor moeten werken. En dan worden ze afgenomen.
wat ontregelt hebt
Je moet het immers samen een beetje leuk houden.
Goed bezig! Een job, gestopt met blowen. Je staat al zoveel verder dan enkele weken terug. Blijven doorzetten!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."