#1
Ik ken een vrouw die 19 jaar verslaafd is geweest is aan de cocaïne met displine en juisten mensen om haar heen is nu jaar lang clean geworden door het medicijn Baclofen(1 jaar lang geslikt daarna mee gestop met alles)
@flippertje Ben het helemaal met je eens. De motivatie moet uit jezelf komen. Peptalk van anderen werkt misschien wel voor even, maar op de lange termijn red je het enkel met persoonlijke beweegredenen.Om even te reageren op jouw startvraag (al zie ik dat er al 2 maanden niet meer gereageerd is) Ik denk dat je de redenen om te stoppen niet aan andere moet vragen; tuurlijk weet jij dat wel. Je weet dat je er financieel op vooruit zal gaan, dat je gezondheid beter wordt, je gaat mogelijk beter ruiken, eventuele psychische klachten verminderen of verdwijnen op de lange termijn etc. net zoals de redenen die hierboven gegeven zijn. Ik geloof heilig dat jij dit zelf ook weet. De reden dat ik 'vraagtekens' zet bij jou vraag is omdat het mij lijkt dat andere mensen geen redenen voor jou moet verzinnen, maar dit vanuit jezelf moet komen en dat dit eventueel dan ook een drijfveer kan zijn. Misschien beleef jij de opgegeven redenen helemaal niet als negatief; dan zou jij voor jezelf redenen moeten opstellen.
Ben jij een undercover SirErick? Come on bro, laten we de strekking dat chronisch drugs gebruiken oké kan zijn (microdosing even daargelaten) op dit forum gewoon lekker achterwege laten. Het maakt niet uit om welk middel het gaat, overmatig gebruik is in principe nooit goed. En ja, je zou inderdaad die persoon kunnen zijn die zijn/haar hele leven drinkt of snuift en zich er oké onder voelt, maar je kan ook over een paar jaar met een hartinfarct in elkaar storten op het moment dat je wat drankjes aangeeft vanachter de bar.En wat als je nou een verslaafde bent die gemakkelijk een verslaving kan betalen en al meer dan twintig jaar dagelijks gebruikt en je gezondheid oké is? Welke reden heb je dan om de liefde van je leven op te geven. En een verslaving betekent niet dat je een leugenachtig slecht karakter krijgt!
Hi tess, ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat? Ik zou graag met je willen praten. Zou je mij berichtje willen terug sturen?Ik ben een Jong meisje daar dat een paar jaar verslaafd is aan coke.
En aangezien ik met de nachtdienst werk, is het voor mij dubbel zo moeilijk om daar mee te stoppen.
Kunnen jullie me helpen, of redenen geven waarom hier dringend een einde aan moet komen
Mvg,
Soms vraag ik mij echt af of jij de farmaceutische industrie van het 'wondermiddel' baclofen sponsortIk ken een vrouw die 19 jaar verslaafd is geweest is aan de cocaïne met displine en juisten mensen om haar heen is nu jaar lang clean geworden door het medicijn Baclofen(1 jaar lang geslikt daarna mee gestop met alles)
industrie van het 'wondermiddel' baclofen sponsort![]()
Je mag het hier niet over prijzen van drugs hebben, dus kan ik er niks over zeggen.Wie kan hier iets meer over zeggen?
Een hypothetische vraagstelling.
Waarom is een verslaving zo verkeerd, suiker bv. is een ergere drug dan Coke... (alleen al omdat suiker lichamelijk verslavend is en Coke niet, maar niemand staat er bij stil en kickt niet af van frisdrank en wat nog...)
Ook vond ik de verwijzing verslaving is gelijk aan slecht karakter nogal straf.
ps: voor mijn verslaving heb ik trouwens een eigen topic gemaakt.
Oké k was paar jaar geleden in Colombia daar kon ik pure coke krijgen niet versneden 100%:mensen waarschuwde al wel versnijden he dit is levensgevaarlijk. En de prijs 3 euro. Per gram. Als ik toen een kilo kon kopen en steken de grens over kon komen. Wou nooit meer geld zorgen maar helaas.
Tja dat prijsverschil lijkt allemaal heel erg mooi, maar
Als je gesnapt wordt als men op de terugweg bent, dan wordt de prijs die je betaalt wel heeeeel erg hoog.
Jarenlang de bak in, en dan ook nog eens onder mens ont erende omstandigheden.
6 jaar betekent 6 jaar. Niet zoals hier een derde deel minder bij goed gedrag.
Met 60 man in een cel, die bedoeld is voor 6.
Vechtpartijen. Moord, doodslag, verkrachting, zeer slecht eten, dit alles wetende, is mij de prijs veeeeeel te hoog..
Mijn vrijheid is onbetaalbaar.
En let wel, er zijn óók landen, waar men zeer streng en cru omgaat met drugstrafficers.
Die krijgen bijvoorbeeld in Maleisië bij slechts meer dan twee gram heroïne, heel simpel , de strop.
En dat is op alle vliegvelden aldaar heel duidelijk aangegeven met vele borden aan de muren.
Mij niet gezien!
Ik doe dus niet mee!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."