Ik vind dit typisch een gedrag, wat hoort bij afhankelijkheid.
Nog typischer is het, dat je na dit lijntje, er weer af kunt blijven, tot....over twee weken.
Coke schijnt voor altijd in je hoofd te blijven zitten.
Eén voordeel is wel, dat het geen lichamelijke afhankelijkheid schijnt te kennen.
Aan de andere kant, de geest laat je noooit helemaal los, want :
Bij een bepaalde situatie, in jouw geval dus een avond en nacht moeten blijven presteren, is dat feit dus in staat, om jouw geest te gaan mindfucken .
Je gaat dus met jezelf een discussie aan, van " doe ik het wél, of toch maar niet"
Deze discussie is herkenbaar. Uit de wereld van afhankelijkheid.
Allereerst kan ik uit eigen ervaring zeggen, dat je , als je eenmaal zó ver bent om deze discussie aan te gaan met jezelf , je deze discussie n o o i t gaat winnen.
In casu , je gaat voor de bijl.
Je gaat weer gebruiken.
En het gaat zelfs zó ver, dat je meteen al een volgende keer gebruiken al met jezelf, zonder enig schuldgevoel, afspreekt.
En dan, beste kerel, kom je op een hellend vlak terecht.
Je gaat zó, voordat je daar echt erg in hebt, langzaam of sneller, naar beneden.
Eigenlijk wil je dat niet, maar: " Ach, 1 x per 14 dagen, dat moet toch kunnen?"
Dit ga je dus niet in de hand houden.
Zou dit wél zo zijn, wel, dan ben je een écht
Wonderkind.!
Je zou Eén van de zeer, zeer weinigen zijn.
Ik denk, dat je de duivel, die verslaving heet, op deze manier wakker hebt gemaakt.
En dat niet alleen, nee, hij heeft zijn tweede oog geopend, en begint al met zijn zeven staarten te zwaaien.
Mijn advies is, ook al weer uit eigen ervaring, onmiddellijk te stoppen met gebruik.
Kap ermee!
Adressen e. a. Wegdoen, verwijder deze gegevens uit je agenda, en telefoon.
Voor je eigen bestwil!
Ik heb ditzelfde mee moeten maken met alcohol.
En hier zit ook nog eens een flinke lichamelijke afhankelijkheid aan vast.
Als ik hetzelfde zou doen, als jij, dan gaat het razendsnel fout.
In mijn geval, inherent aan alcohol , zit ik in dezelfde 14 dagen, weer in het midden van de draaikolk van ellende, in alle opzichten.
En ik niet alleen, nee, dit geldt voor bijna alle alcoholisten.
Wij kunnen zelfs geen toetje waarin drank is gebruikt als recept onderdeel, nuttigen.
Want die duivel, die springt acuut uit zijn doosje, en grijpt ons Bij de ballen.
En vervolgens begint de hele kutzooi opnieuw.
Goed. Dit is mijn verhaal, en advies.
Of je er iets mee doet, dat is nu aan jou.