Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsClean maar vaker gedachtes aan speed..

Clean maar vaker gedachtes aan speed..

90 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben wel al 3 keer naar de grote toilet gegaan met de gedachte dat het hier ligt 😂 🤪
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Syl zei:
Mijn psycholoog is ermee gestopt, en ik sta weer op wachtlijst.
Klik om te vergroten...

Vreemd dat een collega of iemand anders het niet overnam. Je zit al in het behandeltraject.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoals velen weten ben ik nu 14 mnd clean.
Na een speed verslaving van ruim 8 jaar.
Voor de corona was ik goed op weg!.
Mijn therapie verliep goed, was weer begonnen in sportschool en had vrijwillerswerk gevonden.
Ik was best trots op mezelf,dat ik zo goed bezig was.

Nu we in quarantaine zitten word het steeds lastiger.
Mijn psycholoog is ermee gestopt, en ik sta weer op wachtlijst.
Kan dus geen therapie volgen via videobellen of gewoon bellen.
Kan niet terecht bij mijn huisarts waar ik vaak op controle kwam.
Kan niet naar sportschool om onder de mensen te zijn.

Nu dit al tijdje duurt merk ik dat mijn depressie weer wat heftiger word.
Ook ben ik sinds ik clean ben en aan de antidepresiva zit (bijna 1 jaar nu) al ruim 10 kilo aangekomen.
Deze antidepresiva kan er voor zorgen dat je schildklier trager gaat werken, waardoor je last van vermoeidheid krijgt en gewichtstoename kunt krijgen.
Doordat ik nu clean ben ben ik ook weer wat aangekomen.

IIk heb totaal geen energie en voel me niet lekker in mijn vel.
Ik sport thuis en loop elke avond ong een uur.
Toch merk ik dat dit alles er voor zorg dat ik vaker weer naar speed verlang.

Het thuis zitten, genoeg te doen hebben maar geen energie.
Het niet lekker in je vel zitten omdat ik weer eens zo stom was om bij apotheek toch ff snel op weegschaal te gaan staan.
Ik zo graag weer terug wil op mijn oude gewicht.
Afgelopen week had ik een moment dat ik dacht, fuck it, ik ga gewoon wat speed halen.
Ben dit zo zat!!!.
Ik ben nu dan wel clean maar ik worstel enorm met mezelf.
Wil weer energie hebben, lekker in mijn vel zitten en vrolijk zijn.
Op dat moment was ik er gewoon uit, ik ga weer aan de speed.

Ik dacht aan mijn dochter en aan alles wat ik er voor gedaan heb om af te kicken.
Dat zorgde ervoor dat ik niet ben gaan halen.
Maar ik zeg eerlijk, de gedachtes aan speed zijn nu erger dan voorheen.

Ik weet het, ik wil TE veel en TE snel.
Jullie zullen denken waarom kom je dan weer terug op het df.
Nou hier kan ik mijn verhaal kwijt.

Ik ga dit volhouden om clean te blijven.
Wil dat hele afkickproces niet nog een keer mee maken.
Ik weet dat mijn lichaam moet herstellen.
Maar makkelijk is het niet hoor.
Wat kan ik soms verlangen naar een lijntje...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Syl zei:
Zoals velen weten ben ik nu 14 mnd clean.
Na een speed verslaving van ruim 8 jaar.
Voor de corona was ik goed op weg!.
Mijn therapie verliep goed, was weer begonnen in sportschool en had vrijwillerswerk gevonden.
Ik was best trots op mezelf,dat ik zo goed bezig was.

Nu we in quarantaine zitten word het steeds lastiger.
Mijn psycholoog is ermee gestopt, en ik sta weer op wachtlijst.
Kan dus geen therapie volgen via videobellen of gewoon bellen.
Kan niet terecht bij mijn huisarts waar ik vaak op controle kwam.
Kan niet naar sportschool om onder de mensen te zijn.

Nu dit al tijdje duurt merk ik dat mijn depressie weer wat heftiger word.
Ook ben ik sinds ik clean ben en aan de antidepresiva zit (bijna 1 jaar nu) al ruim 10 kilo aangekomen.
Deze antidepresiva kan er voor zorgen dat je schildklier trager gaat werken, waardoor je last van vermoeidheid krijgt en gewichtstoename kunt krijgen.
Doordat ik nu clean ben ben ik ook weer wat aangekomen.

IIk heb totaal geen energie en voel me niet lekker in mijn vel.
Ik sport thuis en loop elke avond ong een uur.
Toch merk ik dat dit alles er voor zorg dat ik vaker weer naar speed verlang.

Het thuis zitten, genoeg te doen hebben maar geen energie.
Het niet lekker in je vel zitten omdat ik weer eens zo stom was om bij apotheek toch ff snel op weegschaal te gaan staan.
Ik zo graag weer terug wil op mijn oude gewicht.
Afgelopen week had ik een moment dat ik dacht, fuck it, ik ga gewoon wat speed halen.
Ben dit zo zat!!!.
Ik ben nu dan wel clean maar ik worstel enorm met mezelf.
Wil weer energie hebben, lekker in mijn vel zitten en vrolijk zijn.
Op dat moment was ik er gewoon uit, ik ga weer aan de speed.

Ik dacht aan mijn dochter en aan alles wat ik er voor gedaan heb om af te kicken.
Dat zorgde ervoor dat ik niet ben gaan halen.
Maar ik zeg eerlijk, de gedachtes aan speed zijn nu erger dan voorheen.

Ik weet het, ik wil TE veel en TE snel.
Jullie zullen denken waarom kom je dan weer terug op het df.
Nou hier kan ik mijn verhaal kwijt.

Ik ga dit volhouden om clean te blijven.
Wil dat hele afkickproces niet nog een keer mee maken.
Ik weet dat mijn lichaam moet herstellen.
Maar makkelijk is het niet hoor.
Wat kan ik soms verlangen naar een lijntje...
Klik om te vergroten...
Nog eens , knap dat je zolang clean bent !

Dan de vraag, kan je nog aan speed geraken ? Zo ja , direct contact verbreken met die persoon(en) en nummers blokkeren.

Craving zul je wrs altijd wel blijven hebben spijtig genoeg , en zul je toch de craving gedachten moeten gaan afleiden door nog maar eens een extra hobby te zoeken ofzo.

En maak je niet druk over de extra kilo's , clean zijn en blijven gaat voor , zolang je niet ongezond gaat eten en 24/7 junk binnen werkt , krijg je ze er wel af :wink:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
Nog eens , knap dat je zolang clean bent !

Dan de vraag, kan je nog aan speed geraken ? Zo ja , direct contact verbreken met die persoon(en) en nummers blokkeren.

Craving zul je wrs altijd wel blijven hebben spijtig genoeg , en zul je toch de craving gedachten moeten gaan afleiden door nog maar eens een extra hobby te zoeken ofzo.

En maak je niet druk over de extra kilo's , clean zijn en blijven gaat voor , zolang je niet ongezond gaat eten en 24/7 junk binnen werkt , krijg je ze er wel af :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb de contactgegevens van mijn dealers gewist.
Bij 1 dealer haalde ik het altijd bij hem thuis op.
Hij legde het dan buiten bij hem op de oprit ergens neer.
Dus als ik echt wil kan ik er wel weer aan komen.
Moet dan wel eerst 30 km met de trein dat dan weer wel.

Ik eet gezond, heb darmziekte dus junkfood enz verdraag ik zeer slecht.

Ja dat is waar dat cravings er altijd wel zullen zijn.
Ik probeer dan ook afleiding te zoeken,speel nu bv veel patient (kaartspel) op me tel.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soms helpt het van je afschrijven al een hele hoop. Daar is DF dan ook handig voor.

Het is een zware en vreemde periode, zeker als je met een verslaving kampt..

Ik had je het liefst een gouden tip willen geven maar die heb ik helaas niet voor je.

Probeer afleiding te zoeken. Iets wat je niet te veel kracht kost.

You can do this!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goed dat je toch weer van je af komt schrijven hier @Syl
Niet gek dat je nu door dit alles meer last van cravings naar speed hebt. Maar het is het echt niet waard. Je bent zo goed bezig al 14 maanden! Hoe verleidelijk het ook is en hoe goed ik je gedachten ook snap, het is het echt niet waard!

Hoe rot die extra kilo's bijvoorbeeld ook zijn (heb dat zelf ook gehad door medicatie), op een gegeven moment komt dat wel weer in balans. Zeker als je wel gewoon sport en gezond eet. Probeer jezelf en de situatie nu te accepteren en idd niet teveel en te snel willen nu.

Probeer idd goed voor ogen te houden waarom je bent afgekickt en probeer veel afleiding te zoeken. De cravings zullen ook weer minder worden. Hou vol!!! 😘😘😘
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Perenijsje zei:
Goed dat je toch weer van je af komt schrijven hier @Syl
Niet gek dat je nu door dit alles meer last van cravings naar speed hebt. Maar het is het echt niet waard. Je bent zo goed bezig al 14 maanden! Hoe verleidelijk het ook is en hoe goed ik je gedachten ook snap, het is het echt niet waard!

Hoe rot die extra kilo's bijvoorbeeld ook zijn (heb dat zelf ook gehad door medicatie), op een gegeven moment komt dat wel weer in balans. Zeker als je wel gewoon sport en gezond eet. Probeer jezelf en de situatie nu te accepteren en idd niet teveel en te snel willen nu.

Probeer idd goed voor ogen te houden waarom je bent afgekickt en probeer veel afleiding te zoeken. De cravings zullen ook weer minder worden. Hou vol!!! 😘😘😘
Klik om te vergroten...

Dank je wel!!!.
Soms lijkt de speed weer ff DE oplossing van alles wat ik nu als probleem zie.
Ookal weet ik dat dat niet zo is en zeker op het langer termijn niet is.
Afleiding zoeken is inderdaad momenteel het beste ja. 😘😘
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
dernael zei:
Soms helpt het van je afschrijven al een hele hoop. Daar is DF dan ook handig voor.

Het is een zware en vreemde periode, zeker als je met een verslaving kampt..

Ik had je het liefst een gouden tip willen geven maar die heb ik helaas niet voor je.

Probeer afleiding te zoeken. Iets wat je niet te veel kracht kost.

You can do this!
Klik om te vergroten...

Dank je wel!!.
Denk ook niet dat er een gouden tip is.
Inderdaad afleiding zoeken is het beste. ☺️
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
❤Wauw even een super liefdevol bericht❤

Mijn buurjongen van 3 hoog, heeft het erg zwaar.
Hij is zijn bedrijf kwijt door de corona, en verkeerd in financiële nood.
Hij heeft in dec zijn vader dood in bed gevonden (ghb).
Ik heb geregeld met hem geappt laatste tijd omdat hij het fijn vond zijn verhaal te kunnen doen.
Afgelopen donderdag was ik weer naar voedselbank geweest.
Heb toen gelijk kast opgeruimd.
Heb deel van spullen wat wij niet eten aan man gegeven die kookt voor daklozen.
Andere deel had ik aan buurjongen gegeven omdat hij het ook kon gebruiken.
Hij was super blij ermee en zei:zie je wel dat er nog goede mensen bestaan!!!.

Schijnbaar had hij gisteren van de belasting een onverwachte teruggave gekregen.
Ik ging net kijken in mijn brievenbus of er post was...

Zie ik een envelop liggen, met daarop geschreven: doe er iets leuks mee 😊 💋
Ik kijk in de envelop, zit er €50 in!!!.
Mijn dochter en ik zaten echt van huhhhh
Na tijdje denken, dachten we aan onze buurjongen.
Heb hem geappt net of hij soms iets door de brievenbus had gegooid.
Eerst ontkende hij maar toen zei hij:ik had meevaller en wou iets terug doen. Koop maar iets leuks voor jullie!!.

Ik wil het het liefst terug gooien in zijn brievenbus omdar ik het te gek vind.
Het is ook veelste veel geld.
Hij staat erop dat we het houden.

Ongeacht of het geld is, het feit dat iemand meevaller heeft en aan jou dan denkt!!.
Geen woorden voor zo onwijs lief gebaar 😊🙏❤

Ps, en neee er word geen speed van gekocht 😇☺️
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
Albedo zei:
Vreemd dat een collega of iemand anders het niet overnam. Je zit al in het behandeltraject.
Klik om te vergroten...

Klopt, ik moet nu eerst wachten tot een collega weer plek heeft.
Dit is nu 3e x in nog geen jaar tijd dat ik andere psycholoog krijg in zelfde praktijk.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
14 maanden alweer wauw... Ten eerste, daar mag je sowieso heel trots op zijn! Die heb je binnen. :)

Ik heb geen idee hoe speed cravings zijn, maar kan me voorstellen dat de verleiding groot is als je je down voelt en weet dat speed je meteen goed doet laten voelen...

Toen ik je stukje las schoot me iets te binnen. Dit klinkt misschien heel raar hoor, omdat het eigenlijk aanraden van een andere drug is, maar heb je al eens nagedacht over iets als LSD microdoseren? Dit zou je door moeilijke dagen dat je je down en futloos voelt kunnen halen en is niet ongezond of verslavend. (natuurlijk kun je geestelijk overal een verslaving aan ontwikkelen, maar dat is anders) Je antidepressiva zouden dan wel een probleem zijn, omdat combineren met psychedelica niet aan te raden is en SSRI's verder ook tegen de werking van psychedelica in gaan. Maar ik neem aan dat je ook niet de rest van je leven aan de AD wilt zitten?

Als ik het goed begrijp heb je geen ervaring met psychedelica, dus ik zou me kunnen voorstellen dat je huiverig zou kunnen zijn voor weer een andere drug. Ik wil ook niet beweren dat ik beter weet wat goed voor je is dan je behandeld arts. Maar veel mensen zijn geholpen met psychedelica en hebben helemaal geen bijwerkingen, in tegenstelling tot AD.

Misschien iets om over na te denken(?) Al een hele lage dosering LSD kan je die positiviteit en energie weer laten voelen. Dan moet je misschien ook helemaal niets meer hebben van speed.

Als het stom is wat ik zeg, negeer het maar hoor. :wink: Het schoot me gewoon even te binnen als mogelijke optie.
L
LejiraxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey Syl,
Ik heb met bewondering jou verhalen gelezen.. vind het super knap dat je zo vecht. En het zou werkelijk zonde zijn als je het nu op zou geven! Wat je misschien niet zo snel verwacht ben je voor een aantal lezers hier wellicht hun voorbeeld om af te kicken..

Ook ik ben speedverslaafd (weekend) geweest . En ook zo goed als gestopt. 1 x per half jaar wil ik nog wel eens voor de bijl gaan helaas. Daarna altijd gelijk een schuld gevoel en vraag ik me echt af hoe ik zo dom kon zijn!!

gister zaten mijn zus en partner hier aan de borrels en de speed.. en nu, als ik hun kater zie en vergelijk met hoe fit ik mij voel ben ik zo blij en trots dat ik op tijd mn bedje in ben gekropen!! Ik snap je craving! Maar hou je sterk!!Want het is het niet waard! Ga lekker sporten met de online workouts die alle bedrijven posten. Probeergoed op je voeding te letten! En probeer daar je voldoening uit te halen!

ik heb ook anti depressiva geslikt jaren terug, (ook tijdens gebruik destijds) cymbalta heette dat (Duloxetine) tegen angst en neerslachtigheid. daar viel ik juist van af!
Eventueel zou je een app kunnen downloaden waarin je je voeding bijhoudt. Zo wordt je er bewust van wat je binnenkrijgt en heb je meer grip op je doelen!!

lekker lang verhaal! Je doet het super! De cravings mogen er zijn.. ze gaan uiteindelijk ook weer weg.. en hoe vaker je er niks mee doet hoe makkelijker het wordt!!
Hou je taai Syl! Jij kan dat!!
Lejirax 🌹
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
14 maanden alweer wauw... Ten eerste, daar mag je sowieso heel trots op zijn! Die heb je binnen. :)

Ik heb geen idee hoe speed cravings zijn, maar kan me voorstellen dat de verleiding groot is als je je down voelt en weet dat speed je meteen goed doet laten voelen...

Toen ik je stukje las schoot me iets te binnen. Dit klinkt misschien heel raar hoor, omdat het eigenlijk aanraden van een andere drug is, maar heb je al eens nagedacht over iets als LSD microdoseren? Dit zou je door moeilijke dagen dat je je down en futloos voelt kunnen halen en is niet ongezond of verslavend. (natuurlijk kun je geestelijk overal een verslaving aan ontwikkelen, maar dat is anders) Je antidepressiva zouden dan wel een probleem zijn, omdat combineren met psychedelica niet aan te raden is en SSRI's verder ook tegen de werking van psychedelica in gaan. Maar ik neem aan dat je ook niet de rest van je leven aan de AD wilt zitten?

Als ik het goed begrijp heb je geen ervaring met psychedelica, dus ik zou me kunnen voorstellen dat je huiverig zou kunnen zijn voor weer een andere drug. Ik wil ook niet beweren dat ik beter weet wat goed voor je is dan je behandeld arts. Maar veel mensen zijn geholpen met psychedelica en hebben helemaal geen bijwerkingen, in tegenstelling tot AD.

Misschien iets om over na te denken(?) Al een hele lage dosering LSD kan je die positiviteit en energie weer laten voelen. Dan moet je misschien ook helemaal niets meer hebben van speed.

Als het stom is wat ik zeg, negeer het maar hoor. :wink: Het schoot me gewoon even te binnen als mogelijke optie.
Klik om te vergroten...

Dank je wel voor je bericht!!.
Ik sta altijd open voor tips.
Ik heb inderdaad geen ervaringen met psychedelica.
Zou dit ook zo bij zo niet in mijn eentje durven proberen.
Daarbij slik ik naast antidepressiva ook medicatie voor mijn te hoge bloeddruk, te hoge cholestor(zit in genen)en darmziekte.
Dat is ook iets wat mij er ook van weer houd drugs te gebruiken nu.
Ook ben ik bang dat ik dan sneller terug zou vallen in de speed.
Voor mij zou de stap dan sneller gemaakt zijn.

Ik zal gewoon geduld moeten hebben en mijn lichaam de tijd geven zich te herstellen.
Anders ga ik vervangers zoeken.

Toch bedankt voor je tip!!.
Kan me voorstellen dat bij anderen dit wel goed zou kunnen werken.❤️
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lejirax zei:
Hey Syl,
Ik heb met bewondering jou verhalen gelezen.. vind het super knap dat je zo vecht. En het zou werkelijk zonde zijn als je het nu op zou geven! Wat je misschien niet zo snel verwacht ben je voor een aantal lezers hier wellicht hun voorbeeld om af te kicken..

Ook ik ben speedverslaafd (weekend) geweest . En ook zo goed als gestopt. 1 x per half jaar wil ik nog wel eens voor de bijl gaan helaas. Daarna altijd gelijk een schuld gevoel en vraag ik me echt af hoe ik zo dom kon zijn!!

gister zaten mijn zus en partner hier aan de borrels en de speed.. en nu, als ik hun kater zie en vergelijk met hoe fit ik mij voel ben ik zo blij en trots dat ik op tijd mn bedje in ben gekropen!! Ik snap je craving! Maar hou je sterk!!Want het is het niet waard! Ga lekker sporten met de online workouts die alle bedrijven posten. Probeergoed op je voeding te letten! En probeer daar je voldoening uit te halen!

ik heb ook anti depressiva geslikt jaren terug, (ook tijdens gebruik destijds) cymbalta heette dat (Duloxetine) tegen angst en neerslachtigheid. daar viel ik juist van af!
Eventueel zou je een app kunnen downloaden waarin je je voeding bijhoudt. Zo wordt je er bewust van wat je binnenkrijgt en heb je meer grip op je doelen!!

lekker lang verhaal! Je doet het super! De cravings mogen er zijn.. ze gaan uiteindelijk ook weer weg.. en hoe vaker je er niks mee doet hoe makkelijker het wordt!!
Hou je taai Syl! Jij kan dat!!
Lejirax 🌹
Klik om te vergroten...

Dank je wel voor je lieve bericht!.
Wat knap dat je er af kunt blijven.
Zeker als andere voor je neus gebruiken!!.
Ik heb tijd terug gedroomd dat ik weer lijntje had genomen en voelde me zwaar klote joh en dat was nog maar een droom.

Ik slik momenteel ook duloxetine 120 mg.
Ik voel me kwa emoties nu stabiel en dat vind ik heel erg fijn.
Mijn dochter vind dat ik niet druk om gewicht moet maken.
Dat het nu veel belangrijker is dat ik me geestelijk stuk beterder voel.

Ik moet zo bij zo altijd op mijn voeding letten omdat ik een darmziekte heb.
Drink alleen water en eet gezond.
Sporten doe ik nu thuis en 's avonds uurtje buiten lopen.

Nogmaals dank ❤️
L
LejiraxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
Ik slik momenteel ook duloxetine 120 mg.
Ik voel me kwa emoties nu stabiel en dat vind ik heel erg fijn.
Mijn dochter vind dat ik niet druk om gewicht moet maken.
Dat het nu veel belangrijker is dat ik me geestelijk stuk beterder voel.
Klik om te vergroten...
Hier heeft ze ook gelijk in! Niet alles in 1 x
Voor mij persoonlijk werkt het heel goed om doelen te stellen in voeding en training. En daardoor past het gebruik ook niet meer in het plaatje.. en of dit een goede manier is weet ik ook niet. Dit is wat voor mij goed werkt, maar dat is bij iedereen anders en dat is ok. Ik heb ook altijd veel aan duloxetine gehad! Ik had 1 capsule om de dag (eerst elke dag maar kon na 2 jaar afbouwen) en na 7 jaar volledig van de medicijnen af!

ik hoop dat je verder ook veel steun krijgt van je dochter!! Hoe oud is je dochter?
sporten werkt ook als antidepressivum, ik krijg daar altijd veel energie van!

vandaag echt een rot dag gehad trouwens. Mn vriend en mn zus hebben me de hele nacht wakker gehouden met hun lawaai en muziek 😭😭dus ik voelde me wel fit, maar wel de hele dag doelloos op de bank met ook fastfood.. maar goed.. accepteren en morgen een nieuwe ronde! 💪🏼
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wees je er wel van bewust dat alle trauma's door lsd en truffels terug kunnen komen. Zeker lsd met ptss is niet aan te raden.

Mijn advies zou zijn om je ptss eerst te laten behandelen voordat je gaat microdosen. Ptss is tegenwoordig goed te behandelen dmv EMDR of therapie in combinatie met mdma(via professionele kanalen, als die beschikbaar zijn).
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vol houden @Syl jij kan het! :redheart:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#19
inner_search zei:
Eeeeeen hoe goed kan je jezelf voorliegen...
Net de punt op 🙃
Direcr men vrouw eerlijk gestuurd.
Geen spijt van hebben, Rome is ook niet gebouwd op 1 dag.
Zo maar even schuren en plamuren !
Klik om te vergroten...

Kan ook zijn dat je gewoon zeker wil weten voor je gevoel dat je nog wat in huis hebt.
Zodra je dat weet geeft dat Mischien wat rust.
Maar nadeel inderdaad als het er is ga je vaak alsnog toch wat gebruiken.
Maar je doet wel je best merk ik om het te laten liggen.
De wil is er..!!! 💪
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Wees je er wel van bewust dat alle trauma's door lsd en truffels terug kunnen komen. Zeker lsd met ptss is niet aan te raden.

Mijn advies zou zijn om je ptss eerst te laten behandelen voordat je gaat microdosen. Ptss is tegenwoordig goed te behandelen dmv EMDR of therapie in combinatie met mdma(via professionele kanalen, als die beschikbaar zijn).
Klik om te vergroten...

Ja ik denk ook dat beste is pas zoiets te proberen als mijn ptss behandeld is.
EMDR heb ik al gehad en had bij mij geen werking.
Ik denk zelf dat microdoseren een optie is voor mijn depressie niet voor de ptss.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."