#1
Ben wel al 3 keer naar de grote toilet gegaan met de gedachte dat het hier ligt π π€ͺ
Wat knap dat je ondanks alles sterk genoeg bent en blijft om aan de verleiding te weerstaan.Zoals velen weten ben ik nu 14 mnd clean.
Na een speed verslaving van ruim 8 jaar.
Voor de corona was ik goed op weg!.
Mijn therapie verliep goed, was weer begonnen in sportschool en had vrijwillerswerk gevonden.
Ik was best trots op mezelf,dat ik zo goed bezig was.
Nu we in quarantaine zitten word het steeds lastiger.
Mijn psycholoog is ermee gestopt, en ik sta weer op wachtlijst.
Kan dus geen therapie volgen via videobellen of gewoon bellen.
Kan niet terecht bij mijn huisarts waar ik vaak op controle kwam.
Kan niet naar sportschool om onder de mensen te zijn.
Nu dit al tijdje duurt merk ik dat mijn depressie weer wat heftiger word.
Ook ben ik sinds ik clean ben en aan de antidepresiva zit (bijna 1 jaar nu) al ruim 10 kilo aangekomen.
Deze antidepresiva kan er voor zorgen dat je schildklier trager gaat werken, waardoor je last van vermoeidheid krijgt en gewichtstoename kunt krijgen.
Doordat ik nu clean ben ben ik ook weer wat aangekomen.
IIk heb totaal geen energie en voel me niet lekker in mijn vel.
Ik sport thuis en loop elke avond ong een uur.
Toch merk ik dat dit alles er voor zorg dat ik vaker weer naar speed verlang.
Het thuis zitten, genoeg te doen hebben maar geen energie.
Het niet lekker in je vel zitten omdat ik weer eens zo stom was om bij apotheek toch ff snel op weegschaal te gaan staan.
Ik zo graag weer terug wil op mijn oude gewicht.
Afgelopen week had ik een moment dat ik dacht, fuck it, ik ga gewoon wat speed halen.
Ben dit zo zat!!!.
Ik ben nu dan wel clean maar ik worstel enorm met mezelf.
Wil weer energie hebben, lekker in mijn vel zitten en vrolijk zijn.
Op dat moment was ik er gewoon uit, ik ga weer aan de speed.
Ik dacht aan mijn dochter en aan alles wat ik er voor gedaan heb om af te kicken.
Dat zorgde ervoor dat ik niet ben gaan halen.
Maar ik zeg eerlijk, de gedachtes aan speed zijn nu erger dan voorheen.
Ik weet het, ik wil TE veel en TE snel.
Jullie zullen denken waarom kom je dan weer terug op het df.
Nou hier kan ik mijn verhaal kwijt.
Ik ga dit volhouden om clean te blijven.
Wil dat hele afkickproces niet nog een keer mee maken.
Ik weet dat mijn lichaam moet herstellen.
Maar makkelijk is het niet hoor.
Wat kan ik soms verlangen naar een lijntje...
Daar had ik nog niet aan gedacht, dat het dan mogelijk verleidelijk is om tegelijk wat anders te bestellen, goed punt.Ik wou hier ook over beginnen maar omdat ze nu zolang clean is wou ik niet over andere drugs beginnen , maar md'en kan zeker baat hebben hoor @Syl.
Maar je zal wel weer opnieuw drugs( rc lsd analoog) moeten bestellen.
En denk dat dat juist geen goed idee is.
Je kan ook gewoon in een online smartshop microdosering bestellen.Daar had ik nog niet aan gedacht, dat het dan mogelijk verleidelijk is om tegelijk wat anders te bestellen, goed punt.
Je bedoeld dan microdosering truffels neem ik aan(?)Je kan ook gewoon in een online smartshop microdosering bestellen.
Op zo'n manier lijkt het me, in Syl haar context, al een stuk veiliger om aan te schaffen.
Yep, microdosering truffels.Je bedoeld dan microdosering truffels neem ik aan(?)
Dat zou ook kunnen. Zelf geen ervaring mee.
Thx ! Wist Ik ook niet , wou ook wel eens md'en met psilo na men experimenten met lsd microdosen.Yep, microdosering truffels.
Ik heb er zelf ook geen ervaring mee, maar het staat wel al een tijdje op m'n todo lijst. (microdosering in general dan)
Zou het eigenlijk ook eens moeten proberen.Yep, microdosering truffels.
Ik heb er zelf ook geen ervaring mee, maar het staat wel al een tijdje op m'n todo lijst. (microdosering in general dan)
Ik zeg doen!Zou het eigenlijk ook eens moeten proberen.![]()
Met die handige microdosis verpakkingen kan ik er eigenlijk niet onderuit om het ook eens te proberen.Ik zeg doen!
Wauw, wat goed!@Syl ik heb een vriend die een hele tijd aan de antidepressiva zat. We hebben een keertje een avondje truffels gegeten en dit heeft hem voor de rest van z'n leven veranderd. Niet in de zin dat hij nu into trippen is, maar wel in de vorm van microdoseren. Hij is gestopt met antidepressiva en heeft dit vervangen voor elke 4e dag een microdosering lsd of truffels. Dit helpt hem er doorheen.
Dit helpt hem ook beter te foccusen op de juiste dingen in het leven, studeren, voeding enzv.
Zeker truffels microdoseren zou in mijn optiek geen kwaad kunnen in jouw geval.
De eerste 2 wel (gebruik ik ook, asflow en nog iets ) die laatste 2 zou je moeten opzoeken wat de actieve stof is en effe googlen of het te combineren valt.Kan dit gebruikt worden in combi met medicatie voor te hoge bloeddruk en te hoge cholesterol, darmziekte en longziekte?.
Net besteld.Ik zeg doen!
Truffels en LSD (microdoseren of niet) helpen niet alleen tegen depressie maar ook tegen angst/stress. Hoeveel het gaat helpen durf ik niet te zeggen. Dat hangt vast van de mate van de klachten af.Het klinkt wel heel interresant!!.
Nogmaals ik heb er echt geen verstand van.
Ik heb niet alleen een depressie maar ook ptss.
De ad zorgt dus niet alleen dat mijn depressie meer onder controle is maar haalt ook een groot deel angst en stress van de ptss weg.
Kun je dit alles ook bereiken met micro doseren?.
Ik snap hier wat je zegt @Mindless . Zeker waar, met truffels nog iets meer dan met lsd. Soms deed het me sneller huilen, van blijdschap weliswaar maar idd, het maak je gevoeliger.@Syl
Ik wil toch nog even terugkomen op mijn post hier direct boven.
Het ligt namelijk wat genuanceerder dan dat. Ik doe zelf op het moment een microdosering ALD-52 (LSD zeg maar) trouwens. Of eigenlijk ietsje meer dan dat.
Hoe ik het schreef lijkt het een beetje alsof microdoseren (van bijv. LSD of psilocybine) zonder meer tegen angst werkt. Maar dat is niet echt hoe het is, althans niet op elk moment. Toegegeven, aan het begin van mijn "trip" vandaag was ik bijna geforceerd (maar niet kunstmatig) zeer happy en zou dat zeker enige aanwezige angst hebben verdreven. Maar later op de dag nam die soort van bubbelende blijheid wat af en dan op die momenten ga je (ik in ieder geval) soms nadenken over dingen. Mogelijk ook over moeilijke, pijnlijke dingen. Psychedelica is in die zin geen onderdrukker van je angst. Het laat je er eerder in een ander licht naar kijken. Begrijp me niet verkeerd, dat is bijna altijd juist hartstikke goed, maar wees je hier wel bewust van. Nu zal dat met echte microdoses (minder dan ik nu heb genomen) allemaal echt wel wat meevallen met het diepe denken hoor.Maar ik wou het toch even gezegd hebben, mocht je het ooit toch nog willen proberen en er dan door mij een verkeerd beeld van hebben gekregen...
Ik heb idd in het verleden, ook alweer tijdens m'n truffel trip v. afgelopen zaterdag, duidelijk gemerkt dat truffels me iets gevoeliger / meer ontroerd maken dan LSD. Zaterdag was ik helemaal ontroerd door het luisteren naar klassieke muziek, terwijl ik dergelijk zintuigelijk genot bij LSD eerder blijmoedig zou aanschouwen, eerder vanop iets meer afstand zeg maar.Ik snap hier wat je zegt @Mindless . Zeker waar, met truffels nog iets meer dan met lsd. Soms deed het me sneller huilen, van blijdschap weliswaar maar idd, het maak je gevoeliger.
Nee is niet nodig. Elke 4e dag kan je volwaardig trippen, of microdoseren.Ik heb idd in het verleden, ook alweer tijdens m'n truffel trip v. afgelopen zaterdag, duidelijk gemerkt dat truffels me iets gevoeliger / meer ontroerd maken dan LSD. Zaterdag was ik helemaal ontroerd door het luisteren naar klassieke muziek, terwijl ik dergelijk zintuigelijk genot bij LSD eerder blijmoedig zou aanschouwen, eerder vanop iets meer afstand zeg maar.
Om ff terug aan te pikken met het microdoseren:
Ik ga binnenkort beginnen met het microdoseren v. truffels.
Maar ik had dus afgelopen zaterdag een trip op 15 gram Atlantis.
Met hoeveel tijd tolerantie zou ik rekening moeten houden, om met het microdoseren te starten? 1 Γ 2 weken?
Aha, thx voor de info!Nee is niet nodig. Elke 4e dag kan je volwaardig trippen, of microdoseren.
Ik heb een keer op woensdag een microdosering genomen en op zaterdag volwaardig getript. En ik merkte totaal geen tolerantie, het kwam gewoon even goed
binnen als wanneer er 2 maanden tussen zit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."