Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb je 't zwaar? Help elkaar! MoeilijkeMomenten- topic!

Heb je 't zwaar? Help elkaar! MoeilijkeMomenten- topic!

109 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou, dag 1... Gisteren de laatste druppels GHB opgemaakt samen met de Ketamine. Vervolgens in slaap gevallen met 10 mg Valium en heb daar prima op kunnen doorslapen.

Net wakker geworden, het het bloedje heet. Is het hier zo warm of ergens toch een afkick? Geen idee. Zo maar even een cafeïne vrije thee zetten, omdat cafeïne bij mij snel ontwenning en paniek veroorzaakt.

Goed aan de water regel houden vandaag, en mezelf volgooien met vitamietjes en mijn lichaam een beetje reinigen.

Ik geloof dat het een prima weertje is vandaag dus lekker ergens heenlopen met de hond waar ik normaal niet zo snel zou komen. Kilometers maken!

Ben nog steeds gemotiveerd wakker geworden al is de craving natuurlijk nog steeds aanwezig.

We gaan ervoor, dag voor dag. Succes allemaal! 🥰
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#2
HappyUser zei:
Heb het er nu al moeilijk mee, krijg ook echt een beetje een paniekerig gevoel als ik er aan denk dat ik nooit meer in de tuin met een peuk ga zitten.
Klik om te vergroten...
Eerst even een dagje, dan probeer je drie dagen, een weekje, twee weken, een maand. En dan moet je nog maar eens overwegen of je nooit meer in de tuin wilt zitten hé. :tongueout:
Spyro zei:
Kilometers maken!
Klik om te vergroten...
Ik ga vandaag ook weer even lekker het bos in, succes. :sunglasses:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jmths zei:
Eerst even een dagje, dan probeer je drie dagen, een weekje, twee weken, een maand. En dan moet je nog maar eens overwegen of je nooit meer in de tuin wilt zitten hé. :tongueout:

Ik ga vandaag ook weer even lekker het bos in, succes. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Geniet ervan! 🤩☀️
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Had 12 mg 3meo-pcp klaargelegd voor gebruik, maar na 10 minuten twijfelen, ja/nee/ja/nee heb ik het maar van tafel geblazen.
Had er geen goed gevoel bij, fuck it, heb gisteravond al drugs op. Genoeg geweest voor dit weekend. Pff had het even moeilijk zeg, maar kwam tot de conclusie dat de enigste reden om wat te doen gewoon simpelweg verveling is/was. Geen goede reden, en heb het daar afgelopen dinsdag nog over gehad met de poh-ggz medewerkster.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeelanddude zei:
Had 12 mg 3meo-pcp klaargelegd voor gebruik, maar na 10 minuten twijfelen, ja/nee/ja/nee heb ik het maar van tafel geblazen.
Had er geen goed gevoel bij, fuck it, heb gisteravond al drugs op. Genoeg geweest voor dit weekend. Pff had het even moeilijk zeg, maar kwam tot de conclusie dat de enigste reden om wat te doen gewoon simpelweg verveling is/was. Geen goede reden, en heb het daar afgelopen dinsdag nog over gehad met de poh-ggz medewerkster.
Klik om te vergroten...

Maar je hebt er nu niet aan toegegeven dat is toch super goed van je..!! 👌😊
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Syl zei:
Maar je hebt er nu niet aan toegegeven dat is toch super goed van je..!! 👌😊
Klik om te vergroten...
klopt, maar het valt me dan een beetje tegen van mezelf dat ik al zover was gekomen. Maar je hebt gelijk, moet het positief bekijken.
Het is voor mij al heel wat dat ik dit zo deel XD heb zoiets wel vaker gehad en blijf me daar dan uren kut over voelen, maar nu heb ik er wel meer vrede mee. Ja, ik had er zin in, en had al bijna toegegeven. Maar ik heb het niet gedaan, it's oke :relaxed:

inner_search zei:
Goed bezig jij daar !.
Klik om te vergroten...
thnx kerel, en op de moeilijke momenten na bevalt het best goed zo :relaxed:
En kijk nou, het is alweer 23:20. Over een half uurtje lekker naar bed :)
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeelanddude zei:
klopt, maar het valt me dan een beetje tegen van mezelf dat ik al zover was gekomen. M
Klik om te vergroten...

Je hebt nu een veel zwaardere stap gezet dan dat je het uberhaubt niet zou hebben gepakt.
Het feit dat je alsnog de keus maakt niks te nemen vind ik echt super knap!! 😊
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zeg tege mezelf dat ik nuchter ben ,
Ik wil graag reageren maar ben te waus naar men gevoel.
Ik kruip voor vandaag lekker in men eigen coccoon , dan kan ik morgen antwoorden zonder dat ik domme dinge gezegt heb en laat vandaag gewoon los.
Wat gebeurd is is gebeurd , niet malen.
Maar er aan werken (typ ik terwijl ik in men boekje schrijf)
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeelanddude zei:
thnx voor de peptalk mensen :) ik ga nu mn bed maar eens opzoeken. De ruste allemaal
Klik om te vergroten...
Slaap ze dude ! Terusten man.
Sta je morge op met een gerust geweten , want je hebt die 3meO weg geblazen!

😴
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeelanddude zei:
thnx voor de peptalk mensen :) ik ga nu mn bed maar eens opzoeken. De ruste allemaal
Klik om te vergroten...

Slaap lekker... 😊
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeelanddude zei:
thnx voor de peptalk mensen :) ik ga nu mn bed maar eens opzoeken. De ruste allemaal
Klik om te vergroten...

Goed van je hoor, mag je trots op zijn toch..😄 Welterusten😊
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeelanddude zei:
Had 12 mg 3meo-pcp klaargelegd voor gebruik, maar na 10 minuten twijfelen, ja/nee/ja/nee heb ik het maar van tafel geblazen.
Had er geen goed gevoel bij, fuck it, heb gisteravond al drugs op. Genoeg geweest voor dit weekend. Pff had het even moeilijk zeg, maar kwam tot de conclusie dat de enigste reden om wat te doen gewoon simpelweg verveling is/was. Geen goede reden, en heb het daar afgelopen dinsdag nog over gehad met de poh-ggz medewerkster.
Klik om te vergroten...

Het voelt misschien als iets kleins voor jezelf, maar dit is serieus echt een mega knappe keuze! Je hebt eigenlijk de gedachte in je eigen hoofd tegengas gegeven en dat is het moeilijkste wat er is. Op welk gebied dan ook!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vwb die " kleine stemmetjes " in je hoofd...
Vaak met een erg zoetgevooisd stemgeluid, wie onder ons kent deze stem noun niet...
Ga nooit met jezelf in discussie over wel, of niet gaan gebruiken. Een klein maar, is ook altijd een trucje van de duivel!
Niet in discussie gaan.
Want deze discussie ga je bijna altijd verliezen...
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Legio Patria Nostra zei:
Vwb die " kleine stemmetjes " in je hoofd...
Ga nooit met jezelf in discussie over wel, of niet gaan gebruiken.
Want deze discussie ga je bijna altijd verliezen...
Klik om te vergroten...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heler goeie!
Enige verschil is dat het bij ons over wat anders gaat, namelijk druggebruik, maar toch.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lieske zei:
Het voelt misschien als iets kleins voor jezelf, maar dit is serieus echt een mega knappe keuze! Je hebt eigenlijk de gedachte in je eigen hoofd tegengas gegeven en dat is het moeilijkste wat er is. Op welk gebied dan ook!
Klik om te vergroten...

Dit is een waarheid als een koe.
Alle verslavings beëindigingen beginnen met het nemen van deze "kleine ", maar o zo belangrijke beslissing, en grote! stap.
En dan begint het volgende hoofdstuk.
Het volhouden.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#17
thnx voor de peptalk mensen :) ik ga nu mn bed maar eens opzoeken. De ruste allemaal
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Help een ander, help jezelf...😄dat is mijn insteek met dit topic.

Verslaving is gewoon plat gezegd KLOTE! en moeilijk te doorbreken.. Tenzij je wil echt sterk is, zul je echt keihard moeten doorzetten om te stoppen en gestopt te blijven, bij wat voor vorm van verslaving dan ook.

Dat is voor de een makkelijker dan voor de ander.. Ik zal daarom nooit verschillende verslavingen met elkaar vergelijken, ieder mens zit nu eenmaal op z'n eigen manier in elkaar! Doel van dit topic is dan ook om elkaar te helpen, misschien heb jij nog goede tips of je zoekt juist nog ideeën...

Gooi het eruit! 📣📣

Ik zal vast niet de enige zijn die ergens mee gaat stoppen of er al mee bezig is, en dan komen er uiteraard vast klote momenten waarop je misschien ff alles eruit wilt gooien. Hoe je je voelt, of je wilt alles gewoon van je afschrijven (=gelijk bezigheidstherapie😜) wat het wellicht draaglijker kan maken, whatever helps!

Gezien hier gewoon vrij gepraat kan worden over drugs, is dat misschien ook een goede uitlaatklep🤯 Ik hoop dat jullie het ook een goed idee vinden, en dat we elkaar kunnen helpen op deze manier....

Ik zal zelf beginnen.. ga deze week stoppen met roken, over 34 uur mag ik mijn laatste sigaret roken om precies te zijn. Ik heb alvast zo'n app geïnstalleerd en die telt de uren dus af, leuk..😅.
Zal me benieuwen hoe ik erop ga reageren, denk dat het mentale gedeelte het moeilijkste word, de gewoonte doorbreken, want het roken zelf vind ik niks meer aan..

Ik heb vrijdag een extra pakje sigaretten gehaald, die heb ik vanmiddag pas opengemaakt, moet echt moeite doen om het op te krijgen wtf🤔. Maarja ik zie wel hoe het gaat verlopen, gewoon niks meer halen dan kun je ook niet roken toch? Het lijkt zo simpel...😅. De praktijk zal het leren! Coke en pep is ook gelukt op eigen kracht, dus waarom die stomme stink sigaretten niet...

Ik zal na de eerste stopdag proberen iets te posten...
A
AnjadebijLid
01-01-2024, 00:00
#19
In ieder geval veel succes! Gebruik je geen pleisters of iets dergelijks?

Ben zelf nu 8 dagen gestopt met de alcohol, een verlaat nieuwjaarsvoornemen. Minder heftig dan stoppen met roken maar toch ook best lastig. Kan nl. erg genieten van een wijntje maar op het laatst iedere avond 1 of 2. Nu een maandje niet (nog drie weken) maar zaterdag tijdens de 2cb was ik bijna overstag :upsidedown:.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heel veel succes! Nu dat ik weer ketamine gehaald heb, merk ik enorm dat ik er al naar grijp als ik me simpelweg gewoon verveel, terwijl ik genoeg dingen zou kunnen ondernemen in principe. Ik hoop dat ik mijn tijd op een andere manier zal weten te vullen en dus de behoefte om drugs te doen op saaie momenten kwijt zal raken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."