#1
Nou, dag 1... Gisteren de laatste druppels GHB opgemaakt samen met de Ketamine. Vervolgens in slaap gevallen met 10 mg Valium en heb daar prima op kunnen doorslapen.
Net wakker geworden, het het bloedje heet. Is het hier zo warm of ergens toch een afkick? Geen idee. Zo maar even een cafeïne vrije thee zetten, omdat cafeïne bij mij snel ontwenning en paniek veroorzaakt.
Goed aan de water regel houden vandaag, en mezelf volgooien met vitamietjes en mijn lichaam een beetje reinigen.
Ik geloof dat het een prima weertje is vandaag dus lekker ergens heenlopen met de hond waar ik normaal niet zo snel zou komen. Kilometers maken!
Ben nog steeds gemotiveerd wakker geworden al is de craving natuurlijk nog steeds aanwezig.
We gaan ervoor, dag voor dag. Succes allemaal! 🥰
Net wakker geworden, het het bloedje heet. Is het hier zo warm of ergens toch een afkick? Geen idee. Zo maar even een cafeïne vrije thee zetten, omdat cafeïne bij mij snel ontwenning en paniek veroorzaakt.
Goed aan de water regel houden vandaag, en mezelf volgooien met vitamietjes en mijn lichaam een beetje reinigen.
Ik geloof dat het een prima weertje is vandaag dus lekker ergens heenlopen met de hond waar ik normaal niet zo snel zou komen. Kilometers maken!
Ben nog steeds gemotiveerd wakker geworden al is de craving natuurlijk nog steeds aanwezig.
We gaan ervoor, dag voor dag. Succes allemaal! 🥰