#1
houd jezelf overeind, waarde confrere!
Ik heb t gevoel dat ik me veel te open heb gewrikt met het werken aan mezelf en dat dit best wel wat minder mag.Lastig, is lastig en sommige dingen moet je beslist voor jezelf houden.
Als het zo heet en zonnig is, dan moet ik er ook na al die jaren van no alcohol nog zeer goed uitkijken om niet te dorstig te worden.
Want nig steeds in deze gevallen krijg ik enorme gigantische cravings naar een glas koud bier....
Ja dat zat ik ook al te denken indd, ene kant is t kut dat k dat heb maar wel extra motiverend🤔. K heb ik m'n leven ook al 3x longontsteking gehad, en gwn stug doorgaan, best debiel eigenlijk... 🤨
Wouw das een aardige voorraad ja😱waarom zoveel?😅. Is het voor jou niet mogelijk om t te verkopen dn? Ik zou mezelf niet vertrouwen met zoveel in handbereik 😶. Mja is jouw keuze he, k weet hoe gevoelig zoiets kan liggen... Ik kan niet eens 1 lijn weggooien, gaat tegen alles in mij in😂😂.
Dat is wel een goede eigenschap dat je liever eerlijk bent😄, daar bereik je wel het meeste mee.. Ik ben liefst ook eerlijk over alles, maar wat drugs betreft heb ik met de jaren geleerd dat het soms beter is van niet, voor iedereen 😶.
Wat heb je voor wilde plannen met zoveel grammen in huis eigenlijk haha😋
klinkt als een goeie tripNiet slecht.
Dacht wel even dat ik bezeten was door demonen maar verder oké.
Klinkt alsof je doodnormaal bent. Wees niet zo hard voor jezelfklinkt als een goeie trip
Verder heb ik het niet echt moeilijk op het moment. Niet gerelateerd aan drugs in ieder geval. Heb dit weekend wel weer beseft dat ik mezelf een nogal ingewikkeld persoon vindt. Als ik lekker in mn vel zit ben ik heel uitgaand en heel open, zoek ik andere mensen op enzo. Voel ik me minder, (had dit weekend een griepje ofzoiets) trek ik mezelf helemaal terug uit alles en kom ik alleen het huis nog uit voor hoognodige boodschappen. Zelfs DF wordt dan teveel voor me om alles te volgen. En dat terwijl DF zo een mooie plaats is.
Denk dat dat nog wel een aandachtspunt is voor mij: Hulp accepteren als ik dat nodig heb
Ik ben heel benieuwd hoe je eerste dag gegaan is @Snelleke Snel
En of het vanochtend een mooi afscheid was 🤣
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."