#1
Dat is al een hele mooie vooruitgang toch dan! Moet ook niet teveel tegelijk willen. En meeste mensen hebben toch meerdere pogingen nodig. Gewoon proberen te minderen iig en kun je later altijd weer proberen.
Thanks.. voelt wel als falen mja anderzijds voelt het ook als mezelf pesten, en waarom
Heb hetzelfde. Zit alleen maar met GHB in mijn hoofd. Ben gelukkig nu op het werk, maar vanaf morgen zit ik 3 weken thuis. Gaat ellende worden. Dat stemmetje is echt vreselijk... Je weet dondersgoed dat je jezelf niet beter gaat voelen... Sterkte*kick*
Aaarrgggggggg ik heb het echt ff zwaar. Sinds vorige week zondag al niet gebruikt. Mn ritme is nog steeds verneukt, ene dag met slaapmedicatie lig ik weer veel te lang in bed en andere nachten zoals vannacht lig ik weer de hele nacht wakker. Vandaag wel heel goed al van alles gedaan, naar het park geweest, budgetcoach op bezoek gehad enzo. Maar nu begin ik echt zooo in te kakken. En wil ik OF slapen OF een dikke lijn pep. Maar allebei is gewoon niet slim.
Dus ik moet gewoon echt ff wat anders gaan doen.
En ik kan van alles bedenken om te doen, maar ik heb nergens anders zin in en word gek van die trek. 1 week niet gebruiken lukt me nog wel af en toe, maar dan wordt het echt moeilijk steeds. Pas is het 1x gelukt om 2 weken niet te nemen. En dat wil ik nu ook echt weer halen minimaal. Dus ik moet echt gewoon sterk zijn en die kut stem in mn hoofd negeren. Waarom werken hersenen zo kut met die cravings. En ik weet dat het weer voorbij gaat en weer afzakt, maar ik haat het echt op het moment als ik ze wel heb.
Heb hetzelfde. Zit alleen maar met GHB in mijn hoofd. Ben gelukkig nu op het werk, maar vanaf morgen zit ik 3 weken thuis. Gaat ellende worden. Dat stemmetje is echt vreselijk... Je weet dondersgoed dat je jezelf niet beter gaat voelen... Sterkte
Weet niet hoe ik dit moet gaan doen... Dag per dag bekijken. Word nu al gek dat er straks niks meer te doen is. Enige afleiding is m’n hond. Hopen dat het weer zo blijft en dat we lekker wandelingen kunnen gaan maken... Haat het echt.Ja precies. Heb nu verder ook totaal geen afspraken die me er normaal nog van weten te weerhouden zeg maar. Alleen weet idd dat ik me er niet beter door ga voelen uiteindelijk en juist nu met Corona is ook extra dom om te gaan gebruiken omdat pep al zo'n aanslag op lichaam is en ik al in risicogroep val. Maar die stem is echt vreselijk ja. Hoe wil jij het die 3 weken gaan doen dan? Jij ook sterkte meis!
Mijn doggy brengt me er ook altijd door ik moeilijke tijden , vandaag eens even niet.Weet niet hoe ik dit moet gaan doen... Dag per dag bekijken. Word nu al gek dat er straks niks meer te doen is. Enige afleiding is m’n hond. Hopen dat het weer zo blijft en dat we lekker wandelingen kunnen gaan maken... Haat het echt.

Weet niet hoe ik dit moet gaan doen... Dag per dag bekijken. Word nu al gek dat er straks niks meer te doen is. Enige afleiding is m’n hond. Hopen dat het weer zo blijft en dat we lekker wandelingen kunnen gaan maken... Haat het echt.
Meh, ik vind het toch wel lastig om nu niet toch verder te gaan met de pep (laatste lijntje om 9 uur gehad). Vriend van me die op bezoek was is weer naar huis en ik zit weer alleen op de bank. Morgenochtend heel vroeg komt vriendlief voor een dagje. Vandaag ben ik de hele dag alleen thuis en de tijd gaat nu weer tergend langzaam voorbij. Maar was eigenlijk dit weekend niet van plan om te nemen en gisteren omdat die vriend nam in overleg met vriendlief besloten om dan toch 1 nachtje mee te doen en rustig aan te doen ( wat ik ook gedaan heb). Maar toch is dat stemmetje in mn hoofd die zegt dat nog 1 dagje wel kan en die dag alleen vandaag dan lekker snel voorbij gaat steeds luider aan het worden. Waarom kan het nou nooit gewoon een keer genoeg zijn?
Ik hoef verder niks vandaag te doen, kan gewoon relaxen. En als ik echt inkak kan ik gewoon ff gaan slapen als ik wil. Ik voel me nu gewoon normaal fit en als ik wel nog een dag/nacht doorga zal dat morgen toch minder zijn. Ook al gaan we dan ook niet echt wat bijzonders doen samen ofzo. Maar deze ene nacht was al niet de bedoeling, 2 nachten is al helemaal niet de afspraak en bedoeling. En heel veel voegt het nou toch niet toe verder, euforie is wel weg na een nacht gebruiken en hoef verder nergens op te focussen of extra energie voor te hebben ofzo.
Dus ik moet gewoon zelf mijn dag vullen vandaag met leuke rustige activiteiten en gewoon gaan slapen vannacht. Dan ben ik morgen een stuk blijer met die beslissing dan wanneer ik toch nog doorga, dat weet ik nu al. Nouja, ik heb het iig weer ff van me afgeschreven en ik blijf gewoon proberen die cravings te accepteren dat ze er zijn, maar er niet aan toe te geven. Want ze worden vanzelf ook weer minder. Ik weet het allemaal prima en het gaat me ook vast lukken, maar het blijft gewoon echt een strijd in mijn hoofd.
Gaat je lukken perenmeisje!
Ga anders ff lekker stuk wandelen, ff je gedachten verplaatsen.
Afleiding zoeken...🌳🌻🐞🦋🌤
Jij kunt dit, ik heb er alle vertrouwen in!! 😘
@Perenijsje You can do it! Het is lekker weer. Ga lekker perenijsjes eten en wandel een stukje. Lekker je gedachten verzetten, dan voel je je aan het einde van de dag een stuk beter en kun je morgen optimaal genieten van jullie dagje samen. ❤
Ik heb het ook lastig.Meh, ik vind het toch wel lastig om nu niet toch verder te gaan met de pep (laatste lijntje om 9 uur gehad). Vriend van me die op bezoek was is weer naar huis en ik zit weer alleen op de bank. Morgenochtend heel vroeg komt vriendlief voor een dagje. Vandaag ben ik de hele dag alleen thuis en de tijd gaat nu weer tergend langzaam voorbij. Maar was eigenlijk dit weekend niet van plan om te nemen en gisteren omdat die vriend nam in overleg met vriendlief besloten om dan toch 1 nachtje mee te doen en rustig aan te doen ( wat ik ook gedaan heb). Maar toch is dat stemmetje in mn hoofd die zegt dat nog 1 dagje wel kan en die dag alleen vandaag dan lekker snel voorbij gaat steeds luider aan het worden. Waarom kan het nou nooit gewoon een keer genoeg zijn?
Ik hoef verder niks vandaag te doen, kan gewoon relaxen. En als ik echt inkak kan ik gewoon ff gaan slapen als ik wil. Ik voel me nu gewoon normaal fit en als ik wel nog een dag/nacht doorga zal dat morgen toch minder zijn. Ook al gaan we dan ook niet echt wat bijzonders doen samen ofzo. Maar deze ene nacht was al niet de bedoeling, 2 nachten is al helemaal niet de afspraak en bedoeling. En heel veel voegt het nou toch niet toe verder, euforie is wel weg na een nacht gebruiken en hoef verder nergens op te focussen of extra energie voor te hebben ofzo.
Dus ik moet gewoon zelf mijn dag vullen vandaag met leuke rustige activiteiten en gewoon gaan slapen vannacht. Dan ben ik morgen een stuk blijer met die beslissing dan wanneer ik toch nog doorga, dat weet ik nu al. Nouja, ik heb het iig weer ff van me afgeschreven en ik blijf gewoon proberen die cravings te accepteren dat ze er zijn, maar er niet aan toe te geven. Want ze worden vanzelf ook weer minder. Ik weet het allemaal prima en het gaat me ook vast lukken, maar het blijft gewoon echt een strijd in mijn hoofd.
Ik heb het ook lastig.
Knuffel?
Momenteel heb k het ook best wel zwaar😂😂😂omg naar dat kut etentje pfffff... mja als ik terug kom is er gelukkig een set van Partyraiser🥳

Ja jij hebt natuurlijk al wel drank op, dan is trek naar wat anders ook sneller aanwezig natuurlijk. Maar je kunt het meis, en daarna idd lekker knallen met Partyraiser![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."