Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb je 't zwaar? Help elkaar! MoeilijkeMomenten- topic!

Heb je 't zwaar? Help elkaar! MoeilijkeMomenten- topic!

109 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is al een hele mooie vooruitgang toch dan! Moet ook niet teveel tegelijk willen. En meeste mensen hebben toch meerdere pogingen nodig. Gewoon proberen te minderen iig en kun je later altijd weer proberen.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Thanks.. voelt wel als falen mja anderzijds voelt het ook als mezelf pesten, en waarom
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snelleke Snel zei:
Thanks.. voelt wel als falen mja anderzijds voelt het ook als mezelf pesten, en waarom
Klik om te vergroten...

Ja snap wel dat het dubbel is hoor. Maar je hebt het iig geprobeerd en de tijd is er nog niet rijp voor blijkbaar.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
*kick*

Aaarrgggggggg ik heb het echt ff zwaar. Sinds vorige week zondag al niet gebruikt. Mn ritme is nog steeds verneukt, ene dag met slaapmedicatie lig ik weer veel te lang in bed en andere nachten zoals vannacht lig ik weer de hele nacht wakker. Vandaag wel heel goed al van alles gedaan, naar het park geweest, budgetcoach op bezoek gehad enzo. Maar nu begin ik echt zooo in te kakken. En wil ik OF slapen OF een dikke lijn pep. Maar allebei is gewoon niet slim.

Dus ik moet gewoon echt ff wat anders gaan doen.
En ik kan van alles bedenken om te doen, maar ik heb nergens anders zin in en word gek van die trek. 1 week niet gebruiken lukt me nog wel af en toe, maar dan wordt het echt moeilijk steeds. Pas is het 1x gelukt om 2 weken niet te nemen. En dat wil ik nu ook echt weer halen minimaal. Dus ik moet echt gewoon sterk zijn en die kut stem in mn hoofd negeren. Waarom werken hersenen zo kut met die cravings. En ik weet dat het weer voorbij gaat en weer afzakt, maar ik haat het echt op het moment als ik ze wel heb.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi, ik kom me ook melden denk ik. Ik heb gister out of the blue besloten om geen nieuwe sigaretten te halen. Heb het er nu al moeilijk mee, krijg ook echt een beetje een paniekerig gevoel als ik er aan denk dat ik nooit meer in de tuin met een peuk ga zitten.
Klinkt zo onnozel allemaal.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perenijsje zei:
*kick*

Aaarrgggggggg ik heb het echt ff zwaar. Sinds vorige week zondag al niet gebruikt. Mn ritme is nog steeds verneukt, ene dag met slaapmedicatie lig ik weer veel te lang in bed en andere nachten zoals vannacht lig ik weer de hele nacht wakker. Vandaag wel heel goed al van alles gedaan, naar het park geweest, budgetcoach op bezoek gehad enzo. Maar nu begin ik echt zooo in te kakken. En wil ik OF slapen OF een dikke lijn pep. Maar allebei is gewoon niet slim.

Dus ik moet gewoon echt ff wat anders gaan doen.
En ik kan van alles bedenken om te doen, maar ik heb nergens anders zin in en word gek van die trek. 1 week niet gebruiken lukt me nog wel af en toe, maar dan wordt het echt moeilijk steeds. Pas is het 1x gelukt om 2 weken niet te nemen. En dat wil ik nu ook echt weer halen minimaal. Dus ik moet echt gewoon sterk zijn en die kut stem in mn hoofd negeren. Waarom werken hersenen zo kut met die cravings. En ik weet dat het weer voorbij gaat en weer afzakt, maar ik haat het echt op het moment als ik ze wel heb.
Klik om te vergroten...
Heb hetzelfde. Zit alleen maar met GHB in mijn hoofd. Ben gelukkig nu op het werk, maar vanaf morgen zit ik 3 weken thuis. Gaat ellende worden. Dat stemmetje is echt vreselijk... Je weet dondersgoed dat je jezelf niet beter gaat voelen... Sterkte
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Heb hetzelfde. Zit alleen maar met GHB in mijn hoofd. Ben gelukkig nu op het werk, maar vanaf morgen zit ik 3 weken thuis. Gaat ellende worden. Dat stemmetje is echt vreselijk... Je weet dondersgoed dat je jezelf niet beter gaat voelen... Sterkte
Klik om te vergroten...

Ja precies. Heb nu verder ook totaal geen afspraken die me er normaal nog van weten te weerhouden zeg maar. Alleen weet idd dat ik me er niet beter door ga voelen uiteindelijk en juist nu met Corona is ook extra dom om te gaan gebruiken omdat pep al zo'n aanslag op lichaam is en ik al in risicogroep val. Maar die stem is echt vreselijk ja. Hoe wil jij het die 3 weken gaan doen dan? Jij ook sterkte meis!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Perenijsje zei:
Ja precies. Heb nu verder ook totaal geen afspraken die me er normaal nog van weten te weerhouden zeg maar. Alleen weet idd dat ik me er niet beter door ga voelen uiteindelijk en juist nu met Corona is ook extra dom om te gaan gebruiken omdat pep al zo'n aanslag op lichaam is en ik al in risicogroep val. Maar die stem is echt vreselijk ja. Hoe wil jij het die 3 weken gaan doen dan? Jij ook sterkte meis!
Klik om te vergroten...
Weet niet hoe ik dit moet gaan doen... Dag per dag bekijken. Word nu al gek dat er straks niks meer te doen is. Enige afleiding is m’n hond. Hopen dat het weer zo blijft en dat we lekker wandelingen kunnen gaan maken... Haat het echt.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Weet niet hoe ik dit moet gaan doen... Dag per dag bekijken. Word nu al gek dat er straks niks meer te doen is. Enige afleiding is m’n hond. Hopen dat het weer zo blijft en dat we lekker wandelingen kunnen gaan maken... Haat het echt.
Klik om te vergroten...
Mijn doggy brengt me er ook altijd door ik moeilijke tijden , vandaag eens even niet.
Echt een Kutdag vandaag , mood op 0 en blijkbaar tolerantie zo hoog (hoger dan verwacht) dat 12mg eti geen drol meer doet , buiten dat muziek wat chiller is.
Toch fijn dat we nog wat aan onze kindjes (honden :) ) hebben.IMG-20191110-WA0006.jpg
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Weet niet hoe ik dit moet gaan doen... Dag per dag bekijken. Word nu al gek dat er straks niks meer te doen is. Enige afleiding is m’n hond. Hopen dat het weer zo blijft en dat we lekker wandelingen kunnen gaan maken... Haat het echt.
Klik om te vergroten...

Ja dat lijkt me verstandig idd. Fijn dat je je hond nog als afleiding hebt. Ik hoop iig ook dat het lekker weer blijft. Heb net even op het balkon gezeten met mn ogen dicht. Dus lukt nog om het uit te stellen. Ga zo maar vast eten koken denk ik. Eet nooit zo vroeg. Maar dan heb ik iig wat te doen en wat binnen al.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
Perenijsje zei:
Meh, ik vind het toch wel lastig om nu niet toch verder te gaan met de pep (laatste lijntje om 9 uur gehad). Vriend van me die op bezoek was is weer naar huis en ik zit weer alleen op de bank. Morgenochtend heel vroeg komt vriendlief voor een dagje. Vandaag ben ik de hele dag alleen thuis en de tijd gaat nu weer tergend langzaam voorbij. Maar was eigenlijk dit weekend niet van plan om te nemen en gisteren omdat die vriend nam in overleg met vriendlief besloten om dan toch 1 nachtje mee te doen en rustig aan te doen ( wat ik ook gedaan heb). Maar toch is dat stemmetje in mn hoofd die zegt dat nog 1 dagje wel kan en die dag alleen vandaag dan lekker snel voorbij gaat steeds luider aan het worden. Waarom kan het nou nooit gewoon een keer genoeg zijn?

Ik hoef verder niks vandaag te doen, kan gewoon relaxen. En als ik echt inkak kan ik gewoon ff gaan slapen als ik wil. Ik voel me nu gewoon normaal fit en als ik wel nog een dag/nacht doorga zal dat morgen toch minder zijn. Ook al gaan we dan ook niet echt wat bijzonders doen samen ofzo. Maar deze ene nacht was al niet de bedoeling, 2 nachten is al helemaal niet de afspraak en bedoeling. En heel veel voegt het nou toch niet toe verder, euforie is wel weg na een nacht gebruiken en hoef verder nergens op te focussen of extra energie voor te hebben ofzo.

Dus ik moet gewoon zelf mijn dag vullen vandaag met leuke rustige activiteiten en gewoon gaan slapen vannacht. Dan ben ik morgen een stuk blijer met die beslissing dan wanneer ik toch nog doorga, dat weet ik nu al. Nouja, ik heb het iig weer ff van me afgeschreven en ik blijf gewoon proberen die cravings te accepteren dat ze er zijn, maar er niet aan toe te geven. Want ze worden vanzelf ook weer minder. Ik weet het allemaal prima en het gaat me ook vast lukken, maar het blijft gewoon echt een strijd in mijn hoofd.
Klik om te vergroten...

Ga anders ff lekker stuk wandelen, ff je gedachten verplaatsen.
Afleiding zoeken...🌳🌻🐞🦋🌤️
Jij kunt dit, ik heb er alle vertrouwen in!! 😘
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ikbeneenfiets zei:
Gaat je lukken perenmeisje!
Klik om te vergroten...

Dankjewel!

Syl zei:
Ga anders ff lekker stuk wandelen, ff je gedachten verplaatsen.
Afleiding zoeken...🌳🌻🐞🦋🌤
Jij kunt dit, ik heb er alle vertrouwen in!! 😘
Klik om te vergroten...

Dat was idd mn idee voor als de race afgelopen is, want het is idd lekker (wandel)weer vandaag. Blij dat die regen over is, die was ik wel zo zat!
Dankjewel Syl!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
@Perenijsje You can do it! Het is lekker weer. Ga lekker perenijsjes eten en wandel een stukje. Lekker je gedachten verzetten, dan voel je je aan het einde van de dag een stuk beter en kun je morgen optimaal genieten van jullie dagje samen. ❤️
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
@Perenijsje You can do it! Het is lekker weer. Ga lekker perenijsjes eten en wandel een stukje. Lekker je gedachten verzetten, dan voel je je aan het einde van de dag een stuk beter en kun je morgen optimaal genieten van jullie dagje samen. ❤
Klik om te vergroten...

Ik heb nog wel een paar perenijsjes in de vriezer liggen, dus dat is een prima idee van ja idd! En ja dat besef ik me ook goed, heb ik net ook naar mn vriend geappt. Dat als ik vandaag gewoon afleiding zoek en niet neem en lekker ga slapen ik morgen extra van hem kan genieten met een tevreden gevoel omdat ik me aan afspraak heb gehouden! :redheart:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Perenijsje zei:
Meh, ik vind het toch wel lastig om nu niet toch verder te gaan met de pep (laatste lijntje om 9 uur gehad). Vriend van me die op bezoek was is weer naar huis en ik zit weer alleen op de bank. Morgenochtend heel vroeg komt vriendlief voor een dagje. Vandaag ben ik de hele dag alleen thuis en de tijd gaat nu weer tergend langzaam voorbij. Maar was eigenlijk dit weekend niet van plan om te nemen en gisteren omdat die vriend nam in overleg met vriendlief besloten om dan toch 1 nachtje mee te doen en rustig aan te doen ( wat ik ook gedaan heb). Maar toch is dat stemmetje in mn hoofd die zegt dat nog 1 dagje wel kan en die dag alleen vandaag dan lekker snel voorbij gaat steeds luider aan het worden. Waarom kan het nou nooit gewoon een keer genoeg zijn?

Ik hoef verder niks vandaag te doen, kan gewoon relaxen. En als ik echt inkak kan ik gewoon ff gaan slapen als ik wil. Ik voel me nu gewoon normaal fit en als ik wel nog een dag/nacht doorga zal dat morgen toch minder zijn. Ook al gaan we dan ook niet echt wat bijzonders doen samen ofzo. Maar deze ene nacht was al niet de bedoeling, 2 nachten is al helemaal niet de afspraak en bedoeling. En heel veel voegt het nou toch niet toe verder, euforie is wel weg na een nacht gebruiken en hoef verder nergens op te focussen of extra energie voor te hebben ofzo.

Dus ik moet gewoon zelf mijn dag vullen vandaag met leuke rustige activiteiten en gewoon gaan slapen vannacht. Dan ben ik morgen een stuk blijer met die beslissing dan wanneer ik toch nog doorga, dat weet ik nu al. Nouja, ik heb het iig weer ff van me afgeschreven en ik blijf gewoon proberen die cravings te accepteren dat ze er zijn, maar er niet aan toe te geven. Want ze worden vanzelf ook weer minder. Ik weet het allemaal prima en het gaat me ook vast lukken, maar het blijft gewoon echt een strijd in mijn hoofd.
Klik om te vergroten...
Ik heb het ook lastig.

Knuffel?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
8️⃣6️⃣ zei:
Ik heb het ook lastig.

Knuffel?
Klik om te vergroten...

Knuffel:blushing:

Wat maakt het voor jou nu zo lastig dan?
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Momenteel heb k het ook best wel zwaar😂😂😂omg naar dat kut etentje pfffff... mja als ik terug kom is er gelukkig een set van Partyraiser🥳
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lastig, is lastig en sommige dingen moet je beslist voor jezelf houden.
Als het zo heet en zonnig is, dan moet ik er ook na al die jaren van no alcohol nog zeer goed uitkijken om niet te dorstig te worden.
Want nig steeds in deze gevallen krijg ik enorme gigantische cravings naar een glas koud bier....
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aniet_Speed zei:
Momenteel heb k het ook best wel zwaar😂😂😂omg naar dat kut etentje pfffff... mja als ik terug kom is er gelukkig een set van Partyraiser🥳
Klik om te vergroten...

Ja jij hebt natuurlijk al wel drank op, dan is trek naar wat anders ook sneller aanwezig natuurlijk. Maar je kunt het meis, en daarna idd lekker knallen met Partyraiser :cheerpompom:
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Perenijsje zei:
Ja jij hebt natuurlijk al wel drank op, dan is trek naar wat anders ook sneller aanwezig natuurlijk. Maar je kunt het meis, en daarna idd lekker knallen met Partyraiser :cheerpompom:
Klik om te vergroten...

Ja ik ga m'n best doen hahaha😂stuur je wel ff foto via WhatsApp🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."