#1
Gaat je lukken perenmeisje!
Dankjewel!
Ga anders ff lekker stuk wandelen, ff je gedachten verplaatsen.
Afleiding zoeken...🌳🌻🐞🦋🌤
Jij kunt dit, ik heb er alle vertrouwen in!! 😘
Dat was idd mn idee voor als de race afgelopen is, want het is idd lekker (wandel)weer vandaag. Blij dat die regen over is, die was ik wel zo zat!
Dankjewel Syl!
