Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb je 't zwaar? Help elkaar! MoeilijkeMomenten- topic!

Heb je 't zwaar? Help elkaar! MoeilijkeMomenten- topic!

109 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ikbeneenfiets zei:
Gaat je lukken perenmeisje!
Klik om te vergroten...

Dankjewel!

Syl zei:
Ga anders ff lekker stuk wandelen, ff je gedachten verplaatsen.
Afleiding zoeken...🌳🌻🐞🦋🌤
Jij kunt dit, ik heb er alle vertrouwen in!! 😘
Klik om te vergroten...

Dat was idd mn idee voor als de race afgelopen is, want het is idd lekker (wandel)weer vandaag. Blij dat die regen over is, die was ik wel zo zat!
Dankjewel Syl!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
@Perenijsje You can do it! Het is lekker weer. Ga lekker perenijsjes eten en wandel een stukje. Lekker je gedachten verzetten, dan voel je je aan het einde van de dag een stuk beter en kun je morgen optimaal genieten van jullie dagje samen. ❤️
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
@Perenijsje You can do it! Het is lekker weer. Ga lekker perenijsjes eten en wandel een stukje. Lekker je gedachten verzetten, dan voel je je aan het einde van de dag een stuk beter en kun je morgen optimaal genieten van jullie dagje samen. ❤
Klik om te vergroten...

Ik heb nog wel een paar perenijsjes in de vriezer liggen, dus dat is een prima idee van ja idd! En ja dat besef ik me ook goed, heb ik net ook naar mn vriend geappt. Dat als ik vandaag gewoon afleiding zoek en niet neem en lekker ga slapen ik morgen extra van hem kan genieten met een tevreden gevoel omdat ik me aan afspraak heb gehouden! :redheart:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Perenijsje zei:
Meh, ik vind het toch wel lastig om nu niet toch verder te gaan met de pep (laatste lijntje om 9 uur gehad). Vriend van me die op bezoek was is weer naar huis en ik zit weer alleen op de bank. Morgenochtend heel vroeg komt vriendlief voor een dagje. Vandaag ben ik de hele dag alleen thuis en de tijd gaat nu weer tergend langzaam voorbij. Maar was eigenlijk dit weekend niet van plan om te nemen en gisteren omdat die vriend nam in overleg met vriendlief besloten om dan toch 1 nachtje mee te doen en rustig aan te doen ( wat ik ook gedaan heb). Maar toch is dat stemmetje in mn hoofd die zegt dat nog 1 dagje wel kan en die dag alleen vandaag dan lekker snel voorbij gaat steeds luider aan het worden. Waarom kan het nou nooit gewoon een keer genoeg zijn?

Ik hoef verder niks vandaag te doen, kan gewoon relaxen. En als ik echt inkak kan ik gewoon ff gaan slapen als ik wil. Ik voel me nu gewoon normaal fit en als ik wel nog een dag/nacht doorga zal dat morgen toch minder zijn. Ook al gaan we dan ook niet echt wat bijzonders doen samen ofzo. Maar deze ene nacht was al niet de bedoeling, 2 nachten is al helemaal niet de afspraak en bedoeling. En heel veel voegt het nou toch niet toe verder, euforie is wel weg na een nacht gebruiken en hoef verder nergens op te focussen of extra energie voor te hebben ofzo.

Dus ik moet gewoon zelf mijn dag vullen vandaag met leuke rustige activiteiten en gewoon gaan slapen vannacht. Dan ben ik morgen een stuk blijer met die beslissing dan wanneer ik toch nog doorga, dat weet ik nu al. Nouja, ik heb het iig weer ff van me afgeschreven en ik blijf gewoon proberen die cravings te accepteren dat ze er zijn, maar er niet aan toe te geven. Want ze worden vanzelf ook weer minder. Ik weet het allemaal prima en het gaat me ook vast lukken, maar het blijft gewoon echt een strijd in mijn hoofd.
Klik om te vergroten...
Ik heb het ook lastig.

Knuffel?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
8️⃣6️⃣ zei:
Ik heb het ook lastig.

Knuffel?
Klik om te vergroten...

Knuffel:blushing:

Wat maakt het voor jou nu zo lastig dan?
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Momenteel heb k het ook best wel zwaar😂😂😂omg naar dat kut etentje pfffff... mja als ik terug kom is er gelukkig een set van Partyraiser🥳
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lastig, is lastig en sommige dingen moet je beslist voor jezelf houden.
Als het zo heet en zonnig is, dan moet ik er ook na al die jaren van no alcohol nog zeer goed uitkijken om niet te dorstig te worden.
Want nig steeds in deze gevallen krijg ik enorme gigantische cravings naar een glas koud bier....
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aniet_Speed zei:
Momenteel heb k het ook best wel zwaar😂😂😂omg naar dat kut etentje pfffff... mja als ik terug kom is er gelukkig een set van Partyraiser🥳
Klik om te vergroten...

Ja jij hebt natuurlijk al wel drank op, dan is trek naar wat anders ook sneller aanwezig natuurlijk. Maar je kunt het meis, en daarna idd lekker knallen met Partyraiser :cheerpompom:
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Perenijsje zei:
Ja jij hebt natuurlijk al wel drank op, dan is trek naar wat anders ook sneller aanwezig natuurlijk. Maar je kunt het meis, en daarna idd lekker knallen met Partyraiser :cheerpompom:
Klik om te vergroten...

Ja ik ga m'n best doen hahaha😂stuur je wel ff foto via WhatsApp🤣
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Knuffel:blushing:

Wat maakt het voor jou nu zo lastig dan?
Klik om te vergroten...
Een aantal persoonlijke dingen die ik niet ga vertellen op dit forum.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."