Dankjewel Perenijsje 🙂. T is gewoon tijd, elke keer als ik wakker word moet ik eerst 10 min. slijm ophoesten, ben daar zo fckin klaar mee.. ben astmatisch dus is niet zo gek dat ik nu op m'n 28e al last heb, mja ik ga niet afwachten hoe dat zou zijn over bijv. 20 jaar😆nu of nooit!
Wel een raar verhaal van die training zeg! Ik zou dan (Mja dat ben ik he🤪) een leugen om bestwil vertellen en niks zeggen over die pep, of zeggen dat je bent gestopt, niet goedschiks dan maar zo! Maarja ik weet niet of dat verder gevolgen heeft voor jou om echt geholpen te worden, dus neem mij maar niet te serieus🙈
Maar heb het wel ff moeilijk en wide het ff van me afschrijven zodat ik er niet zo alleen mee zit.
Daar is dit topic voor toch, ff je ei kwijt kunnen😊
Ik herken het wel hoor, maar wat je zegt, lekker jezelf afleiden! Is in mijn opinie de enige oplossing voor nu denk... maar heb je t ook in huis dan? Want dan maak je t jezelf wel moeilijk ja😕 ik heb ook nog een heel klein beetje liggen maar ik ga t niet pakken, k hou in m'n achterhoofd dat k morgen half 6 eruit moet en geen zin om nr de klote te gaan werken (en niet kunnen roken, dubbel kut😝). Echt klote spul, daarom ben k er echt klaar mee voorlopig, ik haal t niet meer in huis want ik kan t niet weerstaan, nu wel gelukkig maar de verleiding hangt wel in de lucht.. hoop dat je t ook volhoud!!