Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb je 't zwaar? Help elkaar! MoeilijkeMomenten- topic!

Heb je 't zwaar? Help elkaar! MoeilijkeMomenten- topic!

109 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
thnx voor de peptalk mensen :) ik ga nu mn bed maar eens opzoeken. De ruste allemaal
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Help een ander, help jezelf...😄dat is mijn insteek met dit topic.

Verslaving is gewoon plat gezegd KLOTE! en moeilijk te doorbreken.. Tenzij je wil echt sterk is, zul je echt keihard moeten doorzetten om te stoppen en gestopt te blijven, bij wat voor vorm van verslaving dan ook.

Dat is voor de een makkelijker dan voor de ander.. Ik zal daarom nooit verschillende verslavingen met elkaar vergelijken, ieder mens zit nu eenmaal op z'n eigen manier in elkaar! Doel van dit topic is dan ook om elkaar te helpen, misschien heb jij nog goede tips of je zoekt juist nog ideeën...

Gooi het eruit! 📣📣

Ik zal vast niet de enige zijn die ergens mee gaat stoppen of er al mee bezig is, en dan komen er uiteraard vast klote momenten waarop je misschien ff alles eruit wilt gooien. Hoe je je voelt, of je wilt alles gewoon van je afschrijven (=gelijk bezigheidstherapie😜) wat het wellicht draaglijker kan maken, whatever helps!

Gezien hier gewoon vrij gepraat kan worden over drugs, is dat misschien ook een goede uitlaatklep🤯 Ik hoop dat jullie het ook een goed idee vinden, en dat we elkaar kunnen helpen op deze manier....

Ik zal zelf beginnen.. ga deze week stoppen met roken, over 34 uur mag ik mijn laatste sigaret roken om precies te zijn. Ik heb alvast zo'n app geïnstalleerd en die telt de uren dus af, leuk..😅.
Zal me benieuwen hoe ik erop ga reageren, denk dat het mentale gedeelte het moeilijkste word, de gewoonte doorbreken, want het roken zelf vind ik niks meer aan..

Ik heb vrijdag een extra pakje sigaretten gehaald, die heb ik vanmiddag pas opengemaakt, moet echt moeite doen om het op te krijgen wtf🤔. Maarja ik zie wel hoe het gaat verlopen, gewoon niks meer halen dan kun je ook niet roken toch? Het lijkt zo simpel...😅. De praktijk zal het leren! Coke en pep is ook gelukt op eigen kracht, dus waarom die stomme stink sigaretten niet...

Ik zal na de eerste stopdag proberen iets te posten...
A
AnjadebijLid
01-01-2024, 00:00
#3
In ieder geval veel succes! Gebruik je geen pleisters of iets dergelijks?

Ben zelf nu 8 dagen gestopt met de alcohol, een verlaat nieuwjaarsvoornemen. Minder heftig dan stoppen met roken maar toch ook best lastig. Kan nl. erg genieten van een wijntje maar op het laatst iedere avond 1 of 2. Nu een maandje niet (nog drie weken) maar zaterdag tijdens de 2cb was ik bijna overstag :upsidedown:.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heel veel succes! Nu dat ik weer ketamine gehaald heb, merk ik enorm dat ik er al naar grijp als ik me simpelweg gewoon verveel, terwijl ik genoeg dingen zou kunnen ondernemen in principe. Ik hoop dat ik mijn tijd op een andere manier zal weten te vullen en dus de behoefte om drugs te doen op saaie momenten kwijt zal raken.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wanneer je zecht deze week geen drugs en toch een halve zegel lsd om 2 uur snachts doet in een kut setting 😤.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anjadebij zei:
In ieder geval veel succes! Gebruik je geen pleisters of iets dergelijks?

Ben zelf nu 8 dagen gestopt met de alcohol, een verlaat nieuwjaarsvoornemen. Minder heftig dan stoppen met roken maar toch ook best lastig. Kan nl. erg genieten van een wijntje maar op het laatst iedere avond 1 of 2. Nu een maandje niet (nog drie weken) maar zaterdag tijdens de 2cb was ik bijna overstag :upsidedown:.
Klik om te vergroten...

Nee ik ga het puur op eigen wil doen, positief denken en doorzetten, ik wil en moet dit kunnen, we gaan het zien🙂. Oh nou goed hoor! Alcohol is ook niet makkelijk, weet er alles van🙄 dat kan zo'n duiveltje zijn!
Ik ben echt klaar met die benauwde longen telkens en kost gewoon teveel geld, voor iets waar je eigenlijk niks aan hebt... t is nu een keer tijd😁
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Salvia zei:
Heel veel succes! Nu dat ik weer ketamine gehaald heb, merk ik enorm dat ik er al naar grijp als je me simpelweg gewoon verveel, terwijl ik genoeg dingen zou kunnen ondernemen in principe. Ik hoop dat ik mijn tijd op een andere manier zal weten te vullen en dus de behoefte om drugs te doen op saaie momenten kwijt zal raken.
Klik om te vergroten...

Herkenbaar ja, lastig is dat he...😕Ik heb dat met die klote pep, ik moet t echt niet in huis hebben want ik ga het zoiezo pakken... alles of niks, dan maar niks! K hoop voor je dat je er ook iets op kunt vinden...k zou zeggen ga lekker een spelletje spelen ofzo, is iig afleiding toch? Succes iig😊
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#8
benzzzy zei:
Wanneer je zecht deze week geen drugs en toch een halve zegel lsd om 2 uur snachts doet in een kut setting 😤.
Klik om te vergroten...

Dat zal geen leuke trip zijn dan denk😅
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet slecht.

Dacht wel even dat ik bezeten was door demonen maar verder oké.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh lekker trippend dus😅.. en wat deed je toen je dat ervaarde?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Awww jammer dat het vandaag al zo mislukt is dan, maar snap het echt wel. Wees idd ook niet te streng voor jezelf, dat brengt je helemaal nergens. Kop op!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zij dit hallucinereer ik ze kunnen me niks aandoen dit is niet de realiteit.
En keep ze aan.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heftaaahg
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blijkbaar
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Maarja, nog iets waardevols van geleerd ?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nee
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kort maar krachtig😆
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben zelf afgelopen jaar gestopt en dit gaat relatief goed.
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#19
benzzzy zei:
Ben zelf afgelopen jaar gestopt en dit gaat relatief goed.
Klik om te vergroten...

Goed beziiig😁💪
Met welke methode ben jij gestopt?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou ik ben na het eten om kwart over 7 maar gewoon gaan slapen. Dus niet genomen 💪
Nu wel weer sinds half 3 wakker. Hopelijk kan ik later nog wel een paar uurtjes slapen. Maar ergste craving is wel weer weg. Dus zit op dag 10 zonder, weer een dag erbij 💪

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."