Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi heb net perongeluk een stukje pleister doorgeslikt ...ben nu bang ..iemand ervaring?"
"Ja snap dat ik hem eruit poep. Maar werkt de fentanyl nu niet sterker of zo ??? En had inderdaad 2 topicd maar had de 1e verkeerd geplaatst . Nu uitzoeken hoe hij verwijderd moet worden"
"Sheaira zei: Waarom niet uitkotsen als je er zo bang voor bent? Klik om te vergroten... Al geprobeerd maar lukt me niet ..nu gebruik ik wel fentanyl ..en het was een oude van 12. Gebruik zelf 25 . Maat ben gewoon bang dat ie in de maag sterker werkt of zo"
"De Dunne zei: Pleisters moet je ook niet kauwen he, die moet je plakken zoals je arts je voorschrijft. Je krijgt ze op recept schrijf je maar je misbruikt ze dus wel. Praat er met je arts over en vertel die eerlijk dat je Fentanyl misbruikt. Je krijgt nooit de juiste hulp als je je niet aan je behandeling houd. Klik om te vergroten... Ik had even een oude 8nder mijn tong gelegd omdat ik mega veel pijn heb. Doe ik wel eens vaker . Niet heel vaak of zo . Maar is nu net om de ergste pijn weg te halen . Al met de huisarts over gehad , maar die zegt neem PCM . Heb ook al hulp gehad . Maar het gaat me er nu om dat ie niet extra sterker werkt of zo"
"Trizerotopz zei: De dag voor zijn overlijden heeft hij niks naar ons gezegd en leek hij nog relatief gelukkig,onze vriend is al jaren chronisch depressief en kampt met verslavingsproblematiek,er zijn al pogingen geweest om zichzelf te ontdoen van het leven,hij heeft dan 2j in TG gezeten en volledig nuchter geweest na vrijkomen een meisje leren kennen en een mooie dochter op de wereld gezet... maar die meid heeft hem talloze keren bedrogen erna in 7j tijd met meer dan 10 meisjes,en hij bleef haar maar terug nemen rn geloven dat het anders ging zijn,door de pijn in zen hart is ie hervallen dan met de heroine en ook haar dan,en ook zijn dochtertje volledig verloren,denk dat dit iets gebroken heeft bij hem,want de feiten waarover ik spreek zijn van recent,hij heeft ons niks gezegt dat hij dit ging doen we wonen samen met 4 en waren heel close,we begrijpen het moeilijk waarom hij niet met ons erover gepraat heeft of een brief of toch iets achtergelaten om ons het beter te doen begrjjpe,ik heb in zen telefoon de laatste fb en sms berichten bekeken en ook zijn geschiedenis van chrome en toen kwam ik op dit bericht... is wel echt pijnlijk om te lezen dat sommige hier denken dat het een troll of allemaal voor de grap is,zijn jullie ziek inje hooft ofzo!!!!!bedankt aan diegene die het echt meende en oprecht bezorgt waren,als je een laatste groet wil uiten naar onze vriend mag je om mijn gegevens vragen ik stuur die dan wel in pb.er is een heel groot onbegrip en gemis hier,ons huisje zal nooit meer hetzelfde zijn,ken je iemand met zelfmoordproblematiek help direct of doe wat je kan,je weet blijkbaar nooit wanneer het echt serieus is of allang te laat... vaarwel p***** we missen je heel erg en je dochterje ook en je hond en 3 poesen... Vaarwel :"( Klik om te vergroten... Hey lees dit nu ... 4 mnd later .. wat erg zeg . Ik ben net nieuw hier en zcht wat dingen over fenta en kwam dit tegen . Wat een heftig verhaal . Ik gebruik zelf medisch fenta en ben weleens te kort gekomen weet dus hoe heftig afkick is en wat ik me dus afvraag hebben jullie niks gemerkt van de afkick aangezien hij aangaf al een paar dagen zo te zijn . En jullie zeggen samen te hebben gewoond met hem . Ik weet wel dat als ik 8n een afkick sat dat het niet te verbergen viel .. dus hebben jullie niks gemerkt aan hem ?? Is geen verwijt hoor maar vind het zo heftig allemaal ."
"Fentanyl (op recept) hasj en lorazepam en nog wat xtc"