Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVriend crack verslaafd

Vriend crack verslaafd

82 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#1
Molly5 zei:
Ik geef totaal niks om materialistische zaken,dan verkopen we het huis maar,dan doen we het maar van mijn loon;
Klik om te vergroten...

Wauw jij bent echt een lieve vriendin zoals ik dit lees.
Hij heeft geluk met jou ik hoop ook dat hij dat inziet.
Het is voornamelijk een gedragspatroon waar hij in zit dat veranderd moet worden.
Verslaving is geen ziekte zoals sommige dat willen suggereren.

Daarom vroeg ik of hij gebruikte met iemand van zijn werk. Als hij de cirkel waar hij in leeft kan verbreken dan zou stoppen moeten lukken.
Meestal zijn het de zelfde triggers die iemand weer terug zijn verslaving in trekt.
Zoals de zelfde personen zien en plekken waar hij kwam.
Als dat weg valt en hij heeft iemand (zoals jij) die hem lief heeft heb je een veel grotere kans dat iemand totaal zijn hersens kan herprogrameren en de verslaving langzaam kan onderdrukken.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi, hoe gaat met het je?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lees anders dit topic eens door misschien heb je er wat aan en zie je ervaringen van mensen die weten waar ze het over hebben:

https://drugsforum.nl/threads/stelling-verslaafd-blijf-je-voor-altijd.63783/
B
BrokencurlyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Het is zo makkelijk om 1 persoon je 'alles' te maken... En het is ook zo makkelijk om jouw perfecte beeld of toekomstige beeld van diegene te projecteren op de echte hem/haar... Mensen doen dit de hele tijd met degene die zij als hun 'alles' zien.

Goed dat je inziet dat je jezelf hebt weggecijferd, dan kun je dat ook weer omdraaien en weer je oude sterke zelfverzekerde zelf worden. :)
Klik om te vergroten...
Dank je wel
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Brokencurly zei:
Dank je wel
Klik om te vergroten...
Je zal je nu vreselijk voelen maar dat wordt echt beter met de tijd hè!

Misschien helpt het nu een klein beetje om te beseffen dat je niet de enige bent die zoiets doormaakt... Je gunt het die anderen natuurlijk ook niet, maar zoveel mensen hun levens worden verwoest door deze zelfde fout van de ander hun alles te maken. En diegene als de enige te zien die hun compleet maakt. En er dan achter komen dat het beeld wat je van diegene hebt, niet klopt.
R
RozekoekjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
et is zo makkelijk om 1 persoon je 'alles' te maken... En het is ook zo makkelijk om jouw perfecte beeld of toekomstige beeld van diegene te projecteren op de echte hem/haar... Mensen doen dit de hele tijd met andere mensen.
Klik om te vergroten...
Klopt, ikzelf ook. Je hebt een beeld voor ogen met iemand en op sommige momenten is dat er ook. Dat maakt het zo lastig te accepteren dat het m niet gaat worden..

Mindless zei:
Sommige drugs kunnen in sommige mensen die zelfliefde helemaal vervangen door alleen nog een "liefde" voor die drug misschien. En een zelfhaat die geprojecteerd wordt op naasten.
Klik om te vergroten...
Ook dat is waar.. en als je maar hard genoeg schopt kan je zelf niet geschopt worden..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rozekoekje zei:
en als je maar hard genoeg schopt kan je zelf niet geschopt worden..
Klik om te vergroten...
Ja dat is ook nog iets ja... Uit zelfbescherming vanuit diegene gezien misschien. Als je geen zelfliefde hebt, leef je eigenlijk in complete angst en voel je je dat je jezelf constant moet beschermen. En dan kun je iemand alles wel aandoen...
B
BrokencurlyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Je zal je nu vreselijk voelen maar dat wordt echt beter met de tijd hè!

Misschien helpt het nu een klein beetje om te beseffen dat je niet de enige bent die zoiets doormaakt... Je gunt het die anderen natuurlijk ook niet, maar zoveel mensen hun levens worden verwoest door deze zelfde fout van de ander hun alles te maken. En diegene als de enige te zien die hun compleet maakt. En er dan achter komen dat het beeld wat je van diegene hebt, niet klopt.
Klik om te vergroten...
Voelt voor mij helemaal waarheid.. en ..ja ik weet dat er vele zijn die dit "patroon" moeten doorbreken.. ik ga hier doorheen komen.. en hoop de " andere " ook..
Maar kost ontzettend veel bloed zweet en tranen.. pijn die je nu ervaart is afschuwelijk..
Loslaten en beseffen dat het funest was en is...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Brokencurly zei:
Voelt voor mij helemaal waarheid.. en ..ja ik weet dat er vele zijn die dit "patroon" moeten doorbreken.. ik ga hier doorheen komen.. en hoop de " andere " ook..
Maar kost ontzettend veel bloed zweet en tranen.. pijn die je nu ervaart is afschuwelijk..
Loslaten en beseffen dat het funest was en is...
Klik om te vergroten...
Je ziet het denk ik allemaal heel goed in en dat zal je enorm helpen in dat loslatingsproces.

Heel veel sterkte jij :kissingheart:
B
BrokencurlyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Je zal je nu vreselijk voelen maar dat wordt echt beter met de tijd hè!

Misschien helpt het nu een klein beetje om te beseffen dat je niet de enige bent die zoiets doormaakt... Je gunt het die anderen natuurlijk ook niet, maar zoveel mensen hun levens worden verwoest door deze zelfde fout van de ander hun alles te maken. En diegene als de enige te zien die hun compleet maakt. En er dan achter komen dat het beeld wat je van diegene hebt, niet klopt.
Klik om te vergroten...
Voelt voor mij helemaal waarheid.. en ..ja ik weet dat er vele zijn die dit "patroon" moeten doorbreken.. ik ga hier doorheen komen.. en hoop de " andere " ook..
Maar kost ontzettend veel bloed zweet en tranen.. pijn die je nu ervaart is afschuwelijk..
Loslaten en beseffen dat het funest was en is
Mindless zei:
Je zal je nu vreselijk voelen maar dat wordt echt beter met de tijd hè!

Misschien helpt het nu een klein beetje om te beseffen dat je niet de enige bent die zoiets doormaakt... Je gunt het die anderen natuurlijk ook niet, maar zoveel mensen hun levens worden verwoest door deze zelfde fout van de ander hun alles te maken. En diegene als de enige te zien die hun compleet maakt. En er dan achter komen dat het beeld wat je van diegene hebt, niet klopt.
Klik om te vergroten...

Mindless zei:
Je ziet het denk ik allemaal heel goed in en dat zal je enorm helpen in dat loslatingsproces.

Heel veel sterkte jij :kissingheart:
Klik om te vergroten...
Nu idd helen en werk aan winkel voor mijzelf.. wil dit nooit meer meemaken.. goed aan mezelf gaan werken..
Dank je wel.. je begrijpt waar de knauw zit.. en wat ikzelf er aan moet doen om dit te gaan doorbreken ..thx
Xxx
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sommige drugs zijn zo sterk aanwezig, en grijpen zo diep in persoonlijke gevoelens en gedachten, dat het voor de gebruiker haast onmogelijk wordt, om ermee te kunnen stoppen.
Naast een geestelijke verslaving is er ook nog de lichamelijke afhankelijkheid...en als partner is het heel moeilijk om je zelfs te kunnen voorstellen alleen al, waarom je partner dit allemaal doet...
Hier op DF is er heel veel informatie over te vinden!
Neem eens de tijd, om te lezen waar anderen hun ervaringen over deze materie beschreven hebben?
In dit geval denk ik zoals ik al aangaf, aan het verhaal door Modepop 2.....
Alle sterkte toegewenst, dit wordt een nare, zware tijd!
B
BrokencurlyLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Sommige drugs zijn zo sterk aanwezig, en grijpen zo diep in persoonlijke gevoelens en gedachten, dat het voor de gebruiker haast onmogelijk wordt, om ermee te kunnen stoppen.
Naast een geestelijke verslaving is er ook nog de lichamelijke afhankelijkheid...en als partner is het heel moeilijk om je zelfs te kunnen voorstellen alleen al, waarom je partner dit allemaal doet...
Hier op DF is er heel veel informatie over te vinden!
Neem eens de tijd, om te lezen waar anderen hun ervaringen over deze materie beschreven hebben?
In dit geval denk ik zoals ik al aangaf, aan het verhaal door Modepop 2.....
Alle sterkte toegewenst, dit wordt een nare, zware tijd!
Klik om te vergroten...
Dank je wel.. voel het zeer als gewaardeerd worden.. en jazeker.. ik probeer veel info te vinden hierover.. vandaar ook dat ik mijn verhaal wilde vertellen.. en of er andere mensen zijn die dit ervaren hebben of er nog in zitten.
Geeft enorm steun.. thx!!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
@ Modepop 2, alhier aanwezig, maakt precies hetzelfde mee.
En wie weet nog hoeveel anderen..
Misschien wil zij eens contact met je opnemen?
Ik ben ervan overtuigd dat jullie elkaar heel goed kunnen helpen met dit probleem om te kunnen gaan!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat is mooi, dan voel ik mij ook goed!
B
BrokencurlyLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
@ Modepop 2, alhier aanwezig, maakt precies hetzelfde mee.
En wie weet nog hoeveel anderen..
Misschien wil zij eens contact met je opnemen?
Ik ben ervan overtuigd dat jullie elkaar heel goed kunnen helpen met dit probleem om te kunnen gaan!
Klik om te vergroten...
Altijd prettig om te delen en elkaar tot steun te zijn
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
@ Modepop 2, alhier aanwezig, maakt precies hetzelfde mee.
En wie weet nog hoeveel anderen..
Misschien wil zij eens contact met je opnemen?
Ik ben ervan overtuigd dat jullie elkaar heel goed kunnen helpen met dit probleem om te kunnen gaan!
Klik om te vergroten...
Even los van de inhoud: als je de spatie tussen @ en de gebruikersnaam (van degene waarover je het hebt in je bericht) weglaat, dan 'tag' je die gebruiker en krijgt hij/zij dat als een melding. Dus gewoon @ en dan direct de gebruikersnaam erachteraan. Misschien wel handig om te weten, want dan wordt degene waar je het over hebt even ingelicht en kan hij/zij meedoen in de conversatie mocht hij/zij dat willen.
B
BrokencurlyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Even los van de inhoud: als je de spatie tussen @ en de gebruikersnaam (van degene waarover je het hebt in je bericht) weglaat, dan 'tag' je die gebruiker en krijgt hij/zij dat als een melding. Dus gewoon @ en dan direct de gebruikersnaam erachteraan. Misschien wel handig om te weten, want dan wordt degene waar je het over hebt even ingelicht en kan hij/zij meedoen in de conversatie mocht hij/zij dat willen.
Klik om te vergroten...
Thx
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Even los van de inhoud: als je de spatie tussen @ en de gebruikersnaam (van degene waarover je het hebt in je bericht) weglaat, dan 'tag' je die gebruiker en krijgt hij/zij dat als een melding. Dus gewoon @ en dan direct de gebruikersnaam erachteraan. Misschien wel handig om te weten, want dan wordt degene waar je het over hebt even ingelicht en kan hij/zij meedoen in de conversatie mocht hij/zij dat willen.
Klik om te vergroten...
Thnx voor deze info!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@Modepop2 dacht help je ff xd
M
Modepop2Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopemonster zei:
@Modepop2 dacht help je ff xd
Klik om te vergroten...
Dankjewel !! 😘

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."