Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVriend crack verslaafd

Vriend crack verslaafd

82 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Brokencurly zei:
Dank je wel
Klik om te vergroten...
Je zal je nu vreselijk voelen maar dat wordt echt beter met de tijd hè!

Misschien helpt het nu een klein beetje om te beseffen dat je niet de enige bent die zoiets doormaakt... Je gunt het die anderen natuurlijk ook niet, maar zoveel mensen hun levens worden verwoest door deze zelfde fout van de ander hun alles te maken. En diegene als de enige te zien die hun compleet maakt. En er dan achter komen dat het beeld wat je van diegene hebt, niet klopt.
R
RozekoekjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
et is zo makkelijk om 1 persoon je 'alles' te maken... En het is ook zo makkelijk om jouw perfecte beeld of toekomstige beeld van diegene te projecteren op de echte hem/haar... Mensen doen dit de hele tijd met andere mensen.
Klik om te vergroten...
Klopt, ikzelf ook. Je hebt een beeld voor ogen met iemand en op sommige momenten is dat er ook. Dat maakt het zo lastig te accepteren dat het m niet gaat worden..

Mindless zei:
Sommige drugs kunnen in sommige mensen die zelfliefde helemaal vervangen door alleen nog een "liefde" voor die drug misschien. En een zelfhaat die geprojecteerd wordt op naasten.
Klik om te vergroten...
Ook dat is waar.. en als je maar hard genoeg schopt kan je zelf niet geschopt worden..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rozekoekje zei:
en als je maar hard genoeg schopt kan je zelf niet geschopt worden..
Klik om te vergroten...
Ja dat is ook nog iets ja... Uit zelfbescherming vanuit diegene gezien misschien. Als je geen zelfliefde hebt, leef je eigenlijk in complete angst en voel je je dat je jezelf constant moet beschermen. En dan kun je iemand alles wel aandoen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."