#1
Probeer het onderliggende probleem aan te pakken dan verdwijnt de drugs ook.
Het gevecht tegen coke is zwaar ik wens je veel succes en sterkte.
Het gevecht tegen coke is zwaar ik wens je veel succes en sterkte.
Dank jullie wel.. Heb te lang m’n kop in het zand gestoken,dat neem ik mezelf absoluut kwalijk,iets waar ik mezelf niet snel vergeef...
Hoi mensen, na wat dagen het forum doorgelezen te hebben ,op zoek naar info,besloten om een account aan te maken om redelijk anoniem mijn verhaal te kunnen doen en om advies te vragen,alvast excuus voor het lange,misschien warrige verhaal. Zoals de titel al zegt,is mijn vriend verslaafd aan crack.Het makkelijkste zou zijn om mijn spullen te pakken,maar een relatie van 16 jaar,waarvan alleen de laatste een hel was,gooi je niet zo maar weg.. Begin van het jaar begon het met extreem afvallen en hoesten,waardoor zijn familie en ik zelfs dachten dat hij ernstig ziek was. Totdat ik sealtjes vond..Een snuifje op zijn tijd kon nog niet zo heel erg kwaad,dacht ik... Maar het ging zo veel verder als dat.. Hij sliep niet meer,at niet meer,was altijd weg,complete gedragsverandering en ga zo maar door..Toen ik lepels,ammoniak,folie enz achter in de auto vond,was ik op scherp en erop gebrand hem op heterdaad te betrappen,erover praten was onmogelijk door het liegen en de agressie. Dat betrappen is mij binnen een week gelukt,pijpje meteen afgepakt en voor z’n neus schoongespoeld.. Ik heb hem altijd willen beschermen en dacht dat ik hem wel alleen aankon; fout gedacht. Meteen zijn vader gebeld en ben iig blij dat ik het nu niet alleen hoef te dragen. Het betrappen is nu een week geleden. Vooropgesteld dat hij nooit van mij heeft gestolen,hij is heel ver gegaan.. Ivm zijn werk is het onmogelijk om professioneel af te kicken. We hebben zijn bankpassen ingenomen,geen contant geld op zak,zorgen dat hij zo min mogelijk alleen is, de welbekende telefoonnummers geblokkeerd en heb testen in huis gehaald,wat kan ik nog meer doen..?? Het rare is en waar ik heel graag ervaringen over wil horen; hij lijkt nergens last van te hebben..?? Niet eens chagrijnig of nukkig?? Hij slaapt en eet al stukke beter.. Is het normaal dat iemand zonder grote problemen af kan kicken? Zou natuurlijk mooi zijn maar mijn vertrouwen is tot een 0 punt gedaald na een hel van bijna een jaar,hoe hard hij ook beweerd ervan af te willen en blij te zijn dat wij nu op de hoogte zijn... Alvast bedankt..
Ik weet hier helaas alles van.. mijn ex vriend ( 1 mnd geleden relatie moeten verbreken) is crackverslaafd..Hoi Crack is een van de meest verslavende drugs als hij al een tijdje bezig is geweest helemaal.
Die cravings gaan niet zomaar naar een paar weken weg!
Je moet weten of hij het nu niet samen met iemand doet, iemand van zijn werk.
Want het is iid vreemd dat je niks merkt.
Alles afpakken kan dus maar even werken, want een crack roker word echt een junk en gaat dan wel stelen of iets verzinnen om aan zijn drugs te komen.
Mijn ervaring is dat als iemand een tijd lang crack heeft gerookt dat diegene zijn persoonlijkheid voorgoed is veranderd.
Het maakt iemand zijn geest voorgoed kapot.
Dat is ook de rede waarom ik nog nooit crack heb gerookt, ik heb echt allerlei soorten drugs gebruikt en ook veel van alles. Maar er zijn bepaalde dingen die je niet doet omdat je weet dat het je kapot maakt.
Dat is Heroïne en Crack roken. Terwijl zoals jij ook zegt een snuifje op zijn tijd kan ook gewoon.
Je zou dit de komende maanden moeten aankijken wat er gaat gebeuren en hoe dit verder gaat.
Want laat je leven niet kapot maken!
Er word ook niet voor niks de term crackjunk gebruikt als het meest erge wat er is.
Zo iemand kan je geestelijk helemaal kapot maken tot een punt dat je voor jezelf moet kiezen.
Als je hier voor wilt vechten hou er rekening mee dat zo Ãemand nog heel lang op het randje staat om terug te vallen en dat dit niet zomaar weg gaat.
Ik hoop voor je dat je relatie zo sterk is met hem dat je hem kan redden om er uit te komen.
Want daar ligt nog wel zijn hoop.
Veel mensen verliezen alles wat ze hebben als ze aan de crack gaan.
Succes ermee en zorg dat je niet word meegesleurd in de negatieve energie.
En juist dat wat jij zegt geloof ik.. maar dat is zo moeilijk om te begrijpen als buitenstaander..Ik denk, dat je dat veranderen van gedrag het gevolg is van het feit dat het niet meer hijzelf is, maar dat de crack zijn hele persoonlijkheid heeft overgenomen.
Hij is zichzelf niet meer.
Het is de crack, die de baas is geworden.
Dat heb ik zo ook echt ervaren .. maar waarom zo intens gemeen naar diegene die hem steunt en juist wil helpenIk denk, dat je dat veranderen van gedrag het gevolg is van het feit dat het niet meer hijzelf is, maar dat de crack zijn hele persoonlijkheid heeft overgenomen.
Hij is zichzelf niet meer.
Het is de crack, die de baas is geworden.
Als je geen liefde voor jezelf hebt, hoe kun je het dan aan een ander geven.Dat heb ik zo ook echt ervaren .. maar waarom zo intens gemeen naar diegene die hem steunt en juist wil helpen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."