Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzzzys herstel log

Benzzzys herstel log

121 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je andere topic reageer je ook op niemand verder.. https://drugsforum.nl/threads/ik-hoe-dan-ook-dood
R
RozekoekjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel veel succes!!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
benzzzy zei:
En nu de vraag van de eeuw.
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"
Klik om te vergroten...

The winner takes it all, and the loser needed to fall.

But the loser took his loss, and continued to be a boss,

And the winner, one day he took it all, but he doesn't know how to fall.....
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
2.5g 3-fa 4 dagen nuchter
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
En nu de vraag van de eeuw.
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"
Klik om te vergroten...
Die zijn wel typerend voor jou: zelfbevestigend in je negativiteit.

Tatoeages die zeggen dat alles dat mis kán gaan, mis zál gaan en dat darkness je oude vriend is zullen je juist in deze mindset houden. Dat moet je juist loslaten, niet tot je motto maken en vereeuwigen op je lichaam. Lijkt mij...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
2.5g 3-fa 4 dagen nuchter
Klik om te vergroten...
Succes! You can do it!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blame it on Murphy dan maar lol
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#8
benzzzy zei:
Blame it on Murphy dan maar lol
Klik om te vergroten...

Ik vind dan een steve-o wel echt veel positiever haha maar dat raad ik af.

Een tattoo vind ik echt supermooi maar nooit bij mijzelf, m'n vriendin zit er vol mee.

Iedereen laat zetten wat hij of zij mooi vind, al is dat een onrijpe bloemkool.

lifelike-portrait-of-steve-o-photo-u1.jpeg.jpg
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#9
benzzzy zei:
Omdat ik altijd faal?
Klik om te vergroten...
DAE2E5F6-D8FD-4FEA-8193-90EE211CC359.jpeg
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#10
benzzzy zei:
En nu de vraag van de eeuw.
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"
Klik om te vergroten...
Let love rule..?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is het niet beter om onder begeleiding van een arts af te kicken met de hoeveelheden die ik wel eens lees?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fijn altijd dit soort topics en vooral fijn dat je het wil delen @benzzzy ... Heel veel sterkte toegewenst in deze strijd met een mooi einddoel!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Had ik het net zo goed kunnen laten liggen dan had ik nog een refund gehad lol
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
benzzzy zei:
2.5g 3-fa 4 dagen nuchter
Klik om te vergroten...
Heb je hel da toch opgehaald ?
Spoel hem door de wc man :).

Succes en sterkte !
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
benzzzy zei:
Heroïne en 1.5mg etiz en uurtje terug dmt
Klik om te vergroten...
Je had beter geen topic kunnen openen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
ook 1 halve 8.6 bier en halve joint
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Niet om kut te doen. Ik hoor je altijd alleen maar over stoppen dit stoppen dat en vervolgens ben je alleen maar negatief over jezelf dat je het niet kan. Waarom stop je dan?

Zonder vertrouwen in jezelf kom je er niet. Deze keuze, daar moet je 100% achterstaan, anders gaat het je inderdaad niet lukken. Hou jezelf niet zo voor de gek man.
Klik om te vergroten...
Ben het met je eens..maar je zo slecht voelen dan
A voel je je even beter door drugs
B je vind jezelf.zon loser/junk..dat je juist gebruikt.mje bent hem immers toch.

Dit komt zo vaak voor. Maar zelfliefde en vertrouwen..daar kan je geen knop voor omzetten

Daarom vind ik opname altijd beter dan ambulant
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mrloverdj zei:
Ben het met je eens..maar je zo slecht voelen dan
A voel je je even beter door drugs
B je vind jezelf.zon loser/junk..dat je juist gebruikt.mje bent hem immers toch.

Dit komt zo vaak voor. Maar zelfliefde en vertrouwen..daar kan je geen knop voor omzetten

Daarom vind ik opname altijd beter dan ambulant
Klik om te vergroten...
Been there done that. Maar zo lang je houding niet écht openstaat om te stoppen is het een hopeloze zaak… Gedwongen opname is imo niet een gepaste oplossing op deze voet. Hij moet er 100% voor gaan… Maar ik denk ook dat een opname de beste optie is hier, als hij er open voor stond. But it’s up to him.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#19
benzzzy zei:
Dacht ook dat zoon topic me enigsinds kan helpen actief bezig te blijven met mijn herstel.

Mischien dat ik ook maar eens naar die NA meetings toe moet gaan zo nu en dan
Klik om te vergroten...
Raad ik absoluut Aan!.
Ga gewoon 1 keer...wat heb je te verliezen .

Ik hoor alleen maar super positieve verhalen (behalve dat soms meer lijkt op een dating meeting. Logisch..eindelijk iemand die je begrijpt en steunt. Maar dat maakt nog geen liefde.
Maat je hebt toch al een meissie
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Succes man. Samen kunnen jullie elkaar er doorheen trekken op de moeilijke momenten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."