#1
Je andere topic reageer je ook op niemand verder.. https://drugsforum.nl/threads/ik-hoe-dan-ook-dood
En nu de vraag van de eeuw.
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"
Die zijn wel typerend voor jou: zelfbevestigend in je negativiteit.En nu de vraag van de eeuw.
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"
Succes! You can do it!2.5g 3-fa 4 dagen nuchter
Let love rule..?En nu de vraag van de eeuw.
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"
Heb je hel da toch opgehaald ?2.5g 3-fa 4 dagen nuchter
Je had beter geen topic kunnen openen.Heroïne en 1.5mg etiz en uurtje terug dmt
Ben het met je eens..maar je zo slecht voelen danNiet om kut te doen. Ik hoor je altijd alleen maar over stoppen dit stoppen dat en vervolgens ben je alleen maar negatief over jezelf dat je het niet kan. Waarom stop je dan?
Zonder vertrouwen in jezelf kom je er niet. Deze keuze, daar moet je 100% achterstaan, anders gaat het je inderdaad niet lukken. Hou jezelf niet zo voor de gek man.
Been there done that. Maar zo lang je houding niet écht openstaat om te stoppen is het een hopeloze zaak… Gedwongen opname is imo niet een gepaste oplossing op deze voet. Hij moet er 100% voor gaan… Maar ik denk ook dat een opname de beste optie is hier, als hij er open voor stond. But it’s up to him.Ben het met je eens..maar je zo slecht voelen dan
A voel je je even beter door drugs
B je vind jezelf.zon loser/junk..dat je juist gebruikt.mje bent hem immers toch.
Dit komt zo vaak voor. Maar zelfliefde en vertrouwen..daar kan je geen knop voor omzetten
Daarom vind ik opname altijd beter dan ambulant
Raad ik absoluut Aan!.Dacht ook dat zoon topic me enigsinds kan helpen actief bezig te blijven met mijn herstel.
Mischien dat ik ook maar eens naar die NA meetings toe moet gaan zo nu en dan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."