#1
Net ook jongens, ik viel weg maar ik voelde van alles gebeuren in mn hoofd, dus schrok weer wakker.. En terwijl dit gebeurd voel ik aan mijn ademhaling dat het zwaarder wordt..
Welke vetten hebben we het dan hier over?Ligt eraan is persoonsverbonden ook. Wat ik zou doen als ik jou was gewoon beetje verdiepen in voeding en daarmee spelen. Denk dat voor jou gezonde vetten een goede rol gaan spelen. Dit heeft temaken met dat vetten hormonaal dingen regelen als je dit dan al mist kan je flink wat mankementen ervaren zelfs dat je je pik niet meer omhoog krijgt. Ik zou zeggen stel een schema samen met de goede macros/micros houd dit 2 weken aan en kijk hoe je je voelt.
Verslaving blijft verslaving, ontwenning of niet.Laten we wel even duidelijk stellen dat al mijn posts gericht zijn op " stoppen met 3mmc" en niet " hoe geraak ik van een verslaving af".
Ik zal NOOIT iemand advies geven die verslaafd is aan voorgeschreven medicatie, of aan lichaamsafhankelijke drugs.
Stoppen met 3mmc zal verlopen zoals je zelf wilt...Blijf je in het weekend bij gebruikers?staat je dealer onder sneltoets? Verveel je je vaak? Etc...
Daarbovenop, ook duidelijk stellen, is dat er een verschil is tussen stoppen met een gram per dag te te gebruiken, en volledig te stoppen.
We moeten het er niet eens over zijn @Ganggangπ―
Zo simpel is het.
Ja, je kan hier neerpennen dat men alle dealers moet verwijderen, hobby zoeken, verleiding uit de weg gaan, vriendschappen moet stopzetten etc. Maar iemand die wil stoppen, weet bovenstaande diep vanbinnen toch al.
My 2 cents
Gast, als een 3mmc/upper verslaving je voor de eerste keer overvalt heb je geen flauw idee in wat voor realiteit je terecht komt.
Je kan gillend gek worden van je eigen gedachtes, en dingen doen waarvan je later zegt van: waar de f* ben ik mee bezig geweest?
Totdat je het opgeeft om gillend gek te worden en gewoon standaart elke dag 3mmc gaat snuiven.
Sorrry, ik werdt ff een beetje te fel mischien, maar je klonk mij echt als een halstarrig familie lid in de oren, ja , gewoon stoppen met die drugs, dan komt het helemaal in orde, je zult het zien, vanaf het moment dat je stopt ga je je beter voelen.....(whoehoehaha, nogal zo een lekker duwtje in de rug)
Nee, als je stopt met 3mmc en je heb dat meerdere weken/maanden dagelijks gebruikt, je bent helemaal naar de tering, En het duurt weken voordat je je weer een beetje oke voelt.
Dan weet je simpelweg niet wat een verslaving inhoudt naast het misbruiken van een middel.Veel genuanceerder ligt het niet bij 3mmc.
Het craving mechanisme werkt net zo goed voor 3-mmc als voor alcohol of cocaΓ―ne.Laten we ook deze discussie op deze drugs houden aub, ipv er een filmpje over cocaΓ―ne/alcohol bij te sleuren.
(Had het filmpje al gezien btw)
Dat zeg jij hier:En wie zegt dat je ΓΌberhaupt nog moet teruggaan naar weekendgebruik als je van een verslaving komt?
Daarbovenop, ook duidelijk stellen, is dat er een verschil is tussen stoppen met een gram per dag te te gebruiken, en volledig te stoppen.
Want? Alsof je geen cravings hebt als je het niet in huis hebt? Je kan toch een dealer bellen en dan is het er binnen een half uur.Maar als je het niet liggen hebt, zijn de cravings minder.
Succes aan iedereen in dit topic die wenst te stoppen met 3mmc
Dan weet je simpelweg niet wat een verslaving inhoudt naast het misbruiken van een middel.
Just...lol.
Het craving mechanisme werkt net zo goed voor 3-mmc als voor alcohol of cocaΓ―ne.
Klopt. Al is de ene drugs de andere niet.
Dat zeg jij hier:
Nee,ik zeg dat het ene het andere niet is. Stoppen met alles is niet gelijk aan minderen. Dat staat er...
Want? Alsof je geen cravings hebt als je het niet in huis hebt? Je kan toch een dealer bellen en dan is het er binnen een half uur.
Als je geen dealers meer hebt, moet je meer moeite doen. De eerste paar keer doe je die moeite, op een bepaald moment vind je het teveel moeite.
Als je het niet in huis hebt is er een extra stap die je moet zetten om te gebruiken, dat is waar. Maar cravings worden echt niet minder.
Zucht. Cravings worden wel minder met tijd. Waar je op een bepaald moment 's nachts nog om 3mmc zou gaan, komt er een tijd waar je dit niet meer doet. Verdwijnen uw cravings? NEEN. Totaal niet ! Zeg ik ook nergens, maar je gaat er anders mee om.
Dat lijkt me inderdaad beter. Denk dat men aan meer informatie uiteindelijk meer heeft dan: gewoon stoppen.Laat ook maar. Blijf je uitgebreide pm verder sturen. Ik doe verder met mijn gebagatelliseerde versie voor mijn eigen. Zo schiet niemand er wat mee op namelijk.
#Endofdiscussion
I know, in reageer hier ook uit ervaring π En ik weet zeker dat ie het goed bedoeld. Het interessantste probleem met iemand met een verslaving, is dat diegene wil stoppen, en wert waarom die moet stoppen, en toch wil diegene niet stoppen.Lees mijn posts. Heb meer 3mmc gebruikt dan de gemiddelde forumganger hier. Ik reageer hier op deze post uit ervaring, niet uit beweterigheid of bezorgdheid
Wat ist floris? Ga je lekker op 3mmc?Nee als het niet werkt snap ik dat. Maar als het wel werkt en het is lekker en vrij verkrijgbaar en een drug is waar je steeds meer van wil...
Klopt als een bus. Alleen je opmerking βEn voordat je het weet kun je je niet meer voorstellen dat je nog eens zo'n middel neemt als 3-MMC.β Geldt niet voor iedereen. Ligt denk ik aan de onderliggende reden van de verslaving/langere tijd gebruiken.3MMC veroorzaakt nogal heftige cravings. Je bent echt niet de enige die er moeite mee heeft om het te laten liggen. Er zijn best wel veel mensen die het vaker gebruiken dan ze zelf van plan zijn. Ik heb zelf in ieder geval tientallen mensen gesproken die er best wel 'hooked' aan zijn.
Dus schaam je niet. Erken wat 3MMC met je doet: het is een tijdelijke roes waarvan je nooit genoeg krijgt maar wel altijd spijt. Je wil meer maar tegelijkertijd wil je ook niet meer.
Gelukkig veroorzaakt 3-MMC geen lichamelijke afhankelijkheid. Je kunt dus per direct stoppen.
Het ding met stimulanten is wel dat het eerst vervelender wordt en pas daarna beter, als je stopt. Je kunt in het begin last krijgen van angst of paniekaanvallen, depressieve gevoelens, een lusteloos gevoel, verveling, slaapproblemen, verminderde zin in seks of zelf impotentie.
Al die ervaringen worden wel minder als je het stoppen even volhoudt. Je kunt jezelf dan ook complimenteren met dat je jezelf blij kunt maken zonder kunstmatige ingrepen met drugs. Op die manier bouw je een goed gevoel over jezelf op. En voordat je het weet kun je je niet meer voorstellen dat je nog eens zo'n middel neemt als 3-MMC.
Het enige wat je hoeft te doen is gewoon leven. Als je zin hebt, adem dan een paar keer diep in en uit, en bedenk andere gezondere dingen die je kunt gaan doen.
Ligt indd per persoon ik zou nooit meer een puntje mephedrone pakken of 3mmc want het werkt gewoon niet op mij. Waarom zou ik het dan gebruiken ?Klopt als een bus. Alleen je opmerking βEn voordat je het weet kun je je niet meer voorstellen dat je nog eens zo'n middel neemt als 3-MMC.β Geldt niet voor iedereen. Ligt denk ik aan de onderliggende reden van de verslaving/langere tijd gebruiken.
Nee als het niet werkt snap ik dat. Maar als het wel werkt en het is lekker en vrij verkrijgbaar en een drug is waar je steeds meer van wil...Ligt indd per persoon ik zou nooit meer een puntje mephedrone pakken of 3mmc want het werkt gewoon niet op mij. Waarom zou ik het dan gebruiken ?
Ligt indd per persoon ik zou nooit meer een puntje mephedrone pakken of 3mmc want het werkt gewoon niet op mij. Waarom zou ik het dan gebruiken ?
Mijn serotonine systeem was al flink na de getver voor ik 4mmc deed. Ik denk zelf dat het daar aan ligt. Had het toevallig laast nog geprobeerd maar ik voel letterlijk niks.Hoezo werkt Mephedrone niet op u?
Mijn serotonine systeem was al flink na de getver voor ik 4mmc deed. Ik denk zelf dat het daar aan ligt. Had het toevallig laast nog geprobeerd maar ik voel letterlijk niks.
Hoi, ja heel herkenbaar vooral dat stuk over lucide droom. Ik weet niet maar gebruik heel veel mmc ook maar geloof heilig erin dat ik nu lucide droom en zoek iemand die dit herkenenook zo ervaart want echt niemand kan ik erover pratenHallo allemaal,
Ik gebruik nu ongeveer 6 weken dagelijks 3mmc. Dit om mij beter te voelen dan normaal.
Nu heb ik afgelopen weekend niet gebruikt en kon ik zondagnacht helemaal niet in slaap komen. Telkens angstaanvallen en kwam er maar niet uit.
Wel heb ik al eerdere ervaring met angstaanvallen en kan dit normaal goed onder controle houden. Toch ging dit moeilijk die nacht en leek het ook een soort lucide droom (een soort nachtmerrie, maar ik kon hier niet bewegen behalve als ik echt hard ging schreeuwen of heel hard bewegen.
Iemand die hier ervaring mee heeft en eventuele tips heeft voor mij?
Ik hoor het graag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."