Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ganggang💯 zei: Ik heb je een uitgebreide pm gestuurd. 8.6 bedoelt het goed maar hij kan soms wat bot uit de hoek komen (ik ook). Klik om te vergroten... Zou jij mij ook een uitgebreide pm kunnen sturen? Gebruik nu al bijna 2,5 maand elke dag een gram, wil graag stoppen. Heb ook last van slaapverlamming wanneer ik een dag niet gebruikt heb"
"Hallo, inmiddels 5 maand verder met mijn 3mmc verslaving waarbij er minimaal een gram per dag doorheen gaat.. ik kan aankomende maandag terecht bij rodersana voor een detox. Ik ben op zoek naar mensen die ongeveer net zo gebruikt hebben als ik en daar ook van zijn afgekickt, ik ben heel benieuwd hoe andere mensen dit heb hebben ervaren en mij misschien kunnen vertellen wat me zo al te wachten staat, hoe ga ik me voelen? (Super slecht uiteraard) hoe zijn de eerste weken/dagen? Ga ik me überhaupt ooit nog weer gezond/normaal voelen? Lastig te zeggen, voor een ieder zal dit anders zijn dat begrijp ik, ik ben gewoon benieuwd naar hoe andere mensen dit hebben ervaren en of ze misschien tips hebben, ik kijk er verschrikkelijk tegen op zoals je waarschijnlijk zal begrijpen, tegelijkertijd kijk ik ook echt heel erg uit naar een leven zonder drugs, een 'normaal' en 'gezond' leven.. Wat staat mijn neus bijvoorbeeld te wachten? Ik weet dat neusslijmvliezen niet meer zullen herstellen maar is dit ook iets waar je de eerste dagen/weken/maanden last van zal hebben? Ook heb ik wanneer ik opsta (wakker wordt) last van brainzaps, nou niet bepaald mild, trekken door mn hele lichaam heen.. ook slaapverlamming is een groot probleem wanneer ik niet gebruik, dit is ook een van de redenen geweest waarom dit allemaal zo ver is gekomen. Een hoop vragen, ik weet het.. ik hoop dat er iemand is die mij het één en ander kan vertellen/een hart onder de riem kan steken. Ik hoef niet te horen dat wat ik het laatste half jaar gedaan heb echt belachelijk dom is, dit begrijp ik zelf ook wel.. alvast bedankt 🙏🏻 😘 Ps is er iemand die in contact staat met ganggang? Ik hoopte dat hij mij wat dingen zou kunnen vertellen maar hij is niet meer online geweest."
"BBKING zei: Mamma Mia, ik heb er geen verstand van, maar hoe kun je dit volhouden zo lang achter elkaar. Ik gebruik het 2x per jaar max een gram per keer. Succes met je detox in ieder geval. Klik om te vergroten... BBKING zei: Mamma Mia, ik heb er geen verstand van, maar hoe kun je dit volhouden zo lang achter elkaar. Ik gebruik het 2x per jaar max een gram per keer. Succes met je detox in ieder geval. Klik om te vergroten... Houden zo"