Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn ervaring met 3mmc is erg goed en ik verkies dit eigenlijk wel boven alle andere drugs. De effecten zijn te vergelijken van een soort combinatie van coke/speed en mdma, het voordeel is dat je helder blijft (tenzij je flink veel neemt, dan wordt je na een tijdje wel verstrooid maar wel op een prettige manier). Het is mogelijk om te kunnen slapen nadat je een aantal uren bent gestopt, al gaat het wel moeilijk wanneer je veel hebt gebruikt. Dit is mogelijk omdat er geen speed in 3mmc zit. Er zit een verschil tussen het effect wanneer je het snuift of inneemt via een capsule. Via een capsule vind ik de effecten meer euphorisch. Daarnaast vind ik dat je in verhouding met capsules meer neemt dan als je het snuift. De effecten blijven ook langer als je het slikt en het begint te werken na 10-60 min. Als je snel last hebt van maagzuur dan adviseer ik om maagtabletjes te nemen bij het slikken van 3mmc. Wat je als negatief effect kan ervaren is dat het zeer verslavend is. Je kan moeilijk stoppen en je hebt continu de drang om te blijven nemen. Als je verslavings gevoelig bent dan zou ik zeker oppassen met het gebruik van deze drugs. De dosering is per persoon verschillend wat ik opmerk in mijn omgeving. De een gebruikt een gram per avond terwijl een ander het zelfde effect heeft met een halve gram."
"Discodeine zei: Hi, gisteravond heb ik een beetje onverwachts 3mmc gedaan, terwijl er voor aanstaande zaterdagavond 6APB op de planning stond. Er zitten dus 3 dagen tussen. In hoeverre heeft 6APB nog zin, zal het effect het waard zijn? Dank alvast Klik om te vergroten... Ik ben wel benieuwd wat 6APB is, dit is de eerste keer dat ik er iets over lees. Wat is het precies?"
"Wat misschien kan werken als je in bed ligt en je wilt gaan slapen om adem oefeningen te doen. Dit zorgt ervoor dat je lichaam rustig wordt en dit kan helpen bij het inslaap vallen. Op internet kun je hier van alles over vinden hoe dit precies werkt."
"Ik vind het goed van je dat je dit via hier naar buiten brengt. Het bewustzijn van dit probleem en hierover praten is al een eerste stap. Kijk of je iemand in jou omgeving dit in vertrouwen kan vertellen waarvan je ook weet dat diegene jou kan helpen en steunen. Je hebt zelf de touwtjes in handen en er is niemand die dit voor jou doet, dus als je wil dat er verandering komt dan zul je daar zelf voor moeten zorgen. Wat betreft het opbiechten, je kan dit beter zelf vertellen dan dat je vrouw erachter komt. Wanneer je het zal opbiechten en vertelt dat je graag wilt stoppen dan is de kans groter op een 'positieve' reactie. Schrijf het desnoods op als je het lastig vindt om het te vertellen. Hoe vervelend zou het zijn als dit dingen kapot maakt zoals de relatie tussen jou en je kinderen, of je huwelijk. Ik hoop dat je eruit komt, succes."