#1
Is dit niet gewoon weer een typisch......
noot: hoe zit dit dan mbt diacetylmorfine??het middel zelf je niet in zijn greep houdt (als een slaaf),
noot: opiaten alleen al zijn zwaar verslavend ....... de drugs zelf zijn niet inherent verslavend.
let eens op heroïne.
Al de mensen, die vaker dit middel gebruiken, wat gaan ze doen als het geld op is, en ook het voorraadje daarvan?
Noot: zou kunnen.Zo vat ik het op tenminste...
Ik denk hier echt heel anders over.