Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe duivel genaamd Oxycodon. Iemand ervaring met ziekenhuis

De duivel genaamd Oxycodon. Iemand ervaring met ziekenhuis

292 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Update, helaas vrijwel niks positiefs te melden. Ik heb het zwaar, zowel geestelijk als lichaam zit ik er helemaal door heen. Tranen de vrije uitloop gaan is eigelijk alles wat ik nog kan..

Mijn hart is gebroken. Was het enkel het afkicken dan was het me met heel veel bloed zweet en tranen hoe dan ook gelukt. Maar helaas spelen er op prive gebied zoveel andere dingen mee. Het is teveel voor een hart om in 1x te verdragen. Nee ik zoek echt geen medelijden wat dat zal mij niks brengen. Daarnaast gaan ik en hormonen totaal niet door een deur. Ik herken heeeeeeek veel klachten van mijn postnatale depressie uit 2018 (toen was ik niet verslaafd aan oxy. Het doet me zoveel pijn dat er nu al duidelijke aanwijzingen zijn dat er weer geen roze wolk voor mij staat te wachten maar een dikke lelijke depressie die mij nog meer kapot zal maken. Er speelt zoveel, god ik wou dat ik het jullie uit kon leggen maar dit gaat zo diep, verschillende traumas, ik slaap niet meer,loop 24/7 met angst en paniek aanvallen. Ik haat het zo erg dat ik zwanger ben want ik neen nu niet alleen mezelf mee in deze hel maar ook een onschuldige kindje. Nee dit is echt zoveel meer dan ik kan verdragen. Ik heb de huisarts gebeld of ik niet ietw kan krijgen tegen deze onmenselijke angsten en paniek wat ik onderga. Ik ben op en ik wil gewoon niet meer. Het is mijn geloof waardoor ik nooit zelf een einde aan mijn leven zou maken anders had ik dat zelfs overwogen want dit is echt niet meer mensenelijk wat mijn hart moet dragen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...15
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je moet daadwerkelijk door een wel zeer zure appel heenbijten. Dat is helder.
Misschien kun je dit als het navolgende bezien...
Doordat je het nu echt zeer zwaar hebt, is daar 茅茅n groot voordeel uit te destilleren .
Dat is het volgende
Als je hierdoorheen bent gekomen, en je krijgt na verloop van tijd cravings naar dit duivelse middel, dan spelen er twee dingen.
1. De ellende van nu ben je erg snel weer vergeten.
2. Bij cravings zul je niet gauw toegeven! De herinnering aan deze heel nare tijd zorgt ervoor dat je het wel uit je hoofd zal laten om ooit weer het middel van de duivel himself, opnieuw in te nemen.....voor mij is dit alcohol, voor jou oxcycodon.
Beide middelen vernietigen ons als we ooit weer deze willen innemen voor wat voor een rottige smoes dan ook.
Probeer dit als positief te bezien!
Dat doe ik ook, en....het helpt me!

Waardoor is juist n u je hart gebroken?
m
moiraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miems zei:
Update, helaas vrijwel niks positiefs te melden. Ik heb het zwaar, zowel geestelijk als lichaam zit ik er helemaal door heen. Tranen de vrije uitloop gaan is eigelijk alles wat ik nog kan..

Mijn hart is gebroken. Was het enkel het afkicken dan was het me met heel veel bloed zweet en tranen hoe dan ook gelukt. Maar helaas spelen er op prive gebied zoveel andere dingen mee. Het is teveel voor een hart om in 1x te verdragen. Nee ik zoek echt geen medelijden wat dat zal mij niks brengen. Daarnaast gaan ik en hormonen totaal niet door een deur. Ik herken heeeeeeek veel klachten van mijn postnatale depressie uit 2018 (toen was ik niet verslaafd aan oxy. Het doet me zoveel pijn dat er nu al duidelijke aanwijzingen zijn dat er weer geen roze wolk voor mij staat te wachten maar een dikke lelijke depressie die mij nog meer kapot zal maken. Er speelt zoveel, god ik wou dat ik het jullie uit kon leggen maar dit gaat zo diep, verschillende traumas, ik slaap niet meer,loop 24/7 met angst en paniek aanvallen. Ik haat het zo erg dat ik zwanger ben want ik neen nu niet alleen mezelf mee in deze hel maar ook een onschuldige kindje. Nee dit is echt zoveel meer dan ik kan verdragen. Ik heb de huisarts gebeld of ik niet ietw kan krijgen tegen deze onmenselijke angsten en paniek wat ik onderga. Ik ben op en ik wil gewoon niet meer. Het is mijn geloof waardoor ik nooit zelf een einde aan mijn leven zou maken anders had ik dat zelfs overwogen want dit is echt niet meer mensenelijk wat mijn hart moet dragen.
Klik om te vergroten...
Veel moed Miems, goed dat je belde naar de huisarts voor hulp
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Houd vol, Miems!
Niet en nooit opgeven!
Voor depressie zijn er straks ook goede medicijnen!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heel goed, en pregabaline heeft absoluut de voorkeur, let maar op....eerst gesprekken voeren
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Miems
Ik denk dat je er niet veel aan hebt,maar ik heb bij de eerste ook een vreselijke zwangerschap gehad.Mijn schildklier ging te snel,was zo mager als een lat.Ze konden de baby zo voelen met hun handen aan mijn buik.Sliep heel weinig,mocht geen medicijnen van de arts.Hij was al boos dat ik valeriaan slikte.Toch probeerde ik het met homeopathische middelen.Ik ben er door gekomen die 9 maanden.Toen kreeg ik valium.Ik denk dat je best een slaappil mag.Houd moed!
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#7
joetsie zei:
Miems
Ik denk dat je er niet veel aan hebt,maar ik heb bij de eerste ook een vreselijke zwangerschap gehad.Mijn schildklier ging te snel,was zo mager als een lat.Ze konden de baby zo voelen met hun handen aan mijn buik.Sliep heel weinig,mocht geen medicijnen van de arts.Hij was al boos dat ik valeriaan slikte.Toch probeerde ik het met homeopathische middelen.Ik ben er door gekomen die 9 maanden.Toen kreeg ik valium.Ik denk dat je best een slaappil mag.Houd moed!
Klik om te vergroten...

Slaappil (of inslaappil als temezepam) mag inderdaad in de zwangerschap maar in de termijn waar @Miems zit, bijna 36 weken, is de grote voorkeur wel in het ziekenhuis slapen daarmee zodat ze de baby extra kunnen controleren dmv ecg in de ochtend na het slapen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind 5 mg afbouwen per 2 dagen erg, erg zwaar. Te zwaar!
5 mg per week. Z贸 deed ik het, en ik ben er toen in geslaagd.
Ik zou deze afbouw eens ter discussie stellen.
Als je z贸 lang zoveel oxcycodon hebt genomen, dan is deze afbouw echt te zwaar.
Waarom moet dat zo snel...
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben zelf verslaafd geweest aan Oxycodone en als ik lees dat Kratom wel verslavend is, dan lijkt dit me een slecht idee om te adviseren aan de TS.
De TS heeft al contact met een dokter dus wij moeten niet zeggen dat ze Kratom moet gebruiken want dan spring je van de ene verslaving naar de andere.
Wie weet hoe slecht Kratom kan zijn voor haar baby. Alleen een gespecialiseerd dokter kan hier een mening over uiten, wij niet.
L
Levensgenieter馃寛Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. We moeten heel erg oppassen wat we adviseren aan een zwangere vrouw. Plus zij heeft ook nog twee kleine kinderen op te voeden.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
De laatste reacties zijn dus de reacties waar het om gaat!
Daar sta ik dus volledig achter.

Je moet ooooo zoooo voorzichtig zijn met iemand die in verwachting is,
ook maar IETS AAN TE RADEN WAARVAN JE NIET WEET, OF, EN HOE DIT MIDDEL VAN INVLOED ZOU KUNNEN ZIJN VOOR DE BABY, DIE NIETS KAN ZEGGEN OVER HOE HET MET HEM GAAT!

Ik schreeuw bijna nooit op een Forum.
Maar deze keer dus w茅l.

Wij zijn domweg NIET KUNDIG, en ook NIET BEVOEGD, om iemand die in verwachting is te kunnen adviseren wat zij w茅l, of juist niet zou kunnen innemen.
Goeiendag. Toe nou toch, mensen!
Je zou z贸maar eens iets kunnen zeggen waarvan niet te overzien is wat de gevolgen daarvan zouden kunnen zijn, zoals Kratom.
Of
Je zou zelf arts moeten zijn!

Dit heeft niets met lullige opmerkingen te maken. Nee.
Het heeft alles te maken met verstandig zijn.
Jazeker!
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Legio Patria Nostra zei:
Het spijt me zeer, maar ik moet zeggen dat deze reactie mij in enige mate van woede doet ontsteken.

Ben jij een ter zake kundige arts?

Zo ja, dan heb ik niets gezegd.
Dan verexcuseer ik me.

Zo nee, dan blijf ik bij mijn uitspraak. .

Hoe kan je dit nou verantwoordelijk vinden.
Deze vrouw in kwestie is zwanger!!
Enig idee, wat dat betekent??!
Klik om te vergroten...
Rustig aan, denk aan je bloeddruk.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat doe i k i.i.g.
N
NeohippieLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Miems Hoe was het gister gegaan?
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoi lieve mensen,

Even een update van mij. Voel me echt zwaar beroerd (dit komt echt omdat ik gewoon 24/7 zo misselijk ben en het eindigt elke keer in braken) mijn man laat zich steraliseren want ik wil echt nooit meer zwanger worden ben helemaal op. Maar dat terzijde want ik wijk nu af.

Helaas is er tot heden nog geen plek voor mij in het ziekenhuis en moet ik dus thuis gaan afbouwen tot er plek is, ik ging iets te snel met afbouwen en daar werd ik echt goed ziek van dus moest opnieuw beginnen met afbouwen bij 60mg. Momenteel zit ik op 50 mg en mogen moet er weer 5mg af van de huisarts. Dus elke 2 dagen 5mg minder. Tot nu toe gaat het wel oke maar die zwangerschap misselijkheid kilt me gewoon. Gadverdamme dit is echt vreselijk. Verder heb ik niet echt nieuws. Ik hoop dat deze eerste 3 maanden snel over zijn.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Miems zei:
hoi lieve mensen,

Even een update van mij. Voel me echt zwaar beroerd (dit komt echt omdat ik gewoon 24/7 zo misselijk ben en het eindigt elke keer in braken) mijn man laat zich steraliseren want ik wil echt nooit meer zwanger worden ben helemaal op. Maar dat terzijde want ik wijk nu af.

Helaas is er tot heden nog geen plek voor mij in het ziekenhuis en moet ik dus thuis gaan afbouwen tot er plek is, ik ging iets te snel met afbouwen en daar werd ik echt goed ziek van dus moest opnieuw beginnen met afbouwen bij 60mg. Momenteel zit ik op 50 mg en mogen moet er weer 5mg af van de huisarts. Dus elke 2 dagen 5mg minder. Tot nu toe gaat het wel oke maar die zwangerschap misselijkheid kilt me gewoon. Gadverdamme dit is echt vreselijk. Verder heb ik niet echt nieuws. Ik hoop dat deze eerste 3 maanden snel over zijn.
Klik om te vergroten...
Hou vol! Ik snap dat het zwaar is maar jij en ik weten dat je sterk genoeg bent. Iedereen hier duimt voor je. Als we iets voor je kunnen doen, let us know!
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ganggang馃挴 zei:
Hou vol! Ik snap dat het zwaar is maar jij en ik weten dat je sterk genoeg bent. Iedereen hier duimt voor je. Als we iets voor je kunnen doen, let us know!
Klik om te vergroten...
Hartverwamend, dank je wel topper.
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Legio Patria Nostra zei:
Ik vind 5 mg afbouwen per 2 dagen erg, erg zwaar. Te zwaar!
5 mg per week. Z贸 deed ik het, en ik ben er toen in geslaagd.
Ik zou deze afbouw eens ter discussie stellen.
Als je z贸 lang zoveel oxcycodon hebt genomen, dan is deze afbouw echt te zwaar.
Waarom moet dat zo snel...
Klik om te vergroten...

Ik stelde om de 5 dagen voor aan de huisarts maar dit wilde zij niet. Afgelopen zondag heb ik 10mg extra genomen omdat ik echt verging nou ik heb toen flink de wind van voren gehad van de huisarts. Ze zei dat ik me niet aan de afspraak heb gehouden en dat ze daar niet blij mee was. Ik durf nu dus echt niet weer iets anders voor te stellen.
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Legio Patria Nostra zei:
Ik vind 5 mg afbouwen per 2 dagen erg, erg zwaar. Te zwaar!
5 mg per week. Z贸 deed ik het, en ik ben er toen in geslaagd.
Ik zou deze afbouw eens ter discussie stellen.
Als je z贸 lang zoveel oxcycodon hebt genomen, dan is deze afbouw echt te zwaar.
Waarom moet dat zo snel...
Klik om te vergroten...

Mag ik vragen hoe het ging na de laaste 5 mg. Dus de dag dag je niks nam. Hoe ging dat. Waren de klachten toen erg of viel het mee. Ik vind het niet slapen toch wel echt slopend, 7 uur staan mijn kinderen op en meestal slaap ik dan net 2 a 3 uurtjes. Ik denk trouwens dat de huisarts snel wil afbouwen omdat ik zwanger ben.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
In mijn geval viel het mee.
De eerste 2 dagen na een vermindering voel je je niet zo lekker, beetje zweten, en geagiteerd.
De derde dag wordt het beter, de 4 de nog beter, en de 3 Dagen erna sterk je aan.
En dan ben je klaar voor de volgende keer 5 mg er af.
Ik vind, nogmaals, 5 mg in 2 dagen eigenlijk veel te snel....Dat wordt erg zwaar zo.
Vraag eens waarom zo snel...
Ik ben geen arts, wel ervaringgsdeskundige
Ik ben benieuwd naar de reden ...zo snel afbouwen..
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."