#1
Ik blijf het raar vinden hoor... Dat ze moeilijk doen over een paracetamolletje. Komen ze verder wel een beetje aardig over? Dat ze je mentaal wat steunen? Dit is wel belangrijk denk ik.Helaas zojuist te horen gekregen dat de arts niet akkoord gaat met paracetamol. Ik moet het volgens hun gewoon uitzitten. Zo makkelijk gezegd maar voelt als een hel. Eigelijk als ik wat meer discipline had dan had ik dit beter thuis kunnen doen dan had ik tenminste mijn gezin om me heen om me aan vast te houden. Ik krijg hier verder totaal geen ondersteuning wat betreft het afkicken zelf. Dus geen andere soort medicatie wat de ontwenning en de pijn een beetje dragelijk maakt. Ik zit er echt even doorheen. Oxycodon is toch veel erger dan een paracetamol. Dus hoezo geven ze het mij niet. God sta me bij dat dit snel voorbij is. Voor nu staat mijn laaste 5 mg gepland op 2 december tot dan zit ik het uit maar daarna ga ik wel naar huis. Ben gewoon helemaal op.
Het is sowieso even doorbijten nu, maar je bent sterk genoeg, je kunt dit! Je hebt ook veel om voor te leven... Je kinderen, je man en je kindje die eraan komt.
Sterkte en hou vol!!