Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe duivel genaamd Oxycodon. Iemand ervaring met ziekenhuis

De duivel genaamd Oxycodon. Iemand ervaring met ziekenhuis

292 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Legio Patria Nostra zei:
Leef per 24 uur.
Vandaag pak je niet.
En morgen zeg je dit weer.
Dat gaat makkelijker!
Klik om te vergroten...
24 uur lijkt een eeuwigheid. Nooit gedacht zo te eindigen. Ik mis de vrouw die ik ooit was voor ik aan de oxycodon ben gegaan. Er is niks meer over voor mij. Ben totaal de weg kwijt en niks kan maakt mij nog blij. Ik zie alles zo somber in, zo grijs en niks heeft kleur. Ik haat het dat ik zwanger ben want dat maakt alles zoveel zwaarder. Ik vecht voor 2. Ik heb op advies van @Sterretje1984 videos bekeken over kinderen die geboren worden na gebruik van oxycodon. Het is hartverscheurend wat je ziet. Ik maak niet alleen mezelf kapot maar ook van een onschuldig kindje. Zodra ik 3 weken clean ben vraag ik om inleiding om de baby te halen. Ik kan en wil gewoon niet meer. Ik ben mezelf verloren. Mijn ouders heb ik al weken niet gezien. Omdat ik niet wil dat ze me zo zien. Je ziet enkel botten en mijn gezicht spreekt boekdelen. Terwijl ik vroeger een stevige vrouw was is daar helaas niks van over

Ooit was ik een gewone vrouw en nu is die vrouw verdwenen. Ik mis haar enorm. Mijn vader is ziek en die word niet meer beter. Dat zijn dingen die ik niet kan verwerken. Dingen die voor terugvallen zorgen. Ik weet het echt niet meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Miems zei:
24 uur lijkt een eeuwigheid. Nooit gedacht zo te eindigen. Ik mis de vrouw die ik ooit was voor ik aan de oxycodon ben gegaan. Er is niks meer over voor mij. Ben totaal de weg kwijt en niks kan maakt mij nog blij. Ik zie alles zo somber in, zo grijs en niks heeft kleur. Ik haat het dat ik zwanger ben want dat maakt alles zoveel zwaarder. Ik vecht voor 2. Ik heb op advies van @Sterretje1984 videos bekeken over kinderen die geboren worden na gebruik van oxycodon. Het is hartverscheurend wat je ziet. Ik maak niet alleen mezelf kapot maar ook van een onschuldig kindje. Zodra ik 3 weken clean ben vraag ik om inleiding om de baby te halen. Ik kan en wil gewoon niet meer. Ik ben mezelf verloren. Mijn ouders heb ik al weken niet gezien. Omdat ik niet wil dat ze me zo zien. Je ziet enkel botten en mijn gezicht spreekt boekdelen. Terwijl ik vroeger een stevige vrouw was is daar helaas niks van over

Ooit was ik een gewone vrouw en nu is die vrouw verdwenen. Ik mis haar enorm. Mijn vader is ziek en die word niet meer beter. Dat zijn dingen die ik niet kan verwerken. Dingen die voor terugvallen zorgen. Ik weet het echt niet meer.
Klik om te vergroten...

Hoever zwanger ben je nu exact? Volgens mij leien ze (als er geen medische noodzaak voor de baby is) niet in voor 38 weken. Volgens mij ben je nog geen 5 weken, en correct me if i'm wrong wil je nu dus door gebruiken tot je de 35 weken hebt behaalt. Ik hoop dat ik dat fout heb. Want stoppen nu is gewoon een pre. Baby halen na 3 weken clean is de ideale situatie nu voor de baby. Maar realiseer je ook dat baBy's ook worden geboren zonder inleiding. je bevalling kan wel spontaan met 36 of 37 weken al beginnen. En als jij door gebruikt tot 35 weken heb je alsnog een baby die moet afkicken. Dat wil je echt gewoon niet!!! Dus alsjeblieft hou vanaf nu vol! Neem tot je bevallen bent niets meer. En daarna zien we (zie jij) dan wel weer. Maar het ergste heb je dan achter de rug en dan word het makkelijker.

Weten je verloskundige en gyneacoloog van je oxycodon misbruik af? Anders kun je daar nog aangeven dat je op bent van het afkicken. Dat je mentaal en lichamelijk moe bent en slecht slaapt. Het is namelijk van belang dat je fit de bevalling in gaat en daarvoor bestaat de mogelijkheid dat je 2x per week (tot aan je bevalling) een nachtje in het ziekenhuis gaat slapen en van hun temazepam krijgt toegedient om te slapen. Dat kan geen kwaad voor je kindje als dat sporadisch gebeurt. En kan voor jou net dat zetje zijn om het vol te houden. Niemand, ook je baby, heeft er wat aan als jij helemaal lichamelijk en mentaal gesloopt de bevalling in zal gaan.

En mbt de tip van @Legio Patria Nostra.
Voor mij was/is voor altijd ook een hel om aan te denken. En herken ook heel goed dat 24 uur zonder voelt als een eeuwigheid. Wat mij beter hielp bij de cold turkey poging in mijn zwangerschap was denken in een aantal uur. Ik zette in het begin elke 3 uur mijn wekker. Dan nam ik me voor dat ik die drie uur niet zou gebruiken en als het echt niet meer te doen was (maar dan ook echt echt echt echt niet, wat het natuurlijk nooit is) ik na die 3 uur 1 mocht innemen. Na die drie uur was ik trots dat ik ze gered had en ging de wekker weer 3 uur vooruit. Ook hielp zo een stoppen met roken app. Alleen ipv aantal sigatetten per dag vulde ik het aantal oxy tabletten per dag in. En des te hoger dat aantal niet genomen werd hoe trotser ik op mezelf werd. Dat gaf me een boost om de komende uren weer verder te gaan. Al waren die filmpjes die je al gekeken hebt de aller beste motivatie. Daarnaast had ik me voorgenomen direct weer te gebruiken zodra de baby er was (ook dat maakte het dragelijker). Maar a. Toen ze er was moest ze drie dagen in de couveuse ter observatie en bleef ik ook in het ziekenhuis dus had ik die mogelijkheid niet. En B. Toen was ik van de ontwenningsverschijnselen af, was ik zo intens gelukkig met mijn baby, had ik veel afleiding van de baby en was ik trots op wat ik bereikt had dus had ik de behoefte absoluut niet meer.
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sterretje1984 zei:
Hoever zwanger ben je nu exact? Volgens mij leien ze (als er geen medische noodzaak voor de baby is) niet in voor 38 weken. Volgens mij ben je nog geen 5 weken, en correct me if i'm wrong wil je nu dus door gebruiken tot je de 35 weken hebt behaalt. Ik hoop dat ik dat fout heb. Want stoppen nu is gewoon een pre. Baby halen na 3 weken clean is de ideale situatie nu voor de baby. Maar realiseer je ook dat baBy's ook worden geboren zonder inleiding. je bevalling kan wel spontaan met 36 of 37 weken al beginnen. En als jij door gebruikt tot 35 weken heb je alsnog een baby die moet afkicken. Dat wil je echt gewoon niet!!! Dus alsjeblieft hou vanaf nu vol! Neem tot je bevallen bent niets meer. En daarna zien we (zie jij) dan wel weer. Maar het ergste heb je dan achter de rug en dan word het makkelijker.

Weten je verloskundige en gyneacoloog van je oxycodon misbruik af? Anders kun je daar nog aangeven dat je op bent van het afkicken. Dat je mentaal en lichamelijk moe bent en slecht slaapt. Het is namelijk van belang dat je fit de bevalling in gaat en daarvoor bestaat de mogelijkheid dat je 2x per week (tot aan je bevalling) een nachtje in het ziekenhuis gaat slapen en van hun temazepam krijgt toegedient om te slapen. Dat kan geen kwaad voor je kindje als dat sporadisch gebeurt. En kan voor jou net dat zetje zijn om het vol te houden. Niemand, ook je baby, heeft er wat aan als jij helemaal lichamelijk en mentaal gesloopt de bevalling in zal gaan.

En mbt de tip van @Legio Patria Nostra.
Voor mij was/is voor altijd ook een hel om aan te denken. En herken ook heel goed dat 24 uur zonder voelt als een eeuwigheid. Wat mij beter hielp bij de cold turkey poging in mijn zwangerschap was denken in een aantal uur. Ik zette in het begin elke 3 uur mijn wekker. Dan nam ik me voor dat ik die drie uur niet zou gebruiken en als het echt niet meer te doen was (maar dan ook echt echt echt echt niet, wat het natuurlijk nooit is) ik na die 3 uur 1 mocht innemen. Na die drie uur was ik trots dat ik ze gered had en ging de wekker weer 3 uur vooruit. Ook hielp zo een stoppen met roken app. Alleen ipv aantal sigatetten per dag vulde ik het aantal oxy tabletten per dag in. En des te hoger dat aantal niet genomen werd hoe trotser ik op mezelf werd. Dat gaf me een boost om de komende uren weer verder te gaan. Al waren die filmpjes die je al gekeken hebt de aller beste motivatie. Daarnaast had ik me voorgenomen direct weer te gebruiken zodra de baby er was (ook dat maakte het dragelijker). Maar a. Toen ze er was moest ze drie dagen in de couveuse ter observatie en bleef ik ook in het ziekenhuis dus had ik die mogelijkheid niet. En B. Toen was ik van de ontwenningsverschijnselen af, was ik zo intens gelukkig met mijn baby, had ik veel afleiding van de baby en was ik trots op wat ik bereikt had dus had ik de behoefte absoluut niet meer.
Klik om te vergroten...
Nee ben geen 5 weken zwanger. Ben nu 34 weken en een paar dagen. Dus bijna 35 weken. Ik wil dus rond week 37 de baby halen door inleiding.

Ik hoop zo erg dat ik dit ga volhouden. Ik heb een paar vragen prive beantwoord zie je pm.

Na de bevalling moet ik indd met de baby 4 tot 5 dagen blijven en word de baby in de gaten gehouden aan de monitor. Ik neem aan dat ik dan zonder hem in een kamer moet slapen etc. Want hij ligt dan niet bij mij op de kamer? Ik hoop dat tegen de tijd dat hij komt hij er niet veel last van zal hebben. Ik ben dan 3 a 4 weken clean als ik ga vragen om inleiding. Ik kan niet dit zo volhouden. Ik ben allleen tijdens deze zwangerschap 18 kilo afgevallen. Ik kan niet eens naar mezelf kijken zonder in tranen uit te barsten. Nee ik wil echt dat dit stopt. De hormonen maken het ook zo zwaar want ik ben van mij zelf al super gevoelig (high sensitief) als ik het goed typ.
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Miems zei:
Nee ben geen 5 weken zwanger. Ben nu 34 weken en een paar dagen. Dus bijna 35 weken. Ik wil dus rond week 37 de baby halen door inleiding.

Ik hoop zo erg dat ik dit ga volhouden. Ik heb een paar vragen prive beantwoord zie je pm.

Na de bevalling moet ik indd met de baby 4 tot 5 dagen blijven en word de baby in de gaten gehouden aan de monitor. Ik neem aan dat ik dan zonder hem in een kamer moet slapen etc. Want hij ligt dan niet bij mij op de kamer? Ik hoop dat tegen de tijd dat hij komt hij er niet veel last van zal hebben. Ik ben dan 3 a 4 weken clean als ik ga vragen om inleiding. Ik kan niet dit zo volhouden. Ik ben allleen tijdens deze zwangerschap 18 kilo afgevallen. Ik kan niet eens naar mezelf kijken zonder in tranen uit te barsten. Nee ik wil echt dat dit stopt. De hormonen maken het ook zo zwaar want ik ben van mij zelf al super gevoelig (high sensitief) als ik het goed typ.
Klik om te vergroten...

Was een typfout van mij bedoelde inderdaad 35 weken. Ik kan je nu al vertellen als er geen medische indicatie voor jou en vooral de baby is gaan ze je niet voor 38 weken inleiden. En als je echt 3 weken clean bent voor de bevalling zal de baby 0,0 oxy in zijn bloed en lijfje hebben en 0,0 ontwenningsverschijnselen hebben. Dan zal hij de eerste uren aan de monitor gaan en als blijkt dat dat in orde is mag hij daarna gewoon bij jou op de kamer slapen. Je zult alleen drie dagen moeten blijven omdat ze hem extra willen controleren (elke dag meerdere malen door de kinderarts).

En niet alleen hopen dat je het nu vol gaat houden. Geloven in jezelf dat je het vol gaat houden. Je MOET voor je baby. Wat jij nu voelt dat gaat je baby ook voelen. En die bouwt niet af voor de baby is het in 1x Cold turkey. Dat wil en mag je een new born gewoon niet aandoen!
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sterretje1984 zei:
Was een typfout van mij bedoelde inderdaad 35 weken. Ik kan je nu al vertellen als er geen medische indicatie voor jou en vooral de baby is gaan ze je niet voor 38 weken inleiden. En als je echt 3 weken clean bent voor de bevalling zal de baby 0,0 oxy in zijn bloed en lijfje hebben en 0,0 ontwenningsverschijnselen hebben. Dan zal hij de eerste uren aan de monitor gaan en als blijkt dat dat in orde is mag hij daarna gewoon bij jou op de kamer slapen. Je zult alleen drie dagen moeten blijven omdat ze hem extra willen controleren (elke dag meerdere malen door de kinderarts).

En niet alleen hopen dat je het nu vol gaat houden. Geloven in jezelf dat je het vol gaat houden. Je MOET voor je baby. Wat jij nu voelt dat gaat je baby ook voelen. En die bouwt niet af voor de baby is het in 1x Cold turkey. Dat wil en mag je een new born gewoon niet aandoen!
Klik om te vergroten...
Ja ik ga nu echt niks meer nemen hoe zwaar het ook is/wordt zodat de baby niks in zijn lichaampje zal hebben. Ik heb met mijn gynaecoloog al besproken over de inleiding , ze zei meestal doen we het echt niet voor 39 weken maar als het echt niet anders kan, ik heb ook een maagverkleining waardoor ik in de laaste weken niks meer kan eten en drinken omdat de baby mijn maag die al zo klein is na de maagverkleining fijn drukt. Ik kan dus niet zo blijven daarom denk ik dat ze wel akkoord gaan. Ze zei wel we gaan dan eerst voelen naar ontsluiting want je moet wel soort van week zijn dus 1 of 2 cm al hebben.

Dus nog ongeveer 3.5 week volhouden. Bedankt voor al je moeite
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Miems zei:
Ja ik ga nu echt niks meer nemen hoe zwaar het ook is/wordt zodat de baby niks in zijn lichaampje zal hebben. Ik heb met mijn gynaecoloog al besproken over de inleiding , ze zei meestal doen we het echt niet voor 39 weken maar als het echt niet anders kan, ik heb ook een maagverkleining waardoor ik in de laaste weken niks meer kan eten en drinken omdat de baby mijn maag die al zo klein is na de maagverkleining fijn drukt. Ik kan dus niet zo blijven daarom denk ik dat ze wel akkoord gaan. Ze zei wel we gaan dan eerst voelen naar ontsluiting want je moet wel soort van week zijn dus 1 of 2 cm al hebben.

Dus nog ongeveer 3.5 week volhouden. Bedankt voor al je moeite
Klik om te vergroten...

Zolang je baby goed groeit krijgt het nog voldoende voedingsstoffen binnen, de baby neem wel wat hij nodig heeft. Je praat jezelf aan dat de baby beter af is buiten de baarmoeder als erin als hij nog goed groeit. Gaat dit stagneren is het een ander verhaal. Onderschat de risico's niet van een baby te vroeg (voor 38 weken) laten halen. Die laatste weken ontwikkelen de longetjes nog flink en te vroeg halen kan longklachten voor de rest van ziJn leven betekenen. Ook jij zult ondanks het weinige eten en drinken nog voldoende binnen krijgen anders droog je uit. Ipv halen zal de eerste voorkeur zijn je bij te voeden dmv infuus voor vocht en sonde voor voedingsstoffen. Hoe zwaar jij het ook hebt voor de artsen gaat je baby nu wel voor qua gezondheid. Heb je besproken hoe slecht je je voelt, leg je problemen daar voor, daar zijn de artsen voor. Desnoods ga je 2x Per week een nachtje in het ziekenhuis slapen met slaapmedicatie om bij te tanken en infuus voor vocht en vitamines. Als je dat binnen krijgt zul je je wat sterker voelen en is dit voor jou ook wat beter vol te houden. En echt als je nu clean blijft ben je dat 3 a 4 weken als de baby word geboren, in het ergste geval met halen bij 39 weken bijna 6 weken clean. Dan heb je echt het ergste achter de rug. Misschien wil je dan geen eens oxy meer als je naar je baby boy en andere 2 kindjes kijkt. Jij bent hun rolmodel, maak ze trots. De oxy onderdrukt niet alleen je negatieve gevoelens maar ook de kans om te genieten van de dingen in het leven die wel leuk zijn. Je wilt toch genieten van de babytijd van deze ukkepuk. Tijd kun je niet terug draaien en je krijgt eeuwig spijt als je later er aan terug denkt en je beseft dat je de babytijd van baby nr. 3 niet bewust hebt meegemaakt omdat je onder invloed was. Zet ze op nummer 1, gun ze die leuke mama met levenslust en ga na de bevalling in therapie voor je trauma's om de kans op een terugval nog meer te verkleinen. Maar voor nu is prioriteit nummer 1 clean blijven tot je bevalling en tot die tijd iom artsen zoeken naar mogelijkheden om aan te sterken en op kracht te komen om goed de bevalling in te kunnen gaan.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
In de naam van.
BLIJF VAN DEZE OPIAAT AF!
IK schreeuw nooit hier maar nu maak ik me toch zorgen.
Alleen al de gedachte van : straks kan ik weer terug aan de oxcycodon. Is een totaal verkeerde gedachte.
Nog een keer.
Laat de duivel niet winnen!
De laatste reacties laten mij zien dat hij het al aardig voor elkaar heeft!
Mon Dieux...voor wat ik het vind moet je dus niet inleiden, maar jouw lijf het werk laten doen.
Als je werkelijk zo doorgaat, gaat het alsnog mis.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Leef per 12 uur, als 24 teveel is.
Destijds deed ik in de ontwenningskliniek leven om de twee uur....iedere twee uur weer twee uur langer blijven.
Dat werden 5 hele weken, toen was het af. Eerder niet.
Ik zou haast zeggen van ga naar een andere kliniek. Zorg dat je daar binnenkomt. Bij een goede arts.
Dit ga jij anders niet trekken vrees ik.
Detox en ontwennen red je niet in 5 dagen. Echt niet...je bent heel goed bezig, en dan lees ik weer iets van de duivel Satan zelf...
Neem drinkvoeding deze heb ik ook, anders blijft er na een bariatische ingreep niks over.
Kan op recept dan kost het je niks...doen!!
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Miems zei:
Goedemiddag lieve mensen. Waar ii voor vreesde is helaas gebeurd. Nee ik ga geen smoesjes voormezelf maken, ben gewoon echt momenteel een waardeloos zwak mens. Helaas eergisteren een terugval gehad op een hele rotte moment. Mijn vriendinetje die mij elke dag opnieuw vertelde dat het goedkomt, bij wie ik er alles uit kon gooien zonder angst op vooroordelens, peet tante van mijn kindjes is op 28 jarige leeftijd gewoon zomaar overleden. Ze was kerngezond. Na het douchen is ze in elkaar gezakt en nooit meer opgestaan. Ze zeggen een natuurlijke dood door een hartaanval. Toen ik dit hoorde was ik eerst heel kwaad, ik denk nog geen 2 uur later zat ik weer aan de oxycodon. Het ergste van alles vind ik nog wel dat ik weet dat ze zooooooo zooooo teleurgesteld zou zijn als ze dit geweten had. Ik mis haar vreselijk en vind het allemaal echt teveel worden. Wat een onmenselijk rot periode is dit. Detox is dus nu voor niks geweest, ongelooflijk wat voor mens ben ik nou? Hoe kan ik dit gedaan hebben? 7 a 8 dagen detox gewoon in 1 klap weggegooid. Wat moet ik nou doen?? Ben hier echt kapot van. Durf er ook echt met niemand over te praten en kan alleen maar janken van ellende maar daar schiet ik gewoon niks mee op. Ik wil echt niet meer zo leven. Ik wil nooit meer aan die rot pillen. Hoe doe ik dit? Hoe vang ik mijn gevoelens op zonder naar die rot pillen te grijpen als ik slecht nieuws krijg. Vandaag is haar begrafenis en heb ze gewoon weer genomen om de pijn niet te voelen en mezelf te verdoven. Wat moet ik nou doen, kan iemand me alstublieft zeggen wat ik moet doen.
Klik om te vergroten...
Jij bent absoluut geen zwak mens!Je bent een mens in hart en nieren.Met gevoel,want wat erg van jou vriendin...meis je bent in de rouw,en dat heeft tijd nodig.Maar je komt er doorheen!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Miems zei:
24 uur lijkt een eeuwigheid. Nooit gedacht zo te eindigen. Ik mis de vrouw die ik ooit was voor ik aan de oxycodon ben gegaan. Er is niks meer over voor mij. Ben totaal de weg kwijt en niks kan maakt mij nog blij. Ik zie alles zo somber in, zo grijs en niks heeft kleur. Ik haat het dat ik zwanger ben want dat maakt alles zoveel zwaarder. Ik vecht voor 2. Ik heb op advies van @Sterretje1984 videos bekeken over kinderen die geboren worden na gebruik van oxycodon. Het is hartverscheurend wat je ziet. Ik maak niet alleen mezelf kapot maar ook van een onschuldig kindje. Zodra ik 3 weken clean ben vraag ik om inleiding om de baby te halen. Ik kan en wil gewoon niet meer. Ik ben mezelf verloren. Mijn ouders heb ik al weken niet gezien. Omdat ik niet wil dat ze me zo zien. Je ziet enkel botten en mijn gezicht spreekt boekdelen. Terwijl ik vroeger een stevige vrouw was is daar helaas niks van over

Ooit was ik een gewone vrouw en nu is die vrouw verdwenen. Ik mis haar enorm. Mijn vader is ziek en die word niet meer beter. Dat zijn dingen die ik niet kan verwerken. Dingen die voor terugvallen zorgen. Ik weet het echt niet meer.
Klik om te vergroten...
Maar ondanks alle ellende is aan alles te merken dat je een vrouw bent die enorm geeft om je familie en ook om jezelf. En als je dát hebt, dan ben je jezelf toch niet verloren? Want het is jezelf die zoveel geeft om je familie en jezelf. Als het je allemaal helemaal niets kon schelen, dán zou er geen mogelijkheid zijn om hier uit te komen. En als je echt diep in de shit zit, dan kan het ook heel erg lijken alsof je daar nooit meer uitkomt hè, maar dat komt omdat je dan met je hoofd in die donkere wolk zit. Je kunt de uitweg dan gewoon niet zien, maar het betekent niet dat die er niet is. Het betekent ook niet dat die donkere wolk er altijd zal blijven. Welke wolk is voor altijd in de lucht gebleven? Geen enkele toch? Zo gaat dat ook met emoties. Emotie = energy in motion. Het zal weer veranderen, het kan niet altijd hetzelfde blijven.

Dit zeg ik niet alleen maar om je op te beuren, maar ook omdat het waar is.

Ik hoop zo dat het straks allemaal veel beter zal gaan en het goed komt met jou en je kindje. Nu zal je eerst moeten vechten, maar blijf er ook bij stil staan dat je jezelf niet verloren hebt. Je geeft om jezelf en je familie, dat is het bewijs dat jij hier nog helemaal aanwezig bent als degene die daar zoveel om geeft. Als dat niet liefde is...

Sterkte met alles Miems en hou ons op de hoogte :redheart:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zij moet onder toezicht slaap krijgen!
Het duurt veel te lang zo ....
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blij dat je zoontje er is en hij niks ergs heeft overgehouden aan de oxycodon! Gefeliciteerd!!
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Legio Patria Nostra zei:
Je moet daadwerkelijk door een wel zeer zure appel heenbijten. Dat is helder.
Misschien kun je dit als het navolgende bezien...
Doordat je het nu echt zeer zwaar hebt, is daar één groot voordeel uit te destilleren .
Dat is het volgende
Als je hierdoorheen bent gekomen, en je krijgt na verloop van tijd cravings naar dit duivelse middel, dan spelen er twee dingen.
1. De ellende van nu ben je erg snel weer vergeten.
2. Bij cravings zul je niet gauw toegeven! De herinnering aan deze heel nare tijd zorgt ervoor dat je het wel uit je hoofd zal laten om ooit weer het middel van de duivel himself, opnieuw in te nemen.....voor mij is dit alcohol, voor jou oxcycodon.
Beide middelen vernietigen ons als we ooit weer deze willen innemen voor wat voor een rottige smoes dan ook.
Probeer dit als positief te bezien!
Dat doe ik ook, en....het helpt
Klik om te vergroten...

Legio Patria Nostra zei:
Zij moet onder toezicht slaap krijgen!
Het duurt veel te lang zo ....
Klik om te vergroten...
Legio Patria Nostra zei:
Je moet daadwerkelijk door een wel zeer zure appel heenbijten. Dat is helder.
Misschien kun je dit als het navolgende bezien...
Doordat je het nu echt zeer zwaar hebt, is daar één groot voordeel uit te destilleren .
Dat is het volgende
Als je hierdoorheen bent gekomen, en je krijgt na verloop van tijd cravings naar dit duivelse middel, dan spelen er twee dingen.
1. De ellende van nu ben je erg snel weer vergeten.
2. Bij cravings zul je niet gauw toegeven! De herinnering aan deze heel nare tijd zorgt ervoor dat je het wel uit je hoofd zal laten om ooit weer het middel van de duivel himself, opnieuw in te nemen.....voor mij is dit alcohol, voor jou oxcycodon.
Beide middelen vernietigen ons als we ooit weer deze willen innemen voor wat voor een rottige smoes dan ook.
Probeer dit als positief te bezien!
Dat doe ik ook, en....het helpt me!

Waardoor is juist n u je hart gebroken?
Klik om te vergroten...
Zoveel zaken maar wat mij het meest opbreekt is mijn lieve vader die we aan het verliezen zijn. Ik kan dat niet verwerken. Door mijn verslaving heb ik hem de afgelopen maanden zwaar verwaarloosd. Hij gaat mega hard achteruit en heel soms weet ie ook niet meer wie ik ben.

Daarnaast heb ik ook een hele zieke mama en zij kan niet door 1 deur met mijn vader. Dus zolang ik leef is het een en al trauma en dat zal zo blijven tot hun dood helaas. Er spelen zoveel dingen. Ik weet niet meer waar ik moet beginnen met verwerken. En de bevalling die bijna voor de deur staat.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit alles komt er dus nog een keer bovenop!
Dat maakt het extra zwaar.
Deze trauma's gaan niet " zomaar" over, als beide ouders er niet meer zijn. Eerder het tegendeel.
Maar terugvallen in gebruiken werkt echt niet....!
Tanden op elkaar, en doorvechten!
Je bent al zo goed op weg...
Houd vol!

En dan nog dit:
Iedereen heeft wel zijn eigen rugzak vol met narigheid, trauma's, het gaat erom hoe je ermee omgaat...
Druggebruik is niet een goede manier. Nee.
Toen ik mijn grootste trauma ervaring kreeg, heb ik dit jarenlang onderdrukt met hash en weed.
Daarna alcohol en benzodiazepines.
Waar heeft dit toe geleid?
Naar een totale stilstand van het verwerkingsproces!

Stop je vervolgens met gebruiken, dan komt de hele zooi weer naar boven en zegt:
Daar ben ik weer....en nu ga ik je alsnog onderuit halen!
En dit gebeurde dus ook.
Nu, 40 (!) Jaar exact op de dag af, ben ik nog altijd niet te genieten in deze donkere dagen voor kerst.
Het trauma laat nog even merken, dat " het" er nog altijd is.

Ik heb dan ook een pestpokkehekel aan Kerstmis...
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Miems,ik kan het niet laten,maar jou verhaal herken ik zo goed.Na bijna drie jaar internist gelopen met medicatie voor de schildklier,ging het goed.Ik wilde een tweede kind.Ook mijn lieve moeder werd ongeneeselijk ziek,en met mij ging het ook niet goed.Mijn vader was gebroken van verdriet.Hij ging drinken.Ma overleed,,een jaar later mijn vader.Ik dronk,de kinders waren 7 en 3 jaar.Ik wilde niet aan de antidepresivia.Jaren later toch gedaan.Had ik dat maar eerder gedaan.DRonk alleen savonds toen.Ik ben 65 jaar oud heb 3 kleinkids.Ouders overlijden dat hoort bij het leven.Als iedereeen zijn rugzak op tafel gooit,en je mocht kiezen,pak je je eigen rugzak.
LIefs
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bedankt voor jullie reacties. Zodra de kinderen slapen zal ik er op reageren @Legio Patria Nostra op de een of andere manier voel ik een connectie met jou (of u) ik weet niet wat je liever hebt. Je bent netzoals @Sterretje1984 fijn om mee in gesprek te gaan.

Vandaag dan eindelijk datum vast geprikt wanneer mijn kindje geboren word. Dag en tijd dat ik ingeleid word om te bevallen.Nu is het echt aftellen en haal ik het echt niet in me kop nog maar een misstap te maken. Nee neee neee echt niet, ik ben zo dichtbij hem eindelijk in mijn armen te sluiten. Ik hoop dat hij mij zal vergeven want ik zal hem alle liefde geven die hij verdient en meer
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#16
joetsie zei:
Miems,ik kan het niet laten,maar jou verhaal herken ik zo goed.Na bijna drie jaar internist gelopen met medicatie voor de schildklier,ging het goed.Ik wilde een tweede kind.Ook mijn lieve moeder werd ongeneeselijk ziek,en met mij ging het ook niet goed.Mijn vader was gebroken van verdriet.Hij ging drinken.Ma overleed,,een jaar later mijn vader.Ik dronk,de kinders waren 7 en 3 jaar.Ik wilde niet aan de antidepresivia.Jaren later toch gedaan.Had ik dat maar eerder gedaan.DRonk alleen savonds toen.Ik ben 65 jaar oud heb 3 kleinkids.Ouders overlijden dat hoort bij het leven.Als iedereeen zijn rugzak op tafel gooit,en je mocht kiezen,pak je je eigen rugzak.
LIefs
Klik om te vergroten...
Gecondoleerd. Ondanks je verdriet voel ik aan dat je een sterke ziel hebt. Zo ontzettend dankbaar voor deze groep.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Miems
Het gaat mij om jullie beiden.
Als ik ook maar 1 persoon ( in jouw geval 2) van de zooi kan afhelpen, dan is mijn dag al goed....!
Houd vol, je bent er bijna!
Nu tegenwoordig is het mijn taak om..... " te redden".
Vroeger is het mij geleerd om ".... te nemen".
En dit zo snel en efficiënt mogelijk.
Je Is goed. Ook al ben ik een oldtimer hier.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Legio Patria Nostra zei:
Miems
Het gaat mij om jullie beiden.
Als ik ook maar 1 persoon ( in jouw geval 2) van de zooi kan afhelpen, dan is mijn dag al goed....!
Houd vol, je bent er bijna!
Nu tegenwoordig is het mijn taak om..... " te redden".
Vroeger is het mij geleerd om ".... te nemen".
En dit zo snel en efficiënt mogelijk.
Je Is goed. Ook al ben ik een oldtimer hier.
Klik om te vergroten...
ja wij schelen niet veel in leeftijd.Maar ouder meer ervaring toch?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op sommige gebieden zeer zeker.
Op andere gebieden is het vaak zoals Harry Slinger vroeger zong:
Als ik naar mezelf kijk,
Oud word en grijs,
Zonder na te denken,
Ik lijk weer eens niet goed wijs......
Ooooo ik heb weer dom gedaan,
Wat doe ik mezellef aan,
Ooooo wat heb ik dom gedaan... wat doe ik mezellef weer aan!
Want zo is het.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Volkomen juist.
Jeugdzorg mag alleen komen als de Kids acuut gevaar lopen, door huiselijk geweld, gebruikende ouders ( harddrugs) oid.
Niet zomaar.
Maar, mensen die een valse verklaring afleggen kunnen wel degelijk voor een hoop lastigheden zorgen.
Want, met elke melding moet er onderzoek komen.
Daarvan is nu geen sprake.
Dus: maak je absoluut geen zorgen!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."