#1
Mokennogneen keer. Nu kortdit verhaal wilde ik verder sfmakenmmaarnien kicken in. Even als geheugensteuntje,voor morem
dat denk ik dus net niet, omdat pyros best moeilijk te vapen zijn, is het lastig om in 1x een goede hit te krijgen. Van plusminus 20mg apihp, in 1x gevaped zou voldoende moeten zijn voor een dik uur. Verbrand de helft van de 20mg en er gaat nog een paar mg in rook op heb je een lage dosis te pakken. En vandaar dat je steeds bij wilt nemen,Ik denk dat dat het ook gewoon is met pyro's.
Ik hoor graag de input van @De Apotheker. Maar ik denk dat ik ook heel goed weet waar je op doelt. Naast rectale en intraveneuze inname vape ik nog geregeld. (IV probeer ik even links te laten liggen om niet vandaag of morgen alsnog dood te gaan)dat denk ik dus net niet, omdat pyros best moeilijk te vapen zijn, is het lastig om in 1x een goede hit te krijgen. Van plusminus 20mg apihp, in 1x gevaped zou voldoende moeten zijn voor een dik uur. Verbrand de helft van de 20mg en er gaat nog een paar mg in rook op heb je een lage dosis te pakken. En vandaar dat je steeds bij wilt nemen,
Mischien dat @De Apotheker wat meer over kan vertellen. Als TS het een nuttige bijdrage vind hoor![]()
Ik wou vragen hoe het voelt, een overdosis 3meopcp?(t)overdosis 3-me-pcp te pakken. Ook zo’n goedje wat je echt niet zonder weegschaal moet nemen. (FYI: een toverdosis 3-meo-pcp is vele malen leuker dan een toverdosis 3-me-pcp. In elk geval in mijn ervaring)
Een woord:Yeah right... Dat geheugensteuntje heb ik nieteens meer af geschreven. Even denken, waar raaskalde ik ook alweer over.
Het ging in elk geval om het ongezonde patroon. Bij mij begint dat z'n parten te spelen. Nachtelijk bezocht worden door de engste figuren. Met een knuppel door je huis lopen omdat inbrekers een klap verdienen. (Ik ben normaal best vredelievend, ben oprecht nog nooit met iemand op de vuist gegaan). En de waanbeelden, complotten, alles en iedereen is tegen je. Door drones achtervolgd worden. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Eenmaal weer een beetje nuchter gaat het wel weer. Ik krijg wel het idee dat ik lichtelijk HPPD ontwikkel, maar daar leren we wel mee leven. Maar het is net zo goed gewoon mogelijk dat ik blijf hangen in een psychose die in het beste geval één of enkele weken aanhoud, maar het kan ook dat ik er nooit meer vanaf kom.
En als ik mezelf dan vraag 'is dat het waard?'.
Nee dankje, toch liever niet. Toen ik de 60 dagen clean aantikte, nou ik had me in jaren niet meer zo goed gevoeld. (En met clean bedoel ik clean. Geen wiet, geen alcohol, hooguit nog koffie. Zelfs roken zou ik afraden) Wat een heerlijk gevoel is dat zeg, kalmte en rust in je lijf. Niet steeds denkend aan je volgende middeltje.
Ik hoor graag de input van @De Apotheker. Maar ik denk dat ik ook heel goed weet waar je op doelt. Naast rectale en intraveneuze inname vape ik nog geregeld. (IV probeer ik even links te laten liggen om niet vandaag of morgen alsnog dood te gaan)
Persoonlijk vind ik de laatste tijd folie beter werken dan pijpjes. Maar het is wel een gerotzooi voor je de techniek een beetje doorkrijgt. Ik heb dan net iets meer controle over de hitte verdeling. Die glazen pijpjes verschillen vaak in dikte in het glas. Niet alleen bij verschillende pijpjes, maar in hetzelfde pijpje is de wanddikte op bepaalde plekken dunner, dan de andere plek. Degradatie van je zo geliefde pyro is dan zo gebeurd.
3-meo-pcp heb ik nooit echt overgedoseerd. Ik vind die persoonlijk vrij kil. Maar ik denk dat het het meest in de buurt komt van de 3-me-pcp. Dus ik zal dat omschrijven.Ik wou vragen hoe het voelt, een overdosis 3meopcp?
Ja ik heb overwogen om een vape hiervoor te gebruiken. Ook mijn mighty en davinci iq heb ik afgestaan. Blowen doe ik al een tijdje niet meer, dus wil met die vapes daar niet aan herinnerd worden.Een woord:
VAPORGENIE
pijpjes en folie zijn gewoon niet moeilijk te leren, fiendish en ongezonder.
Super bedankt man, doet me goed om te horen 😁Grappig om te horen dat je pas 20 jaar bent, man! Je bent echt een toffe gesprekspartner, met veel meer diepgang dan je van menig 20-jarige mag verwachten! Dus hiervoor een compliment.
Ah ja, ik ging ook in rap tempo van ‘oehhh… blowen!’ met vrienden, naar het ook super chill te vinden om alleen te roken. Het is ook vrij vergevend, wiet. Een verslaving is bijna nooit leuk, maar er zijn makkelijk ergere situaties denkbaar dan een wietverslaving (mocht je te sterk afhankelijk raken).Ik blow sinds mijn 14e en ben er al snel achter gekomen dat ik alleen gebruiken wel heel erg lekker vind. Maar ik hou ook echt wel van een feestje, hoor!
Jaa snap ik helemaal! Die hectiek, intense stimulatie, motivatie (al gaat die motivatie helemaal nergens over) en praatbuien zijn heel leuk, maar vooral in het begin. Zodra je een beetje weet wat voor effect een drug op je heeft, en je bent niet verslaafd, ga je eerder zoeken naar manieren om de drug te gebruiken als hulpmiddel bij bepaalde bezigheden. Je interesse wijkt over de tijd heen af van simpelweg drugs, naar een diepergaande waarde die drugs kunnen toevoegen aan je leven. Zo ervaar ik het tenminste tot nu toe!Ik hecht er nu veel meer waarde aan om lekker een avondje MDMA/2C-x met mijn meisje en/of wat goede vrienden te doen.
Jup! Ik kan me geen moment uit mijn jeugd herinneren zonder een PC in de woonkamer (tot ‘ie een keer kapot ging, 10+ jaar terug…)! Ik zat voor mijn gevoel echt midden in de transitie waarin een buitenspelen zeldzamer werd, want alhoewel ik echt veel tijd heb doorgebracht op Habbo Hotel en de PS3, heb ik ook heel veel buitengespeeld met Pokémon kaarten, bagugans, knikkers en die idiote figuurtjes die je bij de C1000 kon sparen 🤣Wat ik ook wel komisch vind is dat jij echt helemaal met de computer bent opgegroeid. Toen ik een jaar of 6 was, had niemand een computer. Wij knikkerden toen nog fanatiek, haha!
Verschilt echt per pyro en aangezien de meeste pyros ook nog eens horen bij de meest versneden of slecht geproduceerde stofjes is het altijd anders...3-meo-pcp heb ik nooit echt overgedoseerd. Ik vind die persoonlijk vrij kil. Maar ik denk dat het het meest in de buurt komt van de 3-me-pcp. Dus ik zal dat omschrijven.
Eerst raak je flink gedissocieerd, zoals je normaal nog gewend bent op hoge dosering. Maar de come up is snel, erg snel. Let wel, ik neem ze dan ook rectaal omdat je dan iets makkelijker nog bij kan nemen (lager starten). Ik vermoed dat ik op een gegeven moment niet meer goed wist wat ik aan het doen was en toen nog meer heb genomen. Daarna vervaagde alle realiteit. Het voelde alsof de wereld verging. Ik weet dat m'n ma me in die toestand aantrof en samen met me op de gang heeft gezeten. Ik was in een apatische staat en heb daar een lange tijd zo gezeten. In die tijd voelde het voor mij alsof de aarde uit z'n baan was gekomen en we aan het wachten waren op de klap met een planeet/asteroïde op ons pad. Een beetje alsof je in een schuilkelder zit te wachten tot de bom valt. Ik dacht echt dat het klaar was.
Overigens heb ik een soortgelijke ervaring ook gehad op DMXE (volgens mij in combi met 2fdck en een stimulant. Heb het ergens opgeschreven, maar weet uit m'n hoofd niet meer wat. De DMXE was overheersend en nam ik als laatst voor die ervaring gebeurde). Toen voelde het alsof de zwaartekracht vertienvoudige. Ik dacht ook hier dat de aarde uit z'n baan was gekomen en we met z'n allen door een soort wormhole gingen. Tijdens dat stuk bevroor ik volledig. Ik heb toen volgens mij ruim een halfuur met m'n hand op de deurklink gestaan in exact dezelfde houding. Dachten de dat dat hoorde bij onze reis door de wormhole op lichtsnelheid. Ik was alleen, maar het was een geruststellend gevoel dat iedereen dit meemaakte (yeah right... 😅).
Een overdosis 3-meo-pce daaaeintegen. Dat was wel degelijk een toverdosis. Ook hier rectale inname en heb in totaal zeker een mg of 100 verbruikt over enkele uren (geschat). Dat is een van de mooiste tripervaringen die ik ooit heb beleefd. Super mooie heldere kleuren. Mijn plafond was echt de mooiste sterrenhemel. Heel bijzondere ervaring en heel anders dan ik van psychedelica gewend ben.
Even voor de duidelijkheid: doe dit niet zomaar na. Ik heb een bizarre tolerantie opgebouwd door meer dan 1,5 jaar disso misbruik. Met name dck, o-pce en 2fdck maar ik had er standaard 12 verschillende op voorraad. De doseringen die ik noem kunnen je zo in een opwindingsdelier brengen. Zeker als je geen/weinig tolerantie heb. Dus wees gewaarschuwd.
Voor eenieder die lichte tot geen tolerantie heeft zou ik aanraden te starten met 10 mg, misschien 15 en zeker niet zomaar boven 20mg gaan. Daarna kan je zelf wel aanvoelen wat nog net kan. Ik weet nog dat ik een van mijn eerste keren 22mg had genomen. En dat was overweldigend. Maar nog net een fijne ervaring.
Ja ik heb overwogen om een vape hiervoor te gebruiken. Ook mijn mighty en davinci iq heb ik afgestaan. Blowen doe ik al een tijdje niet meer, dus wil met die vapes daar niet aan herinnerd worden.
Ik heb nog wel overwogen iets te fabriceren van een regelbare soldeerbout of een heating element van een 3d printer.
Ik weet overigens niet of een elektrische vape voldoende is. Iemand enig idee wat de kookpunt en zijn van deze stoffen? Ik heb er weleens naar gezocht maar kon er heel weinig over vinden.
Ja dat snap ik. Maar ik hoopte op een orde van grootte haha. Een vlam is nogal wat heter dan een elektrische vape kan natuurlijk (meeste 220/225 Celsius).Verschilt echt per pyro en aangezien de meeste pyros ook nog eens horen bij de meest versneden of slecht geproduceerde stofjes is het altijd anders...
Ik heb succesvol,Ja dat snap ik. Maar ik hoopte op een orde van grootte haha. Een vlam is nogal wat heter dan een elektrische vape kan natuurlijk (meeste 220/225 Celsius).
Overigens zou versnijden niets moeten doen met je kookpunt is mijn verwachting, tenzij er een reactie zou ontstaan. Dan nog te hopen dat het versnijdingsmiddel een hoger kookpunt heeft dan je pyro. Et voila, met een mooi regelbare vape kan je dan je pyro destilleren van je rotzooi.
Dat de verschillende productieprocessen een ander kookpunt geven zou goed kunnen. Zo ver gaat m'n scheikundige kennis niet.
Ik zie dit de laatste tijd wel vaker voorbij komen, maar dan nu toch de vraag: wat is er zo bijzonder aan drugs rectaal nemen? Werkt snuiven niet goed genoeg? En jij bent volgens mij ook niet bang voor een naald, dus waarom dan rectaal?Aah ja op die manier heb ik het op andere fora wel vaker gezien. Ik ben zelf nooit gaan vapen me juices (bewust). Ik ben namelijk gestopt met roken door te switchen naar wiet vapen (alleen de herbs) en na 3 maanden ook daarmee te stoppen. Na talloze pogingen houd ik deze poging al 11 maanden en 6 dagen vol, de langste poging tot nu toe na 10 jaar vast roken.
Maar zou het wel tof vinden om eens te zien of het werkt met een vaporizer die bedoeld is voor dabs/hash. Vind het zonde om daar mn mighty voor in te zetten. Maar een atmos dabber of eventueel een vapcap of sticky brick als je alsnog met vlam aan de slag wilt, is misschien het overwegen waard.
MDPHP moet sowieso lukken. Dat verdampt als de malle. Ik vraag me nog wel af hoe het komt dat het zo 'weg lijkt te rennen' voor hitte haha. Heel apart.
Nep wel gelukt. En Hexen? Ik zie vaker mensen over hexen vapen dan NEP. Ik nam ze beide rectaal. De smaak en corrosiviteit vond ik niet te harden vapend. Ik heb het ook met meerdere middelen weleens geprobeerd vanaf folie met een klein drupje PG. Het helpt om de temperatuur laag ye houden, maar vind het niet fijn vapen.
Dit is ongekend belangrijk om van elke verslaving af te komen… Ik zou erg gaan focussen op wat jouw verslaving allemaal kapot maakt in je leven, word bewust van alle (soms permanente!) schade die het aanricht! Als je van je verslaving af wilt komen helpt het enorm als je het ook vanuit eigen overtuiging niet meer wil gebruiken.Weet wel dat een opname alleen maar zin heeft als je er echt volledig voor wil gaan.
Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Je wilt wel drugs gebruiken, maar het beïnvloed je leven dusdanig dat het het je niet meer waard is. Maar het gebruiken zelf zul je altijd (op een gegeven moment) weer willen.Dit is ongekend belangrijk om van elke verslaving af te komen… Ik zou erg gaan focussen op wat jouw verslaving allemaal kapot maakt in je leven, word bewust van alle (soms permanente!) schade die het aanricht! Als je van je verslaving af wilt komen helpt het enorm als je het ook vanuit eigen overtuiging niet meer wil gebruiken.
Ik denk dat het tot op een bepaalde hoogte te vergelijken is met het eten van vlees. Een niet-vegetariër denkt snel: ik zou opzich wel willen stoppen met vlees eten, maar ik vind het zo lekker’ of ‘het hoort bij het avond eten’. Dit soort opmerkingen komen alleen van mensen die duidelijk niet overtuigd zijn van de nadelige effecten van vlees eten. Aan de andere kant, mijn moeder is vegantisch en heeft nooit moeite gehad met de ‘switch’. Waarom niet? Omdat ze het idee dat een dier geslacht moet worden, voor haar om op te eten, super weerzinwekkend en luguber vindt. Ze WIL het echt niet meer eten, heeft ook geen verleiding op die manier.
Niet helemaal te vergelijken met een drugsverslaving natuurlijk, maar openlijk zie je mijn punt.
Hmm weet ik niet, maar zou kunnen. Het is ook niet alleen de walging van het dieren doden, wat voor de een inderdaad wat makkelijker is dan voor de ander. Het is een samenkomst van allerlei feiten, waarmee jij hebt afgewogen of je vlees wilt eten of niet. Vleesconsumptie heeft enorm veel haken en ogen, waar je wel kennis van moet hebben wil je een goeie afweging kunnen maken. Hoe meer kennis je hebt van de schade die vleesconsumptie (op de wijze zoals het nu gedaan wordt) veroorzaakt, des te meer de verleiding om vlees te eten afneemt (lijkt mij!).De walging van het doden van dieren, is iets dat zit in je, of niet.
Hmm ja dat klopt volgens mij! Het verschilt natuurlijk sterk per verslaafde, en de omgeving waarin hij/zij zich bevindt. Over het algemeen kan je wel zeggen dat onwetendheid pittig gevaarlijk is wanneer je met drugs ‘speelt’, het geeft een vals beeld van een drug en de lichamelijke/sociale schade die het aanricht. Mensen die schijt hebben aan het feit dat dagelijks 3-MMC hun hele lichaam naar de tyfus werkt, zijn een ander verhaal. Deze zal je ook niet zo snel om hulp zien vragen om van hun verslaving af te komen (want dat willen ze toch niet per se)Drugsverslaafden hebben in veel gevallen weinig zelf- (en soms ook naasten)liefde. Ze vinden het dus eigenlijk niet zo erg dat er beesten geslacht worden (oftewel, zichzelf kapot maken met drugs)
Nee, klopt. Maar ze willen wel van alle schadelijke bijeffecten af..Hmm weet ik niet, maar zou kunnen. Het is ook niet alleen de walging van het dieren doden, wat voor de een inderdaad wat makkelijker is dan voor de ander. Het is een samenkomst van allerlei feiten, waarmee jij hebt afgewogen of je vlees wilt eten of niet. Vleesconsumptie heeft enorm veel haken en ogen, waar je wel kennis van moet hebben wil je een goeie afweging kunnen maken. Hoe meer kennis je hebt van de schade die vleesconsumptie (op de wijze zoals het nu gedaan wordt) veroorzaakt, des te meer de verleiding om vlees te eten afneemt (lijkt mij!).
Er zijn ook mensen die ondanks alle kennis die ze erover hebben, tóch nog achteloos vlees eten, en dat kan ook weer allerlei redenen hebben. Veel mensen onderdrukken het (allemaal onbewust) denk ik gewoon, omdat het makkelijker is om je ‘vleesgewoonte’ aan te houden, dan je leefstijl aan te passen…
Hmm ja dat klopt volgens mij! Het verschilt natuurlijk sterk per verslaafde, en de omgeving waarin hij/zij zich bevindt. Over het algemeen kan je wel zeggen dat onwetendheid pittig gevaarlijk is wanneer je met drugs ‘speelt’, het geeft een vals beeld van een drug en de lichamelijke/sociale schade die het aanricht. Mensen die schijt hebben aan het feit dat dagelijks 3-MMC hun hele lichaam naar de tyfus werkt, zijn een ander verhaal. Deze zal je ook niet zo snel om hulp zien vragen om van hun verslaving af te komen (want dat willen ze toch niet per se)
Precies! En darmkanker is echt extra kut als je het hebt gekregen door achteloos spareribs te eten. Maar het probleem zit hem dan ook in de achteloosheid. Geen oog hebben voor de negatieve gevolgen, niet kunnen inzien dat je er op de langer termijn beter vanaf komt als je stopt met spareribs eten. Dat kan komen omdat het je simpelweg niet boeit dat je darmkanker kan krijgen (wat zou wijzen richting een persoonlijkheidsstoornis denk ik, psychopathie of zoiets), of je onderdrukt die kennis om ongestoord je gangetje te gaan en ongemak te voorkomen. Maar in denk dat het vaker komt door onwetendheid, toch.Dus wel achteloos onbeperkt spareribs eten, maar achteraf wel zeuren over het krijgen van darmkanker.
Nouja, ik denk niet dat achteloosheid meteen een psychische aandoening hoeft te zijn. Er zijn genoeg mensen, die volledig bewust van de gevaren, vollop van het leven genieten en doen en laten waar ze zin in hebben.Precies! En darmkanker is echt extra kut als je het hebt gekregen door achteloos spareribs te eten. Maar het probleem zit hem dan ook in de achteloosheid. Geen oog hebben voor de negatieve gevolgen, niet kunnen inzien dat je er op de langer termijn beter vanaf komt als je stopt met spareribs eten. Dat kan komen omdat het je simpelweg niet boeit dat je darmkanker kan krijgen (wat zou wijzen richting een persoonlijkheidsstoornis denk ik, psychopathie of zoiets), of je onderdrukt die kennis om ongestoord je gangetje te gaan en ongemak te voorkomen. Maar in denk dat het vaker komt door onwetendheid, toch.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."