Grappig om te horen dat je pas 20 jaar bent, man! Je bent echt een toffe gesprekspartner, met veel meer diepgang dan je van menig 20-jarige mag verwachten! Dus hiervoor een compliment.
Super bedankt man, doet me goed om te horen 😁
Ik zoek die diepgang ook in andere mensen, maar zoals je zegt is die vaak maar moeilijk (of niet) te vinden in mijn leeftijdsgenoten… Hier kan ik gelukkig onvoorwaardelijk mijn ei kwijt!
Ik blow sinds mijn 14e en ben er al snel achter gekomen dat ik alleen gebruiken wel heel erg lekker vind. Maar ik hou ook echt wel van een feestje, hoor!
Ah ja, ik ging ook in rap tempo van ‘oehhh… blowen!’ met vrienden, naar het ook super chill te vinden om alleen te roken. Het is ook vrij vergevend, wiet. Een verslaving is bijna nooit leuk, maar er zijn makkelijk ergere situaties denkbaar dan een wietverslaving (mocht je te sterk afhankelijk raken).
ik kreeg een beetje ervaring met hard drugs, door met vrienden eens truffels te doen, en iets daarna ook voor het eerst XTC geprobeerd. Ik was vanaf dat moment al erg geïntrigeerd (perfecte woord, thanks 😏) door drugs en zocht ik het een en ander op in mijn vrije tijd op het internet. Ergens in april dit jaar probeerde ik eens 2-FMA uit, thuis in mijn eentje. Daar begon het avontuur… 🤣 Inmiddels echt zo ongelofelijk veel geleerd in de tussentijd, voornamelijk door mijn activiteit op DF! Mijn vrienden delen wel interesse in drugs, maar lang niet op dezelfde manier als ik (helaas! Alhoewel, in het geval van sommige van mijn vrienden is dat een goeie zaak 🤣)
Ik hecht er nu veel meer waarde aan om lekker een avondje MDMA/2C-x met mijn meisje en/of wat goede vrienden te doen.
Jaa snap ik helemaal! Die hectiek, intense stimulatie, motivatie (al gaat die motivatie helemaal nergens over) en praatbuien zijn heel leuk, maar vooral in het begin. Zodra je een beetje weet wat voor effect een drug op je heeft, en je bent niet verslaafd, ga je eerder zoeken naar manieren om de drug te gebruiken als hulpmiddel bij bepaalde bezigheden. Je interesse wijkt over de tijd heen af van simpelweg drugs, naar een diepergaande waarde die drugs kunnen toevoegen aan je leven. Zo ervaar ik het tenminste tot nu toe!
Wat ik ook wel komisch vind is dat jij echt helemaal met de computer bent opgegroeid. Toen ik een jaar of 6 was, had niemand een computer. Wij knikkerden toen nog fanatiek, haha!
Jup! Ik kan me geen moment uit mijn jeugd herinneren zonder een PC in de woonkamer (tot ‘ie een keer kapot ging, 10+ jaar terug…)! Ik zat voor mijn gevoel echt midden in de transitie waarin een buitenspelen zeldzamer werd, want alhoewel ik echt veel tijd heb doorgebracht op Habbo Hotel en de PS3, heb ik ook heel veel buitengespeeld met Pokémon kaarten, bagugans, knikkers en die idiote figuurtjes die je bij de C1000 kon sparen 🤣
Ondanks de beschikbaarheid van al die technologie, ben ik er nooit voor langere tijd mee bezig geweest. TV heb ik nu ook al zo’n 5 a 6 jaar niet meer gekeken 😯. Altijd onbewust, het boeide me niet, maar tegenwoordig zou ik mezelf er ook van weerhouden. Is alleen maar bullshit op te vinden.