Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp mijn partner is verslaafd aan heroine

Help mijn partner is verslaafd aan heroine

407 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
M
Modepop2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Anunnaki zei:
Ik vind het wel apart dat mensen hier zo'n uitgesproken mening over hebben.

Jullie kennen die man nieteens en dan ga je mevrouw even vertellen dat ze er mooi bij weg moet en weet ik veel wat allemaal. Kan ze zelf toch ook wel bepalen lijkt me? Lijkt wel de bingoavond hier.
Klik om te vergroten...
Er is hier niemand die mij dingen oplegt,iedereen hier steunt en adviseert mij waar ik heel veel aan heb,het is niet belangrijk of men hem kent of niet,ik vertel wat er gebeurd en mensen hier reageren daarop,hoef je iemand niet persoonlijk voor te kennen,verslaving is niet persoonlijk ,de ziekte verslaving daar zit een levensstijl asn vast die iedere verslaafde leeft...er zijn wel verschillen in eerlijkheid en deze man is niet eerlijk,die heeft het verzwegen en ik moest er zelf achter komen dus als jij dit een bingo avond noemt waarom volg je dit topic dan?
M
Modepop2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeehond zei:
Echt prachtig beschreven dit.
Zoals @De Zandman al schrijft is het een proces en dat kost tijd. Je moet er doorheen en dit geeft je wat houvast.
Hopelijk voel je ook wat steun van de mensen hier.
Klik om te vergroten...
Voel erg veel steun van de mensen hier,meer dan elders en daar ben ik erg dankbaar voor
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Modepop2 zei:
us als jij dit een bingo avond noemt waarom volg je dit topic dan?
Klik om te vergroten...
Als ik dat vind zou ik het toch echt eerst gelezen moeten hebben.

Maar goed ik heb er wel een aantal vraagtekens bij, ik vraag me ten eerste af waarom je dit op dit forum vraagt en niet aan een professional? Want voor zover ik weet hoor jij ook ondersteuning vanuit de kliniek of elders te krijgen. Ook vind ik het apart dat je nu met deze vragen komt en eigenlijk pas afhaakt zodra hij de stap zet om naar een kliniek te gaan (Dit is tenminste hoe ik het zie).

Maarja ik ken jullie allebei niet.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Anunnaki zei:
Als ik dat vind zou ik het toch echt eerst gelezen moeten hebben.

Maar goed ik heb er wel een aantal vraagtekens bij, ik vraag me ten eerste af waarom je dit op dit forum vraagt en niet aan een professional? Want voor zover ik weet hoor jij ook ondersteuning vanuit de kliniek of elders te krijgen. Ook vind ik het apart dat je nu met deze vragen komt en eigenlijk pas afhaakt zodra hij de stap zet om naar een kliniek te gaan (Dit is tenminste hoe ik het zie).

Maarja ik ken jullie allebei niet.
Klik om te vergroten...
Ehh ik zou bijna denken dat je de ex van TO bent, het zal wel niet. Maar wat een laag niveau heb jij zeg. Ik ga er verder niet op in maar heb je gerapporteerd. Dit verdient TO niet, niemand niet.

Ik ken dit soort mensen en steek hier verder geen energie in.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Modepop2 zei:
Ik snap wat je zegt maar in dit geval zou hij er dan voor moeten kiezen alleen te blijven en niet aan een relatie moeten beginnen ,hij is er niet eerlijk over zodat een vrouw erin stinkt en het gevolg is dat ze kapot gemaakt word.
Maar hij zal waarschijnlijk weer een andere vrouw aan de haak slaan en die zal hetzelfde gaan mee maken als ik en mijn voorgangers,en dat vind ik uitgesproken vies en smerig gedrag.
Hij trekt een ander op een oneerlijke manier mee in zijn verslaving omdat hij het botweg verzwijgt!
Dat is op geen enkel vlak goed te praten.
Zoiets zou strafbaar moeten zijn...de verslaving begrijp ik inmiddels,ook inhoudelijk..dat is vreselijk voor hem,maar dan nog...blijf dan alleen !
Klik om te vergroten...
Je hebt daarin ook gelijk. Ik denk dat ik de verkeerde timing en moment heb gekozen om een craving uit te leggen.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mrloverdj zei:
Ehh ik zou bijna denken dat je de ex van TO bent, het zal wel niet. Maar wat een laag niveau heb jij zeg. Ik ga er verder niet op in maar heb je gerapporteerd. Dit verdient TO niet, niemand niet.

Ik ken dit soort mensen en steek hier verder geen energie in.
Klik om te vergroten...
Gerapporteerd? Zouden ze bij jullie moeten doen vind ik.

Ik ben het er gewoon niet mee eens hoe er gesproken word in dit topic, om dan meteen te zeggen dat ik een laag niveau heb is gewoon een beetje zielig en kinderachtig.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Anunnaki zei:
Gerapporteerd? Zouden ze bij jullie moeten doen vind ik.

Ik ben het er gewoon niet mee eens hoe er gesproken word in dit topic, om dan meteen te zeggen dat ik een laag niveau heb is gewoon een beetje zielig en kinderachtig.
Klik om te vergroten...

Mja, het is niet dat jij een meevoelende toon toevoegt aan dit topic. Je zegt dat het wel de bingo-avond lijkt en vervolgens geef je aan het topic niet eens gelezen te hebben. Dit is een gevoelig onderwerp. Je hoeft het niet met de reageerders eens te zijn, maar dat kun je ook op een andere manier communiceren. TS geeft aan zich erg geholpen te voelen door de reacties, dus nogal onnodig om ze op deze manier af te kraken.

Verder wil ik in het algemeen even zeggen dat ik het prettig vind om te zien hoe er meegeleefd wordt met TS en dat mensen hier uitgebreid de moeite nemen om te luisteren en van advies te voorzien. Dat is een van de sterke punten van dit forum en dat moet het ook vooral blijven. <3
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
Nou nu zien jullie zelf dat de liefde een onderwerp is waar echt nooit een einde aan komt, er is ook een boek ik ben even de titel kwijt maar het gaat over liefde en 100 mensen doen hun zegje geven hun visie, schrijvers, amateurs, psychologen, ze komen allemaal even aan het woord. Het was het meest interessante boek dat ik heb gelezen en het zou verplicht moeten worden als schoolboek. Misschien kan iemand die titel noemen ?
Klik om te vergroten...
Het zegt mij zelf niets maar even gegoogled: "boek liefde 100 mensen aan het woord"

En ik kwam oa dit tegen, is dit hem?

The world book of love

www.lannoo.be www.lannoo.be
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aan liefde, echte, diepgaande liefde, daar kan 'm.i. wel degelijk een eind komen.
1 op de 3 eindigt in een echtscheiding.
En daarvan is de helft een vechtscheiding.
Ga der maar eens aanstaan!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Aan liefde, echte, diepgaande liefde, daar kan 'm.i. wel degelijk een eind komen.
1 op de 3 eindigt in een echtscheiding.
En daarvan is de helft een vechtscheiding.
Ga der maar eens aanstaan!
Klik om te vergroten...
Yup, 34%

Zou jij in een vliegtuig stappen met 34% kans op neerstorten?

In de VS ligt het zelfs op 50%(!) Bij tweede huwelijken 67%(!!) En bij derde huwelijken 74%(!!!)

Het is een sprookje dat in tegenstelling tot de films vaak niet goed afloopt.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Yup, 34%

Zou jij in een vliegtuig stappen met 34% kans op neerstorten?

In de VS ligt het zelfs op 50%(!) Bij tweede huwelijken 67%(!!) En bij derde huwelijken 74%(!!!)

Het is een sprookje dat in tegenstelling tot de films vaak niet goed afloopt.
Klik om te vergroten...
Ja, maar dit gaat meer over huwelijken an sich.

Bij modepop speelt verslaving de grootste rol.
R
RozekoekjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
De afgelopen 5 kwartier heb ik besteed aan het lezen van al jouw berichten en de reacties. Dank je wel voor het delen van jouw verhaal. Het heeft mij meer kennis gegeven, ik herken (helaas) een hoop gedrag van mijn man maar ook jouw gevoel herken ik heel erg. Ik hoop dat het goed met je gaat ๐Ÿ˜˜
M
Modepop2Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Rozekoekje zei:
De afgelopen 5 kwartier heb ik besteed aan het lezen van al jouw berichten en de reacties. Dank je wel voor het delen van jouw verhaal. Het heeft mij meer kennis gegeven, ik herken (helaas) een hoop gedrag van mijn man maar ook jouw gevoel herken ik heel erg. Ik hoop dat het goed met je gaat ๐Ÿ˜˜
Klik om te vergroten...
Wat fijn dat je er wat aan hebt !
Je mag mij altijd prive berichten want we zijn lotgenoten,wellicht kunnen we elkaar advies en tips geven,het is een hele moeilijke kwestie,fijne zondag verder ๐Ÿ˜˜
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik leid adhv de posts af, dat er helaas nรณg iemand met een herogebruiker als partner leeft?
En die nu het forum DF gevonden heeft, met een lotgenote?
R
RozekoekjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn man is geen herogebruiker. Althans ik moet eerlijk bekennen dat ik weet dat hij alcohol en coke verslaafd is, hij zegt verder niks te gebruiken maar ik herken een hoop uit haar verhaal en jullie info over mensen/gedragingen die erbij passen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dan kan je weten, dat wat iemand die als verslaafde iets
z e g t, dit geenszins de waarheid garantie geeft.
Iedere verslaafde kan jokken als dat nodig is...al helemaal als het over zijn gebruik gaat.
R
RozekoekjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hoop het natuurlijk niet, maar ik ben het met je eens, het kan zeker.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou je adviseren eens een urinetest te doen? Als dat kan?
M
Modepop2Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Rozekoekje zei:
Mijn man is geen herogebruiker. Althans ik moet eerlijk bekennen dat ik weet dat hij alcohol en coke verslaafd is, hij zegt verder niks te gebruiken maar ik herken een hoop uit haar verhaal en jullie info over mensen/gedragingen die erbij passen.
Klik om te vergroten...
Liegen bedriegen en.manipuleren komen zo en zo overeen,agressief gedrag waarschijnlijk ook...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Voila.
C'est ca

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."