#1
Er is hier niemand die mij dingen oplegt,iedereen hier steunt en adviseert mij waar ik heel veel aan heb,het is niet belangrijk of men hem kent of niet,ik vertel wat er gebeurd en mensen hier reageren daarop,hoef je iemand niet persoonlijk voor te kennen,verslaving is niet persoonlijk ,de ziekte verslaving daar zit een levensstijl asn vast die iedere verslaafde leeft...er zijn wel verschillen in eerlijkheid en deze man is niet eerlijk,die heeft het verzwegen en ik moest er zelf achter komen dus als jij dit een bingo avond noemt waarom volg je dit topic dan?Ik vind het wel apart dat mensen hier zo'n uitgesproken mening over hebben.
Jullie kennen die man nieteens en dan ga je mevrouw even vertellen dat ze er mooi bij weg moet en weet ik veel wat allemaal. Kan ze zelf toch ook wel bepalen lijkt me? Lijkt wel de bingoavond hier.