#1
Over de medicinale heroine: mijn vraag ging erover of hij wellicht in aanmerking zou komen. Zijn er hier mensen die daar iets over kunnen zeggen?
Onderbuikgevoelens en " iedereen is een junk"zijn 2 zaken die je nu op een manier noemt, waar ik in mijn reactie hier, beslist niet als zodanig gebruikt heb, ofwel wel helemaal niet gezegd heb, in deze context.
We gaan off topic indien we het ineens over mensen in zeer moeilijke omstandigheden erbij gaan halen.
Moeilijke omstandigheden, dan ken ik er zoal wat....
Kommt hier nicht im Frage!
Dat alles en iedereen zich hier " veilig," zou moeten kunnen voelen, dat zou mooi zijn, maar sommige afhankelijke mensen handelen dermate slecht, dat ik iig deze figuren recht to the point aanspreek.
Ik ben ook een verslaafde geweest.
Ik ben daarentegen nooit in de slachtofferrol gekropen.
Nee.
Verder dit nog,:
Als newbie blaas je hoog van de toren met mij te zeggen hoe ik een topic moet zien!
Als FNG zou ik zeker in het begin rustig aan, en zeker niet zodanig, de mensen hier laten wennen aan wie ik ben!
Zo denk ik erover, ik beëindig deze discussie vanuit deze kant.
Over wie hebbie t nou en waarom zouden wij dat weten?Over de medicinale heroine: mijn vraag ging erover of hij wellicht in aanmerking zou komen. Zijn er hier mensen die daar iets over kunnen zeggen?
Dag voor opname gebruiken, waarom? Omdat zo vlak voor de opname de paniek toesloeg. Straks kan het niet meer! Als ik het nu niet doe, krijg ik later misschien een terugval! Als ik nu vlak voor opname er zo bewust van geniet zoals ik nog nooit heb gedaan, weet ik zeker dat ik nooit meer terugval! ....... Allemaal onzin natuurlijk, haha. De paniek slaat dan gewoon toe. En verslaafd zijn houdt ook in: paniek Als het einde in zicht komt..En dan nog iets...hij maakt mij wijs dat hij gebruikt om.zich beter te voelen onder het mom van..heroine niet voor de euforie maar als medicijn tegen ziek zijn en fysieke pijn....en wat ik ook vergat te melden..een dag voor opname nog gebruikt om zich beter te voelen...de eerste keer dat hij daar eerlijk over was dus heb mijn mond gehouden om zijn eerlijkheid..eerder ontkende hij altijd glas hard maar waarom nog een dag voor opname gebruiken ??? Als je er echt vanaf wil...
Hij rookt op folie toch? Dat moet heel makkelijk te ruiken zijn als je hem een kus geeft... ook als je net iets teveel tandpasta ruikt 😉Je bent erg duidelijk,fijn want hier heb ik wat aan,jij had het eerder over die pupillen als speldenknoppen...ik dacht tenminste dat jij dat was..correct me if im wrong...kun je mij wellicht nog wat meer aanwijzingen geven over hoe ik het allemaal goed scherp in de gaten kan houden? Elk detaill is welkom want ik wil me niet meer laten bedonderen,word er gebruikt wil ik dat kunnen opmerken,zijn er tevens symptomen waaraan ik kan opmerken dat het uitgewerkt is? Gapen weet ik maar waar kan ik allemaal nog meer signalen uit halen? Voor mij is het van belang dat al mijn atennes op emergency staan..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."