Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp mijn partner is verslaafd aan heroine

Help mijn partner is verslaafd aan heroine

407 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
C
CaRRitaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Over de medicinale heroine: mijn vraag ging erover of hij wellicht in aanmerking zou komen. Zijn er hier mensen die daar iets over kunnen zeggen?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Onderbuikgevoelens en " iedereen is een junk"zijn 2 zaken die je nu op een manier noemt, waar ik in mijn reactie hier, beslist niet als zodanig gebruikt heb, ofwel wel helemaal niet gezegd heb, in deze context.
We gaan off topic indien we het ineens over mensen in zeer moeilijke omstandigheden erbij gaan halen.
Moeilijke omstandigheden, dan ken ik er zoal wat....
Kommt hier nicht im Frage!
Dat alles en iedereen zich hier " veilig," zou moeten kunnen voelen, dat zou mooi zijn, maar sommige afhankelijke mensen handelen dermate slecht, dat ik iig deze figuren recht to the point aanspreek.
Ik ben ook een verslaafde geweest.
Ik ben daarentegen nooit in de slachtofferrol gekropen.
Nee.
Verder dit nog,:
Als newbie blaas je hoog van de toren met mij te zeggen hoe ik een topic moet zien!
Als FNG zou ik zeker in het begin rustig aan, en zeker niet zodanig, de mensen hier laten wennen aan wie ik ben!
Zo denk ik erover, ik beëindig deze discussie vanuit deze kant.
C
CaRRitaLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Onderbuikgevoelens en " iedereen is een junk"zijn 2 zaken die je nu op een manier noemt, waar ik in mijn reactie hier, beslist niet als zodanig gebruikt heb, ofwel wel helemaal niet gezegd heb, in deze context.
We gaan off topic indien we het ineens over mensen in zeer moeilijke omstandigheden erbij gaan halen.
Moeilijke omstandigheden, dan ken ik er zoal wat....
Kommt hier nicht im Frage!
Dat alles en iedereen zich hier " veilig," zou moeten kunnen voelen, dat zou mooi zijn, maar sommige afhankelijke mensen handelen dermate slecht, dat ik iig deze figuren recht to the point aanspreek.
Ik ben ook een verslaafde geweest.
Ik ben daarentegen nooit in de slachtofferrol gekropen.
Nee.
Verder dit nog,:
Als newbie blaas je hoog van de toren met mij te zeggen hoe ik een topic moet zien!
Als FNG zou ik zeker in het begin rustig aan, en zeker niet zodanig, de mensen hier laten wennen aan wie ik ben!
Zo denk ik erover, ik beëindig deze discussie vanuit deze kant.
Klik om te vergroten...

Dussss..... smh

Ik weet gewoon ff helemaal niet hoe ik hiermee om moet gaan. Dus als iemand een andere mening heeft, dan zeg je je zegje en dan stopt de communicatie verder? Ik zou nu van alles kunnen uitleggen, maar dat heeft schijnbaar geen zin. Jammer.

Oké, ik lees net weer een totale bash-reactie op mijn medicinale vraag en ik ben er nu zelf ook wel klaar mee. Toedeledokie guys, ik hoop dat jullie met jezelf in het reine komen, zodat het niet meer nodig is om anderen te vertrappen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
CaRRita zei:
Over de medicinale heroine: mijn vraag ging erover of hij wellicht in aanmerking zou komen. Zijn er hier mensen die daar iets over kunnen zeggen?
Klik om te vergroten...
Over wie hebbie t nou en waarom zouden wij dat weten?
Als die iedere dag drank probeert te jatten uit de winkel om door te verpanden zodat ie heroine kan kopen zal die vast wel in aanmerking komen voor medicinale heroine😂😂🤣

Ik ken iemand die is ook slim, gebruikt al jaren geen heroine meer (20jaar) wel nog steeds methadon maar heeft t zelf deels afgebouwt zonder de GGD dat te laten weten wat inhoudt dat ie maar 40mg meta ipv 80mg meta slikt per dag en dus 7x40mg per week kan doorverpanden op straat om er crack van te kopen😅😅🤣

Die 2 voorbeelden waarbij de tweede real shit is wat een hoop methadon junkies doen noem ik Junklife🙃
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voila. Hier wordt die andere mening glashard neergezet...en weglopen is altijd de makkelijkste weg, nietwaar.
Het is zonneklaar, dat mijn bijdrage, waarin duidelijk wordt uitgelegd hoe dat mbt medicinale heroïne in zijn werk gaat, niet gelezen is. Tsjaaaa.
Kunnen lezen, is ook niet voor iedereen weggelegd...
Toedelokie, vaya con Dios! F.Y.
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Modepop2 zei:
En dan nog iets...hij maakt mij wijs dat hij gebruikt om.zich beter te voelen onder het mom van..heroine niet voor de euforie maar als medicijn tegen ziek zijn en fysieke pijn....en wat ik ook vergat te melden..een dag voor opname nog gebruikt om zich beter te voelen...de eerste keer dat hij daar eerlijk over was dus heb mijn mond gehouden om zijn eerlijkheid..eerder ontkende hij altijd glas hard maar waarom nog een dag voor opname gebruiken ??? Als je er echt vanaf wil...
Klik om te vergroten...
Dag voor opname gebruiken, waarom? Omdat zo vlak voor de opname de paniek toesloeg. Straks kan het niet meer! Als ik het nu niet doe, krijg ik later misschien een terugval! Als ik nu vlak voor opname er zo bewust van geniet zoals ik nog nooit heb gedaan, weet ik zeker dat ik nooit meer terugval! ....... Allemaal onzin natuurlijk, haha. De paniek slaat dan gewoon toe. En verslaafd zijn houdt ook in: paniek Als het einde in zicht komt..
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Modepop2 zei:
Je bent erg duidelijk,fijn want hier heb ik wat aan,jij had het eerder over die pupillen als speldenknoppen...ik dacht tenminste dat jij dat was..correct me if im wrong...kun je mij wellicht nog wat meer aanwijzingen geven over hoe ik het allemaal goed scherp in de gaten kan houden? Elk detaill is welkom want ik wil me niet meer laten bedonderen,word er gebruikt wil ik dat kunnen opmerken,zijn er tevens symptomen waaraan ik kan opmerken dat het uitgewerkt is? Gapen weet ik maar waar kan ik allemaal nog meer signalen uit halen? Voor mij is het van belang dat al mijn atennes op emergency staan..
Klik om te vergroten...
Hij rookt op folie toch? Dat moet heel makkelijk te ruiken zijn als je hem een kus geeft... ook als je net iets teveel tandpasta ruikt 😉
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Topic van modepop is al errug oud...ik denk niet dat deze dit antwoord nog leest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."