belangrijk
@Modepop2
Hij heeft nog steeds een bepaalde macht over je. Je bent veel bezig met of hij contact zoekt.
Stel hij zoekt over 10 dagen contact..in tussentiid haal jij je schouders op. Maak je je weerbaar voor hem en vecht je voor je eigen leven.
Stel hij zoekt over 10 dagen contact.. in tussentijd heb je heel veel stress hierover, je blijft in onzekerheid zitten wat zijn volgende stap gast worden en je kan het maar niet loslaten.
Wat ik ermee wil zeggen..of hij ooit nog contact zoekt hoeft geen grote klap te geven. Hoe jij ermee omgaat, kan je meer kapot maken dan het moment zelf.
En echt, ik weet hoe moeilijk het is. Maar het enige waar je nu invloed op hebt is het eigen reactie. En als je daar geen invloed op hebt is het wel je reactie daarop..
In het het begin is het 100% moeilijk, bloed zweet en tranen.
Uiteindelijk overwin je een stukje en is het 90% bloed,zweet en tranen en 10% steun, zelfliefde en nieuw aangeleerd gedrag en ervaringen.
En zo ga je telkens een stapje verder. Maar het gaat helaas niet vanzelf.
Uitmaken is 1,.je hebt de macht terug of hij een rol speelt in je leven.
En nu moet je knokken voor de rol die hij in je kop speelt en krijgt.
Als ik hier aan je vraag hoe het met je gaat, verwacht ik echt geen reactie dat je al 10 stappen verder bent, niet eens een. Het is gewoon oprechte interesse en een uitnodiging om van je af te schrijven. Heb je verder wat afleiding. Wanneer lukte het je vandaag wel minder met hem bezig te zijn?