Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta verslaving

Keta verslaving

43 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hulp zoeken als je het niet alleen kan.

Een ex-Ketamine gebruiker hier. Ik snoof ook grammen weg iedere dag en ben uiteindelijk in het ziekenhuis beland met blaas problemen. Heb een dik jaar een traject daar moeten volgen.

Nadat ik mijn eerste k-cramps kreeg, ben ik zelf direct gestopt.

Als je het niet alleen kunt, zoek alsjeblieft hulp. Want je lichaam gaat zwaar naar de klote van dit spul.
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lian zei:
Pff denk dat ik het pas merkte 1,5jaar geleden.
Klik om te vergroten...
Hoe merk je dat dan? Een gat in je neus?
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe gaat het nu met jullie gebruik? Vraag voor de gebruikers hierboven maar natuurlijk ook als je nieuw bent en geen raad weet met je verslaving of je verhaal kwijt wilt.
R
RicardovdbeekLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben erg verslaafd aan ketamine, ik denk dat ik nu al 2/3 maanden op zn minst elke dag wel een gram keta wegsnuif, Daarvoor deed ik het afentoe met vrienden op feestjes en festivals maar uiteindelijk ben ik het thuis gaan gebruiken en zo steeds vaker en vaker . In het weekend vaak ook nog gecombineerd met miauw/coke wiet en alcohol. Ik heb pas 1 keer last gehad van K cramps. Ik merk ook dat mn geheugen erg slecht is en ik het liefst de hele dag slaap. Ook heb ik een paar keer hele paranoide gedachten gehad en dacht ik dat ik in een psychose zat. Ook ben ik erg depressief door al het gebruik heb weinig tot geen emoties meer Mijn tolerantie is ook zo hoog dat ik er eigenlijk amper tot niets meer van voel maar toch blijf ik het doen

wie heeft er voor mij tips want ik wil erg graag stoppen, naar een kliniek gaan is helaas geen optie
R
RicardovdbeekLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Hulp zoeken als je het niet alleen kan.

Een ex-Ketamine gebruiker hier. Ik snoof ook grammen weg iedere dag en ben uiteindelijk in het ziekenhuis beland met blaas problemen. Heb een dik jaar een traject daar moeten volgen.

Nadat ik mijn eerste k-cramps kreeg, ben ik zelf direct gestopt.

Als je het niet alleen kunt, zoek alsjeblieft hulp. Want je lichaam gaat zwaar naar de klote van dit spul.
Klik om te vergroten...
Thanks voor de reactie.

ik ben al een keer na de huisarts geweest alleen daar ben ik niet eerlijk geweest over gebruik ik denk dat het beste dan is dar ik dar de volgende keer maar ga doen, maar vooralsnog elke dag de drang om ketamine te halen alsof mijn lichaam niet zonder kan zo voelt het gewoon
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ricardovdbeek zei:
Thanks voor de reactie.

ik ben al een keer na de huisarts geweest alleen daar ben ik niet eerlijk geweest over gebruik ik denk dat het beste dan is dar ik dar de volgende keer maar ga doen, maar vooralsnog elke dag de drang om ketamine te halen alsof mijn lichaam niet zonder kan zo voelt het gewoon
Klik om te vergroten...
Had ik ook. Echt gemeen spul is het. Fucked enorm met je hoofd. Beter eerlijk zijn naar je huisarts, heb ik destijds ook gedaan.

Zou sowieso even naar je nieren en blaas laten kijken door een uroloog.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Had ik ook. Echt gemeen spul is het. Fucked enorm met je hoofd. Beter eerlijk zijn naar je huisarts, heb ik destijds ook gedaan.

Zou sowieso even naar je nieren en blaas laten kijken door een uroloog.
Klik om te vergroten...
Vooral heel mooi spul is het. Daar ligt dan ook de verslaving.

Maar als je het dan vergelijkt met alcohol of cannabis is het een stuk minder schadelijk. Ja als je grammen per dag weg gaat snuiven dan wel. Maar keta is niet voor niets ingezet om depressieve klachten te verlichten.

Maar het is idd psychisch wel een aparte verslaving door de soort roes waar je in beland.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
MaddMonkey zei:
Vooral heel mooi spul is het. Daar ligt dan ook de verslaving.

Maar als je het dan vergelijkt met alcohol of cannabis is het een stuk minder schadelijk. Ja als je grammen per dag weg gaat snuiven dan wel. Maar keta is niet voor niets ingezet om depressieve klachten te verlichten.

Maar het is idd psychisch wel een aparte verslaving door de soort roes waar je in beland.
Klik om te vergroten...
Dit is niet waar.

Je tolerantie gaat zo snel met dit spul dat je uiteindelijk wel grammen moet wegwerken om iets te voelen.

Je blaas en nieren vallen gewoon uit elkaar hoor als je lang genoeg doorgaat. Kwa lichamelijke schade is Ketamine een hele gemene. En de mentale afhankelijkheid ook.

Ik kleine dosissen kan het weinig kwaad. Maar als je nu al op het punt bent dat een gram niets meer doet, dan ben je heel snel naar de klote.

Een jongen die ik heb lekker kennen via dit forum heeft een nieuwe blaas gekregen (gemaakt van zijn eigen darm), door zijn Ketamine verslaving.

Ik heb ook kei lang moeten herstellen. Zo zijn er hier nog meerdere die levenslange lichamelijke klachten eraan over hebben gehouden.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:
Vooral heel mooi spul is het. Daar ligt dan ook de verslaving.

Maar als je het dan vergelijkt met alcohol of cannabis is het een stuk minder schadelijk. Ja als je grammen per dag weg gaat snuiven dan wel. Maar keta is niet voor niets ingezet om depressieve klachten te verlichten.

Maar het is idd psychisch wel een aparte verslaving door de soort roes waar je in beland.
Klik om te vergroten...
Ketamine is veel schadelijker dan cannabis en alcohol… Weet niet waar jij deze misinformatie vandaan tovert?
Een substantie dat crystal vorming heeft of een stof wat vloeibaar blijft. Het aantal nierfalen is vele malen hoger bij Ketamine gebruikers dan bij hevige alcohol misbruikers.

Heel leuk dat je benoemt dat Ketamine gebruikt wordt voor depressies, maar ze gebruiken liever MDMA/XTC/LSD dan Ketamine daarvoor. Tevens die methode wordt steeds minder tot nihil gebruikt omdat ze er achter kwamen dat Ketamine kan leiden tot hevige nier problemen en het langzaam opeten van de blaas.

Omtrent cannabis en alcohol moet je toch echt flink extreem gebruiken wil je definitief schade oplopen of permanent schade ondervinden. Je nieren kunnen alcohol ruim beter aan dan Ket.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blyatman zei:
Ketamine is veel schadelijker dan cannabis en alcohol… Weet niet waar jij deze misinformatie vandaan tovert?
Een substantie dat crystal vorming heeft of een stof wat vloeibaar blijft. Het aantal nierfalen is vele malen hoger bij Ketamine gebruikers dan bij hevige alcohol misbruikers.

Heel leuk dat je benoemt dat Ketamine gebruikt wordt voor depressies, maar ze gebruiken liever MDMA/XTC/LSD dan Ketamine daarvoor. Tevens die methode wordt steeds minder tot nihil gebruikt omdat ze er achter kwamen dat Ketamine kan leiden tot hevige nier problemen en het langzaam opeten van de blaas.

Omtrent cannabis en alcohol moet je toch echt flink extreem gebruiken wil je definitief schade oplopen of permanent schade ondervinden. Je nieren kunnen alcohol ruim beter aan dan Ket.
Klik om te vergroten...
Keta is zeker niet goed voor je. Geen enkele drugs. Wat verkeerd verwoord die post van me dus tnx voor je post. Ik doelde meer op de verslaving dan het lichamelijke.

Alcohol is daarentegen in grote hoeveelheden ook ontiegelijk schadelijk voor het lichaam. Enkel in minimale hoeveelheden kan je lichaam het goed ruimen. Cannabis is roken en daardoor op een heel ander aspect slecht.

Het is zeker oppassen geblazen met je lichaam. Maar dagelijks grammen wegtikken is ook wel gigantisch extreem. Als je dat vergelijkt met alcohol drinken, zou je lichaam ook in no time flinke schade opgelopen hebben.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het merkwaardige feit is dat je ongelooflijk lang je lijf allemaal geweld aan kunt doen, alvorens er echt zware schade ontstaat aan longen, lever en nieren.
Maar op een gegeven moment wordt er dan toch schade aangericht en het schijnt zo te zijn dat ketamine een verwoestend effect heeft op de blaas en urinewegen.
Zoals al is opgemerkt stijgt tolerantie ontzettend snel en heb je enorm hoge dosissen nodig om te kunnen trippen...
Daarom is het beter om niet al te vaak te gebruiken, dan kun je de hoeveelheid beter in de hand houden en is de schade een stuk minder. Maar alcohol is een stof die gerelateerd is aan meer dan 65 verschillende ziektes dus vlak deze alcohol beslist niet uit qua schadelijkheid!
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe gaat het er nu mee @Ricardovdbeek ? Mijn advies zou zijn om het rustig af te bouwen. Probeer eens een enkel dagje tussen door niet te gebruiken. Dan twee daagjes. Dan een paar daagjes alleen in de avond een klein beetje, etc.
Ricardovdbeek zei:
Ik heb pas 1 keer last gehad van K cramps.
Klik om te vergroten...
Dit wel wel heel snel erger worden als je doorgaat en ik hoor van iedereen dat het de meest helse pijn op aarde is. Voorzichtig!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vond mijn ketamine ervaring bijzonder, maar om het elke dag te doen kan ik me niet voorstellen. Ket is ook een hele slopende drug, vooral voor je blaas en je nieren.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Ik vond mijn ketamine ervaring bijzonder, maar om het elke dag te doen kan ik me niet voorstellen. Ket is ook een hele slopende drug, vooral voor je blaas en je nieren.
Klik om te vergroten...
Met disso's heb ik het gevoel dat het heel erg verschilt per persoon. Je hebt een groep mensen die ze extreem geweldig vinden en snel hooked zijn, en een groep mensen die het 'wel leuk' of 'niet per se bijzonder' vindt. Met iedere drug is dit natuurlijk, maar ik heb het gevoel dat die polarisatie meer aanwezig is met disso's. Ik ben zelf ook groot fan en zou het ook zo dagen achter elkaar kunnen gebruiken. Gelukkig ben ik mij bewust van de valkuilen en ben ik erg voorzichtig met grenzen overgaan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blyatman zei:
Ketamine is veel schadelijker dan cannabis en alcohol
Klik om te vergroten...
Ik denk wel schadelijker dan cannabis maar zeker niet schadelijker dan alcohol, dat is zeker voor de lever een hele verwoestende drug. Maar het is appels met peren vergelijken natuurlijk. Het maakt allebei kapot, alleen anders.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ik denk wel schadelijker dan cannabis maar zeker niet schadelijker dan alcohol, dat is zeker voor de lever een hele verwoestende drug. Maar het is appels met peren vergelijken natuurlijk. Het maakt allebei kapot, alleen anders.
Klik om te vergroten...
+bananen met sinaasappels vergelijken, een gram keta per dag is schadelijker dan 2 biertjes in het weekend, waar 2 puntjes keta in het weekend schadelijker zal zijn dan 7 van die gladiator halve leuters per dag.

[EDIT] Na de komma moet natuurlijk 'minder schadelijk' zijn
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geneesmiddel zei:
+bananen met sinaasappels vergelijken, een gram keta per dag is schadelijker dan 2 biertjes in het weekend, waar 2 puntjes keta in het weekend schadelijker zal zijn dan 7 van die gladiator halve leuters per dag.
Klik om te vergroten...
Dit is natuurlijk klets. Althans, het tweede deel. 7 gladiators per dag hou je niet lang vol. Dan is je lever binnen een paar jaar een verrotte aardappel. Dan kan je altijd nog beter 2 puntjes ket per week nemen.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Dit is natuurlijk klets. Althans, het tweede deel. 7 gladiators per dag hou je niet lang vol. Dan is je lever binnen een paar jaar een verrotte aardappel. Dan kan je altijd nog beter 2 puntjes ket per week nemen.
Klik om te vergroten...
Excuus ik zie nu natuurlijk dat ik een typo heb gemaakt in mijn bericht, het moet natuurlijk zijn: '2 puntjes in het weekend MINDER SCHADELIJK zal zijn'

Zit ik net een heel verhaal te typen over wat een onzin reactie je schrijft, veroorzaak ik het zelf.

Groetjs
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geneesmiddel zei:
Excuus ik zie nu natuurlijk dat ik een typo heb gemaakt in mijn bericht, het moet natuurlijk zijn: '2 puntjes in het weekend MINDER SCHADELIJK zal zijn'

Zit ik net een heel verhaal te typen over wat een onzin reactie je schrijft, veroorzaak ik het zelf.

Groetjs
Klik om te vergroten...
brainfart
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hallo allemaal.
Hierbij wil ik even mij verhaal delen over keta gebruik, zelf ben ik verslaafd aan ket en pep ( gelukkig nu wel al af van de keta)
Het begon allemaal met kleine puntjes, aan kleine lijntjes waren in het weekend, toen af en toe doordeweeks, en toen ineens elke dag maar wel echte lijnen zoals pep lijnen, en dat half jaar lang, had wel al vaker blaasontsteking maar na kuurtje antibiotica ging het wel weer tot dat ik op een ochtend ik opstond en gewoon niet meer kon lopen van de pijn tussen me benen, niet normaal hoeveel pijn ik had, lopen deed pijn, naar wc gaan zoveel kracht moeten zetten om 1 drupje plas eruit te krijgen, werd zelf zo erg dat ik op de wc zat, en echt pas na 5 min en er paar druppels kwamen en het ene moment wel elke 5 min naar wc moest en gewoon volle blazen had. Kon er geen pijl op zetten wat er was, er waren soms dagen bij, dat ik gewoon lag te janken als klein kind omdat het zo pijn deed van onder en plassen
heb soms dagen op de bank gelegen, niet kunnen werken niks kunenn doen, nou toch uiteindelijk naar de dokter gegaan maar niet zeggen dat ik eraan zit uit schaamte resultaat,urineweginfectie + schimmelinfectie van onder
vanaf toen ben ik gestopt met de keta. Me blaas gaat steeds meer vooruit , kan weer normaal lopen, het plassen laat soms nog op zich wachten en druk zetten met plassen is ook niet meer wat het is geweest, maar ik kan weer plassen zonder te huilen als klein kind. Nee voor mij geen keta meer en met de pep ben ik bezig, aangezien ik al dik 1 cm bij 1cm gat in me tussenschot heb!
Nee voor mij straks helemaal niks meer door me neus! Veel te lang door gegaan met de shit terwijl me lichaam echt wel duidelijk aangaf/geeft dat ik moest kappen.

Sorry lang verhaal hahha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."