Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ik heb een vraagje ik heb Ketamine gebruikt gister als laatst, kleine hoeveelheid ongeveer 0.2/0.3 . En ik heb een vraag ik heb aankomende maandag een Urine controle gaat dit een positieve of negatieve uitslag geven. Hoelang is het traceerbaar in je urine? Er zitten dus ongeveer 4.5 dag tussen"
"OtherShore zei: Bij eenmalig gebruik van een kleine hoeveelheid is ketamine niet meer aantoonbaar in de urine na ongeveer 2 dagen of 48 uur. Maar omdat je zegt ‘als laatst’ vermoed ik dat je vaker ketamine gebruikt? Klik om te vergroten... 1 dag heb ik 3 sleutelpuntjes gebruikt en gister 2 sleutelpeuntjes. Daarvoor al ruim 4 maanden niet meer."
"Dus lijkt me dat het dan al wel uit mijn urine is. Het gaat om kleine hoeveelheden. En vanaf de laatste sleutelpunt en de urine controle zitten 4.5 dag"
"Ik heb binnen dezelfde 24 uur in totaal dus 5 sleutelpuntjes gebruikt."
"Ik ben erg verslaafd aan ketamine, ik denk dat ik nu al 2/3 maanden op zn minst elke dag wel een gram keta wegsnuif, Daarvoor deed ik het afentoe met vrienden op feestjes en festivals maar uiteindelijk ben ik het thuis gaan gebruiken en zo steeds vaker en vaker . In het weekend vaak ook nog gecombineerd met miauw/coke wiet en alcohol. Ik heb pas 1 keer last gehad van K cramps. Ik merk ook dat mn geheugen erg slecht is en ik het liefst de hele dag slaap. Ook heb ik een paar keer hele paranoide gedachten gehad en dacht ik dat ik in een psychose zat. Ook ben ik erg depressief door al het gebruik heb weinig tot geen emoties meer Mijn tolerantie is ook zo hoog dat ik er eigenlijk amper tot niets meer van voel maar toch blijf ik het doen wie heeft er voor mij tips want ik wil erg graag stoppen, naar een kliniek gaan is helaas geen optie"
"Spyro zei: Hulp zoeken als je het niet alleen kan. Een ex-Ketamine gebruiker hier. Ik snoof ook grammen weg iedere dag en ben uiteindelijk in het ziekenhuis beland met blaas problemen. Heb een dik jaar een traject daar moeten volgen. Nadat ik mijn eerste k-cramps kreeg, ben ik zelf direct gestopt. Als je het niet alleen kunt, zoek alsjeblieft hulp. Want je lichaam gaat zwaar naar de klote van dit spul. Klik om te vergroten... Thanks voor de reactie. ik ben al een keer na de huisarts geweest alleen daar ben ik niet eerlijk geweest over gebruik ik denk dat het beste dan is dar ik dar de volgende keer maar ga doen, maar vooralsnog elke dag de drang om ketamine te halen alsof mijn lichaam niet zonder kan zo voelt het gewoon"