Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pfff nee, maar eenmaal verslaafd en je krijgt die roes wil je alleen maar meer en meer. Overdag de speed en dan de ketamine om te slapen maar uiteindelijk lukt dat ook bijna niet meer."
"Ketalicious zei: Last van krampen nu helaas kan er niet van slapen, iemand tips? Heb geen keta meer ook niet van plan te halen.. Klik om te vergroten... Stoppen! Ik ben verslaafd geweest aan de keta en speed en kan je zeggen was ik maar gestopt toen doe krampen begonnen, ik kon uiteindelijk niet meer lopen van de pijn tussen me benen, niet meer weg durfen omdat je zovaak moet plassen en wauw wat een pijn heb ik gehad! Die krampen zijn al echt hel, maar niet pf nauwelijks kunnen plassen en dan weer elke 10 min met pijn is geen pretje! Je lichaam geeft aan met die kramp dat je moet stoppen. Ik ben eindelijk gestopt met keta, en bijna met speed. Maar loop wel met een gat in me neus en een zwakke blaas!"
"FredKroket zei: Ik denk dat je dit wel een interessante thread vindt: Klik om te vergroten... Dit is dus precies beschreven hoe het voelt , heb dit zelf gehad , ben verslaafd geweest aan de keta en speed, net maand clean, maar wel nu met zware blaas en een dik gat in me neus!!"
"Bedoel zwakke blaas Maar in de periode voelde wel me blaas heel vol en pijnlijk aan, ( dus zwaar gevoel) maar dat is gelukkig nu sinds paar dagen weg"
"Ja dat is helemaal waar!"
"@Diamant jaa ik ben ook een meid en schaam me kapot met me gat in me neus, je ziet aan buitenkant niks gelukkig , maar heb wel de bekende fluit๐ ben net maand clean maar wel gat in me neus rijker en me blaas naar klote!"
"Hallo allemaal. Hierbij wil ik even mij verhaal delen over keta gebruik, zelf ben ik verslaafd aan ket en pep ( gelukkig nu wel al af van de keta) Het begon allemaal met kleine puntjes, aan kleine lijntjes waren in het weekend, toen af en toe doordeweeks, en toen ineens elke dag maar wel echte lijnen zoals pep lijnen, en dat half jaar lang, had wel al vaker blaasontsteking maar na kuurtje antibiotica ging het wel weer tot dat ik op een ochtend ik opstond en gewoon niet meer kon lopen van de pijn tussen me benen, niet normaal hoeveel pijn ik had, lopen deed pijn, naar wc gaan zoveel kracht moeten zetten om 1 drupje plas eruit te krijgen, werd zelf zo erg dat ik op de wc zat, en echt pas na 5 min en er paar druppels kwamen en het ene moment wel elke 5 min naar wc moest en gewoon volle blazen had. Kon er geen pijl op zetten wat er was, er waren soms dagen bij, dat ik gewoon lag te janken als klein kind omdat het zo pijn deed van onder en plassen heb soms dagen op de bank gelegen, niet kunnen werken niks kunenn doen, nou toch uiteindelijk naar de dokter gegaan maar niet zeggen dat ik eraan zit uit schaamte resultaat,urineweginfectie + schimmelinfectie van onder vanaf toen ben ik gestopt met de keta. Me blaas gaat steeds meer vooruit , kan weer normaal lopen, het plassen laat soms nog op zich wachten en druk zetten met plassen is ook niet meer wat het is geweest, maar ik kan weer plassen zonder te huilen als klein kind. Nee voor mij geen keta meer en met de pep ben ik bezig, aangezien ik al dik 1 cm bij 1cm gat in me tussenschot heb! Nee voor mij straks helemaal niks meer door me neus! Veel te lang door gegaan met de shit terwijl me lichaam echt wel duidelijk aangaf/geeft dat ik moest kappen. Sorry lang verhaal hahha"
"Ja ben er gelukkig vanaf, maar als ik terug denk hoeveel pijn ik heb geleden door die troep, het speelt echt met je , zoveel pijn en nog doorgaan dat is echt erg. Maar het is me gelukt om daar vanaf komen. De pep Dat gaat op en af, soms pak ik in de ochtend wat en dan rest van de dag niet meer, maar soms loop ik ook weer heel de dag te punten. Dan werr paar dagen niet. Deze vind ik ook heel lastig , ben er ook echt nog lang niet, maar pak nu wel al heel stuk minder, want me neus wordt alleen maar erger, nu zie je nog net niks van de buitenkant maar scheelt niet veel meer, daarom als alles op is thuis, haal ik niks meer en hopen dat het mezelf alsnog lukt anders moet ik hulp vragen. Echt meid probeer je neus goed schoon te houden als je snuift, want gat in je neus is echt kut. Maar ik weet het is echt moeilijk!"
"Diamant zei: Ik herken dit en had dit met 3mmc en nu met 2fa. Omdat mijn dagelijks leven (en mijn neus) er nog niet onder lijdt - snuif ik ongeveer drie dagen in de week. Ook door het thuiswerken nu. Mocht ik 5 dagen per week op kantoor zitten, zou ik het alleen in het weekend doen, maar ik ga nooit meer 5 dagen terug naar kantoor voor mijn werk. Ik ga net zo lang door tot het op is en dan bestel ik nieuwe. Ik heb wel eens met mezelf afgesproken 'niet meer te bestellen'; maar als ik dan gedronken had bestelde ik het toch weer. Klik om te vergroten... Jaa is gewoon zwaar , ik deed het letterlijk elke dag. Stond ermee op en ging ermee naar bed. En dat gat wordt ook groter en meer hoofdpijn enz dus het moet ook gewoon stoppen maar die duivel is soms te sterk. Maar wil zeker niet dat me neus wegzakt nu het nog staat ondanks dat er een gat zit. Je die fluit ook steeds beter. Is gewoon allemaal kut en vooral hoe kan ik het zover laten komen!๐"
"Pff denk dat ik het pas merkte 1,5jaar geleden."