#1
Ja ik had de hele tijd het gevoel dat er wat in zat, gaf soms ook zn geluidje, dus doekje of vinger in je neus en dikke korsten eruit halen, zo hele tijd door gegaan niet wetende wat er afspeelde in me neus, tot ik alleen maar dat geluidje hoorde en ging niet meer weg, toen ben ik eens grondig in me neus gaan kijken en ja hoor daar zat een gat😔 en maar doorgaan tot dat me blaas ging spelen toen pas stopte ik veel te laat maarja door dat gepluk in je neus gaat het alleen maar verder kapot, want wat heb ik geplukt tijdens mijn gebruik, en blijkbaar waren de kortste van je tussenschot in je neus!
Ik dacht dat overkomt mij niet maar helaas.
Ik dacht dat overkomt mij niet maar helaas.