Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta verslaving

Keta verslaving

43 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geneesmiddel zei:
+bananen met sinaasappels vergelijken, een gram keta per dag is schadelijker dan 2 biertjes in het weekend, waar 2 puntjes keta in het weekend schadelijker zal zijn dan 7 van die gladiator halve leuters per dag.
Klik om te vergroten...
Dit is natuurlijk klets. Althans, het tweede deel. 7 gladiators per dag hou je niet lang vol. Dan is je lever binnen een paar jaar een verrotte aardappel. Dan kan je altijd nog beter 2 puntjes ket per week nemen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Daarom zeg ik ook altijd tegen ketamine gebruikers, jongens.... Jullie krijgen dalijk een special KK van de dokter als je zo doorgaat.... En dan heb ik het natuurlijk over een speciale ketamine katether

No offence verder hoor ik weet hoe lekker en verslavend ket is, we maken allemaal helaas vaak fouten op 't gebied van drugs...... Blijkbaar worden een hoop recreatieve gebruikers toch een keer 'junky' of 'verslaafde' en dat is oké... Van fouten leer je, betekend niet meteen dat je een op straat zwervende dakloze heroine spuitende junk bent die z'n ouders hun huis zouden leeg roven voor drugsgeld.

Maargoed ik dwaal af, doe je best om er wat aan te doen en zoek hulp als je problemen met Ketamine heb of welke substantie dan ook!!!!🤟🏻

Ps: wat ben ik toch een slechte invloed voor dit forum he, wat zullen jullie bij al mijn posts wel niet denken.... Daar hebbie die staatsmongool weer....

Dubbele ps: heeft iemand nog een adresje waar ik uit kan lopen klauwen? Ik heb geld voor me dope nodig anders word ik ziek😲🥺🥴
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Ps: wat ben ik toch een slechte invloed voor dit forum he, wat zullen jullie bij al mijn posts wel niet denken.... Daar hebbie die staatsmongool weer....
Klik om te vergroten...
Noot:
Je moet jezelf niet zo naar beneden halen. Is nergens voor nodig!
Dopemonster zei:
Dubbele ps: heeft iemand nog een adresje waar ik uit kan lopen klauwen? Ik heb geld voor me dope nodig anders word ik ziek😲🥺🥴
Klik om te vergroten...
Noot:
Stoppen met die dope!
Dan heb je ook dat ziek worden probleem niet meer.....en dat weet je natuurlijk allang.
Kappen met die zooi! Hoe moeilijk ook!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dopemonster zei:
wat zullen jullie bij al mijn posts wel niet denken.... Daar hebbie die staatsmongool weer....
Klik om te vergroten...
Dat denk ik al als ik je zie in de online leden lijst, nog voordat je hebt gepost

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."