#1
Wat goed dat je van de keta af bent! Ik wist niet dat je van keta zo'n last kon krijg van je blaas, fijn dat dit nu goed gaat!Hallo allemaal.
Hierbij wil ik even mij verhaal delen over keta gebruik, zelf ben ik verslaafd aan ket en pep ( gelukkig nu wel al af van de keta)
Het begon allemaal met kleine puntjes, aan kleine lijntjes waren in het weekend, toen af en toe doordeweeks, en toen ineens elke dag maar wel echte lijnen zoals pep lijnen, en dat half jaar lang, had wel al vaker blaasontsteking maar na kuurtje antibiotica ging het wel weer tot dat ik op een ochtend ik opstond en gewoon niet meer kon lopen van de pijn tussen me benen, niet normaal hoeveel pijn ik had, lopen deed pijn, naar wc gaan zoveel kracht moeten zetten om 1 drupje plas eruit te krijgen, werd zelf zo erg dat ik op de wc zat, en echt pas na 5 min en er paar druppels kwamen en het ene moment wel elke 5 min naar wc moest en gewoon volle blazen had. Kon er geen pijl op zetten wat er was, er waren soms dagen bij, dat ik gewoon lag te janken als klein kind omdat het zo pijn deed van onder en plassen
heb soms dagen op de bank gelegen, niet kunnen werken niks kunenn doen, nou toch uiteindelijk naar de dokter gegaan maar niet zeggen dat ik eraan zit uit schaamte resultaat,urineweginfectie + schimmelinfectie van onder
vanaf toen ben ik gestopt met de keta. Me blaas gaat steeds meer vooruit , kan weer normaal lopen, het plassen laat soms nog op zich wachten en druk zetten met plassen is ook niet meer wat het is geweest, maar ik kan weer plassen zonder te huilen als klein kind. Nee voor mij geen keta meer en met de pep ben ik bezig, aangezien ik al dik 1 cm bij 1cm gat in me tussenschot heb!
Nee voor mij straks helemaal niks meer door me neus! Veel te lang door gegaan met de shit terwijl me lichaam echt wel duidelijk aangaf/geeft dat ik moest kappen.
Sorry lang verhaal hahha
Bij mij is het ook begonnen met pep, maar dat is over gegaan op coke en nu research chemicals. Hoe ga jij om met je pep verslaving? Je zegt dat je met de pep bezig bent, om daarvan af te komen. Ik heb ook fases in mijn gebruik, maar wil er ook vanaf. Want ik merk dat mijn neus slechter wordt en dat ik het 'nodig heb' om me goed te voelen en daar wil ik vanaf. Hoe pak jij het aan?