Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta verslaving

Keta verslaving

43 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lian zei:
Hallo allemaal.
Hierbij wil ik even mij verhaal delen over keta gebruik, zelf ben ik verslaafd aan ket en pep ( gelukkig nu wel al af van de keta)
Het begon allemaal met kleine puntjes, aan kleine lijntjes waren in het weekend, toen af en toe doordeweeks, en toen ineens elke dag maar wel echte lijnen zoals pep lijnen, en dat half jaar lang, had wel al vaker blaasontsteking maar na kuurtje antibiotica ging het wel weer tot dat ik op een ochtend ik opstond en gewoon niet meer kon lopen van de pijn tussen me benen, niet normaal hoeveel pijn ik had, lopen deed pijn, naar wc gaan zoveel kracht moeten zetten om 1 drupje plas eruit te krijgen, werd zelf zo erg dat ik op de wc zat, en echt pas na 5 min en er paar druppels kwamen en het ene moment wel elke 5 min naar wc moest en gewoon volle blazen had. Kon er geen pijl op zetten wat er was, er waren soms dagen bij, dat ik gewoon lag te janken als klein kind omdat het zo pijn deed van onder en plassen
heb soms dagen op de bank gelegen, niet kunnen werken niks kunenn doen, nou toch uiteindelijk naar de dokter gegaan maar niet zeggen dat ik eraan zit uit schaamte resultaat,urineweginfectie + schimmelinfectie van onder
vanaf toen ben ik gestopt met de keta. Me blaas gaat steeds meer vooruit , kan weer normaal lopen, het plassen laat soms nog op zich wachten en druk zetten met plassen is ook niet meer wat het is geweest, maar ik kan weer plassen zonder te huilen als klein kind. Nee voor mij geen keta meer en met de pep ben ik bezig, aangezien ik al dik 1 cm bij 1cm gat in me tussenschot heb!
Nee voor mij straks helemaal niks meer door me neus! Veel te lang door gegaan met de shit terwijl me lichaam echt wel duidelijk aangaf/geeft dat ik moest kappen.

Sorry lang verhaal hahha
Klik om te vergroten...
Wat goed dat je van de keta af bent! Ik wist niet dat je van keta zo'n last kon krijg van je blaas, fijn dat dit nu goed gaat!

Bij mij is het ook begonnen met pep, maar dat is over gegaan op coke en nu research chemicals. Hoe ga jij om met je pep verslaving? Je zegt dat je met de pep bezig bent, om daarvan af te komen. Ik heb ook fases in mijn gebruik, maar wil er ook vanaf. Want ik merk dat mijn neus slechter wordt en dat ik het 'nodig heb' om me goed te voelen en daar wil ik vanaf. Hoe pak jij het aan?
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja ben er gelukkig vanaf, maar als ik terug denk hoeveel pijn ik heb geleden door die troep, het speelt echt met je , zoveel pijn en nog doorgaan dat is echt erg. Maar het is me gelukt om daar vanaf komen.

De pep
Dat gaat op en af, soms pak ik in de ochtend wat en dan rest van de dag niet meer, maar soms loop ik ook weer heel de dag te punten. Dan werr paar dagen niet. Deze vind ik ook heel lastig , ben er ook echt nog lang niet, maar pak nu wel al heel stuk minder, want me neus wordt alleen maar erger, nu zie je nog net niks van de buitenkant maar scheelt niet veel meer, daarom als alles op is thuis, haal ik niks meer en hopen dat het mezelf alsnog lukt anders moet ik hulp vragen.

Echt meid probeer je neus goed schoon te houden als je snuift, want gat in je neus is echt kut.
Maar ik weet het is echt moeilijk!
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lian zei:
Ja ben er gelukkig vanaf, maar als ik terug denk hoeveel pijn ik heb geleden door die troep, het speelt echt met je , zoveel pijn en nog doorgaan dat is echt erg. Maar het is me gelukt om daar vanaf komen.

De pep
Dat gaat op en af, soms pak ik in de ochtend wat en dan rest van de dag niet meer, maar soms loop ik ook weer heel de dag te punten. Dan werr paar dagen niet. Deze vind ik ook heel lastig , ben er ook echt nog lang niet, maar pak nu wel al heel stuk minder, want me neus wordt alleen maar erger, nu zie je nog net niks van de buitenkant maar scheelt niet veel meer, daarom als alles op is thuis, haal ik niks meer en hopen dat het mezelf alsnog lukt anders moet ik hulp vragen.

Echt meid probeer je neus goed schoon te houden als je snuift, want gat in je neus is echt kut.
Maar ik weet het is echt moeilijk!
Klik om te vergroten...
Ik herken dit en had dit met 3mmc en nu met 2fa. Omdat mijn dagelijks leven (en mijn neus) er nog niet onder lijdt - snuif ik ongeveer drie dagen in de week. Ook door het thuiswerken nu. Mocht ik 5 dagen per week op kantoor zitten, zou ik het alleen in het weekend doen, maar ik ga nooit meer 5 dagen terug naar kantoor voor mijn werk.
Ik ga net zo lang door tot het op is en dan bestel ik nieuwe. Ik heb wel eens met mezelf afgesproken 'niet meer te bestellen'; maar als ik dan gedronken had bestelde ik het toch weer.
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#4
Diamant zei:
Ik herken dit en had dit met 3mmc en nu met 2fa. Omdat mijn dagelijks leven (en mijn neus) er nog niet onder lijdt - snuif ik ongeveer drie dagen in de week. Ook door het thuiswerken nu. Mocht ik 5 dagen per week op kantoor zitten, zou ik het alleen in het weekend doen, maar ik ga nooit meer 5 dagen terug naar kantoor voor mijn werk.
Ik ga net zo lang door tot het op is en dan bestel ik nieuwe. Ik heb wel eens met mezelf afgesproken 'niet meer te bestellen'; maar als ik dan gedronken had bestelde ik het toch weer.
Klik om te vergroten...
Jaa is gewoon zwaar , ik deed het letterlijk elke dag. Stond ermee op en ging ermee naar bed.

En dat gat wordt ook groter en meer hoofdpijn enz dus het moet ook gewoon stoppen maar die duivel is soms te sterk. Maar wil zeker niet dat me neus wegzakt nu het nog staat ondanks dat er een gat zit. Je die fluit ook steeds beter. Is gewoon allemaal kut en vooral hoe kan ik het zover laten komen!😓
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lian zei:
Jaa is gewoon zwaar , ik deed het letterlijk elke dag. Stond ermee op en ging ermee naar bed.

En dat gat wordt ook groter en meer hoofdpijn enz dus het moet ook gewoon stoppen maar die duivel is soms te sterk. Maar wil zeker niet dat me neus wegzakt nu het nog staat ondanks dat er een gat zit. Je die fluit ook steeds beter. Is gewoon allemaal kut en vooral hoe kan ik het zover laten komen!😓
Klik om te vergroten...
Hoe lang duurde het voordat je neus eraan ging? 😅
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lian zei:
Jaa is gewoon zwaar , ik deed het letterlijk elke dag. Stond ermee op en ging ermee naar bed.

En dat gat wordt ook groter en meer hoofdpijn enz dus het moet ook gewoon stoppen maar die duivel is soms te sterk. Maar wil zeker niet dat me neus wegzakt nu het nog staat ondanks dat er een gat zit. Je die fluit ook steeds beter. Is gewoon allemaal kut en vooral hoe kan ik het zover laten komen!😓
Klik om te vergroten...
Hoe sliep je dan? Ik weet nog in mijn pep periode dat ik heel veel dronk en dan goed sliep. Maar als ik te weinig had gedronken was slapen en echt onmogelijk.
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pff denk dat ik het pas merkte 1,5jaar geleden.
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja ik had de hele tijd het gevoel dat er wat in zat, gaf soms ook zn geluidje, dus doekje of vinger in je neus en dikke korsten eruit halen, zo hele tijd door gegaan niet wetende wat er afspeelde in me neus, tot ik alleen maar dat geluidje hoorde en ging niet meer weg, toen ben ik eens grondig in me neus gaan kijken en ja hoor daar zat een gat😔 en maar doorgaan tot dat me blaas ging spelen toen pas stopte ik veel te laat maarja door dat gepluk in je neus gaat het alleen maar verder kapot, want wat heb ik geplukt tijdens mijn gebruik, en blijkbaar waren de kortste van je tussenschot in je neus!
Ik dacht dat overkomt mij niet maar helaas.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ohjeee. Dit is niet heel fijn om te lezen terwijl je aan het wausen bent. Zeg maar
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lian zei:
Ja ik had de hele tijd het gevoel dat er wat in zat, gaf soms ook zn geluidje, dus doekje of vinger in je neus en dikke korsten eruit halen, zo hele tijd door gegaan niet wetende wat er afspeelde in me neus, tot ik alleen maar dat geluidje hoorde en ging niet meer weg, toen ben ik eens grondig in me neus gaan kijken en ja hoor daar zat een gat😔 en maar doorgaan tot dat me blaas ging spelen toen pas stopte ik veel te laat maarja door dat gepluk in je neus gaat het alleen maar verder kapot, want wat heb ik geplukt tijdens mijn gebruik, en blijkbaar waren de kortste van je tussenschot in je neus!
Ik dacht dat overkomt mij niet maar helaas.
Klik om te vergroten...
Wow jeetje wat moet dat heftig zijn geweest, dat je besefte dat je gewoon echt een gat in je neus had. Goed om te weten dat plukken het erger maakt. Ben jij naar een arts gegaan om het te laten herstellen? Of laat je het gewoon zo lang het niet erger wordt en niemand het merkt?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
MaddMonkey zei:
Ohjeee. Dit is niet heel fijn om te lezen terwijl je aan het wausen bent. Zeg maar
Klik om te vergroten...
Dat komt omdat je ook dit topic best niet leest als je aan het wausen bent.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spreken is zilver en zwijgen is goud.
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#13
MaddMonkey zei:
Ohjeee. Dit is niet heel fijn om te lezen terwijl je aan het wausen bent. Zeg maar
Klik om te vergroten...
Snap ik haha
Diamant zei:
Wow jeetje wat moet dat heftig zijn geweest, dat je besefte dat je gewoon echt een gat in je neus had. Goed om te weten dat plukken het erger maakt. Ben jij naar een arts gegaan om het te laten herstellen? Of laat je het gewoon zo lang het niet erger wordt en niemand het merkt?
Klik om te vergroten...
Jaa pff zakte door de grond heen, snap ook echt niet dat ik het zover heb laten gaan, die krampen alleen al zijn zo heftig dat je denk kappen! Maar helaas.

Nu zie je nog niks aan buitenkant. Wil heel graag naar de arts maar ik schaam me kapot om de rede te zeggen waardoor het komt!
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lian zei:
Snap ik haha

Jaa pff zakte door de grond heen, snap ook echt niet dat ik het zover heb laten gaan, die krampen alleen al zijn zo heftig dat je denk kappen! Maar helaas.

Nu zie je nog niks aan buitenkant. Wil heel graag naar de arts maar ik schaam me kapot om de rede te zeggen waardoor het komt!
Klik om te vergroten...
Mijn zus is arts, en zij weet wel dat ik excessief gebruik maar niet dat het een probleem is. Maar een arts is een arts, snap dat je je schaamt maar die hebben echt wel ergere dingen gezien. Artsen zijn er om jou te helpen en om jou beter te maken; hoe moeilijk het ook is om te bekennen dat het komt door je eigen gebruik.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Plassen? Deze anekdote ben ik helaas vergeten...
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#16
Diamant zei:
Mijn zus is arts, en zij weet wel dat ik excessief gebruik maar niet dat het een probleem is. Maar een arts is een arts, snap dat je je schaamt maar die hebben echt wel ergere dingen gezien. Artsen zijn er om jou te helpen en om jou beter te maken; hoe moeilijk het ook is om te bekennen dat het komt door je eigen gebruik.
Klik om te vergroten...
Jaa klopt helemaal🙈
M
MrmiyagiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja ik heb helaas ook last hiervan, 1.5 jaar geleden nam ik 1 klein puntje en dacht ik dat ik op 6 benen liep en uiteindelijk zat ik een half jaar lang 2gram 3mmc en 2gr ketamine per dag weg te snuiven op mijn werk en dat als heftruckchauffeur, uiteindelijk uit huis getrapt en al 1 jaar bezig met proberen te stoppen, nu vooral aan de speed (vanwege de kosten) en keta, het is alsof je een 2e realiteit creëert voor jezelf. De normale wereld waar alles tegen zit en je van alle problemen door de bomen het bos niet ziet, en een wereld waar je alles weet en overal oplossingen in ziet.

Het veranderd gewoon de manier van denken en vooral de hoeveelheden die je pakt zijn bizar, waar mijn vrienden een puntje nodig hebben snuif ik een gram in 2 uur weg en bereik nog niet het gewenste effect. Gelukkig heb ik volgende week mijn 2e afspraak bij kliniek en hoop ik snel 10 weken richting Schotland te kunnen gaan want ik ben zo klaar met dit idiote leventje. Alles om je heen valt weg en ik bereik dieptepunt na dieptepunt. Ketamine is echt extreem verslavend psychisch en stiekem ook lichamelijk, ik merk dat als ik nuchter ben ik spierpijn heb en paniekerig rondloop met een hoge hartslag.

Stop er mee want voor je het beseft heb je alles al op het spel gezet
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mrmiyagi zei:
Ja ik heb helaas ook last hiervan, 1.5 jaar geleden nam ik 1 klein puntje en dacht ik dat ik op 6 benen liep en uiteindelijk zat ik een half jaar lang 2gram 3mmc en 2gr ketamine per dag weg te snuiven op mijn werk en dat als heftruckchauffeur, uiteindelijk uit huis getrapt en al 1 jaar bezig met proberen te stoppen, nu vooral aan de speed (vanwege de kosten) en keta, het is alsof je een 2e realiteit creëert voor jezelf. De normale wereld waar alles tegen zit en je van alle problemen door de bomen het bos niet ziet, en een wereld waar je alles weet en overal oplossingen in ziet.

Het veranderd gewoon de manier van denken en vooral de hoeveelheden die je pakt zijn bizar, waar mijn vrienden een puntje nodig hebben snuif ik een gram in 2 uur weg en bereik nog niet het gewenste effect. Gelukkig heb ik volgende week mijn 2e afspraak bij kliniek en hoop ik snel 10 weken richting Schotland te kunnen gaan want ik ben zo klaar met dit idiote leventje. Alles om je heen valt weg en ik bereik dieptepunt na dieptepunt. Ketamine is echt extreem verslavend psychisch en stiekem ook lichamelijk, ik merk dat als ik nuchter ben ik spierpijn heb en paniekerig rondloop met een hoge hartslag.

Stop er mee want voor je het beseft heb je alles al op het spel gezet
Klik om te vergroten...
Ja keta is gemeen, speelt echt met je geest, en inderdaad de hoeveelhede die moet pakken en nog niet eens het effect hebt is echt triest! Ik weet er alles van helaas! Maar wat goed van je dat je hulp zoekt!!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vergeet niet dat je met deze hoeveelheden je lichaam ontieglijk zwaar aan het belasten bent!
2 gram keta per dag betekent een verwoestende aanval op je urinewegen, zo lijdt je blaas enorme grote schade en als je zo doorgaat, dan kan je alvast zo o langzamerhand een bed gaan regelen in een ziekenhuis omdat je een nieuwe blaas nodig hebt en dat wordt een heel vervelend en heel pijnlijke procedure die je te wachten staan!
Je bent bezig met Schotland.
Een heel goede beslissing, want je moet echt stoppen met die rotzooi, en dat weet je zelf ook.
Sterkte met het stoppen!
En hier op DF kun je altijd je ei kwijt!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hulp zoeken als je het niet alleen kan.

Een ex-Ketamine gebruiker hier. Ik snoof ook grammen weg iedere dag en ben uiteindelijk in het ziekenhuis beland met blaas problemen. Heb een dik jaar een traject daar moeten volgen.

Nadat ik mijn eerste k-cramps kreeg, ben ik zelf direct gestopt.

Als je het niet alleen kunt, zoek alsjeblieft hulp. Want je lichaam gaat zwaar naar de klote van dit spul.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."