Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta verslaving

Keta verslaving

43 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#1
Diamant zei:
Mijn zus is arts, en zij weet wel dat ik excessief gebruik maar niet dat het een probleem is. Maar een arts is een arts, snap dat je je schaamt maar die hebben echt wel ergere dingen gezien. Artsen zijn er om jou te helpen en om jou beter te maken; hoe moeilijk het ook is om te bekennen dat het komt door je eigen gebruik.
Klik om te vergroten...
Jaa klopt helemaal🙈
M
MrmiyagiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja ik heb helaas ook last hiervan, 1.5 jaar geleden nam ik 1 klein puntje en dacht ik dat ik op 6 benen liep en uiteindelijk zat ik een half jaar lang 2gram 3mmc en 2gr ketamine per dag weg te snuiven op mijn werk en dat als heftruckchauffeur, uiteindelijk uit huis getrapt en al 1 jaar bezig met proberen te stoppen, nu vooral aan de speed (vanwege de kosten) en keta, het is alsof je een 2e realiteit creëert voor jezelf. De normale wereld waar alles tegen zit en je van alle problemen door de bomen het bos niet ziet, en een wereld waar je alles weet en overal oplossingen in ziet.

Het veranderd gewoon de manier van denken en vooral de hoeveelheden die je pakt zijn bizar, waar mijn vrienden een puntje nodig hebben snuif ik een gram in 2 uur weg en bereik nog niet het gewenste effect. Gelukkig heb ik volgende week mijn 2e afspraak bij kliniek en hoop ik snel 10 weken richting Schotland te kunnen gaan want ik ben zo klaar met dit idiote leventje. Alles om je heen valt weg en ik bereik dieptepunt na dieptepunt. Ketamine is echt extreem verslavend psychisch en stiekem ook lichamelijk, ik merk dat als ik nuchter ben ik spierpijn heb en paniekerig rondloop met een hoge hartslag.

Stop er mee want voor je het beseft heb je alles al op het spel gezet
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mrmiyagi zei:
Ja ik heb helaas ook last hiervan, 1.5 jaar geleden nam ik 1 klein puntje en dacht ik dat ik op 6 benen liep en uiteindelijk zat ik een half jaar lang 2gram 3mmc en 2gr ketamine per dag weg te snuiven op mijn werk en dat als heftruckchauffeur, uiteindelijk uit huis getrapt en al 1 jaar bezig met proberen te stoppen, nu vooral aan de speed (vanwege de kosten) en keta, het is alsof je een 2e realiteit creëert voor jezelf. De normale wereld waar alles tegen zit en je van alle problemen door de bomen het bos niet ziet, en een wereld waar je alles weet en overal oplossingen in ziet.

Het veranderd gewoon de manier van denken en vooral de hoeveelheden die je pakt zijn bizar, waar mijn vrienden een puntje nodig hebben snuif ik een gram in 2 uur weg en bereik nog niet het gewenste effect. Gelukkig heb ik volgende week mijn 2e afspraak bij kliniek en hoop ik snel 10 weken richting Schotland te kunnen gaan want ik ben zo klaar met dit idiote leventje. Alles om je heen valt weg en ik bereik dieptepunt na dieptepunt. Ketamine is echt extreem verslavend psychisch en stiekem ook lichamelijk, ik merk dat als ik nuchter ben ik spierpijn heb en paniekerig rondloop met een hoge hartslag.

Stop er mee want voor je het beseft heb je alles al op het spel gezet
Klik om te vergroten...
Ja keta is gemeen, speelt echt met je geest, en inderdaad de hoeveelhede die moet pakken en nog niet eens het effect hebt is echt triest! Ik weet er alles van helaas! Maar wat goed van je dat je hulp zoekt!!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vergeet niet dat je met deze hoeveelheden je lichaam ontieglijk zwaar aan het belasten bent!
2 gram keta per dag betekent een verwoestende aanval op je urinewegen, zo lijdt je blaas enorme grote schade en als je zo doorgaat, dan kan je alvast zo o langzamerhand een bed gaan regelen in een ziekenhuis omdat je een nieuwe blaas nodig hebt en dat wordt een heel vervelend en heel pijnlijke procedure die je te wachten staan!
Je bent bezig met Schotland.
Een heel goede beslissing, want je moet echt stoppen met die rotzooi, en dat weet je zelf ook.
Sterkte met het stoppen!
En hier op DF kun je altijd je ei kwijt!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hulp zoeken als je het niet alleen kan.

Een ex-Ketamine gebruiker hier. Ik snoof ook grammen weg iedere dag en ben uiteindelijk in het ziekenhuis beland met blaas problemen. Heb een dik jaar een traject daar moeten volgen.

Nadat ik mijn eerste k-cramps kreeg, ben ik zelf direct gestopt.

Als je het niet alleen kunt, zoek alsjeblieft hulp. Want je lichaam gaat zwaar naar de klote van dit spul.
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lian zei:
Pff denk dat ik het pas merkte 1,5jaar geleden.
Klik om te vergroten...
Hoe merk je dat dan? Een gat in je neus?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Daarom zeg ik ook altijd tegen ketamine gebruikers, jongens.... Jullie krijgen dalijk een special KK van de dokter als je zo doorgaat.... En dan heb ik het natuurlijk over een speciale ketamine katether

No offence verder hoor ik weet hoe lekker en verslavend ket is, we maken allemaal helaas vaak fouten op 't gebied van drugs...... Blijkbaar worden een hoop recreatieve gebruikers toch een keer 'junky' of 'verslaafde' en dat is oké... Van fouten leer je, betekend niet meteen dat je een op straat zwervende dakloze heroine spuitende junk bent die z'n ouders hun huis zouden leeg roven voor drugsgeld.

Maargoed ik dwaal af, doe je best om er wat aan te doen en zoek hulp als je problemen met Ketamine heb of welke substantie dan ook!!!!🤟🏻

Ps: wat ben ik toch een slechte invloed voor dit forum he, wat zullen jullie bij al mijn posts wel niet denken.... Daar hebbie die staatsmongool weer....

Dubbele ps: heeft iemand nog een adresje waar ik uit kan lopen klauwen? Ik heb geld voor me dope nodig anders word ik ziek😲🥺🥴
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dopemonster zei:
Ps: wat ben ik toch een slechte invloed voor dit forum he, wat zullen jullie bij al mijn posts wel niet denken.... Daar hebbie die staatsmongool weer....
Klik om te vergroten...
Noot:
Je moet jezelf niet zo naar beneden halen. Is nergens voor nodig!
Dopemonster zei:
Dubbele ps: heeft iemand nog een adresje waar ik uit kan lopen klauwen? Ik heb geld voor me dope nodig anders word ik ziek😲🥺🥴
Klik om te vergroten...
Noot:
Stoppen met die dope!
Dan heb je ook dat ziek worden probleem niet meer.....en dat weet je natuurlijk allang.
Kappen met die zooi! Hoe moeilijk ook!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopemonster zei:
wat zullen jullie bij al mijn posts wel niet denken.... Daar hebbie die staatsmongool weer....
Klik om te vergroten...
Dat denk ik al als ik je zie in de online leden lijst, nog voordat je hebt gepost
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
En plassen? @De Zandman
R
RicardovdbeekLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben erg verslaafd aan ketamine, ik denk dat ik nu al 2/3 maanden op zn minst elke dag wel een gram keta wegsnuif, Daarvoor deed ik het afentoe met vrienden op feestjes en festivals maar uiteindelijk ben ik het thuis gaan gebruiken en zo steeds vaker en vaker . In het weekend vaak ook nog gecombineerd met miauw/coke wiet en alcohol. Ik heb pas 1 keer last gehad van K cramps. Ik merk ook dat mn geheugen erg slecht is en ik het liefst de hele dag slaap. Ook heb ik een paar keer hele paranoide gedachten gehad en dacht ik dat ik in een psychose zat. Ook ben ik erg depressief door al het gebruik heb weinig tot geen emoties meer Mijn tolerantie is ook zo hoog dat ik er eigenlijk amper tot niets meer van voel maar toch blijf ik het doen

wie heeft er voor mij tips want ik wil erg graag stoppen, naar een kliniek gaan is helaas geen optie
R
RicardovdbeekLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Hulp zoeken als je het niet alleen kan.

Een ex-Ketamine gebruiker hier. Ik snoof ook grammen weg iedere dag en ben uiteindelijk in het ziekenhuis beland met blaas problemen. Heb een dik jaar een traject daar moeten volgen.

Nadat ik mijn eerste k-cramps kreeg, ben ik zelf direct gestopt.

Als je het niet alleen kunt, zoek alsjeblieft hulp. Want je lichaam gaat zwaar naar de klote van dit spul.
Klik om te vergroten...
Thanks voor de reactie.

ik ben al een keer na de huisarts geweest alleen daar ben ik niet eerlijk geweest over gebruik ik denk dat het beste dan is dar ik dar de volgende keer maar ga doen, maar vooralsnog elke dag de drang om ketamine te halen alsof mijn lichaam niet zonder kan zo voelt het gewoon
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ricardovdbeek zei:
Thanks voor de reactie.

ik ben al een keer na de huisarts geweest alleen daar ben ik niet eerlijk geweest over gebruik ik denk dat het beste dan is dar ik dar de volgende keer maar ga doen, maar vooralsnog elke dag de drang om ketamine te halen alsof mijn lichaam niet zonder kan zo voelt het gewoon
Klik om te vergroten...
Had ik ook. Echt gemeen spul is het. Fucked enorm met je hoofd. Beter eerlijk zijn naar je huisarts, heb ik destijds ook gedaan.

Zou sowieso even naar je nieren en blaas laten kijken door een uroloog.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Had ik ook. Echt gemeen spul is het. Fucked enorm met je hoofd. Beter eerlijk zijn naar je huisarts, heb ik destijds ook gedaan.

Zou sowieso even naar je nieren en blaas laten kijken door een uroloog.
Klik om te vergroten...
Vooral heel mooi spul is het. Daar ligt dan ook de verslaving.

Maar als je het dan vergelijkt met alcohol of cannabis is het een stuk minder schadelijk. Ja als je grammen per dag weg gaat snuiven dan wel. Maar keta is niet voor niets ingezet om depressieve klachten te verlichten.

Maar het is idd psychisch wel een aparte verslaving door de soort roes waar je in beland.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
MaddMonkey zei:
Vooral heel mooi spul is het. Daar ligt dan ook de verslaving.

Maar als je het dan vergelijkt met alcohol of cannabis is het een stuk minder schadelijk. Ja als je grammen per dag weg gaat snuiven dan wel. Maar keta is niet voor niets ingezet om depressieve klachten te verlichten.

Maar het is idd psychisch wel een aparte verslaving door de soort roes waar je in beland.
Klik om te vergroten...
Dit is niet waar.

Je tolerantie gaat zo snel met dit spul dat je uiteindelijk wel grammen moet wegwerken om iets te voelen.

Je blaas en nieren vallen gewoon uit elkaar hoor als je lang genoeg doorgaat. Kwa lichamelijke schade is Ketamine een hele gemene. En de mentale afhankelijkheid ook.

Ik kleine dosissen kan het weinig kwaad. Maar als je nu al op het punt bent dat een gram niets meer doet, dan ben je heel snel naar de klote.

Een jongen die ik heb lekker kennen via dit forum heeft een nieuwe blaas gekregen (gemaakt van zijn eigen darm), door zijn Ketamine verslaving.

Ik heb ook kei lang moeten herstellen. Zo zijn er hier nog meerdere die levenslange lichamelijke klachten eraan over hebben gehouden.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
MaddMonkey zei:
Vooral heel mooi spul is het. Daar ligt dan ook de verslaving.

Maar als je het dan vergelijkt met alcohol of cannabis is het een stuk minder schadelijk. Ja als je grammen per dag weg gaat snuiven dan wel. Maar keta is niet voor niets ingezet om depressieve klachten te verlichten.

Maar het is idd psychisch wel een aparte verslaving door de soort roes waar je in beland.
Klik om te vergroten...
Ketamine is veel schadelijker dan cannabis en alcohol… Weet niet waar jij deze misinformatie vandaan tovert?
Een substantie dat crystal vorming heeft of een stof wat vloeibaar blijft. Het aantal nierfalen is vele malen hoger bij Ketamine gebruikers dan bij hevige alcohol misbruikers.

Heel leuk dat je benoemt dat Ketamine gebruikt wordt voor depressies, maar ze gebruiken liever MDMA/XTC/LSD dan Ketamine daarvoor. Tevens die methode wordt steeds minder tot nihil gebruikt omdat ze er achter kwamen dat Ketamine kan leiden tot hevige nier problemen en het langzaam opeten van de blaas.

Omtrent cannabis en alcohol moet je toch echt flink extreem gebruiken wil je definitief schade oplopen of permanent schade ondervinden. Je nieren kunnen alcohol ruim beter aan dan Ket.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Blyatman zei:
Ketamine is veel schadelijker dan cannabis en alcohol… Weet niet waar jij deze misinformatie vandaan tovert?
Een substantie dat crystal vorming heeft of een stof wat vloeibaar blijft. Het aantal nierfalen is vele malen hoger bij Ketamine gebruikers dan bij hevige alcohol misbruikers.

Heel leuk dat je benoemt dat Ketamine gebruikt wordt voor depressies, maar ze gebruiken liever MDMA/XTC/LSD dan Ketamine daarvoor. Tevens die methode wordt steeds minder tot nihil gebruikt omdat ze er achter kwamen dat Ketamine kan leiden tot hevige nier problemen en het langzaam opeten van de blaas.

Omtrent cannabis en alcohol moet je toch echt flink extreem gebruiken wil je definitief schade oplopen of permanent schade ondervinden. Je nieren kunnen alcohol ruim beter aan dan Ket.
Klik om te vergroten...
Keta is zeker niet goed voor je. Geen enkele drugs. Wat verkeerd verwoord die post van me dus tnx voor je post. Ik doelde meer op de verslaving dan het lichamelijke.

Alcohol is daarentegen in grote hoeveelheden ook ontiegelijk schadelijk voor het lichaam. Enkel in minimale hoeveelheden kan je lichaam het goed ruimen. Cannabis is roken en daardoor op een heel ander aspect slecht.

Het is zeker oppassen geblazen met je lichaam. Maar dagelijks grammen wegtikken is ook wel gigantisch extreem. Als je dat vergelijkt met alcohol drinken, zou je lichaam ook in no time flinke schade opgelopen hebben.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het merkwaardige feit is dat je ongelooflijk lang je lijf allemaal geweld aan kunt doen, alvorens er echt zware schade ontstaat aan longen, lever en nieren.
Maar op een gegeven moment wordt er dan toch schade aangericht en het schijnt zo te zijn dat ketamine een verwoestend effect heeft op de blaas en urinewegen.
Zoals al is opgemerkt stijgt tolerantie ontzettend snel en heb je enorm hoge dosissen nodig om te kunnen trippen...
Daarom is het beter om niet al te vaak te gebruiken, dan kun je de hoeveelheid beter in de hand houden en is de schade een stuk minder. Maar alcohol is een stof die gerelateerd is aan meer dan 65 verschillende ziektes dus vlak deze alcohol beslist niet uit qua schadelijkheid!
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe gaat het er nu mee @Ricardovdbeek ? Mijn advies zou zijn om het rustig af te bouwen. Probeer eens een enkel dagje tussen door niet te gebruiken. Dan twee daagjes. Dan een paar daagjes alleen in de avond een klein beetje, etc.
Ricardovdbeek zei:
Ik heb pas 1 keer last gehad van K cramps.
Klik om te vergroten...
Dit wel wel heel snel erger worden als je doorgaat en ik hoor van iedereen dat het de meest helse pijn op aarde is. Voorzichtig!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vond mijn ketamine ervaring bijzonder, maar om het elke dag te doen kan ik me niet voorstellen. Ket is ook een hele slopende drug, vooral voor je blaas en je nieren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."