Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk weet niet waar ik goed aan doe.. even van me afschrijven..

Ik weet niet waar ik goed aan doe.. even van me afschrijven..

152 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
R
RozekoekjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Whats up?
Klik om te vergroten...
Ik was verbaast over de reactie van blauwe aap 🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
R
Rozekoekje
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Blauweaap zei:
Hij moet al blessed zijn dat een jong grietje met zijn oud lichaam een kindje wil. Vind het dan wel weer zonde van jou dat je voor zo een oudje gaat.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat zijn oude lichaam van 50 er beter uit ziet dan die van menig ander... Kan zeggen wat ik wil maar op zijn lichaam is niks aan te merken.. maarja blijft een kwestie van smaak hè
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rozekoekje zei:
Ik was verbaast over de reactie van blauwe aap 🤣
Klik om te vergroten...
Ahja die zie ik niet 🤣
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rozekoekje zei:
Ik denk dat zijn oude lichaam van 50 er beter uit ziet dan die van menig ander... Kan zeggen wat ik wil maar op zijn lichaam is niks aan te merken.. maarja blijft een kwestie van smaak hè
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me sterk 95% 50 jarige zien er niet uit. En vooral als je alcohol en drugs verslaafd bent dat doet je body ook niet goed natuurlijk. Maarja als je op hairydadys for fun valt, be my guest
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rozekoekje zei:
Ik denk dat zijn oude lichaam van 50 er beter uit ziet dan die van menig ander... Kan zeggen wat ik wil maar op zijn lichaam is niks aan te merken.. maarja blijft een kwestie van smaak hè
Klik om te vergroten...
Ach was een beetje vreemd off topic bericht van hem, heeft misschien gekke drugs combi genomen 😅.
Leeftijd zegt niet alles in ieder geval (zeg ik natuurlijk als 50+).
Niet over hoe je in het leven staat en wat voor persoon je bent en hoeveel liefde je kunt delen 😍
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeehond zei:
Ach was een beetje vreemd off topic bericht van hem, heeft misschien gekke drugs combi genomen 😅.
Leeftijd zegt niet alles in ieder geval (zeg ik natuurlijk als 50+).
Klik om te vergroten...
Was dat maar zo een feest, ik zit gwn mijn darm leeg te laten lopen op het werk hoor.
R
RozekoekjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Ahja die zie ik niet 🤣
Klik om te vergroten...
Ik als het goed is nu ook niet meer.. vreemde vogel.. ehh aap
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Ahja die zie ik niet 🤣
Klik om te vergroten...
Je mist het mooiste plop!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
Ahja die zie ik niet 🤣
Klik om te vergroten...
Wel handig dat een moderator mij blocked. Nou de rest nog ken ik doen en laten wat ik wil. Nananananaaanaa
R
RozekoekjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeehond zei:
Ach was een beetje vreemd off topic bericht van hem, heeft misschien gekke drugs combi genomen 😅.
Leeftijd zegt niet alles in ieder geval (zeg ik natuurlijk als 50+).
Niet over hoe je in het leven staat en wat voor persoon je bent en hoeveel liefde je kunt delen 😍
Klik om te vergroten...
Nope, hij is gespierd en doet 6 dagen per week fysiek zwaar werk dus sportschool niet nodig 🤣..
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeehond zei:
Leeftijd zegt niet alles in ieder geval (zeg ik natuurlijk als 50+).
Niet over hoe je in het leven staat en wat voor persoon je bent en hoeveel liefde je kunt delen 😍
Klik om te vergroten...
Mooi berichtje!
R
RozekoekjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vandaag was voor mezelf best een goede dag.. ik wilde eerst hier perse blijven wonen om zo min mogelijk verandering voor de kleintjes te hebben. Echter denkt hij er anders over, hij heeft gewoonweg geen zin om te verhuizen. Ik denk nu prima, ik zoek wel een nieuw plekje en maak een nieuwe start met mooie nieuwe herinneringen. Dat maak ik wel weer een thuis. Zwelg jij maar weg met alle lege kamers en alle herinneringen..
Hij vond het vanmiddag nodig om weer van alles eruit te gooien, vooral dat ik weg moet en dat hij daar alles aan zal doen. Al moet hij mn ziel kapot trappen, ik zal weggaan, maar verder kunnen we alles netjes regelen voor de kinderen.. uhuh right..
Toen hij z'n roes uitgeslapen had en naar beneden kwam, was ik net de kids naar bed aan het brengen en ben ik naar boven gegaan..
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zanza zei:
Je mist het mooiste plop!
Klik om te vergroten...
Bepaal ik zelf wel! Als iemand zulke gore uitspraken doet dat ik er misselijk van word mis ik graag vanalles :)
R
RozekoekjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
HierEnDaarEenFuifje zei:
Helaas zie je vaak dat zodra er een datum is voor een opname o.i.d. dat tot die tijd het gebruik toeneemt, omdat ze weten dat het einde van het gebruik natuurlijk in zicht komt. Dit gaat een spannende en onzekere periode worden en dat geeft heel veel stress en ongemak, dus hier willen ze van ontsnappen en dat doen ze dan door drugs (extra) te gebruiken. Het zal zwaar zijn, maar probeer positief te blijven denken dat er een opname aan zit te komen. Betekend zeker niet dat je hem zijn gang moet laten gaan zonder tegengas, maar ik denk dat vasthouden aan die opname het beste is.

Het is net zoals.. maandag ga ik beginnen met afvallen. Het is nu zaterdag, dus kan vandaag en morgen nog wel lekker eten en snacken, want maandag is het toch voorbij..

Veel sterkte in ieder geval de komende tijd en als je het moeilijk hebt kun je altijd naar het forum gaan en het van je af schrijven. Blijf vooral ook in gesprek met hem, maar vergeet jezelf niet.
Klik om te vergroten...
Dat is het denk ik ook.. het was een heftige week, dat klopt ook, en van de kliniek moet hij het ook helemaal gedag zeggen. Geen uitzondering mogelijk, als uit controle blijkt dat hij gebruikt of gedronken heeft ligt hij eruit. Dat vind hij ook goed zegt hij.. maar dat stemmetje zegt nu nog anders...
Maar dat neemt niet weg dat hij er nu niet is.. voor mij was/is het ook moeilijk en ik kan er ook niet even tussenuit glippen en denken, zoek het maar even uit daar..
R
RozekoekjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Syl zei:
Wat een zware eenzame strijd voer jij momenteel.. 😔
Je bent deze situatie zo zat maar je moet door blijven strijden voor de Kids.
Hoe gaat het met je kinderen, je was na de hap geweesr met ze????
Klik om te vergroten...
Je verwoord precies hoe ik me voel.. eenzaam.. het is zo kut om te zeggen maar het is wel zo..
De kindjes laten me gelukkig ook veel lachen, die gezichtjes houden me op de been..
De jongste (9mnd) heeft een luchtweginfectie, die is alleen maar aan het brullen, ik heb net nurofen gegeven als nood..
Dochterlief van 2 heeft dubbele oorontsteking, ze heeft antibiotica gekregen en heeft gelukkig weer gegeten en gedronken..
Liggen allebei nu tevreden in hun bedje..
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rozekoekje zei:
Je verwoord precies hoe ik me voel.. eenzaam.. het is zo kut om te zeggen maar het is wel zo..
De kindjes laten me gelukkig ook veel lachen, die gezichtjes houden me op de been..
De jongste (9mnd) heeft een luchtweginfectie, die is alleen maar aan het brullen, ik heb net nurofen gegeven als nood..
Dochterlief van 2 heeft dubbele oorontsteking, ze heeft antibiotica gekregen en heeft gelukkig weer gegeten en gedronken..
Liggen allebei nu tevreden in hun bedje..
Klik om te vergroten...
Jeetje dus beide kinderen ziek joh..
Ja kinderen geven je toch die kracht om door te blijven gaan.
Maar ik begrijp hoe enorm zwaar dit voor jou moet zijn.
Een verslaafde partner is al zwaar, laat staan als daar de zorg van jonge kinderen bij komt.
Respect voor jou.. 💪🙌
Heel veel sterkte met de kinderen, hopelijk worden ze snel beter.
Je mag me altijd pb sturen als je ff wilt praten. 😘❤️
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rozekoekje zei:
Je verwoord precies hoe ik me voel.. eenzaam.. het is zo kut om te zeggen maar het is wel zo..
De kindjes laten me gelukkig ook veel lachen, die gezichtjes houden me op de been..
De jongste (9mnd) heeft een luchtweginfectie, die is alleen maar aan het brullen, ik heb net nurofen gegeven als nood..
Dochterlief van 2 heeft dubbele oorontsteking, ze heeft antibiotica gekregen en heeft gelukkig weer gegeten en gedronken..
Liggen allebei nu tevreden in hun bedje..
Klik om te vergroten...

Een hoop op je bord op dit moment zo te lezen...Tegelijk heb ik ook bewondering en respect voor je dat je hiermee moet dealen, nu ook de kinderen in deze toestand en dat je toch er voor kiest om hem te steunen en aan zijn zijde te zijn nog.
R
RozekoekjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Thanks.

Soms heb ik ook wel eens de gedachte om te zeggen, krijg de vinketering maar en val dood..
Maar dat kan ik (nog) niet.. ik ben al stappen verder dan vorig jaar maar ik kan hem nog geen gedag zeggen.
Ik geloof oprecht dat hij dit ook niet wilt, je kan mij niet wijsmaken dat dit voldoening geeft.. mocht blijken dat het wel zo is, is dat ook ok.. in de zin van dan gun ik je je geluk met je grote groene vriend en je witte neus..
Ik moet voor mezelf het gevoel hebben dat ik alles heb gedaan, er komt een x een punt dat het genoeg is, dat is in het verleden ook gebeurd..
Ben ik naïef? Hoop ik tegen beter weten in?
Misschien wel, ik weet het niet.. over 6 weken weten we het, aan de ene kant is het zo die datum maar aan de andere kant duurt dat nog vreselijk lang..
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rozekoekje zei:
@HappyMind lief van je, dank je wel! Zo voel ik me op dit moment niet.. en toch.. ergens ook weer wel haha
Klik om te vergroten...
Neem maar van mij aan (en ook 100% van jezelf) dat jij een powerwoman bent!!
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rozekoekje zei:
Thanks.

Soms heb ik ook wel eens de gedachte om te zeggen, krijg de vinketering maar en val dood..
Maar dat kan ik (nog) niet.. ik ben al stappen verder dan vorig jaar maar ik kan hem nog geen gedag zeggen.
Ik geloof oprecht dat hij dit ook niet wilt, je kan mij niet wijsmaken dat dit voldoening geeft.. mocht blijken dat het wel zo is, is dat ook ok.. in de zin van dan gun ik je je geluk met je grote groene vriend en je witte neus..
Ik moet voor mezelf het gevoel hebben dat ik alles heb gedaan, er komt een x een punt dat het genoeg is, dat is in het verleden ook gebeurd..
Ben ik naïef? Hoop ik tegen beter weten in?
Misschien wel, ik weet het niet.. over 6 weken weten we het, aan de ene kant is het zo die datum maar aan de andere kant duurt dat nog vreselijk lang..
Klik om te vergroten...
hoop dat het snel beter gaat! en inderdaad moet er uiteindelijk een punt zijn dat het genoeg is, je moet iemand niet 1000 kansen blijven geven.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."