#1
Ik was verbaast over de reactie van blauwe aap 🤣Whats up?
Ik was verbaast over de reactie van blauwe aap 🤣Whats up?
Ik denk dat zijn oude lichaam van 50 er beter uit ziet dan die van menig ander... Kan zeggen wat ik wil maar op zijn lichaam is niks aan te merken.. maarja blijft een kwestie van smaak hèHij moet al blessed zijn dat een jong grietje met zijn oud lichaam een kindje wil. Vind het dan wel weer zonde van jou dat je voor zo een oudje gaat.
Ahja die zie ik niet 🤣Ik was verbaast over de reactie van blauwe aap 🤣
Dat lijkt me sterk 95% 50 jarige zien er niet uit. En vooral als je alcohol en drugs verslaafd bent dat doet je body ook niet goed natuurlijk. Maarja als je op hairydadys for fun valt, be my guestIk denk dat zijn oude lichaam van 50 er beter uit ziet dan die van menig ander... Kan zeggen wat ik wil maar op zijn lichaam is niks aan te merken.. maarja blijft een kwestie van smaak hè
Ach was een beetje vreemd off topic bericht van hem, heeft misschien gekke drugs combi genomen 😅.Ik denk dat zijn oude lichaam van 50 er beter uit ziet dan die van menig ander... Kan zeggen wat ik wil maar op zijn lichaam is niks aan te merken.. maarja blijft een kwestie van smaak hè
Was dat maar zo een feest, ik zit gwn mijn darm leeg te laten lopen op het werk hoor.Ach was een beetje vreemd off topic bericht van hem, heeft misschien gekke drugs combi genomen 😅.
Leeftijd zegt niet alles in ieder geval (zeg ik natuurlijk als 50+).
Ik als het goed is nu ook niet meer.. vreemde vogel.. ehh aapAhja die zie ik niet 🤣
Je mist het mooiste plop!Ahja die zie ik niet 🤣
Wel handig dat een moderator mij blocked. Nou de rest nog ken ik doen en laten wat ik wil. NananananaaanaaAhja die zie ik niet 🤣
Nope, hij is gespierd en doet 6 dagen per week fysiek zwaar werk dus sportschool niet nodig 🤣..Ach was een beetje vreemd off topic bericht van hem, heeft misschien gekke drugs combi genomen 😅.
Leeftijd zegt niet alles in ieder geval (zeg ik natuurlijk als 50+).
Niet over hoe je in het leven staat en wat voor persoon je bent en hoeveel liefde je kunt delen 😍
Mooi berichtje!Leeftijd zegt niet alles in ieder geval (zeg ik natuurlijk als 50+).
Niet over hoe je in het leven staat en wat voor persoon je bent en hoeveel liefde je kunt delen 😍
Bepaal ik zelf wel! Als iemand zulke gore uitspraken doet dat ik er misselijk van word mis ik graag vanallesJe mist het mooiste plop!
Dat is het denk ik ook.. het was een heftige week, dat klopt ook, en van de kliniek moet hij het ook helemaal gedag zeggen. Geen uitzondering mogelijk, als uit controle blijkt dat hij gebruikt of gedronken heeft ligt hij eruit. Dat vind hij ook goed zegt hij.. maar dat stemmetje zegt nu nog anders...Helaas zie je vaak dat zodra er een datum is voor een opname o.i.d. dat tot die tijd het gebruik toeneemt, omdat ze weten dat het einde van het gebruik natuurlijk in zicht komt. Dit gaat een spannende en onzekere periode worden en dat geeft heel veel stress en ongemak, dus hier willen ze van ontsnappen en dat doen ze dan door drugs (extra) te gebruiken. Het zal zwaar zijn, maar probeer positief te blijven denken dat er een opname aan zit te komen. Betekend zeker niet dat je hem zijn gang moet laten gaan zonder tegengas, maar ik denk dat vasthouden aan die opname het beste is.
Het is net zoals.. maandag ga ik beginnen met afvallen. Het is nu zaterdag, dus kan vandaag en morgen nog wel lekker eten en snacken, want maandag is het toch voorbij..
Veel sterkte in ieder geval de komende tijd en als je het moeilijk hebt kun je altijd naar het forum gaan en het van je af schrijven. Blijf vooral ook in gesprek met hem, maar vergeet jezelf niet.
Je verwoord precies hoe ik me voel.. eenzaam.. het is zo kut om te zeggen maar het is wel zo..Wat een zware eenzame strijd voer jij momenteel.. 😔
Je bent deze situatie zo zat maar je moet door blijven strijden voor de Kids.
Hoe gaat het met je kinderen, je was na de hap geweesr met ze????
Jeetje dus beide kinderen ziek joh..Je verwoord precies hoe ik me voel.. eenzaam.. het is zo kut om te zeggen maar het is wel zo..
De kindjes laten me gelukkig ook veel lachen, die gezichtjes houden me op de been..
De jongste (9mnd) heeft een luchtweginfectie, die is alleen maar aan het brullen, ik heb net nurofen gegeven als nood..
Dochterlief van 2 heeft dubbele oorontsteking, ze heeft antibiotica gekregen en heeft gelukkig weer gegeten en gedronken..
Liggen allebei nu tevreden in hun bedje..
Je verwoord precies hoe ik me voel.. eenzaam.. het is zo kut om te zeggen maar het is wel zo..
De kindjes laten me gelukkig ook veel lachen, die gezichtjes houden me op de been..
De jongste (9mnd) heeft een luchtweginfectie, die is alleen maar aan het brullen, ik heb net nurofen gegeven als nood..
Dochterlief van 2 heeft dubbele oorontsteking, ze heeft antibiotica gekregen en heeft gelukkig weer gegeten en gedronken..
Liggen allebei nu tevreden in hun bedje..
Neem maar van mij aan (en ook 100% van jezelf) dat jij een powerwoman bent!!@HappyMind lief van je, dank je wel! Zo voel ik me op dit moment niet.. en toch.. ergens ook weer wel haha
hoop dat het snel beter gaat! en inderdaad moet er uiteindelijk een punt zijn dat het genoeg is, je moet iemand niet 1000 kansen blijven geven.Thanks.
Soms heb ik ook wel eens de gedachte om te zeggen, krijg de vinketering maar en val dood..
Maar dat kan ik (nog) niet.. ik ben al stappen verder dan vorig jaar maar ik kan hem nog geen gedag zeggen.
Ik geloof oprecht dat hij dit ook niet wilt, je kan mij niet wijsmaken dat dit voldoening geeft.. mocht blijken dat het wel zo is, is dat ook ok.. in de zin van dan gun ik je je geluk met je grote groene vriend en je witte neus..
Ik moet voor mezelf het gevoel hebben dat ik alles heb gedaan, er komt een x een punt dat het genoeg is, dat is in het verleden ook gebeurd..
Ben ik naïef? Hoop ik tegen beter weten in?
Misschien wel, ik weet het niet.. over 6 weken weten we het, aan de ene kant is het zo die datum maar aan de andere kant duurt dat nog vreselijk lang..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."