#1
Mja.. ik ben nooit uit de poep en plasfase gekomen, hoor ik altijd. Zal daar wel aan liggen...Bepaal ik zelf wel! Als iemand zulke gore uitspraken doet dat ik er misselijk van word mis ik graag vanalles![]()
Mja.. ik ben nooit uit de poep en plasfase gekomen, hoor ik altijd. Zal daar wel aan liggen...Bepaal ik zelf wel! Als iemand zulke gore uitspraken doet dat ik er misselijk van word mis ik graag vanalles![]()
Nare situatie, maar hopelijk besef je wel dat je te maken hebt met een (geesten) zieke man.Vandaag was voor mezelf best een goede dag.. ik wilde eerst hier perse blijven wonen om zo min mogelijk verandering voor de kleintjes te hebben. Echter denkt hij er anders over, hij heeft gewoonweg geen zin om te verhuizen. Ik denk nu prima, ik zoek wel een nieuw plekje en maak een nieuwe start met mooie nieuwe herinneringen. Dat maak ik wel weer een thuis. Zwelg jij maar weg met alle lege kamers en alle herinneringen..
Hij vond het vanmiddag nodig om weer van alles eruit te gooien, vooral dat ik weg moet en dat hij daar alles aan zal doen. Al moet hij mn ziel kapot trappen, ik zal weggaan, maar verder kunnen we alles netjes regelen voor de kinderen.. uhuh right..
Toen hij z'n roes uitgeslapen had en naar beneden kwam, was ik net de kids naar bed aan het brengen en ben ik naar boven gegaan..
Door de zure appel heen en dan beginnen aan een mooi leven zonder deze klojo ❤️Vandaag was voor mezelf best een goede dag.. ik wilde eerst hier perse blijven wonen om zo min mogelijk verandering voor de kleintjes te hebben. Echter denkt hij er anders over, hij heeft gewoonweg geen zin om te verhuizen. Ik denk nu prima, ik zoek wel een nieuw plekje en maak een nieuwe start met mooie nieuwe herinneringen. Dat maak ik wel weer een thuis. Zwelg jij maar weg met alle lege kamers en alle herinneringen..
Hij vond het vanmiddag nodig om weer van alles eruit te gooien, vooral dat ik weg moet en dat hij daar alles aan zal doen. Al moet hij mn ziel kapot trappen, ik zal weggaan, maar verder kunnen we alles netjes regelen voor de kinderen.. uhuh right..
Toen hij z'n roes uitgeslapen had en naar beneden kwam, was ik net de kids naar bed aan het brengen en ben ik naar boven gegaan..
Wat een klojo inderdaad.Vandaag was voor mezelf best een goede dag.. ik wilde eerst hier perse blijven wonen om zo min mogelijk verandering voor de kleintjes te hebben. Echter denkt hij er anders over, hij heeft gewoonweg geen zin om te verhuizen. Ik denk nu prima, ik zoek wel een nieuw plekje en maak een nieuwe start met mooie nieuwe herinneringen. Dat maak ik wel weer een thuis. Zwelg jij maar weg met alle lege kamers en alle herinneringen..
Hij vond het vanmiddag nodig om weer van alles eruit te gooien, vooral dat ik weg moet en dat hij daar alles aan zal doen. Al moet hij mn ziel kapot trappen, ik zal weggaan, maar verder kunnen we alles netjes regelen voor de kinderen.. uhuh right..
Toen hij z'n roes uitgeslapen had en naar beneden kwam, was ik net de kids naar bed aan het brengen en ben ik naar boven gegaan..
Het klinkt alsof hij wel inziet dat er iets mis is met zijn gedrag en hij zichzelf ook wil verbeteren, maar dat hij moeite heeft met het vinden van de juiste hulp en daardoor een soort van verdwaald is, lastig!Op mij reageert hij niet maar op mijn moeder wel. Hij is zo kwaad.. op zichzelf, op de stem in zijn hoofd en op degene die zijn moeder van hem heeft afgenomen.
Hij zegt aan de ene kant dat de hulp die hij nu heeft lulkoek is aan de andere kant heeft hij zware hulp nodig zegt hij..
Hij wilt vergelding voor zijn moeder, hij zegt dat hij gek is en dat ik weet waar hij toe in staat is.. dat klopt, dat weet ik idd en dat baart me zorgen. Als ik heel eerlijk ben vind ik hem op dit moment eigenlijk een gevaar voor de maatschappij. Klinkt heel hard maar het is wel mijn gedachte. Als er maar iemand verkeerd kijkt op dit moment gaat het verkeerd.. hij hoopt er op dat weet ik.. maar dat is natuurlijk niet goed.
Dit wilde ik net noemen. Ik ben opgeroeid met alcoholisten in mijn gezin en het is voor de kinderen echt erg en altijd merkbaar. Zij voelen jouw stemming en emotie (ook al verberg je die voor hen) altijd. Dat heeft toch invloed op ze. Misschien niet nu direct merkbaar maar een kind neemt het mee in het leven.Ik heb hier geen ervaring mee, maar ben wel vader van twee kinderen.
Deze staan altijd op de eerste plaats in welke situatie dan ook.
Jouw laatste bericht klinkt wel echt verontrustend moet ik zeggen.
Lijkt het je niet beter om voor Jou en je kinderen even een veilige plek te zoeken?
Als dat tenminste mogelijk is.
Als zijn lontje zo kort is, zou ik altijd mijn kinderen en mezelf in veiligheid brengen.
Ik heb geen ervaring met verslaving binnen ons gezin. Daar is geen sprake van.
Sterkte in deze lastige situatie !
Dank je wel! Hij zal mij en de kids niks aan doen daar ben ik van overtuigd. Maar ik ben nu idd even bij mijn moeder, dat had ik hem vanochtend al gezegd toen hij nog nuchter was en vertrok. Ik wil niet dat de kids hem nog een keer zo zien..Ik heb hier geen ervaring mee, maar ben wel vader van twee kinderen.
Deze staan altijd op de eerste plaats in welke situatie dan ook.
Jouw laatste bericht klinkt wel echt verontrustend moet ik zeggen.
Lijkt het je niet beter om voor Jou en je kinderen even een veilige plek te zoeken?
Als dat tenminste mogelijk is.
Als zijn lontje zo kort is, zou ik altijd mijn kinderen en mezelf in veiligheid brengen.
Ik heb geen ervaring met verslaving binnen ons gezin. Daar is geen sprake van.
Sterkte in deze lastige situatie !
Ze voelen het ook. Zeker mijn 2 jarige.. die zegt al, mama, niet leuk hè..Dit wilde ik net noemen. Ik ben opgeroeid met alcoholisten in mijn gezin en het is voor de kindeen echt erg en altijd merkbaar. Zij voelen jouw stemming en emotie (ook al verberg je die voor hen) altijd. Dat heeft toch invloed op ze. Misschien niet nu direct merkbaar maar een kind neemt het mee in het leven.
Ik vind het een erg rotte situatie voor jou en voor je kinderen. Het is zo moeilijk en je word verscheurd tussen realistische dingen en emoties. Je verstand de boventoon te laten voeren is dan moeilijk.
Ik wens je sterkte hiermee en zet inderdaad zoals @Zeehond schrijft je kids ALTIJD op 1.
🥰🥰🙏🏼🙏🏼
Hij weet ook dat het iets goed mis is, dat hij in de knoop zit. Als hij nuchter is kunnen we daar goed over praten en als hij de hort op is zit hij ook volledig in z'n emotie..Het klinkt alsof hij wel inziet dat er iets mis is met zijn gedrag en hij zichzelf ook wil verbeteren, maar dat hij moeite heeft met het vinden van de juiste hulp en daardoor een soort van verdwaald is, lastig!
🥰Ze voelen het ook. Zeker mijn 2 jarige.. die zegt al, mama, niet leuk hè..
En idd wat je zegt, emotie en verstand is verschrikkelijk.. aan de ene kant wil ik gaan maar aan de andere kant hoop ik dat hij er voor gaat om het aan te pakken. Maar ik zie het somber in..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."