#1
Dat is het denk ik ook.. het was een heftige week, dat klopt ook, en van de kliniek moet hij het ook helemaal gedag zeggen. Geen uitzondering mogelijk, als uit controle blijkt dat hij gebruikt of gedronken heeft ligt hij eruit. Dat vind hij ook goed zegt hij.. maar dat stemmetje zegt nu nog anders...Helaas zie je vaak dat zodra er een datum is voor een opname o.i.d. dat tot die tijd het gebruik toeneemt, omdat ze weten dat het einde van het gebruik natuurlijk in zicht komt. Dit gaat een spannende en onzekere periode worden en dat geeft heel veel stress en ongemak, dus hier willen ze van ontsnappen en dat doen ze dan door drugs (extra) te gebruiken. Het zal zwaar zijn, maar probeer positief te blijven denken dat er een opname aan zit te komen. Betekend zeker niet dat je hem zijn gang moet laten gaan zonder tegengas, maar ik denk dat vasthouden aan die opname het beste is.
Het is net zoals.. maandag ga ik beginnen met afvallen. Het is nu zaterdag, dus kan vandaag en morgen nog wel lekker eten en snacken, want maandag is het toch voorbij..
Veel sterkte in ieder geval de komende tijd en als je het moeilijk hebt kun je altijd naar het forum gaan en het van je af schrijven. Blijf vooral ook in gesprek met hem, maar vergeet jezelf niet.
Maar dat neemt niet weg dat hij er nu niet is.. voor mij was/is het ook moeilijk en ik kan er ook niet even tussenuit glippen en denken, zoek het maar even uit daar..