Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEtizolam valkuil

Etizolam valkuil

137 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mezelf zei:
Gister 1,5 mg eti gehad en kom vandaag weer op 1,2mg. Lukt nog moeilijk dus om onder die 1mg te blijven. Als dat vanaf morgen of overmorgen nog niet lukt ga ik diazepam proberen te scoren om daar het laatste beetje mee af te bouwen. Schiet niet op zo

Vervelende is verder dat ik me eigenlijk verder helemaal prima voel. Ga nog vroeg uit bed, train paar keer per week, op het werk gaat ook erg goed en voel me algemeen best heel goed. Zou mijn staat van zijn zo een 8 geven. Alleen het principe dat ik afhankelijk ben zit in de weg. Misschien maakt dit gegeven het ook wel extra moeilijk.
Klik om te vergroten...
Misschien ben je te snel aan het afbouwen. Wil je natuurlijk ook niet foutief adviseren maar is het niet een mogelijkheid voor je om toch nog even stabiel op je huidige inname te blijven om vervolgens over 2 weken weer verder te gaan af te bouwen. Vind het erg knap wat je allemaal doet. Het zou jammer zijn als je straks afhaakt omdat het niet lukt.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heftig verhaal en zeker een goede wakeupcall/waarschuwing voor iedereen die het spul in huis heeft liggen (waaronder ik zelf)! Dankjewel voor de post, heel veel sterkte en succes.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoraa zei:
Misschien ben je te snel aan het afbouwen. Wil je natuurlijk ook niet foutief adviseren maar is het niet een mogelijkheid voor je om toch nog even stabiel op je huidige inname te blijven om vervolgens over 2 weken weer verder te gaan af te bouwen. Vind het erg knap wat je allemaal doet. Het zou jammer zijn als je straks afhaakt omdat het niet lukt.
Klik om te vergroten...
Wellicht heb je een punt ja. Ik zal het nog wel aankijken. Ik voel me verder prima en het leven loopt eigenlijk wel op rolletjes dus daar ligt het niet aan.
Misschien wil ik te snel inderdaad maar aan de andere kant hoe langer ik er aan blijf zitten hoe moeilijker. Ach blijft gewoon lastig. Ik blijf het zo deze week nog even proberen en kijk volgende week even aan waar ik dan 10 dagen vrij ben en wellicht een beter moment om stappen te minderen.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag weer 1,2mg met lichte moeite. Ben bang dat het diazepam gaat worden vanaf volgende week..........
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mezelf zei:
Vandaag weer 1,2mg met lichte moeite. Ben bang dat het diazepam gaat worden vanaf volgende week..........
Klik om te vergroten...
Het maakt het wel echt een stuk makkelijker man vanwege de lange werkingstijd
Ik zou het gewoon doen om het wat makkelijker te maken
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
Wellicht heb je een punt ja. Ik zal het nog wel aankijken. Ik voel me verder prima en het leven loopt eigenlijk wel op rolletjes dus daar ligt het niet aan.
Misschien wil ik te snel inderdaad maar aan de andere kant hoe langer ik er aan blijf zitten hoe moeilijker. Ach blijft gewoon lastig. Ik blijf het zo deze week nog even proberen en kijk volgende week even aan waar ik dan 10 dagen vrij ben en wellicht een beter moment om stappen te minderen
Klik om te vergroten...

Mezelf zei:
Vandaag weer 1,2mg met lichte moeite. Ben bang dat het diazepam gaat worden vanaf volgende week..........
Klik om te vergroten...

De week is nog niet voorbij hoor. 😉

ee als je aan Diazepam kan komen dan kun je dat proberen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mezelf zei:
Vandaag weer 1,2mg met lichte moeite. Ben bang dat het diazepam gaat worden vanaf volgende week..........
Klik om te vergroten...
Wat gebeurt er als je helemaal niks neemt? Is dat levensbedreigend?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Wat gebeurt er als je helemaal niks neemt? Is dat levensbedreigend?
Klik om te vergroten...
‘Met 1,2mg niet, maar slapen gaat zoizo de eerste 2 nachten nauwelijks lukken.

Vanaf 1mg wkrdt het het steeds lastiger omdat er % gewijd veel neer afgaat. De stal van 4 naar 3mg is makkelijker als van 1mg naar 0,5 bijvoorbeeld.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heel goed omschreven waarom ik ver weg blijf van dit soort middelen.

Sterkte de aankomende tijd met stoppen:growingheart:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vroeg me vandaag onder de afwas nog af hoe het met je gaat.
Wat voel je als je afbouwt en je ervaart ontwenningsverschijnselen?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeelanddude zei:
‘Met 1,2mg niet, maar slapen gaat zoizo de eerste 2 nachten nauwelijks lukken.

Vanaf 1mg wkrdt het het steeds lastiger omdat er % gewijd veel neer afgaat. De stal van 4 naar 3mg is makkelijker als van 1mg naar 0,5 bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...
Oh dat valt wel mee dan. Ik sliep weken slecht toen ik stopte met wiet.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Oh dat valt wel mee dan. Ik sliep weken slecht toen ik stopte met wiet.
Klik om te vergroten...
Ik vermoed dat je het een beetje bagatelliseert. Een benzo afkick schijnt nogal heftig te zijn.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Tuimel nu maar op dit topic ouwe rukker ,

wens je alle sterkte toe, prijs je gelukkig dat de doseringen gering zijn...

dit ga je kunnen ... klamp me gerust aan op moedeloze dagen ... i'm in, ga dit volgen vanaf nu
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Natozlato zei:
Ik vermoed dat je het een beetje bagatelliseert. Een benzo afkick schijnt nogal heftig te zijn.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee. Vandaar dat ik op de uitleg van Zeeland reageer :) als het maar een paar dagen slecht slapen is....

Persoonlijk ken ik geen mensen met een benzo verslaving en weet dus niet wat het voor gevolgen heeft.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Natozlato zei:
Ik vermoed dat je het een beetje bagatelliseert. Een benzo afkick schijnt nogal heftig te zijn.
Klik om te vergroten...

Precies , het kan door de aard van de ontwenningsverschijnselen je tot bizarre wanhoop drijven en je denken erg beheersen.

jordan peterson de bekende klinisch psycholoog, youtube legende en schrijver. heeft zich in rusland zelfs in een. coma laten brengen om de benzo withdrawl te ontspringen.

is nochtans een geharde taaie vent, maar ook hij viel ten prooi aan de benzoboogieman
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
Dat is echt goed van je, je kunt inderdaad veel beter een joint roken als sedativa
Wiet kan ook echt verslavend zijn en de roes is veel lekkerder (vind ik) Maar uiteindelijk maakt een benzo verslaving je helemaal kapot en wiet doet dat absoluut niet op dat niveau!
Als ik mijn tijd dat ik 6 a 7 joints per dag rookte 7x in de week ga vergelijken met mijn benzo verslaving kies ik blindelings voor die jointjes!
Klik om te vergroten...

Precies. En die wiet na uppers is ook echt heerlijk!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Precies. En die wiet na uppers is ook echt heerlijk!
Klik om te vergroten...
Ik was net trots op het feit dat ik al een maand niet geblowd had, maar misschien moet ik daar de volgende keer bij stimulerende middelen toch rekening bij houden. Zat net op het puntje van mijn stoel, ondanks dat ik weet dat ik het niet controleren kan of snel in misbruik schiet, om naast 3mmc een berg eti te bestellen just in case. Werkt het echt net zo? Want ik verbaas mij over hoe makkelijk je in slaap valt met 3mmc, maar ik háát die coming down van stimulerende middelen. Ik lig gerust uren naar het plafond te staren. Heb zelf altijd het idee (vooral na mdma gebruik) dat ik nog vager word
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
MaddMonkey zei:
Ik was net trots op het feit dat ik al een maand niet geblowd had, maar misschien moet ik daar de volgende keer bij stimulerende middelen toch rekening bij houden. Zat net op het puntje van mijn stoel, ondanks dat ik weet dat ik het niet controleren kan of snel in misbruik schiet, om naast 3mmc een berg eti te bestellen just in case. Werkt het echt net zo? Want ik verbaas mij over hoe makkelijk je in slaap valt met 3mmc, maar ik háát die coming down van stimulerende middelen. Ik lig gerust uren naar het plafond te staren. Heb zelf altijd het idee (vooral na mdma gebruik) dat ik nog vager word
Klik om te vergroten...
Eti werkt sneller als blowen om te kunnen slapen. Althans als je blowen gewend bent. Blowen doe ik vanaf de helft de speed werking, maakt de comedown prettiger en dan tot ik kan slapen.
Het niet zo als met een benzo dat je na een paar pillen kan slapen. Bij blowen kam het ook plafonddienst zijn tot tegen de ochtend. Dan slaap ik paar uren nog.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#19
Er is maar 1 efficiënte Benzo afkickaanpak. Andere Benzo's! Of een week niet slapen.... Etizolam is een sterk middel, tevens zeer verslavend. Ik zou de eerste paar dagen Diazepam of Nitrazepam bij de huisarts vragen en anders via de andere weg Diclazepam en/of Norflurazepam..In mijn beleving is LAM vele malen verslavender dan een PAM. Zodoende, neem ik nooit meer een Lammetje :P
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20
O little old etizolam pill,

Why do you take these even against your'e will?

They calm you down and take the edge away,

Butt before you know it, it turns to every day.

Then when it bites you, you will say!

No more of this because it took my life away!

Butt remember there is much more to life than this etizolam pill,

Butt why do i take these against my will?

Ow little old etizolam pill i wish i could leave you and just be chill.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."