#1
Misschien ben je te snel aan het afbouwen. Wil je natuurlijk ook niet foutief adviseren maar is het niet een mogelijkheid voor je om toch nog even stabiel op je huidige inname te blijven om vervolgens over 2 weken weer verder te gaan af te bouwen. Vind het erg knap wat je allemaal doet. Het zou jammer zijn als je straks afhaakt omdat het niet lukt.Gister 1,5 mg eti gehad en kom vandaag weer op 1,2mg. Lukt nog moeilijk dus om onder die 1mg te blijven. Als dat vanaf morgen of overmorgen nog niet lukt ga ik diazepam proberen te scoren om daar het laatste beetje mee af te bouwen. Schiet niet op zo
Vervelende is verder dat ik me eigenlijk verder helemaal prima voel. Ga nog vroeg uit bed, train paar keer per week, op het werk gaat ook erg goed en voel me algemeen best heel goed. Zou mijn staat van zijn zo een 8 geven. Alleen het principe dat ik afhankelijk ben zit in de weg. Misschien maakt dit gegeven het ook wel extra moeilijk.