#1
Zit natuurlijk zeker wel een waarheid in, maar dat als in je blind een middel zou gebruiken. Het is met heroïne mogelijk om heel veel te weten te komen over de (verslavende) werking van.Als je je vijand niet kent, kan je ook niet garanderen dat je hem verslaat.
Niet dat die uitdrukking bestaat lol,maar hoop er mijn punt mee te maken..
Tuurlijk is niet alles een fabeltje, maar de gevaren van élke drug worden opgeblazen en de ontvanger van dit soort (ik denk wel dat dit woord wel terecht is) propaganda wordt achtergelaten met een compleet verkeerd beeld. Nu zeg ik niet dat specifiek heroïne zo veilig is om te gebruiken, maar je wordt wel misleidt. Er zijn genoeg fabeltjes te vinden over heroïnegebruik.Al die junks en horrorverhalen.. dat is geen fabeltje.