"ah ok, bij mij is alles al op en ik heb geen trek in meer, wat een kuttroep was dat zeg. Je mag tegenwoordig als mongool ook gewoon dokter worden met verkorte opleiding en dan invallen voor huisartsen en dan mensen gewoon zomaar opeens geen pijnstilling meer geven en denken dan het beste voor de patient te doen. Als je medische morfine gewend bent dat is misschien straat heroïne niet zo indrukwekkend. Ik at het en dan ga je zeggen van ja maar dan heb je niet echt gebruikt ofzo nou geloof me als 1300mg op een dag eet en ook nog best veel snuift dan merk je een hoop hoor en je hebt een flinke flash als het erin hakt. Ik heb me nog nooit voornamelijk zo eenzaam gevoeld. Ik vind een paar morfine pillen en een joint super ok en meer hoeft van mij echt niet, wat ik op zich nog wel raar vind ook. Dat doet met me wat ik had gehoopt dat ritalin zou doen voor me. Ik had 1 doos Ritalin gehad van de dok om te proberen zo dat is gewoon spatzuivere speed wat snel weer wegebt en geen kater geeft. Ik haat gelukkig het gevoel wat speed me geeft dus dat was snel door het toilet. De mongolen doktoren, uh doktoren van het land van Down bedoel ik natuurlijk, sorry mongolen ik lette even niet op, hebben een paar keer zitten kloten met de toevoer , gaan ze blokkades aanleggen bij de avond dokter dat ik absoluut niks mee mag, nog niet 1 pil want anders wordt k verslaafd terwijl ik al 6 maanden 180mg per dag heb. Dus ik neem wat mdma de laatste keer, hero was al op, om niet zo kut te voelen, je moet wat. Stel ik met mijn hoofd uit het land van Down de weegschaal verkeerd in qua schaal en had ik ook iets van 1300mg mdma binnen + nog fentanyl pleisters op die ik had gespaard voor nood. Ik kreeg achteraf gezien een dik serotonine syndroom in de opiaat ontwenning waar later nog de mdma kater bij kwam. Ik dacht de meeste gekkigheid mbt drugs wel al te hebben meegemaakt, och arme de naiviteit, typhus godverdomme wat was dat gestoord. Ik heb de hele week in een fokking donker gat gezeten met een vieze eindeloze koud zweet stroom, alleen maar kotsen liters krankzinnig zuur gal wat fokking zoutzuur is, en diaree stromen zover de horizon strekt. Ben net een beetje bij van alles, vooral blij dat ik enigzins normaal urineer, door de opiaten dikke verstopping wat ook de plasbuis afklemt denk ik. Mdma betekende voor mij ook altijd gedoe met plassen. Ik wil eigenlijk naar de inspectie dat ze me kapot maken zo maar heeft toch geen zin denk ik dan weer. Ik ben wel flink omlaag nu, heb geen pijn en kan weer afbouwen wat verder geen issue is voor me. Het enige waar je niet echt aan ontkomt is de moeheid maar dat gaat echt wel tov dat gore koudzweet en nog erger de spasmen. Je hebt restless legs syndroom wat mensen kunnen hebben, heb ik mijn hele leven al onder stress. De spasmen zijn een restlesss body syndroom voor me, afschuwelijk. Dat kan met benzo wel het scherpe eraf maar dat krijg ik natuurlijk van het idioten leger, wat ze "De zorg" noemen, niet. Vroeger werkte je in het ziekenhuis, nu werken ze allemaal in "De zorg", wat is een zorg dan? Heel Nederland is een groot ziekenhuis genaamd "De zorg", zo klopt het weer voor mij. Moet je maar eens erop letten, als het eenmaal opvalt kun je het woord niet meer horen, ik werk in de zorg, alle mondkapje voor de zorg, applaus voor de zorg, de zorg dit, de zorg dat, de zorg zus, de zorg zo donder toch met je kutzorg en stop het in je reet, denk ik dan. Ga gewoon werken in het ziekenhuis en voer je taak uit en zeik niet."