#1
Ik ben de adelaariets minder blowen voor jou gok ik zo
Ik ben de adelaariets minder blowen voor jou gok ik zo
Dat spuitgedoe lijkt me maar niks .Ook niet voor 1 keer maar he its there own choice ik heb van alles overleefd en dat wou ik graag zo houden.Ik raad spuiten iederzo af drugs werkt ook prima zonder spuit oke het scheelt mischien een paar minuten kwa inslag.Hoi,
Ik had een vraag en wil het van iemand die er ervaring mee heeft horen, is het echt zo dat als je letterlijk 1x heroïne spuit dat je gelijk zwaar lichamelijk verslaafd bent of kun je na 1x spuiten erna gewoon je leven leiden.
Ik vraag het voor iemand die ik ken want zei heeft een soort "bucket list" met drugs die ze wilt doen, en ze wou aankomende week naar mij thuis komen en eens heroïne proberen, en de dag daarna ook crack, maar ze doet zulke dingen letterlijk maar 1x, het enige dat ze vaker doet is jointjes roken maar daar stopt het ook.
Maar ze wilt dus weten of het echt zo zwaar verslavend is om het 1x te spuiten, want als wel dan gaat ze het gewoon roken of snuiven (maar ik denk dat als spuiten niet gaat dat ze het gaat roken)
Nog niet eens... als je het vergelijkt met pluggen.oke het scheelt mischien een paar minuten kwa inslag.
Ja echt afhankelijk van je plug techniek vs welke ader je pakt. Ik heb zeker keren gehad met injecteren die langer duurde om in te kicken dan met een goede plug.Bij mij werkte 3mmc en meth veel heftiger al kwam ik er met boofen bij 3mmc dichterbij.
Wat ik echter niet wil is onomkeerbare ader schade.
Nou als ze van een keer 2cb naar hero spuiten gaat..ik bedoel het niet lullig naar dat kan ze nog zo'n mooi boekje hebben om alles in te schrijven..maar dit klinkt niet echt als iemand die goed de gevaren van drugs beseft.Jaa het is een meid die daar weinig mee te maken had tot dat ze eens met mij 2cb had gedaan en vanaf toen wou ze weten wat drugs nou allemaal kunnen doen en wat de plus punten en min punten zijn ervan, ze houd ook altijd een heel boekje bij om alles in op te schrijven, maar ze heeft veel mee gemaakt en ik wist wel dat psychedelics kunnen helpen met trauma's en met het eigenbeeld, want zei zag geen nut in het leven tot dat ik haar heb laten zien dat door psychedelics je echt wel een waardering kan krijgen voor alles rond om je, en vanuit daar kwam de bucket list
Absoluut.Ik ook niet hoor. Ik ben wel benieuwd, maar ga het niet doen. Gezonde interesse is normaal.
Hier ben ik het persoonlijk wel mee eens want ik heb zelf de behoefte niet, maar dat kunnen wij niet voor haar bepalen. Enige wat we kunnen doen is haar van eerlijke informatie voorzien, zodat ze zelf de afweging kan maken.Ik zie echt niet 1 reden om het wel te doen.
En 100 om het niet te doen.
Het komt over alsof zij denkt dat ze het risico van verslaving ontloopt omdat ze alles in een boekje bij houd(?) En ze tot nu toe alles 1 x gedaan heeft.Zit natuurlijk zeker wel een waarheid in, maar dat als in je blind een middel zou gebruiken. Het is met heroïne mogelijk om heel veel te weten te komen over de (verslavende) werking van.
Tuurlijk is niet alles een fabeltje, maar de gevaren van élke drug worden opgeblazen en de ontvanger van dit soort (ik denk wel dat dit woord wel terecht is) propaganda wordt achtergelaten met een compleet verkeerd beeld. Nu zeg ik niet dat specifiek heroïne zo veilig is om te gebruiken, maar je wordt wel misleidt. Er zijn genoeg fabeltjes te vinden over heroïnegebruik.
Dit zijn allemaal onzinnige aannames... Over zware mentale problemen kan je niet oordelen als dit niet eens wordt benoemd (lijkt mij overigens vanzelfsprekend dat je je vriendin met zware mentale problemen niet helpt met heroïne gebruiken).Maar als je
Zware mentale problemen hebt
Blowen al niet kan weerstaan
Van kennismaken met 2cb al hero op het oog hebt..
Iedereen kan zich overschatten, ook mensen denken dat en overkomen alsof ze weten wat ze doen. Veiligste optie is dan om helemaal geen drugs gebruiken, maar dat is natuurlijk duidelijk. Daarnaast lees ik zelf weinig redenen om tot de conclusie te komen dat de vriendin zich overschat.Dan lees ik iemand die zich ook kan overschatten. En daar wil je niet achterkomen als het al te laat is.
Even niet de reacties van de rest gelezen maar gooi gelijk een reactie😅Hoi,
Ik had een vraag en wil het van iemand die er ervaring mee heeft horen, is het echt zo dat als je letterlijk 1x heroïne spuit dat je gelijk zwaar lichamelijk verslaafd bent of kun je na 1x spuiten erna gewoon je leven leiden.
Ik vraag het voor iemand die ik ken want zei heeft een soort "bucket list" met drugs die ze wilt doen, en ze wou aankomende week naar mij thuis komen en eens heroïne proberen, en de dag daarna ook crack, maar ze doet zulke dingen letterlijk maar 1x, het enige dat ze vaker doet is jointjes roken maar daar stopt het ook.
Maar ze wilt dus weten of het echt zo zwaar verslavend is om het 1x te spuiten, want als wel dan gaat ze het gewoon roken of snuiven (maar ik denk dat als spuiten niet gaat dat ze het gaat roken)
noot: idd. Je moet maar durven!Die wil het leven écht uitspelen of niet?
mij leuk lijkt. Het moet leuk zijn en daarna blijven óf het moet heel nuttig/leerzaam zijn.
Noot: mee eens.n de hoge verslavingspotentie maakt het nog minder aantrekkelijk.
Noot: gelukkig maar.Ik heb het zelf dus nooit gedaan
Noot:Ik heb gehoord dat je heroïne ook gewoon regelmatig kan gebruiken zonder een die-hard addict te worden.
Tis natuurlijk ook wel persoonsgebonden hoe erg een drug je in ze macht krijgt maar crack, smack, meth zijn wel middelen waar je van te voren al bij moet weten dat je er niet mee moet fucken😦Iedereen moet voor zichzelf maar uitmaken wat ze wel, of niet nemen als drug.
Maar vwb smack?
Dat is de weg naar de duivel!
Uiteindelijk de weg naar.....Charon!
Natuurlijk kan dat, maar daar gaat het niet om. Het is niet zo dat elke gebruiker 100 procent zeker een addict wordt. Het probleem met heroine is:Ik heb gehoord dat je heroïne ook gewoon regelmatig kan gebruiken zonder een die-hard addict te worden.
drugsforum.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."