#1
Brrrrr
Bah
Kots kots
@LucidLucy kom erin por favor.
En als ik je vraag dat kutwoord eens los te laten. Wat blijft er dan over @dupont ?
Nou vooruit dan!
Je moet helemaal niks! Nooit niet!
Kijk maar eens... Sommige mensen zeggen, je moet belasting betalen, je moet ademen, etc.
Maar dat is helemaal niet zo! Je kan het ook laten! Alleen vaak zijn de consequenties zo vervelend, dus doe je het toch maar. Die opstapelende blauwe brieven of blauw aanlopen is toch ook maar niks.
Met andere woorden je wil of je kan. Maar je moet niks.
Klein literair verschil, maar mentaal verschil van dag en nacht als je dit kan naleven.