#1
Mijn ouders vertrouwen mij niet meer, ben vlak, emotieloos, ondervoed, vermoeid en mijn dwangstoornis is erdoor getriggerd.
Kon erger
Kon erger
Heftig man. Is dit opeens gebeurt of zit er een hele voorgeschiedenis aan?Ik ken mezelf niet meer.
mijn ouders hebben 112 gebeld, omdat ze mij niet meer tegen konden houden en ik zodanig onder invloed was, dat ik een gevaar voor hun was, maar vooral een gevaar voor mijzelf was.
Gelukkig binnen nu en enkele dagen een crisisopvang in.
1 ding is mij wel duidelijk nu: “ ik kan nooit meer in mijn leven alcohol of drugs gebruiken “
maar hey! Ik wil dat ook helemaal niet meer… het leuke is er eigenlijk al wel heel lang van af
Iedereen moest eens weten wat voor stappen je hebt gezet, stiekem erg trots 🖖Mijn hele leven en emotie schild is na alles toch een heropbouw na 2 rockbottoms.
Het begint zoals het bij zovelen begint he. Eerst als een partydrug, als een soort kers op de taart.. daarna om de katers op te vangen, en daarna om nog enigszins te kunnen functioneren.Heftig man. Is dit opeens gebeurt of zit er een hele voorgeschiedenis aan?
Wel goed dat je over aardig zelfreflectie beschikt.
Ga er voor. Als het echte vrienden zijn zullen ze je ontvangen met open armen.Ik ga me best doen om weer contact te zoeken met oude vrienden van me die ik vrijwel niet meer gesproken heb sinds m'n psychoses
Volgensmij durf ik eindelijk die knop in me hoofd om te zetten om me angsten onder ogen te zien en open kaart te spelen.
Ik heb ze gemist en ze hebben vaker pogingen gedaan om weer met mij contact te zoeken maar ik kapte het dan snel af.
Heeft iemand een vergelijkbare situatie meegemaakt en tips?
Hier sluit ik me volledig bij aan.Ik merk dat ik mentaal veel minder sterk ben als dat ik vroeger was en veel sneller overstuur raak om dingen waar ik vroeger totaal schijt aan kon hebben.
Dat ik moeite heb met plezier ervaren en ik voel me alsof ik vastgeketent zit aan kettingen.
Moeite met socialiseren, minder zelfvertrouwen. Veel meer twijfelen.
Nee hé 😪De twinkel in m’n ogen die weg is.
Hangt ervanaf met wie je praat. Sommigen zullen je alleen vertellen dat je dom en slecht bent (op een geraffineerde manier omkleed, en ze zullen het NOOIT toegeven) om je te kunnen onderdrukken.Dat ik niet meer zo makkelijk over problemen praat waar ik mee zit/meer een binnenvetter geworden ben. Wat behoorlijk nadelig is gaan tegenwerken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."