#1
Heb alles opgebruikt en gebruik wellbutrine nu zogezegd ook een cathinonen volgens de dokter en heb ook niet echt cravings meer of het door die medicatie komt of niet geen idee. Deze maand bestel ik sowieso niks meerHoe is het nu? Gelukt?
Heb alles opgebruikt en gebruik wellbutrine nu zogezegd ook een cathinonen volgens de dokter en heb ook niet echt cravings meer of het door die medicatie komt of niet geen idee. Deze maand bestel ik sowieso niks meerHoe is het nu? Gelukt?
Nog steeds niks gebruikt.... Ben geen junkHeb alles opgebruikt en gebruik wellbutrine nu zogezegd ook een cathinonen volgens de dokter en heb ook niet echt cravings meer of het door die medicatie komt of niet geen idee. Deze maand bestel ik sowieso niks meer
Sindsdien niet meer gebruiktGelukt allemaal? Ook dit weekend niet?
Maakt helemaal niks uit waar je teveel van neemt, 100 sigaretten gaat je hart en bloeddruk ook niet leuk vinden, vraag en accepteert gewoon hulp waar nodig. We zijn allemaal mensOkay ik ben zelf ook hulp gaan accepteren en het is niet belachelijk om hulp te zoeken voor 3cmc of wat dan ook want er is een reden waarom je het blijft doen en daar moet aandacht aan besteed worden. Je zoekt niet hulp voor de drug 3cmc maar Sws het verdoven van je gevoel en er is toch wel iets in je wat zegt dat dit niet de juiste manier van leven is..
Gewoon flink masturberen, dan gaan je levels wel weer omhoogDat is onweerstaanbare drang…drugs zijn de baas over je hersenen en jij denkt dat je er zin in hebt.
Als je sterk genoeg bent doe het niet.
Dat is veel te veel en veel te vaak. Zoek hulp en accepteer het want dit ga je niet lang volhouden.Nu minder max 3g en ook max 2 dagen per week
Vind dat zo belachelijk hulp zoeken voor 3cmc. Heroïne en cocaïne kan ik nog begrijpen maar ze gaan mij uitlachen om dat het niet gekend is bij het grote publiek en dan zit ik daar tussen de echte verslaafden waar ik naar mijn mening niet thuis hoor. Ze gaan zeggen hoe kan je aan die rommel verslaafd raken. Ook schaam ik er mij voor zeker na het gebruik
Nu minder max 3g en ook max 2 dagen per week
800mg bommetjes 😭😂
Het moet niet gekker worden.
We weten allemaal hoe dit eindigt.
Alleen weten we niet wat de gevolgen zullen zijn binnen 10j.Mijn hoofd was wederom gelijk geneigd te denken: "Those are rookie numbers!"
Maar nee... Nee toch niet 😂
Af en toe sta ik echt versteld van wat we ons lichaam aan kunnen doen en dat het dan nog (in elk geval grotendeels) hersteld. Tot je echt een keer een brug te ver gaat, dan is er helaas ook geen redden meer aan denk ik. Zeker niet met die onbekende RC's.
Soms vraag ik me toch wel af hoe dit kan hoor. Een normaal persoon zonder tolerantie zou toch bijna dood neervallen van zo'n bommetje?
Is je lichaam dan ook zoveel resistenter voor de lichamelijke bijwerkingen geworden? Neemt de bioavailability af?
Ben echt weleens benieuwd hoe dit werkt.
Niemand lacht je uit als je hulp zoekt. Je bent echt verkeerd bezig. Verslaafd is verslaafd, er is geen rangorde. Alleen verslaafden die geen hulp zoeken en zichzelf naar de tering helpen en verslaafden die wel hulp zoeken. Je hoeft je nergens voor te schamen.Vind dat zo belachelijk hulp zoeken voor 3cmc. Heroïne en cocaïne kan ik nog begrijpen maar ze gaan mij uitlachen om dat het niet gekend is bij het grote publiek en dan zit ik daar tussen de echte verslaafden waar ik naar mijn mening niet thuis hoor. Ze gaan zeggen hoe kan je aan die rommel verslaafd raken. Ook schaam ik er mij voor zeker na het gebruik
Alleen weten we niet wat de gevolgen zullen zijn binnen 10j.
Het zou leuk zijn mocht dergelijke actie zonder gevolgen zijn, maar daar ben ik te nuchter voor.
Stel je voor dat je beiden misbruikt hebt. Rip smaak receptoren.Onbekend, maar ik denk wel nét iets beter dan pyrro's.
Wie begrijpt dat niet volgens jou?3cmc geeft een heel mild effect daarom dat mensen niet begrijpen dat je daar ook verslaafd aan word en snel ook.
Onbekend, maar ik denk wel nét iets beter dan pyrro's.Weet je wat de lange termijn effecten van overmatig Senseo gebruik zijn?
Smakeloosheid.
Doe soms 7 gram in een avond. Maar dat wil ik niet meer. Gewoon af en toe die 3 bommetjes en daarbij proberen laten. En als ik dan nog eens probeer te snuiven blijf ik snuiven en snuiven terwijl ik mij altijd maar slechter en slechter begin te voelen toch kan ik niet stoppen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."