Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

217 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Big D-licious zei:
Hoe is het nu? Gelukt?
Klik om te vergroten...
Heb alles opgebruikt en gebruik wellbutrine nu zogezegd ook een cathinonen volgens de dokter en heb ook niet echt cravings meer of het door die medicatie komt of niet geen idee. Deze maand bestel ik sowieso niks meer
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#2
tequilavodka zei:
Heb alles opgebruikt en gebruik wellbutrine nu zogezegd ook een cathinonen volgens de dokter en heb ook niet echt cravings meer of het door die medicatie komt of niet geen idee. Deze maand bestel ik sowieso niks meer
Klik om te vergroten...
Nog steeds niks gebruikt.... Ben geen junk
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
En wat wil je bereiken in de komende jaren?
Wel goed nieuws trouwens, zorg er maar voor dat je jezelf even serieus neemt en ook geen junk wilt worden!
Good job!
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gelukt allemaal? Ook dit weekend niet?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Big D-licious zei:
Gelukt allemaal? Ook dit weekend niet?
Klik om te vergroten...
Sindsdien niet meer gebruikt
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#6
SpeedyGonzalezz zei:
Okay ik ben zelf ook hulp gaan accepteren en het is niet belachelijk om hulp te zoeken voor 3cmc of wat dan ook want er is een reden waarom je het blijft doen en daar moet aandacht aan besteed worden. Je zoekt niet hulp voor de drug 3cmc maar Sws het verdoven van je gevoel en er is toch wel iets in je wat zegt dat dit niet de juiste manier van leven is..
Klik om te vergroten...
Maakt helemaal niks uit waar je teveel van neemt, 100 sigaretten gaat je hart en bloeddruk ook niet leuk vinden, vraag en accepteert gewoon hulp waar nodig. We zijn allemaal mens
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
Dat is onweerstaanbare drang…drugs zijn de baas over je hersenen en jij denkt dat je er zin in hebt.
Als je sterk genoeg bent doe het niet.
Klik om te vergroten...
Gewoon flink masturberen, dan gaan je levels wel weer omhoog
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat heftig om te lezen! Ik denk dat het beter is dat je wel hulp gaat zoeken want anders kom je er niet meer uit. Ik ben zelf verslaafd aan 3mmc maar bijna 3 maanden clean nu. Ik heb ook hulp vanuit de ggz en verslavingszorg en er zijn ontzettend veel mensen verslaafd aan 3mmc, daar verkijk je je nog op. Ik heb de naarste bijwerkingen gehad tijdens gebruik en heb nu helaas nog steeds last van de gevolgen.

M’n dm staat altijd open als je even wilt kletsen!❤️ take care!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
tequilavodka zei:
Nu minder max 3g en ook max 2 dagen per week
Klik om te vergroten...
Dat is veel te veel en veel te vaak. Zoek hulp en accepteer het want dit ga je niet lang volhouden.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
tequilavodka zei:
Vind dat zo belachelijk hulp zoeken voor 3cmc. Heroïne en cocaïne kan ik nog begrijpen maar ze gaan mij uitlachen om dat het niet gekend is bij het grote publiek en dan zit ik daar tussen de echte verslaafden waar ik naar mijn mening niet thuis hoor. Ze gaan zeggen hoe kan je aan die rommel verslaafd raken. Ook schaam ik er mij voor zeker na het gebruik
Klik om te vergroten...

tequilavodka zei:
Nu minder max 3g en ook max 2 dagen per week
Klik om te vergroten...

(Ik heb het even vrij direct opgepend, bedoel het niet als aanval, meer als spiegel op basis van mijn eigen ervaring)

Geloof mij nou maar, jij hoort daar perfect thuis tussen die 'echte' verslaafden.

Je gebruik bagatelliseren, verdedigen. Je lichamelijke gevolgen maar lauwtjes nemen terwijl ze bloedserieus zijn.

Ik kan het weten maat. Ik vond een kliniek maar voor junkies zonder tanden onder de brug. Dat was niet voor mij met.mn goede opleiding en baan.

Tegelijkertijd zat ik wel dagelijks met een naald in m'n arm Flakka achtige substanties te spuiten en meer.

De ziekte zit in het gedrag en in het denken. Niet in het middel en hoeveel je ervan gebruikt.

Je zou jezelf er een cadeautje mee doen om hulp te zoeken. En zie dan voor jezelf maar eens wie die echte junkies zijn. Docenten, advocaten, hoge politieambtenaren, het komt allemaal voorbij in de kliniek.
Teveel blowen, sex/liefde, designerdrugs, medicijnen, heroïne, het komt allemaal voorbij in de kliniek.

Verslaving discrimineert niet. Ook niet op middel.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
800mg bommetjes 😭😂


Het moet niet gekker worden.
We weten allemaal hoe dit eindigt.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
800mg bommetjes 😭😂


Het moet niet gekker worden.
We weten allemaal hoe dit eindigt.
Klik om te vergroten...

Mijn hoofd was wederom gelijk geneigd te denken: "Those are rookie numbers!"

Maar nee... Nee toch niet 😂

Af en toe sta ik echt versteld van wat we ons lichaam aan kunnen doen en dat het dan nog (in elk geval grotendeels) hersteld. Tot je echt een keer een brug te ver gaat, dan is er helaas ook geen redden meer aan denk ik. Zeker niet met die onbekende RC's.

Soms vraag ik me toch wel af hoe dit kan hoor. Een normaal persoon zonder tolerantie zou toch bijna dood neervallen van zo'n bommetje?

Is je lichaam dan ook zoveel resistenter voor de lichamelijke bijwerkingen geworden? Neemt de bioavailability af?
Ben echt weleens benieuwd hoe dit werkt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
LucidLucy zei:
Mijn hoofd was wederom gelijk geneigd te denken: "Those are rookie numbers!"

Maar nee... Nee toch niet 😂

Af en toe sta ik echt versteld van wat we ons lichaam aan kunnen doen en dat het dan nog (in elk geval grotendeels) hersteld. Tot je echt een keer een brug te ver gaat, dan is er helaas ook geen redden meer aan denk ik. Zeker niet met die onbekende RC's.

Soms vraag ik me toch wel af hoe dit kan hoor. Een normaal persoon zonder tolerantie zou toch bijna dood neervallen van zo'n bommetje?

Is je lichaam dan ook zoveel resistenter voor de lichamelijke bijwerkingen geworden? Neemt de bioavailability af?
Ben echt weleens benieuwd hoe dit werkt.
Klik om te vergroten...
Alleen weten we niet wat de gevolgen zullen zijn binnen 10j.
Het zou leuk zijn mocht dergelijke actie zonder gevolgen zijn, maar daar ben ik te nuchter voor.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
tequilavodka zei:
Vind dat zo belachelijk hulp zoeken voor 3cmc. Heroïne en cocaïne kan ik nog begrijpen maar ze gaan mij uitlachen om dat het niet gekend is bij het grote publiek en dan zit ik daar tussen de echte verslaafden waar ik naar mijn mening niet thuis hoor. Ze gaan zeggen hoe kan je aan die rommel verslaafd raken. Ook schaam ik er mij voor zeker na het gebruik
Klik om te vergroten...
Niemand lacht je uit als je hulp zoekt. Je bent echt verkeerd bezig. Verslaafd is verslaafd, er is geen rangorde. Alleen verslaafden die geen hulp zoeken en zichzelf naar de tering helpen en verslaafden die wel hulp zoeken. Je hoeft je nergens voor te schamen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Alleen weten we niet wat de gevolgen zullen zijn binnen 10j.
Het zou leuk zijn mocht dergelijke actie zonder gevolgen zijn, maar daar ben ik te nuchter voor.
Klik om te vergroten...

Nouja... Leuk is anders. Tegen de tijd dat dit soort doseringen 'de norm' worden, is de fase 'leuk' al lang voorbij 😅

Maarja je hebt helemaal gelijk! We hebben geen idee wat dit nog gaat brengen.

Beetje off topic maar:
Waar ik me persoonlijk nog het meest zorgen om maak is al die vervuilingen. Weet jij veel wat er precies allemaal in zit en hoe giftig of kankerverwekkend zoiets is. Zeker pyro's zijn volgens mij niet de meest zuivere goedjes en heb er toch behoorlijk wat van weggerookt. Achja, time will tell.

En op werk alles uit de kast trekken om met carcinogene stoffen elke blootstelling te voorkomen. 😂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Onbekend, maar ik denk wel nét iets beter dan pyrro's.
Klik om te vergroten...
Stel je voor dat je beiden misbruikt hebt. Rip smaak receptoren.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
tequilavodka zei:
3cmc geeft een heel mild effect daarom dat mensen niet begrijpen dat je daar ook verslaafd aan word en snel ook.
Klik om te vergroten...
Wie begrijpt dat niet volgens jou?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
FredKroket zei:
Weet je wat de lange termijn effecten van overmatig Senseo gebruik zijn?

Smakeloosheid.
Klik om te vergroten...
Onbekend, maar ik denk wel nét iets beter dan pyrro's.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
tequilavodka zei:
Doe soms 7 gram in een avond. Maar dat wil ik niet meer. Gewoon af en toe die 3 bommetjes en daarbij proberen laten. En als ik dan nog eens probeer te snuiven blijf ik snuiven en snuiven terwijl ik mij altijd maar slechter en slechter begin te voelen toch kan ik niet stoppen
Klik om te vergroten...

Je doet het dus te vaak en te snel.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Jezus, denk om je hart

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."