Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

217 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
FredKroket zei:
Waarom snap jij niet wat tolerantie is?
Klik om te vergroten...
Heb daarnet mijn bommetje genomen enkel maar hyperventileren en paranoia tot en met nu moet ik er echt mee stoppen heb er totaal niks aan! Nog 2 gram over voor hopelijk nooit meer! En ja ik ben licht verslaafd maar heb wel karakter en ben een doorzetter en dat ga ik ook bewijzen vanaf morgen! Beloofd!
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#2
tequilavodka zei:
Heb daarnet mijn bommetje genomen enkel maar hyperventileren en paranoia tot en met nu moet ik er echt mee stoppen heb er totaal niks aan! Nog 2 gram over voor hopelijk nooit meer! En ja ik ben licht verslaafd maar heb wel karakter en ben een doorzetter en dat ga ik ook bewijzen vanaf morgen! Beloofd!
Klik om te vergroten...
Dit heb ik nog nooit gehad van de eerste dosis was wel 600 Mg zonder zever maar dat deed ik ervoor ook en had wel positief effect. Ik ben er klaar mee!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
tequilavodka zei:
Heb daarnet mijn bommetje genomen enkel maar hyperventileren en paranoia tot en met nu moet ik er echt mee stoppen heb er totaal niks aan! Nog 2 gram over voor hopelijk nooit meer! En ja ik ben licht verslaafd maar heb wel karakter en ben een doorzetter en dat ga ik ook bewijzen vanaf morgen! Beloofd!
Klik om te vergroten...
1. Je bent niet LICHT verslaafd;
2. Gooi die 2 gram weg;
3. Zoek hulp.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
tequilavodka zei:
Waarom snappen jullie nu echt niet dat 3cmc heel slap en mild is en dat je sowieso veel hoger moet doseren dan bij speed of 3cmc. Probeer het zelf eens en dan zal je het zelf wel zien
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk man. Ik heb geen flauw idee. Heb het nog nooit gebruikt natuurlijk. Net als al die andere 69 middelen. Wat doe ik hier eigenlijk?

Nee zonder gekheid

Mocht je ooit nog hulp gaan zoeken in de verslavingszorg, dan kan ik je daar misschien nog tips in geven. Maar voor nu heb ik hier weinig meer te zeggen denk ik.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
LucidLucy zei:
Je hebt gelijk man. Ik heb geen flauw idee. Heb het nog nooit gebruikt natuurlijk. Net als al die andere 69 middelen. Wat doe ik hier eigenlijk?

Nee zonder gekheid

Mocht je ooit nog hulp gaan zoeken in de verslavingszorg, dan kan ik je daar misschien nog tips in geven. Maar voor nu heb ik hier weinig meer te zeggen denk ik.
Klik om te vergroten...
Vragen we ons dat niet allemaal af?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
1. Je bent niet LICHT verslaafd;
2. Gooi die 2 gram weg;
3. Zoek hulp.
Klik om te vergroten...
Ik doe het zonder hulp. Op mijn eigen ik weet als ik echt iets wil ik het hoe dan ook doe! Ben maar sinds een aantal weken redelijk intensief wel in grote hoeveelheden bezig. Pakt een week of 3. 3 dagen per week. En daarna neem ik altijd slaapmedicatie want slapen is belangrijk en wil geen psychose of dergelijke ontwikkelen
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#7
tequilavodka zei:
Ik doe het zonder hulp. Op mijn eigen ik weet als ik echt iets wil ik het hoe dan ook doe! Ben maar sinds een aantal weken redelijk intensief wel in grote hoeveelheden bezig. Pakt een week of 3. 3 dagen per week. En daarna neem ik altijd slaapmedicatie want slapen is belangrijk en wil geen psychose of dergelijke ontwikkelen
Klik om te vergroten...
Pakt toch een goede 50 gram denk ik zonder overdrijven. Kan mijn uitreksels van de vendor laten zien waneer en hoeveel ik besteld heb
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
tequilavodka zei:
Heb daarnet mijn bommetje genomen enkel maar hyperventileren en paranoia tot en met nu moet ik er echt mee stoppen heb er totaal niks aan! Nog 2 gram over voor hopelijk nooit meer!
Klik om te vergroten...
Gooi het nou gewoon weg. Jij kunt het niet in huis hebben zonder dat je het uiteindelijk toch gaat gebruiken.
tequilavodka zei:
En ja ik ben licht verslaafd maar heb wel karakter en ben een doorzetter en dat ga ik ook bewijzen vanaf morgen! Beloofd!
Klik om te vergroten...
Je leeft hier en nu. Niet morgen.
Mevrouw Pløp zei:
1. Je bent niet LICHT verslaafd;
2. Gooi die 2 gram weg;
3. Zoek hulp.
Klik om te vergroten...
Dus hup, geef die doorzetter in je een schop onder zijn reet en volg deze drie stappen op. Zet je ego en je zogenoemde 'op karakter' aan de kant want daarmee ga je het niet redden. En je gaat het ook niet redden zolang je de 3-CMC nog in huis hebt.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
tequilavodka zei:
Ik doe het zonder hulp. Op mijn eigen ik weet als ik echt iets wil ik het hoe dan ook doe!
Klik om te vergroten...
Dit heb je afgelopen week al minimaal één keer gezegd, mogelijk vaker.
tequilavodka zei:
Ben maar sinds een aantal weken redelijk intensief wel in grote hoeveelheden bezig. Pakt een week of 3. 3 dagen per week.
Klik om te vergroten...
Daden zeggen meer dan woorden. Je vertelt het allemaal mooi, maar je handelt er voor geen meter naar.
tequilavodka zei:
En daarna neem ik altijd slaapmedicatie want slapen is belangrijk en wil geen psychose of dergelijke ontwikkelen
Klik om te vergroten...
Een ander verslavend middel nemen om het ene verslavende middel te dempen. Top!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
tequilavodka zei:
En daarna neem ik altijd slaapmedicatie want slapen is belangrijk en wil geen psychose of dergelijke ontwikkelen
Klik om te vergroten...
2 verslavingen voor de prijs van één!
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Dit heb je afgelopen week al minimaal één keer gezegd, mogelijk vaker.

Daden zeggen meer dan woorden. Je vertelt het allemaal mooi, maar je handelt er voor geen meter naar.

Een ander verslavend middel nemen om het ene verslavende middel te dempen. Top!
Klik om te vergroten...
Ik voel niks meer van positieve effecten dus waarom zou ik het dan blijven nemen? Het is mij wel duidelijk nu! Genoeg is genoeg
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
dupont zei:
2 verslavingen voor de prijs van één!
Klik om te vergroten...
Ik wissel af zopiclone met diazepam
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Dit heb je afgelopen week al minimaal één keer gezegd, mogelijk vaker.

Daden zeggen meer dan woorden. Je vertelt het allemaal mooi, maar je handelt er voor geen meter naar.

Een ander verslavend middel nemen om het ene verslavende middel te dempen. Top!
Klik om te vergroten...
Als het op is ben ik sowieso niet meer van plan te bestellen.deze maand toch niet
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#14
*klikt op topic niet meer volgen*

Joeee
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#15
tequilavodka zei:
Sindsdien niet meer gebruikt
Klik om te vergroten...
Heb dan ook bewust niks in huis anders zou het misschien anders uitdraaien
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequilavodka zei:
Ik voel niks meer van positieve effecten dus waarom zou ik het dan blijven nemen? Het is mij wel duidelijk nu! Genoeg is genoeg
Klik om te vergroten...
Ook dit zei je eerder van de week ook al. Als je doed wat je deed krijg je wat je kreeg.
tequilavodka zei:
Ik wissel af zopiclone met diazepam
Klik om te vergroten...
Dus?
tequilavodka zei:
Als het op is ben ik sowieso niet meer van plan te bestellen.deze maand toch niet
Klik om te vergroten...
Succes. Waarom nu die 2 gram niet weggooien als je het toch niet wil gebruiken?

Omdat ohja, verslaafd.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Ook dit zei je eerder van de week ook al. Als je doed wat je deed krijg je wat je kreeg.

Dus?

Succes. Waarom nu die 2 gram niet weggooien als je het toch niet wil gebruiken?

Omdat ohja, verslaafd.
Klik om te vergroten...
Wat achter de hand houden voor noodgevallen is nooit een slecht idee
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
tequilavodka zei:
Wat achter de hand houden voor noodgevallen is nooit een slecht idee
Klik om te vergroten...
Je weet nooit hoe dit uitdraait of afloopt
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou die laatste 2 gram op je voetzolen masseren, dat schijnt erg goed te werken,
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat is het doel van je topic eigenlijk? Het maakt niet zoveel (niks?) uit wat hier allemaal gezegd wordt want gebruiken doe je toch wel. In krankzinnig hoge dosissen, hopelijk ga je dat zelf ooit inzien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."