Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

217 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
HappyMind zei:
het
Klik om te vergroten...

dupont zei:
Minderen is geen optie voor een verslaafde :)
Klik om te vergroten...
Verslaafd dat woord wil ik niet gebruiken
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
tequilavodka zei:
Verslaafd dat woord wil ik niet gebruiken
Klik om te vergroten...
Tuurlijk. Ontken het probleem maar. Dat heb ik en alle verslaafden hier ook gedaan in het begin.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmmmm, ja, je gedachtes zijn ziek en zelf ben je ook ziek. Ik raad aan om je dagboek bij te gaan houden, want je bent er nog niet klaar mee, dat lijkt me duidelijk. Of het kansloos is en je zelfmoordpoging doet of dat het eruit komt weet ik niet, maar mij help je om mezelf beter te voelen, na drie dagen ontwenning.
Ik zou zeggen, sterkte en succes met het vinden van een slimmer alternatief.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Minderen is geen optie voor een verslaafde :)

TS moet echt stoppen. Stoppen met proberen hard te gaan op een middel waarop je niet hard kan gaan. Gewoon lekker helemaal niks en in therapie.
Klik om te vergroten...
Soms wel. Ik was ook ooit verslaafd.
Ok, toegegeven, niet zoals TS, maar wekelijks 2-3 dagen snuiven is ook verslaafd.


En ik zit toch op een punt dat ik weken/maanden niks hoef te gebruiken, en als ik het wil, ik het bij eenmalig gebruik kan houden.
Niet de gemakkelijkste weg, maar het kan wel.

Met het vetgedrukte ga ik wel akkoord.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Verslaafd dat woord wil ik niet gebruiken
Klik om te vergroten...
Ben ook maar recent dat beginnen doen
CuriousExplorer zei:
Soms wel. Ik was ook ooit verslaafd.
Ok, toegegeven, niet zoals TS, maar wekelijks 2-3 dagen snuiven is ook verslaafd.


En ik zit toch op een punt dat ik weken/maanden niks hoef te gebruiken, en als ik het wil, ik het bij eenmalig gebruik kan houden.
Niet de gemakkelijkste weg, maar het kan wel.

Met het vetgedrukte ga ik wel akkoord.
Klik om te vergroten...
Ik doe ook enkel weekend vrijdag en zondag
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
tequilavodka zei:
Ben ook maar recent dat beginnen doen

Ik doe ook enkel weekend vrijdag en zondag
Klik om te vergroten...
Je zegt letterlijk zelf in dit topic dat je gestopt bent dinsdag.
Dus nam je vrijdag, zaterdag,zondag,maandag en dinsdag.
Maar hé, mij niet gelaten hé. Ik heb genoeg (en eigenlijk al teveel) moeite gestopt om te proberen je je ogen te laten openen.

Veel succes met de afbouw.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
tequilavodka zei:
Dat ik mij wat beter voel en mij niks nog interesseerde. Maar pas op word er ook wel regelmatig zwaar paranoia van met de nodige angsten. Mijn volgende bom is 900 Mg lichamelijk kan ik het aan maar psychisch heb ik mijn twijfels bij zal veel negatieve bijwerkingen hebben bij zo een dosis? Eerste was 550 2 de 750 en nu zou ik als afsluiter 0,900 bommen en dan gedaan. 50/50 kans hard gaan of slecht gaan maar ik laat er altijd 2 uur tussen dus dat is volgens mij voldoende. Ga in de tussen tijd het huis dweilen binnen 30 min kan ik bijpakkem
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je je sowieso uiteindelijk alleen maar kutter gaat voelen van 3-CMC. De effecten van de drug merk je al nauwelijks meer, en eigenlijk neem je alleen nog maar drugs om je niet kut te voelen. Maar 3-CMC is juist de oorzaak dat je je belabberd voelt, en je beschikt niet over gezonde vaardigheden om met dergelijke gevoelens om te gaan. Gelukkig kan je zulke vaardigheden wel gewoon leren.

Ik vind dat deze video echt perfect laat zien wat herhaaldelijk drugsgebruik, tolerantie, katers en cravings met je doen:

H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat is het doel van je topic eigenlijk? Het maakt niet zoveel (niks?) uit wat hier allemaal gezegd wordt want gebruiken doe je toch wel. In krankzinnig hoge dosissen, hopelijk ga je dat zelf ooit inzien.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jezus wat een doseringen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
tequilavodka zei:
Heb nog een gram bijgesnoven.... Zonde van die gram. Nu probeer ik echt tot vrijdag te stoppen. Zal wel lukken
Klik om te vergroten...
Nou ben ik opzich wel wat gewend als het neerkomt op hoge dosissen. Maar dit begint haast ongeloofwaardig te worden.

HappyMind zei:
Wat is het doel van je topic eigenlijk? Het maakt niet zoveel (niks?) uit wat hier allemaal gezegd wordt want gebruiken doe je toch wel. In krankzinnig hoge dosissen, hopelijk ga je dat zelf ooit inzien.
Klik om te vergroten...
Ik heb dezelfde vraag...
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rock bottom komt ook voor jou een keer.

En onthou: weinig effect staat niet gelijk aan weinig schade. Je bent jezelf aan het slopen.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
Nou ben ik opzich wel wat gewend als het neerkomt op hoge dosissen. Maar dit begint haast ongeloofwaardig te worden.


Ik heb dezelfde vraag...
Klik om te vergroten...
De dosissen zijn wel degelijk keiharde realiteit
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
tequilavodka zei:
De dosissen zijn wel degelijk keiharde realiteit
Klik om te vergroten...
Zo keihard lijkt die voor jou anders niet binnen te komen.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb 2 uur geleden 300 Mg geplugt voor de eerste keer zonder succes weer zonde van het materiaal. Ik heb mijn les geleerd ik stop een tijdje en koop deze maand niks meer aan
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
tequilavodka zei:
Heb 2 uur geleden 300 Mg geplugt voor de eerste keer zonder succes weer zonde van het materiaal. Ik heb mijn les geleerd ik stop een tijdje en koop deze maand niks meer aan
Klik om te vergroten...

Benieuwd of je de nacht gehaald hebt zonder gebruik.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsyTekz zei:
Benieuwd of je de nacht gehaald hebt zonder gebruik.
Klik om te vergroten...
Ja en de bedoeling is zo lang mogelijk minstens 5 dagen en als het kan nog langer. Wil er mijn kostbaar geld niet meer aan uitgeven. Heb nog een klein beetje voor een speciale gelegenheid ofzo
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sorry dat ik er even met gestrekt been in ga, maar wat is nou de nut van dit topic? Je vraag is beantwoord (voor zover mogelijk) en tientallen leden hebben je advies en hulp geprobeerd te bieden. Het enige wat jij doet is om de 2 dagen verkondigen dat je gaat stoppen en vlak daarna dat je toch weer een absurde hoeveelheid hebt gebruikt. Wat wil je hiermee bereiken? Hier schiet niemand iets mee op, vooral jij zelf niet.

Het lijkt mij dat dit topic beter onder Verslaving terecht kan - al heeft dat ook weinig zin want je luistert toch naar niemand.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lezen en leren zei:
aandachtstrekker.
Klik om te vergroten...
Gij denkt dat ik die pillen ineens uit mijn kont heb getoverd ofzo?! Ik sta in contact met de hulpverlening nu! Dus fuck you
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeg, doe je even normaal?

Nav wat je hier zelf schrijft is het niet gek dat mensen je in twijfel trekken, zeker niet aangezien je elke poging tot hulp in de wind slaat.

En sorry, maar dat je je psychiater belt met 'hey, ik ben verslaafd aan 3cmc, ik gebruik bizarre hoeveelheden daarvan en ik kan de cravings niet weerstaan. Ik loop ook te kloten met mijn antipsychotica' en dat die dan zegt 'hey probeer anders Wellbutrin eens, dat lijkt er wel een beetje op' is echt niet geloofwaardig.

Daarnaast klinkt het ook niet alsof hij het voorgeschreven heeft. Dus moet je dat eens proberen? NEE.

Het enige nuttige wat wij hier kunnen zeggen is dat je HULP nodig hebt bij je VERSLAVING. Doorverwijzing naar verslavingszorg dus.

Dat blijven herhalen is nogal vermoeiend, dus aan jou de keus of je er wat mee doet of niet, je kunt niet verwachten dat mensen hier steeds maar weer begripvol reageren.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
tequilavodka zei:
Nu is dat ook al niet meer goed?! Rot op dan! En ik Rot hier ook op! Salu en de kost!
Klik om te vergroten...
Lijkt me het beste voor iedereen. Sterkte ermee en tot nooit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."