#1
Verslaafd dat woord wil ik niet gebruikenMinderen is geen optie voor een verslaafde![]()
Verslaafd dat woord wil ik niet gebruikenMinderen is geen optie voor een verslaafde![]()
Tuurlijk. Ontken het probleem maar. Dat heb ik en alle verslaafden hier ook gedaan in het begin.Verslaafd dat woord wil ik niet gebruiken
Soms wel. Ik was ook ooit verslaafd.Minderen is geen optie voor een verslaafde
TS moet echt stoppen. Stoppen met proberen hard te gaan op een middel waarop je niet hard kan gaan. Gewoon lekker helemaal niks en in therapie.
Ben ook maar recent dat beginnen doenVerslaafd dat woord wil ik niet gebruiken
Ik doe ook enkel weekend vrijdag en zondagSoms wel. Ik was ook ooit verslaafd.
Ok, toegegeven, niet zoals TS, maar wekelijks 2-3 dagen snuiven is ook verslaafd.
En ik zit toch op een punt dat ik weken/maanden niks hoef te gebruiken, en als ik het wil, ik het bij eenmalig gebruik kan houden.
Niet de gemakkelijkste weg, maar het kan wel.
Met het vetgedrukte ga ik wel akkoord.
Je zegt letterlijk zelf in dit topic dat je gestopt bent dinsdag.Ben ook maar recent dat beginnen doen
Ik doe ook enkel weekend vrijdag en zondag
Ik denk dat je je sowieso uiteindelijk alleen maar kutter gaat voelen van 3-CMC. De effecten van de drug merk je al nauwelijks meer, en eigenlijk neem je alleen nog maar drugs om je niet kut te voelen. Maar 3-CMC is juist de oorzaak dat je je belabberd voelt, en je beschikt niet over gezonde vaardigheden om met dergelijke gevoelens om te gaan. Gelukkig kan je zulke vaardigheden wel gewoon leren.Dat ik mij wat beter voel en mij niks nog interesseerde. Maar pas op word er ook wel regelmatig zwaar paranoia van met de nodige angsten. Mijn volgende bom is 900 Mg lichamelijk kan ik het aan maar psychisch heb ik mijn twijfels bij zal veel negatieve bijwerkingen hebben bij zo een dosis? Eerste was 550 2 de 750 en nu zou ik als afsluiter 0,900 bommen en dan gedaan. 50/50 kans hard gaan of slecht gaan maar ik laat er altijd 2 uur tussen dus dat is volgens mij voldoende. Ga in de tussen tijd het huis dweilen binnen 30 min kan ik bijpakkem
Nou ben ik opzich wel wat gewend als het neerkomt op hoge dosissen. Maar dit begint haast ongeloofwaardig te worden.Heb nog een gram bijgesnoven.... Zonde van die gram. Nu probeer ik echt tot vrijdag te stoppen. Zal wel lukken
Ik heb dezelfde vraag...Wat is het doel van je topic eigenlijk? Het maakt niet zoveel (niks?) uit wat hier allemaal gezegd wordt want gebruiken doe je toch wel. In krankzinnig hoge dosissen, hopelijk ga je dat zelf ooit inzien.
De dosissen zijn wel degelijk keiharde realiteitNou ben ik opzich wel wat gewend als het neerkomt op hoge dosissen. Maar dit begint haast ongeloofwaardig te worden.
Ik heb dezelfde vraag...
Zo keihard lijkt die voor jou anders niet binnen te komen.De dosissen zijn wel degelijk keiharde realiteit
Heb 2 uur geleden 300 Mg geplugt voor de eerste keer zonder succes weer zonde van het materiaal. Ik heb mijn les geleerd ik stop een tijdje en koop deze maand niks meer aan
Ja en de bedoeling is zo lang mogelijk minstens 5 dagen en als het kan nog langer. Wil er mijn kostbaar geld niet meer aan uitgeven. Heb nog een klein beetje voor een speciale gelegenheid ofzoBenieuwd of je de nacht gehaald hebt zonder gebruik.
Gij denkt dat ik die pillen ineens uit mijn kont heb getoverd ofzo?! Ik sta in contact met de hulpverlening nu! Dus fuck youaandachtstrekker.
Lijkt me het beste voor iedereen. Sterkte ermee en tot nooit.Nu is dat ook al niet meer goed?! Rot op dan! En ik Rot hier ook op! Salu en de kost!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."