#1
Opm. Hier ben ik het helemaal mee eens! Uiteindelijk moet je alles zelf doen. En zelf voelen.Hoe dan ook, doorgaan met verdoven is ALTIJD slechter dan niet verdoven (dan heb ik het niet over fysieke chronische pijn).
.
Opm. Hier ben ik het helemaal mee eens! Uiteindelijk moet je alles zelf doen. En zelf voelen.Hoe dan ook, doorgaan met verdoven is ALTIJD slechter dan niet verdoven (dan heb ik het niet over fysieke chronische pijn).
.
TS zegt dat als ze drie dagen niet gebruikt, ze zich OK voelt. Als ze doorgaat met gebruiken wordt het hoe dan ook moeilijker om te stoppen. Dat was mijn punt eigenlijk meerAls je al eenmaal een jaar verslaafd bent is het woord "gemakkelijk" niet meer van toepassing.
Dit is echt mijn leven🥲 ik ben een tijd lang verslaafd geweest aan cocaïne. Heb daar ook voor in een kliniek gezeten. Maar nu laat ik cocaïne links liggen maar heb het ongemerkt ingeruild voor 3cmc. Gebruik het nu dagelijks. Makkelijk in grote hoeveelheden aan te komen en niet duur. Ellende is het🥲Dat in toom kunnen houden..... dat is het hem nou juist.
Met alle soorten middelen die ik gebruikt heb, als het lekker is met gebruik, dan houd ik het helemaal niet in toom...het wordt altijd een zwaar misbruik. Alcohol, werd, benzo's...het ging allemaal precies hetzelfde.
Ermee beginnen, lekker vinden, en vervolgens dan met een sneltreinvaart mezelf volgooien.
Ik ben jaloers op mensen die wèl na enkele glazen bier kunnen stoppen...of wèl het bij een enkel jointje kunnen houden.
Ik kan dat niet. Heel simpel.
Het loopt altijd in korte tijd volkomen uit de klauwen!
Dus geldt er maar een advies:
Blijf van de middelen af.
En dat doe ik nu.
Dit is echt mijn leven🥲 ik ben een tijd lang verslaafd geweest aan cocaïne. Heb daar ook voor in een kliniek gezeten. Maar nu laat ik cocaïne links liggen maar heb het ongemerkt ingeruild voor 3cmc. Gebruik het nu dagelijks. Makkelijk in grote hoeveelheden aan te komen en niet duur. Ellende is het🥲
Geld dit niet voor heel veel drugs, verschillende medicijnen en andere zaken/handelingen die je tijdelijk uit de realiteit nemen?Als je erover nadenkt is alcohol, heroïne en benzodiazepine een uitstekend middel om je problemen en gedachtes te verdoven.
Tja als je alleen in de ochtend gebruikt dan kan je vaak savonds wel weer slapen. 3-mmc werkt ook weer niet zo lang door.Hey vrienden!!
ik ben denk ik nu al een jaar verslaafd aan 3mmc. Ja ik weet het het is slecht het maak je kapot en moet er vanaf. (Dit mag je allemaal voor je houden). Maar je hoort toch altijd horror verhalen van 4 dagen wakker depressief mensen willen zelfmoord plegen. Maar ik ervaar dit heeel anders. Ik slaap iedere nacht lekker 6/7 uurtjes sta op en neem een bommetje of lijntje en heb zin in de dag en doe gewoon lekker me werk. Dit ook al voor een jaar lang. Ik heb ook echt niet in me hoofd dat ik ermee moet stoppen of iets. Hebben meer mensen dit? En dat ze gewoon iedere nacht lekker en goed slapen. Weet iemand hoe dit kan? Ik heb ook wel eens 3 dagen niet gebruikt en voelde me mentaal en fysiek gewoon goed.
Joejoeee
Het enige wat ik je wil mee geven is: lees je eerste en tweede zin nog eens duizend keer en denk goed na wat je hebt opgeschreven in die zinnen.Hey vrienden!!
ik ben denk ik nu al een jaar verslaafd aan 3mmc. Ja ik weet het het is slecht het maak je kapot en moet er vanaf. (Dit mag je allemaal voor je houden). Maar je hoort toch altijd horror verhalen van 4 dagen wakker depressief mensen willen zelfmoord plegen. Maar ik ervaar dit heeel anders. Ik slaap iedere nacht lekker 6/7 uurtjes sta op en neem een bommetje of lijntje en heb zin in de dag en doe gewoon lekker me werk. Dit ook al voor een jaar lang. Ik heb ook echt niet in me hoofd dat ik ermee moet stoppen of iets. Hebben meer mensen dit? En dat ze gewoon iedere nacht lekker en goed slapen. Weet iemand hoe dit kan? Ik heb ook wel eens 3 dagen niet gebruikt en voelde me mentaal en fysiek gewoon goed.
Joejoeee
Dit. Praat er vooral met mensen over.Ga er de komende tijd eens goed over nadenken. En probeer dat te doen niet vanuit je verslaafde brein maar uit rationaliteit. Ga ook eventueel het gesprek aan met iemand die je goed kent en vertrouwt. Iets wat jij zelf misschien niet ziet zien anderen misschien wel.
Je bedoelt het wellicht op een andere manier maar dit komt deels op mij over als een advies. Een advies aan iemand die verslaafd is aan 3-MMC ga jij adviseren om wellicht over te stappen op een ander middel? Ik zou hier voorzichtig mee zijn.Ik verdraag de niet serotonine/entactogene stims dan beter mbt vaker gebruik. MDMA, 6-APB, 4-FMA, 3-CMC, 3MMC,...heb ik al moeite mee om 2wekelijks te nemen, jij geeft je lichaam er dagelijks van langs.
Ohnee da was totaal ni de intentie van mijn reactie/advies. Wou eerder het serotonine geval benadrukken en dat ik en velen daar lichamelijk pak gevoeliger op reageren, dan drugs die inwerken op je dopamine en noradrenaline. Elke dag pep of coke is uiteraard evenzeer te mijden.Je bedoelt het wellicht op een andere manier maar dit komt deels op mij over als een advies. Een advies aan iemand die verslaafd is aan 3-MMC ga jij adviseren om wellicht over te stappen op een ander middel? Ik zou hier voorzichtig mee zijn.
Een verslaving ontstaat nooit zomaar ineens. Zoals snuff mooi verwoord, het is geleidelijk en je zakt steeds meer en meer naar beneden.Verslaving wroet zich steeds dieper en wordt hoe langer hoe moeilijker te verslaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."