Herkenbaar. als je maar niet het woord 'dildo' gaat herhalen. in mijn geval dan. Terwijl ik blijf herhalen en herhalen, langzaamaan in een trance geraak - de twilght zone bereik- ontwaakt spontaan mijn tinitus.
De normaliter verlegen-timide oorsuis krijgt weer eens kapsones, en veranderd in een keihard, repeterend 'POING' geluid. elke 0.4 seconde. Maar ik blijf stug door chanten. Dildo-dildo-dildo-dildo.
poing!- poing!- poing!- poing!
Plotseling het bezef; zit ik in de twilight zone. of slaap ik al? waar ben ik? Ik zie in de verte een tunnel. Allemaal lichten. Het lijkt alsof de tunnel vol staat met vreemde wezens / entiteiten. Rijen dik. Dichterbij komend bemerk ik dat ze eigenlijk wel iets menselijks hebben, kleine mensjes, als kinderen. maar toch , die grote, bijna geheel zwarte, diepliggende ogen , en die spierwitte huid. Allen in een groot zwart glanzend gewaad, met hieronder kleurrijke stoffen, die het onderlijf bedekken. Ze lijken zich voort te bewegen, maar in een heel langzaam tempo, met een vreemd geluid. een kakofonie van enkel 'swoosh' , 'swoosh' 'swoosh'.
De tunnel lijkt te leiden naar een soort van poort. en ik plots zie een mens! een echt mens. Een grote brede man, Is hij de poortwachter? hij gebaart naar me en zegt 'kom, kom. kom'
Ken ik hem? hij lijkt mij wel te kennen; amicaal geleid hij me naar een smal pad., achter een paar hekken.
Hij kijkt naar mijn borstkas. ik krijg door dat ik een soort van ketting draag met een rode kaart met letters/ tekst. 'Le Bateau Records'
Ik zie nu dat hij ook een ketting omheeft, maar met een andere kleur kaart.. 'kom, kom' en de Brede man trekt me mee ,langs de vele rijen met wezens , naar de poort. En plots voel ik het. de energie,
De poort lijkt uit pure energie te bestaan.
Ik wordt naar binnen getrokken/ gezogen. ik zweef.... en op dat moment wordt ik altijd wakker.
En altijd met een vreemd kutgevoel .ik wilde doordromen. gaan met die banaan. maar helaas. de wekker gaat, ik voel me verrot. alsof ik totaal niet geslapen heb. Voel me ineens een oude man. maar ééntje met mooie belevenissen verpakt in mijn dromen, met een nachtmerrie sausje.
On topic: een verslaving heb je voor het leven. ééns een junk, altijd een junk.
Verslavingsgevoeligheid is bij iedereen aanwezig, tegenwoordig aantoonbaar in je genen. Zoek het niet op als je slechte genen hebt.
Afleiding hebben /zoeken is de basis..Energie steken in werken, sport , oude of nieuwe hobbies, en voor de lucky ones, je familie.
De zucht slijt. maar verwacht geen tipping point. die is er wel maar voel je niet. Het verdwijnt nooit helemaal. maar buig die negatieve drive om naar iets waar je positieve energie uit kunt halen.
En hier een link met nuttige info wbt inslapen:
Alle (gratis) oefeningen van mentaal vitaal vind je hier. Werk bijvoorbeeld aan je mentale gezondheid, minder stress, beter slapen en minder piekeren.
www.snelbeterinjevel.nl