Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAl 10 dagen aan de coke, momenteel 3 dagen wakker. Hoe voel ik me nou?

Al 10 dagen aan de coke, momenteel 3 dagen wakker. Hoe voel ik me nou?

56 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#1
DjYella zei:
Heel veel sterkte en succes! Je kan dit zeker weten!
Klik om te vergroten...
Bedankt!.

Ondertussen heb ik de ergste dagen welgegad, nu is het mijn ritme verder uitbouwen en volledige focus en aandacht op de behandeling.

Moet er wel bij zeggen dat ik in een vrij soepel regime zit op steenworp afstand van mijn huis/thuis, dat maakt het wel makkelijker.

Kan het iedereen, en zeker To aanraden.

Eerste stap zetten is moeilijk, echter valt het zo mee als je er eenmaal zit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
C
ColekkrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kijk echt regelmatig met grote verbazing naar berichten van mensen…..

Verhalen worden soms wat overdreven, echter doet bijna iedereen dat wel eens. Niet heel spannend dus. In dit geval is er niks wat ongeloofwaardig zou kunnen zijn. Waar ik me best wel aan stoor is reacties van mensen die niet goed lezen. Ook reageert men, op de foutieve interpretatie, ook nog eens persoonlijk ongeloof en/of mening op een manier…….. man man man.

En dan is men ook nog eens in staat om te reageren als een of andere doctoraat die alles weet en heeft meegemaakt maar ondertussen complete onzin schrijft…

Mensen please, volgens mij is dit bericht heel duidelijk en er wordt om bevestiging/hulp gevraagd. Ja dat doet een (beginnend) verslaafde graag op zo’n manier gezien t anoniem is en men aandacht krijg die men heel vaak mist….. dagen later komt men tot bezinning wangebruik dat moment (even) niet en trekt zich terug Of er daadwerkelijk één persoon achter zit en dit schrijft met betrekking op zichzelf weten we (nog) niet, voor mij totaal niet relevant op moment van reageren. Zelfs nu weten we het allemaal nog steeds niet, ondenkbaar of reden tot ongeloof is er volgens mij niet? 25 gr in 10 dagen is helemaal niet gek en/of een uitzondering, heb ze het dubbele zien gebruiken!! En ja coke was officieel getest Voordat we dat weer krijgen…. En 3 dagen wakker, mensen geloof me dit is peanuts voor een (beginnend) verslaafde.

Ben ik de enige die wel eens op zo’n manier naar berichten kijkt met grote verbazing?

Zo, dit moest ik echt even kwijt. No hard feelings 😀😘
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Colekkr zei:
Ik kijk echt regelmatig met grote verbazing naar berichten van mensen…..

Verhalen worden soms wat overdreven, echter doet bijna iedereen dat wel eens. Niet heel spannend dus. In dit geval is er niks wat ongeloofwaardig zou kunnen zijn. Waar ik me best wel aan stoor is reacties van mensen die niet goed lezen. Ook reageert men, op de foutieve interpretatie, ook nog eens persoonlijk ongeloof en/of mening op een manier…….. man man man.

En dan is men ook nog eens in staat om te reageren als een of andere doctoraat die alles weet en heeft meegemaakt maar ondertussen complete onzin schrijft…

Mensen please, volgens mij is dit bericht heel duidelijk en er wordt om bevestiging/hulp gevraagd. Ja dat doet een (beginnend) verslaafde graag op zo’n manier gezien t anoniem is en men aandacht krijg die men heel vaak mist….. dagen later komt men tot bezinning wangebruik dat moment (even) niet en trekt zich terug Of er daadwerkelijk één persoon achter zit en dit schrijft met betrekking op zichzelf weten we (nog) niet, voor mij totaal niet relevant op moment van reageren. Zelfs nu weten we het allemaal nog steeds niet, ondenkbaar of reden tot ongeloof is er volgens mij niet? 25 gr in 10 dagen is helemaal niet gek en/of een uitzondering, heb ze het dubbele zien gebruiken!! En ja coke was officieel getest Voordat we dat weer krijgen…. En 3 dagen wakker, mensen geloof me dit is peanuts voor een (beginnend) verslaafde.

Ben ik de enige die wel eens op zo’n manier naar berichten kijkt met grote verbazing?

Zo, dit moest ik echt even kwijt. No hard feelings 😀😘
Klik om te vergroten...
Nee hoor, herken ik ook. Zie het niet zo in dit topic maar er wordt zeker vaak te snel gelezen of er worden dingen voor een ander ingevuld, eigen ervaringen op een ander geportretteerd, etc. Vast zelf ook schuldig aan, maar probeer daar wel op te letten.
C
ColekkrLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Nee hoor, herken ik ook. Zie het niet zo in dit topic maar er wordt zeker vaak te snel gelezen of er worden dingen voor een ander ingevuld, eigen ervaringen op een ander geportretteerd, etc. Vast zelf ook schuldig aan, maar probeer daar wel op te letten.
Klik om te vergroten...

kan het vaak nog wel relativeren; in de situatie van schrijven, moment van schrijven, bedoeld als humor etc etc

maar zie echt steeds vaker dat men inderdaad eigen ervaring of ongeloof, omdat men nooit zo’n situatie heeft meegemaakt, portretteert op een ander. En dus “ kan het niet waar zijn”…(cht iedereen reageert compleet anders zeker als men grotere hoeveelheden regelmatig gebruikt.

maar vooral iets ontkrachten met complete onwaarheden en fabels….. die blijf ik altijd bijzonder vinden🙈

Overigens zie ik het in dit topic vrij veel maar dat terzijde 😂hahaha
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Colekkr zei:
kan het vaak nog wel relativeren; in de situatie van schrijven, moment van schrijven, bedoeld als humor etc etc

maar zie echt steeds vaker dat men inderdaad eigen ervaring of ongeloof, omdat men nooit zo’n situatie heeft meegemaakt, portretteert op een ander. En dus “ kan het niet waar zijn”…(cht iedereen reageert compleet anders zeker als men grotere hoeveelheden regelmatig gebruikt.

maar vooral iets ontkrachten met complete onwaarheden en fabels….. die blijf ik altijd bijzonder vinden🙈

Overigens zie ik het in dit topic vrij veel maar dat terzijde 😂hahaha
Klik om te vergroten...
25 gr in 10 dagen zonder tolerantie blijft wel echt vrij fors hoor.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
25 gr in 10 dagen zonder tolerantie blijft wel echt vrij fors hoor.
Klik om te vergroten...
???
WatMoeJeAnders zei:
Ik snuif vanaf mijn 19de, dus +- 10 jaar, laten we zeggen 1x per 3 maanden op zn minst en heb ook periodes gehad waarin het elk weekend raak was voor ongeveer 2/3 maanden
Klik om te vergroten...

Kap nou met dit verhaal proberen te de-valideren😅 Wat is het praktisch nut überhaupt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
???


Kap nou met dit verhaal proberen te de-valideren😅 Wat is het praktisch nut überhaupt.
Klik om te vergroten...
WatMoeJeAnders zei:
Ik snuif vanaf mijn 19de, dus +- 10 jaar, laten we zeggen 1x per 3 maanden op zn minst en heb ook periodes gehad waarin het elk weekend raak was voor ongeveer 2/3 maanden. Ik heb wel eens 2 dagen doorgehaald icm Mdma of XTC maar ben nooit zo hard gegleden met coke.
Klik om te vergroten...
Wellicht wel wat tolerantie maar ik las dit als dat hij de afgelopen jaren 1 keer per 3 maanden coke gebruikt. Als je dan ineens in 10 dagen 25 gr opmaakt is dat heel fors.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Colekkr zei:
gr in 10 dagen is helemaal niet gek en/of een uitzondering, heb ze het dubbele zien gebruiken
Klik om te vergroten...
Nou ik vind het anders belachelijk veel en ja tuurlijk zijn er altijd mensen die meer gebruiken/langer wakker zijn
Maar daar gaat het toch niet om het is toch geen wedstrijd ofzo. 😅

Maja misschien snap ik het niet omdat ik nooit zo extreem veel hebt gebruikt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
25 gr in 10 dagen zonder tolerantie blijft wel echt vrij fors hoor.
Klik om te vergroten...

Die tolerantie bouwt zich al op vanaf 1 gram en gaat heel snel de lucht in bij coke.
Net zoals met cathinonen gaat er heel snel een klein voorraadje doorheen.
Rekening houdende dat ieder persoon en lichaam anders is kan ik me wel vinden in een voorraadje op tien dagen wegsnuiven.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
zo jammer dat een bepaalde topic doodbloedt omdat TS niet meer online komt

heel vaak topics tegenkomen dat ik dacht van hoe zou het met diegene geen na al die tijd afwezig
Klik om te vergroten...

Ja zo gaat dat helaas vaak 😅

Ik ben nog steeds erg benieuwd hoe het met @RoyalHighness gaat.

(De andere verdwenen mensen ook hoor. Maar deze in het bijzonder)
C
ColekkrLid
01-01-2024, 00:00
#11
FredKroket zei:
25 gr in 10 dagen zonder tolerantie blijft wel echt vrij fors hoor.
Klik om te vergroten...
Klopt. Geen tolerantie…. Stuk minder dan gebruikelijk inderdaad. Dat er een probleem is dat is zeker duidelijk, überhaupt 10 dagen achter elkaar fors gebruiken is natuurlijk sowieso een probleem en niet “normaal”. Dat weet men zelf ook wel.
C
ColekkrLid
01-01-2024, 00:00
#12
N3K0 zei:
Nou ik vind het anders belachelijk veel en ja tuurlijk zijn er altijd mensen die meer gebruiken/langer wakker zijn
Maar daar gaat het toch niet om het is toch geen wedstrijd ofzo. 😅

Maja misschien snap ik het niet omdat ik nooit zo extreem veel hebt gebruikt.
Klik om te vergroten...
Bedoelde het ook in de zin van; niet gek qua hoeveelheid voor een verslaafd persoon.

dat het niet normaal en goed is dat is duidelijk. Maar er werd gesuggereerd door n de zin van onmogelijk en dat is het zeker niet.

wees blij dat je nooit in die situatie bent geweest haha.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#13
Colekkr zei:
Bedoelde het ook in de zin van; niet gek qua hoeveelheid voor een verslaafd persoon.

dat het niet normaal en goed is dat is duidelijk. Maar er werd gesuggereerd door n de zin van onmogelijk en dat is het zeker niet.

wees blij dat je nooit in die situatie bent geweest haha.
Klik om te vergroten...

Zeker niet onmogelijk, zat voor mijn opname ook op 3g de dag, maar denk niet dat ik dat heel lang meer had volgehouden, in totaal zo'n anderhalve maand gedaan in die hoeveelheid. Moet er wel bij zeggen dat er 5jr van een gram de dag minus een periode van 12weken clean zijn aan vooraf waren gegaan, dus tolerantie was ruim aanwezig. Maar je neus trekt het op te duur simpelweg niet meer.

Denk dat de meeste (waaronder ik) soms 9ok gewoon met een beetje humor reageren als to opeens verdwijnt. Moet ik niet doen want weet de situatie niet waar diegene dat moment in zit, maar merk dat ik topics waar to blijft reageren toch serieuzer neem..
C
ColekkrLid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekz zei:
Die tolerantie bouwt zich al op vanaf 1 gram en gaat heel snel de lucht in bij coke.
Net zoals met cathinonen gaat er heel snel een klein voorraadje doorheen.
Rekening houdende dat ieder persoon en lichaam anders is kan ik me wel vinden in een voorraadje op tien dagen wegsnuiven.
Klik om te vergroten...
Juist…. Tolerantie bij coke gaat echt extreem snel. Van 1 gram voor een weekend tot binnen de kortste keren naar 3 gram op een avond.
C
ColekkrLid
01-01-2024, 00:00
#15
Makelifegreatagain zei:
Zeker niet onmogelijk, zat voor mijn opname ook op 3g de dag, maar denk niet dat ik dat heel lang meer had volgehouden, in totaal zo'n anderhalve maand gedaan in die hoeveelheid. Moet er wel bij zeggen dat er 5jr van een gram de dag minus een periode van 12weken clean zijn aan vooraf waren gegaan, dus tolerantie was ruim aanwezig. Maar je neus trekt het op te duur simpelweg niet meer.

Denk dat de meeste (waaronder ik) soms 9ok gewoon met een beetje humor reageren als to opeens verdwijnt. Moet ik niet doen want weet de situatie niet waar diegene dat moment in zit, maar merk dat ik topics waar to blijft reageren toch serieuzer neem..
Klik om te vergroten...
Tuurlijk, begrijpelijk. Dat kan ik wel relativeren, en we moeten immers (vind ik) niet alles zo mega serieus en negatief nemen en soms ook sarcasme of humor kunnen begrijpen. Met name het gedeelte over advies/meningen geven gebaseerd op complete onzin, onwaarheden, foutief lezen, en reageren onder invloed op heftige en serieuze situaties was/is een irritatie(sleutel)puntje bij me…. En al helemaal als ik zie dat het serieus wordt genomen en opgevolgd.

En ik probeer in eerste instantie altijd uit te gaan van het goede in de mens…. Want waarom zou iemand zo’n verhaal schrijven op dit forum voor de lol? Ja ik weet t…. Heb het regelmatig al zien gebeuren, blijf het bijzonder vinden.
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#16
Colekkr zei:
Tuurlijk, begrijpelijk. Dat kan ik wel relativeren, en we moeten immers (vind ik) niet alles zo mega serieus en negatief nemen en soms ook sarcasme of humor kunnen begrijpen. Met name het gedeelte over advies/meningen geven gebaseerd op complete onzin, onwaarheden, foutief lezen, en reageren onder invloed op heftige en serieuze situaties was/is een irritatie(sleutel)puntje bij me…. En al helemaal als ik zie dat het serieus wordt genomen en opgevolgd.

En ik probeer in eerste instantie altijd uit te gaan van het goede in de mens…. Want waarom zou iemand zo’n verhaal schrijven op dit forum voor de lol? Ja ik weet t…. Heb het regelmatig al zien gebeuren, blijf het bijzonder vinden.
Klik om te vergroten...

Heb je helemaal gelijk in.

Denk dat het goed is als iig de medische kwesties gewoon voorgelegd worden bij een arts, daar lijkt mij een forum niet voor bedoeld.

Ervaringen uitwisselen of delen vind ik dan weer een ander verhaal. Daar is DF imo uitstekend geschikt voor.

Dat is ook een van de redenen dat ik een regelmatige update geef in mijn eigen draadje, om enigzins een beeld te geven over mijn opname. Ik merk dat er (begrijpelijk, had ik eerste keer ook) veel (onterechte) angst is voor een klinische opname. Als ik met mijn draadje ook maar 1 iemand dat laatste zetje kan geven door te laten zien dat het echt zo erg nog niet is, zou me dat veel deugt doen.

Zoniet, dan kan ik het inlijsten mocht ik het volhouden en clean kunnen blijven voor hopelijk lange tijd en uiteindelijk de rest van mijn leven. Als reminder uit wat voor diep dal ik dan ben geklommen. Of zoiets😅. Maar daar is helaas nog wel veel werk voor nodig.
C
ColekkrLid
01-01-2024, 00:00
#17
Makelifegreatagain zei:
Heb je helemaal gelijk in.

Denk dat het goed is als iig de medische kwesties gewoon voorgelegd worden bij een arts, daar lijkt mij een forum niet voor bedoeld.

Ervaringen uitwisselen of delen vind ik dan weer een ander verhaal. Daar is DF imo uitstekend geschikt voor.

Dat is ook een van de redenen dat ik een regelmatige update geef in mijn eigen draadje, om enigzins een beeld te geven over mijn opname. Ik merk dat er (begrijpelijk, had ik eerste keer ook) veel (onterechte) angst is voor een klinische opname. Als ik met mijn draadje ook maar 1 iemand dat laatste zetje kan geven door te laten zien dat het echt zo erg nog niet is, zou me dat veel deugt doen.

Zoniet, dan kan ik het inlijsten mocht ik het volhouden en clean kunnen blijven voor hopelijk lange tijd en uiteindelijk de rest van mijn leven. Als reminder uit wat voor diep dal ik dan ben geklommen. Of zoiets😅. Maar daar is helaas nog wel veel werk voor nodig.
Klik om te vergroten...
Helemaal eens!
En diep, diep respect.

Oordelen, roddelen, zwart maken, beledigen en lasterpraat zijn immers voor velen de makkelijkste en leukste weg. Leed van de een is immers het plezier van de ander. Echter de weg er naartoe en het verhaal er achter……..maakt niks uit toch? Helaas werkt het wel vaak zo.

Wat betreft psychologische of klinische opnames is er altijd taboes geweest al heb ik het idee dat het minder wordt. we moeten het allemaal hebben over het werk, onze sport, onze uitjes en vergeet ze dan niet te delen op sociale media! Maar een van het belangrijkste, namelijk lekker in ons vel zitten, daar mogen/kunnen we het niet over hebben. Bizar eigenlijk toch?

je weg is nog lang en je zal zeker nog zware momenten tegenkomen. Maar je kunt het!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."